Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
SOL'S SLAM Unisex hupparipusero SLAM,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SLAM Unisex hupparipusero SLAM, musta
Tuote# S13251-BK_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SLAM, Unisex hupullinen huppari, 50 % Ringspun Cotton - 50 % Polyester Brushed Fleece 320, Elastan Rib hihansuut j...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1248 kpl
2.
SOL'S CRUSADER WOMEN T-paita 150g CRU...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CRUSADER WOMEN T-paita 150g CRUSADER WOMEN, pullo-vihreä
Tuote# S03581-BO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CRUSADER WOMEN, naisten pyöreä kaula-aukkoinen Fitted Jersey T-paita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvilla...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
3.
Akku Power Bank Colak, valkoinen
Arvio: 4.69 €/kpl
Akku Power Bank Colak, valkoinen
Tuote# 21190001000_TP6354.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1200 mAh. USB Output. Type C Output and Input
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8000 kpl
4.
Sticky-Mate® sydämenmuotoiset k...
Arvio: 1.14 €/kpl
Sticky-Mate® sydämenmuotoiset kierrätetystä materiaalista valmistetut tarralaput, valkoinen
Tuote# 21018301_TP0011.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Osoita rakkautta näillä sydämenmuotoisilla Sticky-Mate®-tarralapuilla. Sisältää 50 arkkia kierrätettyä 80 g/m2 paperia. ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Vesipullo, läpinäkyvä, violetti
Arvio: 1.67 €/kpl
Vesipullo, läpinäkyvä, violetti
Tuote# 6151.144_TP2211.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml spring water in a transparent bottle with screw cap500 ml spring water in a bottle made from 100% recycled plasti...
Väri: läpinäkyvä, violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen...
Arvio: 1.18 €/kpl
Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Bolcon, sininen
Tuote# 14546019000_TP6351.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and aluminum body in a smooth metallic finish in varied colors. Details and rings ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 7137 kpl
7.
T-paita Adult White T-Shirt Sei...
Arvio: 3.18 €/kpl
T-paita Adult White T-Shirt Seiyo, valkoinen
Tuote# 211780011_TP6353.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Ring Spun Cotton, Single Jersey 160 g/ m2.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Asiakirjakassi Document Bag Hir...
Arvio: 7.24 €/kpl
Asiakirjakassi Document Bag Hirkop, punainen
Tuote# 14613003000_TP6357.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Document bag with zipper closure in soft 600D polyester finish. In bright tones and with reinforced carrying handles in ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6811 kpl
9.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.51 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Falyan, punainen
Tuote# 20773003000_TP6351.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester RPET.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Leikkuri Cutter Mars, musta
Arvio: 1.01 €/kpl
Leikkuri Cutter Mars, musta
Tuote# 19510002000_TP6351.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cutter with die-cast aluminum body and transparent housing. With safety lock mechanism and removable hood for blade cut ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Fresh 'n Rebel akku, liitto
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel akku, liitto
Tuote# FR10GR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: liitto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
juomapullo, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, hopea
Tuote# AP733003-21_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 227 kpl
13.
Puuvillakassi PORTOBELLO
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi PORTOBELLO
Tuote# MO9596-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 g/m² puuvilla kassi, pitkillä kahvoilla ja pohja levikkeellä. Valmistettu sertifioidun standardin mukaisesti haitall...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 14969 kpl
14.
Juomapullo SHIKU
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo SHIKU
Tuote# MO9909-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tritan? 450 ml juomapullo, BPA vapaa ja kannessa silikoninen pilli. Tuote ei sovellu käytettäväksi hiilihapollisilla nes...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Nash-bambukuulakärkikynä, luonn...
Arvio: 1.16 €/kpl
Nash-bambukuulakärkikynä, luonnollinen, kuninkaallinen
Tuote# 10737802_TP0011.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällinen kuulakärkikynä naksautusmekanismilla, varsi bambua, kiinnostavina yksityiskohtina kromipidike ja A...
Väri: luonnollinen, kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 3677 kpl
16.
hi!dea TOUCAN. Kuulakärkikynä klipsill...
Arvio: 0.84 €/kpl
hi!dea TOUCAN. Kuulakärkikynä klipsillä, punainen
Tuote# 91396-105_TP3810.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä kääntömekanismilla ja klipsillä. ø13 x 147 mmProperties : Sininen muste, KiertomekanismiMuoviCertificates...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Juomapullo Rizbo tritan sport b...
Arvio: 6.93 €/kpl
Juomapullo Rizbo tritan sport bottle, musta
Tuote# AP721948-10_TP4196.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sport bottle in BPA-free tritan with stainless steel cap and carry strap, 500 ml.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5511 kpl
18.
Kakkuvuoka Mold Set Asper
Arvio: 1.37 €/kpl
Kakkuvuoka Mold Set Asper
Tuote# 14007115000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 5 molds of in original rounded shapes. Presented inside each other in individual cases.5 Pieces
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9100.010.XL_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
20.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9302.001.XXXL_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
21.
Brite-Americano® grande 350 ml ...
Arvio: 10.31 €/kpl
Brite-Americano® grande 350 ml eristetty muki, musta, punainen
Tuote# 21000615_TP00110.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja integroitu kahva. Mukia ympäröi värillinen, materiaaliin up...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
Vinga of Sweden VINGA Balti RCS kierrätetty PET...
Arvio: 14.96 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Balti RCS kierrätetty PET-pullo 600 ml, musta
Tuote# V433001_TP30914.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti yksikätisesti käytettävien juomapullojemme kätevyydestä. Ne on erityisesti suunniteltu kylmille juomille. Painokan...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1634 kpl
23.
Kuulakärkikynä BERN
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä BERN
Tuote# MO8893-98_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluumininen kuulakärkikynä sinisellä musteella.
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 44532 kpl
24.
luottokorttikotelo, vaaleanharmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
luottokorttikotelo, vaaleanharmaa
Tuote# AP723106-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 65 kpl
25.
Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kier...
Arvio: 16.24 €/kpl
Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, sininen
Tuote# T9101.024.L_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit t-paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 180 G/M²...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 292 kpl
26.
kuulakynä, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, harmaa
Tuote# AP800734-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1638 kpl
27.
kiristysnauha reppu, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, musta
Tuote# AP733873-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
hi!dea MARIE. Kosmetiikkalaukku, punai...
Arvio: 2.79 €/kpl
hi!dea MARIE. Kosmetiikkalaukku, punainen
Tuote# 92721-105_TP3812.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monitoiminen mikrokuitupussukka vetoketjulla. Saatavana useissa eri väreissä. 130 x 90 x 65 mmMikrokuitu Default customi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4789 kpl
29.
hi!dea CHECKIN. Digitaalinen matkatava...
Arvio: 6.56 €/kpl
hi!dea CHECKIN. Digitaalinen matkatavaravaaka, valkoinen
Tuote# 97388-106_TP3816.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS mini-digivaaka. Maksimipaino 40 kg. Sopii matkatavaroiden punnitsemiseen. Sisältää 1 CR2032-pariston. 37 x 100 x 27 ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
juomapullo, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, musta
Tuote# TBC800-0NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSUKG7_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.83 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Lisden, vihreä
Tuote# 15016004000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and aluminum body in smooth metallic finish in bright tones. Details and rings in ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 29979 kpl
33.
XD Collection Keraaminen pinottava muki, vihreä
Arvio: 6.22 €/kpl
XD Collection Keraaminen pinottava muki, vihreä
Tuote# P434.077_TP3096.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä pinottavat keraamiset mukit on helppo säilyttää siististi ja ne säästävät paljon tilaa. Muki on tiskikoneturvalline...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 5363 kpl
34.
PVC rantatyyny SIESTA
Arvio: 0.00 €/kpl
PVC rantatyyny SIESTA
Tuote# IT1628-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantatyyny PVC-materiaalista.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Kuulakynä Pen Urban Twist, hopea
Arvio: 37.69 €/kpl
Kuulakynä Pen Urban Twist, hopea
Tuote# 17391009000_TP63537.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker ball pen Urban Twist. Made in metal with chrome-plated fittings and the brands iconic arrowhead clip. Twist mecha...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1753 kpl
36.
Balenciaga Lyijykynä Pencil Set Cinemo
Arvio: 1.46 €/kpl
Balenciaga Lyijykynä Pencil Set Cinemo
Tuote# 17109000000_TP6351.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 3 wooden pencils by Balenciaga in sober silver finish, with the brand logo on the body. Presented in an elegant e...
Varastosaldo: Vähintään 1930 kpl
37.
Kalenteri Desktop Calendar Vidou
Arvio: 0.74 €/kpl
Kalenteri Desktop Calendar Vidou
Tuote# 12696000000_TP6350.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line desktop calendar. Made in recycled cardboard, easy to assemble and with a large branding surface at both sid...
Varastosaldo: Vähintään 29640 kpl
38.
SOL'S PLANET WOMEN Polo 170g PLANET W...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PLANET WOMEN Polo 170g PLANET WOMEN, pullo-vihreä
Tuote# S03575-BO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PLANET WOMEN, naisten poolopaita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa Pique 170, Ribbed kaulus , teipatt...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 112 kpl
39.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSTWBAG7_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Lehtikassi Bag Blaster, sininen...
Arvio: 1.32 €/kpl
Lehtikassi Bag Blaster, sininen, oranssi
Tuote# 13200007000_TP6351.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven bag in a varied range of bright tones. With reinforced die-cut handles, gussets and heat-sealed finish. Resist...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
41.
Eristetty reppu Cool Bag Backpa...
Arvio: 11.84 €/kpl
Eristetty reppu Cool Bag Backpack Polys, vaaleanvihreä
Tuote# 15419279000_TP63511.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose cooler backpack in resistant 600D polyester, brightly colored and with matching color zipper closure. Isot...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 3642 kpl
42.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, punainen
Tuote# T4100.008.XXL_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
43.
Ostoskassi Turkal cotton shoppi...
Arvio: 5.53 €/kpl
Ostoskassi Turkal cotton shopping bag, oranssi
Tuote# AP721145-03_TP4195.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 140 g/m².
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 432 kpl
44.
Ostoskassi Bag Krinix, musta
Arvio: 4.55 €/kpl
Ostoskassi Bag Krinix, musta
Tuote# 21132002000_TP6354.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Canvas 230 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Rantamailat Tarik beach tennis,...
Arvio: 5.09 €/kpl
Rantamailat Tarik beach tennis, musta
Tuote# AP761041-10_TP4195.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Beach tennis with 2 rackets and one ball, made of wood and plastic.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2293 kpl
46.
pyykkipussi, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
pyykkipussi, punainen
Tuote# AP716669-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Kuulakynä Pen Zardox, punainen
Arvio: 1.14 €/kpl
Kuulakynä Pen Zardox, punainen
Tuote# 15255003000_TP6351.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen made of aluminum, glossy finish and twist mechanism, with chrome plated accessories. Available in a wide range ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 8704 kpl
48.
muki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, valkoinen
Tuote# AP800539-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC847-75-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 0.47 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 7010.100_30037_TP6360.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2700kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
All-over full-color printed pouch, filled with approx. 15gr vegan Black forest cherry fruit gummies<b>Shelf life in mont...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
RPET-pullo 600 ml VERNAL, orans...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET-pullo 600 ml VERNAL, oranssi-läpinäkyvä
Tuote# MO6976-29_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomapullo BPA-vapaata RPET-muovia jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvallinen korkki. Vuotamaton. Tila...
Väri: oranssi-läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 17784 kpl
52.
Sticky-Mate®-muistilaput 127x75...
Arvio: 1.30 €/kpl
Sticky-Mate®-muistilaput 127x75 mm, valkoinen
Tuote# 21096002_TP0011.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput. Vakiomalli sisältää 50 kpl itsestään kiinnittyviä tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Saatavilla us...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
53.
Huggy-fleecepeitto pussissa, pu...
Arvio: 13.43 €/kpl
Huggy-fleecepeitto pussissa, punainen
Tuote# 19549866_TP00113.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen 150 x 120 cm:n kokoinen Huggy- fleecepeitto pussissa. Yksivärinen peitto on valmistettu 100 % polar fleec...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 25795 kpl
54.
Roly Breda naisten lyhythihainen t-p...
Arvio: 8.96 €/kpl
Roly Breda naisten lyhythihainen t-paita, keltainen
Tuote# R66991B_TP0018.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen t-paita naisille OCS-sertifioidusta luomupuuvillasta. 1x1 pyöreä resorikankainen kaula-aukko. Vahvistetut ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
55.
Pulmapeli NERVE, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Pulmapeli NERVE, puu
Tuote# MO6989-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen kolmion muotoinen pulmapeli. Kierrätyspaperirasiassa.<br>Dimensions : 5,5 X 5,5 X 5,5CM
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 15992 kpl
56.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Alameda 10000 mAh...
Arvio: 39.03 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Alameda 10000 mAh PD varavirtalähde, sininen
Tuote# P322.705_TP30939.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lataa puhelin jopa 2.5 kertaa tällä nopean latauksen varavirtalähteellä. Kiitos ultranopean tyypin C 18W PD portin, vara...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1423 kpl
57.
Xtime akku
Arvio: 0.00 €/kpl
Xtime akku
Tuote# XMOOVE-POCKET15000_TP6340.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Kynttilä Aromatic Candle Shiva,...
Arvio: 2.86 €/kpl
Kynttilä Aromatic Candle Shiva, ruskea
Tuote# 19718018000_TP6352.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aromatic candle with metallic container and body covered with thread in a wide range of tones. Available in vanilla, ora...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 28885 kpl
59.
hi!dea SPARK. Korostuskynä, keltainen
Arvio: 1.07 €/kpl
hi!dea SPARK. Korostuskynä, keltainen
Tuote# 91613-108_TP3811.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korostuskynä läpinäkyvällä rungolla ja korkilla. 26 x 104 mmMuoviCertificates : MSDS Default customisation : Korostuskyn...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Seasons Pino sähköinen viinipullonavaaj...
Arvio: 29.32 €/kpl
Seasons Pino sähköinen viinipullonavaaja viinityökaluilla, hopea
Tuote# 11321381_TP00129.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sähköinen viininavaaja, jossa on kalvoleikkuri, kaadin ja tulppa. Toimii neljällä AA-paristolla (eivät sisälly toimituks...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1769 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut