Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
KESKITIN USB Hub Dix, keltainen
Arvio: 2.61 €/kpl
KESKITIN USB Hub Dix, keltainen
Tuote# 14635005000_TP6352.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original USB 2.0 hub in fun bicolor design, with inside folding mechanism to retrieve the connection cable. With 4 USB p...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
H2O Active® Vibe 850 ml -urheil...
Arvio: 6.89 €/kpl
H2O Active® Vibe 850 ml -urheilujuomapullo kaatonokkakannella, valkoinen, kivihiili
Tuote# 21009603_TP0016.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suora yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja auki käännettävä juomanokka. Pullon tilavuus on 850 ml. Luo ...
Väri: valkoinen, kivihiili
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
myssy, vaaleanharmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
myssy, vaaleanharmaa
Tuote# AP721923-77V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 187 kpl
4.
Kuulakynä Pen Fisok, musta
Arvio: 0.58 €/kpl
Kuulakynä Pen Fisok, musta
Tuote# 14295002000_TP6350.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen with bold bicolor design with accessories in vivid translucent colors and smooth white body finish. Wit...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
hi!dea RYAN. Lippalakki kierrätyspuuvi...
Arvio: 8.73 €/kpl
hi!dea RYAN. Lippalakki kierrätyspuuvillaa (280 g/m²), sininen
Tuote# 99090-104_TP3818.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippis on valmistettu harjattua (65% kierrätyspuuvillaa) jossa on 6 paneelia ja silmukat tuuletusta varten (280 g/m²). S...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Termospullo HELSINKI
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo HELSINKI
Tuote# MO9431-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen 500 ml ruostumattomasta teräksestä valmistettu termospullo, bambu korkilla. Tuote on vuoto vapaa. Sublima...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Mitalin halkaisija 5cm WINNER, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Mitalin halkaisija 5cm WINNER, kultainen
Tuote# MO2260-98_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raudasta valmistettu mitali, jossa on polyesterihihna, värit sininen, valkoinen ja punainen. Halkaisija 5 cm.<br>Dimensi...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 4009 kpl
8.
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "k...
Arvio: 3.85 €/kpl
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "keya" WCS150, tumma-laivasto-sininen
Tuote# 158683331_TP6353.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC150 Keya T-shirt for woman in 100% cotton material of 150g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 2282 kpl
9.
toimistosetti, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
toimistosetti, luonnollinen
Tuote# AP734067_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
SOL'S REGENT Miesten T paita 150g REG...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Miesten T paita 150g REGENT FIT, ranskan-laivasto
Tuote# S00553-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S REGENT FIT miesten t-paita 150g/m² modernilla muotoonommelulla istuvuudella, edulliseen hintaan ja laatuun. Kokom...
Väri: ranskan-laivasto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Puhallin Fan Loras, sininen
Arvio: 3.25 €/kpl
Puhallin Fan Loras, sininen
Tuote# 15389019000_TP6353.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical folding fan in an eye catching bold bicolor design, with EVA foam blades and a non-slip base. USB powered and ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
12.
Puinen risti-nolla TOPOS, beige
Arvio: 0.00 €/kpl
Puinen risti-nolla TOPOS, beige
Tuote# MO6954-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen risti-nolla -peli. Toimitetaan puuvillapussissa.<br>Dimensions : 13X14,9CM
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 1747 kpl
13.
Ostoskassi Bag Lazar Fairtrade,...
Arvio: 2.03 €/kpl
Ostoskassi Bag Lazar Fairtrade, musta
Tuote# 20777002000_TP6352.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 120 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Seasons Boda-espressokuppisetti, 2 osaa...
Arvio: 15.74 €/kpl
Seasons Boda-espressokuppisetti, 2 osaa, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 11251100_TP00115.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäiset espressolasit. 70 ml. Setti on ylellisessä lahjalaatikossa. Mukana logolaatta.Tähän tuotteeseen voit lisä...
Väri: läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6959 kpl
15.
Puhelinteline Holder Hanirus, v...
Arvio: 0.85 €/kpl
Puhelinteline Holder Hanirus, valkoinen
Tuote# 14851001000_TP6350.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original smartphone holder with double telescopic fixing system for car ventilation grille. In a stylish bicolor design,...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Luottokorttikotelo Copek RPET c...
Arvio: 3.15 €/kpl
Luottokorttikotelo Copek RPET credit card holder, tummansininen
Tuote# AP722788-06A_TP4193.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET polyester credit card holder with 3 card slots. With distinctive RPET label.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 533 kpl
17.
Kirjasin Notepad Merton, punainen
Arvio: 2.71 €/kpl
Kirjasin Notepad Merton, punainen
Tuote# 14865003000_TP6352.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notebook with soft-touch covers in PU leather and built-in ball pen sleeve on the back cover. 80 blank sheets, with elas...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita...
Arvio: 7.39 €/kpl
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita, turkoosi
Tuote# 30171-144_TP3817.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa. 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 190 kpl
19.
Vetolaukku Trolley Dacrux, tumm...
Arvio: 76.54 €/kpl
Vetolaukku Trolley Dacrux, tummansininen
Tuote# 16919006000_TP63576.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact-resistant, nature line, cabin trolley made of RPET material produced from recycled plastic, thus promoting the re...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 482 kpl
20.
Avainketju Keyring Tofin, musta
Arvio: 1.42 €/kpl
Avainketju Keyring Tofin, musta
Tuote# 16488002000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain in resistant polyester material with accessories in metal. Available in a wide range of colors.Metal/ Polyester
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3954 kpl
21.
ostoskassi, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
ostoskassi, sininen
Tuote# AP809529-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Iqoniq Koli lasten T-paita kierrätyspu...
Arvio: 9.77 €/kpl
Iqoniq Koli lasten T-paita kierrätyspuuvillasta, vaaleanharmaa
Tuote# T6100.032.1112_TP3099.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten keskikokoinen t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 70 % on luonnonmukaista ja 30 % kierrätettyä,...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 550 kpl
23.
Toimiston organisaattori Power ...
Arvio: 40.32 €/kpl
Toimiston organisaattori Power Bank Organizer Surey, harmaa
Tuote# 16327008000_TP63540.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
All in one power bank organizer in PU leather and polyester 300D materials combination. Wireless charger integrated in c...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
24.
Iqoniq Makalu naisten softshell takki ...
Arvio: 55.69 €/kpl
Iqoniq Makalu naisten softshell takki R-polyesteristä, tummanharmaa
Tuote# T4700.028.XS_TP30955.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
25.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, musta
Tuote# TBC610-DP20EXC-1NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
monikäyttöinen taskutyövälineet...
Arvio: 0.00 €/kpl
monikäyttöinen taskutyövälineet, hopea
Tuote# AP808120_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, läpinäk...
Arvio: 23.10 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, läpinäkyvä
Tuote# TES255_TP63423.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
avainketju
Arvio: 0.00 €/kpl
avainketju
Tuote# PCFKDLH4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Aamiaiskotelo Lunch Box Crisbut
Arvio: 15.56 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Crisbut
Tuote# 11338000000_TP63515.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lunchbox Limited Edition. A fascinating design that combines design and sustainability. Composed of a main compartment i...
Varastosaldo: Vähintään 27204 kpl
30.
Uma Kuulakynä BRIGHT F GUM, punainen
Arvio: 5.88 €/kpl
Uma Kuulakynä BRIGHT F GUM, punainen
Tuote# 0-9630_F_GUM_58-1807_TP3625.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with softtouch barrel and spring-mounted metal clip in glossy silver.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
hi!dea SULENA. Fleecehuopa, sininen
Arvio: 23.25 €/kpl
hi!dea SULENA. Fleecehuopa, sininen
Tuote# 99051-104_TP38123.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fleecehuopa (180 g/m²). Saatavana useissa eri väreissä. 1450 x 950 mmFleece 180 g/m²Certificates : REACHPacking : Valkoi...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Iqoniq Makalu miesten softshell takki ...
Arvio: 56.91 €/kpl
Iqoniq Makalu miesten softshell takki R-polyesteristä, tummansininen
Tuote# T1700.002.XL_TP30956.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 77 kpl
33.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSUKCRBAG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Avainketju Keyring Nevek, musta
Arvio: 1.22 €/kpl
Avainketju Keyring Nevek, musta
Tuote# 14207002000_TP6351.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain with aluminum body in a varied range of bright tones. Especially designed for laser printing.Aluminium
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 27635 kpl
35.
Huulirasva, kiiltävä-harmaa
Arvio: 1.86 €/kpl
Huulirasva, kiiltävä-harmaa
Tuote# 7040.219_TP2211.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4,8 gram lip balm in a polished case. With bee- and vegetable wax, without mineral oils. Dermatologically tested, produc...
Väri: kiiltävä-harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Rantapallo Beach Ball Darmon, v...
Arvio: 2.16 €/kpl
Rantapallo Beach Ball Darmon, vesimeloni
Tuote# 11515261000_TP6352.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable beach ball with fruit designs. Made in durable PVC, one half in transparent.PVCDeflated Size: 37 cm. Inflated...
Väri: vesimeloni
Varastosaldo: Vähintään 49558 kpl
37.
Laturi Charger Wiket
Arvio: 15.16 €/kpl
Laturi Charger Wiket
Tuote# 16702000000_TP63515.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless charger with smartphone holder function. Manufactured in combination of natural cut bamboo pieces and limestone...
Varastosaldo: Vähintään 3926 kpl
38.
Huopa Sammia coral fleece blank...
Arvio: 33.16 €/kpl
Huopa Sammia coral fleece blanket, valkoinen, sininen
Tuote# AP861006-06_TP41933.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. insertti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Dual-layer blanket with 200 g/m² coral fleece and reversible 210 g/m² sherpa fleece lining. Wrapped in ribbon and printa...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 2896 kpl
39.
Pinssit Pin Loop Solidario, kel...
Arvio: 0.63 €/kpl
Pinssit Pin Loop Solidario, keltainen
Tuote# 19740005000_TP6350.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ribbon pin with glossy body finish in varied colors and matching color ribbon.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
USB Rotate Metallic, tummanpuna...
Arvio: 2.47 €/kpl
USB Rotate Metallic, tummanpunainen
Tuote# 1Z42004D_TP0012.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rotate Metallic -USB-muistitikulla on helppo pitää kaikki tiedostot käden ulottuvilla ja lisätä brändin tunnettuutta. Mu...
Väri: tummanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
juomapullo, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, vihreä
Tuote# AP733823-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Muunneltava kauluri CreaScarf c...
Arvio: 6.86 €/kpl
Muunneltava kauluri CreaScarf custom multipurpose scarf, valkoinen
Tuote# AP718909_TP4196.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, multipurpose scarf in breathable and quick-drying polyester with all-over sublimation printed graphics. Mad...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Kylmälaukku PROMOCOOL
Arvio: 0.00 €/kpl
Kylmälaukku PROMOCOOL
Tuote# MO7883-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiinifolioinen kylmälaukku, tilaa 6 tölkille. Ulkoinen materiaali kuitukangasta, valkoisilla reunuksilla. 80 g / m².
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Paperiliitinkotelo Clips Holder...
Arvio: 6.05 €/kpl
Paperiliitinkotelo Clips Holder Andrus, luonnollinen
Tuote# 20919013000_TP6356.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<br/>50 Clips Included<br/><b>Composition : </b>Wheat Straw/ ABS.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Americano® 350 ml:n eristetty k...
Arvio: 6.54 €/kpl
Americano® 350 ml:n eristetty kahvimuki, tummansininen
Tuote# 22000155_TP0016.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki tilavuudeltaan 350 ml, varustettu varmalla kierrettävällä kannella. Juomamuki on täys...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2936 kpl
46.
Kynttilä Candle Deram
Arvio: 2.26 €/kpl
Kynttilä Candle Deram
Tuote# 16279325000_TP6352.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Xmas candle in pine wood material. Bold designs star and christmas tree. Presented in an individual white box.Wood
Varastosaldo: Vähintään 18086 kpl
47.
Lippalakki Cap Levant, tummansi...
Arvio: 4.83 €/kpl
Lippalakki Cap Levant, tummansininen
Tuote# 20826006000_TP6354.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elastic Closure<b>Composition : </b>Microfibre.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Aurinkolasit Poren RPET sunglas...
Arvio: 3.85 €/kpl
Aurinkolasit Poren RPET sunglasses, musta
Tuote# AP722834-10_TP4193.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET sunglasses with metallic lenses and UV 400 protection.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 391 kpl
49.
Uma Kuulakynä FUSION SI, violetti
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä FUSION SI, violetti
Tuote# 0-0155_SI_59-0259_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white or uni black, coloured transparent inner part. Tip and pus...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.67 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Lombys, valkoinen
Tuote# 14647001000_TP6350.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist mechanism ball pen in a bold bicolor design, with black accessories and a smooth touch body in fun fluorescent col...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 16600 kpl
51.
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, bordeaux
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, bordeaux
Tuote# S47101-BG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SNAKE, Unisex-huppari. Edullinen modernilla istuvuudella. Elastaania hihansuissa ja helmassa, kengurutasku, huppu,...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 193 kpl
52.
André Philippe Selkäreppu Quimper B backpack, ...
Arvio: 20.57 €/kpl
André Philippe Selkäreppu Quimper B backpack, musta
Tuote# AP819013_TP41920.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D polyester and tarpaulin backpack with zipped front pocket. André Philippe brand product.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
hi!dea ZOE. Kuulakärkikynä alumiinia, ...
Arvio: 1.18 €/kpl
hi!dea ZOE. Kuulakärkikynä alumiinia, hopea
Tuote# 91624-127_TP3811.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on kiertomekanismi, klipsi ja kosketuskärki. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen m...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Kuuma/kylmägeeli Pikur hot-cold...
Arvio: 1.72 €/kpl
Kuuma/kylmägeeli Pikur hot-cold pack, fuksia
Tuote# AP781013-25_TP4191.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reusable hot-cold pack, filled with coloured gel balls.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 3433 kpl
55.
Värikynä Penxil 6 custom 6 pc p...
Arvio: 1.46 €/kpl
Värikynä Penxil 6 custom 6 pc pencil set, monivärinen
Tuote# AP718336_TP4191.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden coloured pencils (6 pcs) in full colour printed paper box. Price includes digital printing. MOQ: 100 pcs.
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Liukuva pulmapeli DIVER
Arvio: 0.00 €/kpl
Liukuva pulmapeli DIVER
Tuote# KC4861-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muovinen liukuva pulmapalapeli.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 19207 kpl
57.
Ostoskassi Rotin shopping bag, ...
Arvio: 10.67 €/kpl
Ostoskassi Rotin shopping bag, vihreä
Tuote# AP721608-07_TP41910.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Shopping bag in combination of laminated jute and laminated cotton with long handles.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 34 kpl
58.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 5.66 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1792.100_11091_TP6365.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini glass jar 0,2 liter with 2 full colour stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Americano® Eco -kahvimuki kierr...
Arvio: 8.78 €/kpl
Americano® Eco -kahvimuki kierrätetystä materiaalista, läikyttämätön, 350 ml, valkoinen, harmaa
Tuote# 21042585_TP0018.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki, jossa on kierrettävä läikyttämätön kansi. Mukin sisäpuoli on musta. Klipsillä paikal...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
60.
hi!dea LAVINE 350. 350 mL termospullo,...
Arvio: 19.66 €/kpl
hi!dea LAVINE 350. 350 mL termospullo, tummanvihreä
Tuote# 94263-129_TP38119.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyhjiöeristetty kaksiseinäinen matkamuki ruostumattomasta teräksestä. Kuparipinnoitettu sisäseinä ja korkkikansi. Tilavu...
Väri: tummanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 3796 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut