Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Monikäyttöinen osoitinkynä Zabo...
Arvio: 1.92 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Zabox touch ballpoint pen, tummansininen
Tuote# AP722052-06A_TP4191.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with bamboo grip and matte finish. With blue refill.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 924 kpl
2.
Taitettava piknikhuopa PACAM, s...
Arvio: 0.00 €/kpl
Taitettava piknikhuopa PACAM, sininen
Tuote# MO2136-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taitettava tikattu piknikhuopa, jonka kääntöpuolella on muovipinnoitettu PEVA. Taittuu käteväksi kantolaukuksi ja siinä ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
H2O Active® Octave Tritan 600 m...
Arvio: 7.53 €/kpl
H2O Active® Octave Tritan 600 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, valkoinen, sininen
Tuote# 21044509_TP0017.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaalista. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 600 ...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
4.
T-paita Adult T-Shirt Tecnik Ma...
Arvio: 4.91 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnik Maik, sininen, oranssi
Tuote# 147260071_TP6354.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical long-sleeved t-shirt for adult, in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 382 kpl
5.
Lyijykynä Eternal Pencil Soiny,...
Arvio: 2.03 €/kpl
Lyijykynä Eternal Pencil Soiny, luonnollinen
Tuote# 20680013000_TP6352.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Recycled Cardboard.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, vaaleanpunainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, vaaleanpunainen
Tuote# FR06PI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Panama-rantakassi 20L, harmaa
Arvio: 7.50 €/kpl
Panama-rantakassi 20L, harmaa
Tuote# 11917910_TP0017.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Olitpa sitten menossa tapahtumaan, rannalle tai ruokaostoksille, vetoketjullinen Panama-kantolaukku on täydellinen monik...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 6656 kpl
8.
20" Oho-sateenvarjo, taitettava...
Arvio: 6.88 €/kpl
20" Oho-sateenvarjo, taitettava, kuninkaallinen
Tuote# 10905806_TP0016.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oho 20" sateenvarjo on helppo säilyttää pienen kokonsa ansiosta. Sateenvarjo on kokoontaitettava ja sen mukana tulee pus...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 3380 kpl
9.
Elevate Baikal GRS RPET -reppu kannetta...
Arvio: 36.10 €/kpl
Elevate Baikal GRS RPET -reppu kannettavalle, 15" 8L, musta
Tuote# 12054290_TP00136.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä, GRS-sertifioitu RPET-reppu kannettavalle, joka on valmistettu 50-prosenttisesti kierrätysmateriaaleista. Suuri ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2117 kpl
10.
Digikehys Digital Photo Frame P...
Arvio: 96.41 €/kpl
Digikehys Digital Photo Frame Picty, musta
Tuote# 21017002000_TP63596.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10,1". Wifi, 1280x800 IPS. AC 220-240V
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.46 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Uznam, musta
Tuote# 20906002000_TP6351.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester 210D RPET.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Iqoniq Tikal urheilu t-paita kierrätys...
Arvio: 17.98 €/kpl
Iqoniq Tikal urheilu t-paita kierrätyspolyesteristä, vaaleanharmaa
Tuote# T9102.031.S_TP30917.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -urheilut-paita, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä 150 G/M²...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
13.
Vihko Notepad Cilux, malva
Arvio: 2.82 €/kpl
Vihko Notepad Cilux, malva
Tuote# 14060174000_TP6352.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft-touch covers, in PU leather and in bold colors. 100 blank sheets, with elastic band and matching color...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 48327 kpl
14.
Kuulakynä Pen Morek, keltainen
Arvio: 0.58 €/kpl
Kuulakynä Pen Morek, keltainen
Tuote# 15010005000_TP6350.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist mechanism ball pen with smooth body in bright solid colors and flat clip. Blue ink.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 35044 kpl
15.
Verkkopelisetti JUX Creative ti...
Arvio: 6.26 €/kpl
Verkkopelisetti JUX Creative tic-tac-toe, luonnollinen
Tuote# AP716556_TP4196.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made tic-tac-toe game in birch plywood with 10 tokens and jute carry pouch. Price includes an identical full colo...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Shale kivipaperinen cahier-muis...
Arvio: 3.46 €/kpl
Shale kivipaperinen cahier-muistikirja, musta
Tuote# 10781490_TP0013.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Repeämätön cahier-muistivihko, jonka 32 arkkia ovat 144 g/m²:n valkoista kivipaperia. Kivipaperi on sataprosenttisesti p...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1097 kpl
17.
Ruokapussi Karzak produce bag, ...
Arvio: 1.41 €/kpl
Ruokapussi Karzak produce bag, luonnollinen
Tuote# AP722222-00_TP4191.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reusable recycled cotton produce bag with drawstring closure. 100% recycled cotton, 120 g/m².
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1958 kpl
18.
Joulukoriste Christmas Decorati...
Arvio: 2.82 €/kpl
Joulukoriste Christmas Decoration Gemind
Tuote# 12677000000_TP6352.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Christmas ornament with Christmas tree design, made of natural wood, with die-cut XMAS text and original bicolor finish...
Varastosaldo: Vähintään 18031 kpl
19.
hi!dea ROMA M. 600D rPET ja ripstop pe...
Arvio: 20.95 €/kpl
hi!dea ROMA M. 600D rPET ja ripstop pehmustettu kylmälaukku, sininen
Tuote# 92184-104_TP38120.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmustettu kylmälaukku 600D PET (100% rPET) ja ripstop. Koostuu 1 suuresta päälokerosta, jossa on kaksinkertainen vetok...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3181 kpl
20.
Seasons Lofoten-pullonavaaja, vihreä
Arvio: 3.69 €/kpl
Seasons Lofoten-pullonavaaja, vihreä
Tuote# 11321292_TP0013.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pullonavaaja, jonka keskellä on suuri värillinen alue.Ruostumaton TeräsLaserkaiv...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1221 kpl
21.
LIVOO Henkilövaaka, valkoinen
Arvio: 17.96 €/kpl
LIVOO Henkilövaaka, valkoinen
Tuote# DOM427W_TP63417.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Body fat scale - Measures weight, BMI, body fat, muscle mass, bone mass and body water and daily caloric needs - Tempere...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2082 kpl
22.
Elevate Trucker-lakki, 5-paneelinen, va...
Arvio: 3.28 €/kpl
Elevate Trucker-lakki, 5-paneelinen, valkoinen, kuninkaallinen
Tuote# 11106902_TP0013.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muovinen suljin. Perinteinen Trucker-lakki 100 % polyesteriä, etupaneeli vaahtomateriaalia. Takana verkko ja muovinen ki...
Väri: valkoinen, kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 18517 kpl
23.
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puu...
Arvio: 16.38 €/kpl
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, punainen
Tuote# T9100.029.5XL_TP30916.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular t-paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 180 G/M². Pai...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 811 kpl
24.
Ostoskassi Bag Flubber, sininen...
Arvio: 2.08 €/kpl
Ostoskassi Bag Flubber, sininen, oranssi
Tuote# 13306007000_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag in non-woven with lamination material and shiny finishing. In a wide range of vivid colors, with medium size, 48 cm ...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10391 kpl
25.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, kirkkaan-punainen
Tuote# T9400.008.XXL_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
26.
Ulosvedettävä USB-latauskaapeli...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ulosvedettävä USB-latauskaapeli TOGOBAM, valkoinen
Tuote# MO2146-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi-USB sisäänvedettävä latauskaapeli ABS:stä, jossa on bambu yksityiskohtia yläosassa. Tulo: 2-in-1 Type-C ja Type-A...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 442 kpl
27.
Tablettisuoja Tablet Case Yari
Arvio: 3.64 €/kpl
Tablettisuoja Tablet Case Yari
Tuote# 14134000000_TP6353.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original soft leather PU case for tablets up to 10 inches. Convertible into a two-position holder, with double button cl...
Varastosaldo: Vähintään 1073 kpl
28.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.27 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Zyndrax, bordeaux
Tuote# 20908020000_TP6352.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Jute/ Cotton 120 g/ m2.
Väri: bordeaux
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Vyöhihna Lanyard Sigex, vihreä
Arvio: 0.96 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Sigex, vihreä
Tuote# 14213004000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lanyard in resistant and soft silicone in a varied range of vivid colors. With carabiner accessory and strap with buckle...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Eri Tool Set Wheels
Arvio: 13.46 €/kpl
Eri Tool Set Wheels
Tuote# 15676000000_TP63513.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tool set of 20 accessories in resistant case with wheel design. Includes set of precision screwdrivers, clamping tool, f...
Varastosaldo: Vähintään 5317 kpl
31.
XD Collection A5-ekomuistikirja juutista, vih...
Arvio: 10.59 €/kpl
XD Collection A5-ekomuistikirja juutista, vihreä
Tuote# P773.943_TP30910.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Takaisin luontoon: ympäristöystävällinen juuttinen muistikirja, jossa 80 aukeamaa ja 160 viivoitettua bambupaperisivua. ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 20791 kpl
32.
Värikynä Garten 6 pc pencil set...
Arvio: 0.79 €/kpl
Värikynä Garten 6 pc pencil set, sininen
Tuote# AP731349-06_TP4190.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden coloured pencils (6 pcs) in coloured paper box.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
RPET matkapeitto MUSALA RPET
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET matkapeitto MUSALA RPET
Tuote# MO9935-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 gr/m² fleece matkapeitto, RPET polyesterisessä säilytyspussissa.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 2775 kpl
34.
JBL kuulokkeet, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
JBL kuulokkeet, musta
Tuote# JB05BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Nash-kuulakärkikynä, valkoinen ...
Arvio: 0.63 €/kpl
Nash-kuulakärkikynä, valkoinen runko, värillinen grippi, musta muste, valkoinen, oranssi
Tuote# 10637108_TP0010.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Koska ihmiset kirjoittavat lähes päivittäin, on tärkeää käyttää luotettavaa kynää. Nash-kuulakärkikynä on yksi näistä ky...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Avainketju Keyring Raincoat Gol
Arvio: 1.84 €/kpl
Avainketju Keyring Raincoat Gol
Tuote# 11084000000_TP6351.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring poncho with original football design. Inner poncho made of LDPE, one size fits all for adults (120x90cm). Includ...
Varastosaldo: Vähintään 33241 kpl
37.
Timor-karabiiniavainketju, hopea
Arvio: 1.09 €/kpl
Timor-karabiiniavainketju, hopea
Tuote# 11808502_TP0011.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Timor-karabiinimallinen avaimenperä on erittäin kätevä, sillä sen voi kiinnittää reppuun. Se on valmistettu kevyestä ja ...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4352 kpl
38.
Addie sublimaatiokaulanauha-log...
Arvio: 0.00 €/kpl
Addie sublimaatiokaulanauha-logo 2 puolella / 20 mm
Tuote# 1PL0050G_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sublimaatiopainettu kaulanauha. Painatus täysivärisenä molemmilla puolilla nauhaa. Turvalukko ja metallikoukku, johon vo...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "k...
Arvio: 6.50 €/kpl
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "keya" MC180, sininen, oranssi
Tuote# 158590071_TP6356.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for adult in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 579 kpl
40.
Pieter GRS-kierrätetty erittäin...
Arvio: 19.80 €/kpl
Pieter GRS-kierrätetty erittäin kevyt ja nopeasti kuivuva pyyhe 100 x180 cm, kuninkaallinen
Tuote# 11332453_TP00119.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieter-urheilupyyhe on erittäin imukykyinen, kevyt ja kuivuu nopeasti. Kangas on lisäksi kestävää ja erittäin pehmeää. K...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 1985 kpl
41.
Taskuveitsi Thiam pocket knife,...
Arvio: 9.47 €/kpl
Taskuveitsi Thiam pocket knife, musta
Tuote# AP781423-10_TP4199.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel pocket knife with safety lock.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 572 kpl
42.
Monikäyttöinen suurennuslasi Ma...
Arvio: 5.64 €/kpl
Monikäyttöinen suurennuslasi Magnifier Tudels 8X, musta
Tuote# 21251002000_TP6355.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 Led. With Ruler for Measurement. Button Batteries Included
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
USB Ovaali, hopea, oranssi
Arvio: 5.53 €/kpl
USB Ovaali, hopea, oranssi
Tuote# 1Z30581K_TP0015.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Ovaali. Ovaalin muotoinen USB- tikku. Klassinen malli jossa yhdistyy muovi ja alumiini. Muovi ja alumiini.Due to Chi...
Väri: hopea, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Brite-Americano® tyre 350 ml er...
Arvio: 11.96 €/kpl
Brite-Americano® tyre 350 ml eristetty muki, purppura
Tuote# 21008809_TP00111.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja rengastyylinen silikoninen oterengas. Mukia ympäröi värilli...
Väri: purppura
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
45.
Ruokalappu, valkoinen
Arvio: 9.83 €/kpl
Ruokalappu, valkoinen
Tuote# 9155.100_TP2219.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
All-over woven bib with velcro closure, Oeko-Tex Standard 100 certified. Up to 8 colours<br/>You can never have enough b...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC601-6OZ-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Sateenvarjo CreaRain Square RPE...
Arvio: 30.36 €/kpl
Sateenvarjo CreaRain Square RPET custom umbrella, valkoinen, ruskea
Tuote# AP718691_TP41930.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, square shaped automatic umbrella with metal shaft, fibreglass ribs and wooden handle. 190T RPET pongee. Wit...
Väri: valkoinen, ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Kerma, valkoinen
Arvio: 8.04 €/kpl
Kerma, valkoinen
Tuote# 1050T-50.100_TP2218.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
50 ml sun protection cream spf50, waterproof, with panthenol and vitamin E. Provides very high protection against UVA an...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
XD Collection X8 metallinhohtoinen kynä, hopea
Arvio: 1.09 €/kpl
XD Collection X8 metallinhohtoinen kynä, hopea
Tuote# P610.752_TP3091.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uusi hienostunut X kynäsarjaperheen jäsen uudella ulkonäöllä kromikärjellä ja männän korostuksella. Yleellisellä metalli...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 42374 kpl
50.
RPET lippalakki SENGA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET lippalakki SENGA
Tuote# MO6831-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippalakki RPET -polyesteriä, 210 g/m². Lakissa viisi paneelia ja takana terässolki Koko 7 1/4.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 4590 kpl
51.
Seasons Doveron 500 ml eristetty kierrä...
Arvio: 18.50 €/kpl
Seasons Doveron 500 ml eristetty kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu lounasrasia, jäätikkö-sininen
Tuote# 11334050_TP00118.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Doveron eristetty lounasrasia on valmistettu kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä, joten se on vastuullisempi valin...
Väri: jäätikkö-sininen
Varastosaldo: Vähintään 1133 kpl
52.
Hiirimatto 15W SUPERPAD
Arvio: 0.00 €/kpl
Hiirimatto 15W SUPERPAD
Tuote# MO6416-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
300D polyesterinen monitoiminen RPET hiirimatto langattomalla lataus toiminnolla, lähtövirta DC 9V/1.6A (15W) Yhdistä hi...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 1103 kpl
53.
Elevate Jasper-svetari pyöreällä päänti...
Arvio: 25.07 €/kpl
Elevate Jasper-svetari pyöreällä pääntiellä, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla ja GRS-kierrätetty polyesteri, naisten, valkoinen
Tuote# 3751301_TP00125.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ekologinen vaihtoehto. Pyöreä kaula-aukko. V-tikkaus resorin alapupolella. Harjattu sisäpuoli. Neuleresorit. Kapeneva vy...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 57 kpl
54.
Akku Power Bank Glird, kultainen
Arvio: 9.63 €/kpl
Akku Power Bank Glird, kultainen
Tuote# 11993023000_TP6359.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
External auxiliary battery of 4,000 mAh manufactured in aluminium. With USB output and Micro USB input. LED charge statu...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 9289 kpl
55.
Taskuveitsi Pocket Knife Thiam,...
Arvio: 7.75 €/kpl
Taskuveitsi Pocket Knife Thiam, musta
Tuote# 15457002000_TP6357.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality knife with blade in dark stainless steel and handle in stainless steel with security lock. In a wide range ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6851 kpl
56.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.21 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, valkoinen, oranssi
Tuote# 21069508_TP0017.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi. Ei sisällä silikonia. Muki voidaan ...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
57.
seinäkello, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
seinäkello, läpinäkyvä
Tuote# PCCLDY02TRSI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
hi!dea BETO. Canvas-kassi 100% puuvill...
Arvio: 14.15 €/kpl
hi!dea BETO. Canvas-kassi 100% puuvillaa, ruskea
Tuote# 92820-150_TP38114.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kassi 100% puuvillaa (280 g/m²) sisätaskulla. Sangat 65 cm. 450 x 380 x 105 mmProperties : 100% puuvilla100% puuvillaCer...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
hi!dea VICTORIA. Kassi 100% puuvillaa,...
Arvio: 13.20 €/kpl
hi!dea VICTORIA. Kassi 100% puuvillaa, ruskea
Tuote# 92415-150_TP38113.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kassi 100% puuvillaa (100 g/m²). Sangat 30 cm. 370 x 410 mmProperties : Ympäristöystävällinen tuote, 100% puuvilla100% p...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 38683 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut