Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
USB Rotate on-the-go, vihreä
Arvio: 5.38 €/kpl
USB Rotate on-the-go, vihreä
Tuote# 1Z20130H_TP0015.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate on-the-go. This USB stick has a micro USB connector so it can be plugged into smartphones for extra storage.W...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Kuulakynä Pen IM Achromatic, mu...
Arvio: 37.40 €/kpl
Kuulakynä Pen IM Achromatic, musta
Tuote# 17388002000_TP63537.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker ball pen IM Achromatic, made in stainless steel with matte black lacquer finish, push-button mechanism and blue i...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1904 kpl
3.
RPET huopakassi INDICO BAG
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET huopakassi INDICO BAG
Tuote# MO6457-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET huopakassi vetoketjullisilla etutaskuilla. Irroitettavalla/ säädettävällä olkahihnalla.
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 5629 kpl
4.
hi!dea RISSANI. Kassi kiristysnauhoill...
Arvio: 4.64 €/kpl
hi!dea RISSANI. Kassi kiristysnauhoilla, sininen
Tuote# 92936-104_TP3814.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnauhoilla suljettava kassi, osittain tehty kierrätetystä puuvillasta (140 g/m²). 30 cm pitkät sangat ja puuvilla...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 660 kpl
5.
Roly Montblanc unisex-täysvetoketjuh...
Arvio: 23.21 €/kpl
Roly Montblanc unisex-täysvetoketjuhuppari, kuninkaallinen
Tuote# R64214T_TP00123.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hupullinen collegepaita, jossa korkea kaulus ja vetoketju. Resoriyksityiskohta hupun ympäryksessä ja taskuissa. Kengurut...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Lippalakki Cap Rittel, valkoinen
Arvio: 4.10 €/kpl
Lippalakki Cap Rittel, valkoinen
Tuote# 14902001000_TP6354.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 panel cap in 100% brushed cotton material. In a wide range of bright tones and padded visor. Embroidered ventilation h...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1762 kpl
7.
hi!dea CANARY. Kassi, sininen
Arvio: 2.10 €/kpl
hi!dea CANARY. Kassi, sininen
Tuote# 92839-104_TP3812.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen (80 g/m²), kuumasaumattu kassi. Sangat 75 cm. Saatavana useissa eri väreissä. Tämä kampanja on voimassa 3...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSUTFUG3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Kuulakynä Panther ballpoint pen...
Arvio: 0.39 €/kpl
Kuulakynä Panther ballpoint pen, sininen
Tuote# AP809499-06_TP4190.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with matching colour rubber grip. With blue refill.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 27 kpl
10.
XD Collection Sporttinen tyhjiöpullo ruostuma...
Arvio: 18.51 €/kpl
XD Collection Sporttinen tyhjiöpullo ruostumattomasta teräksestä, 550ml, vihreä
Tuote# P436.197_TP30918.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti jääkylmästä vedestä raskaan harjoittelun jälkeen tai kuumaa juomaa lämmetäksesi reippaan kävelyn jälkeen. Juo juom...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1839 kpl
11.
XD Collection Ensiapupakkaus, valkoinen
Arvio: 6.73 €/kpl
XD Collection Ensiapupakkaus, valkoinen
Tuote# P265.313_TP3096.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Musta vetoketjullinen pääosasto, yksi etutasku, takapuolella vyö. Sisältää kolmioliinan, ideaalisiteen, desinfioivia pyy...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 501 kpl
12.
Portfolio NOTES FOLDER
Arvio: 0.00 €/kpl
Portfolio NOTES FOLDER
Tuote# MO9549-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vetoketjullinen A4 portfolio kaksisävyisestä polyesteristä, sisältää sisätaskut, kynänsilmukan ja 20 sivuisen muistileht...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
kuulakynä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, musta
Tuote# AP808107-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Tuote# MO6903-29_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
BPA-vapaa Tritan?-juomapullo. Sisältää silikonilenkin kiinnitystä varten. Tilavuus 500 ml. Ei sovellu hiilihapollisille ...
Väri: oranssi-läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 4006 kpl
15.
USB-luennoitsija Harbur RPET do...
Arvio: 58.40 €/kpl
USB-luennoitsija Harbur RPET document folder, harmaa
Tuote# AP722540-77_TP41958.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A4 sized, 300D RPET polyester document folder with built-in magnetic wireless fast charger (10W), 5000 mAh power bank wi...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 27 kpl
16.
SOL'S SPORTY Naisten T paita 140g SPO...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPORTY Naisten T paita 140g SPORTY WOMEN, neon-oranssi
Tuote# S01159-NO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPORTY naisten t-paita 140g / m² hengittävässä polyesterimateriaalissa, raglanhihat ja litteät saumat tekee tästä ...
Väri: neon-oranssi
Varastosaldo: Vähintään 522 kpl
17.
USB-tietokonekassi Branson back...
Arvio: 45.05 €/kpl
USB-tietokonekassi Branson backpack, tummanharmaa
Tuote# AP810432-80_TP41945.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack with multiple zipped compartments, inside organiser pockets, padded laptop (17") and tablet compartments, ergon...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 11 kpl
18.
Kuulakynä Zoom wooden ballpoint...
Arvio: 1.32 €/kpl
Kuulakynä Zoom wooden ballpoint pen, rabbit
Tuote# AP809344-A_TP4191.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden ballpoint pen with coloured barrel and animal figure. With blue refill.
Varastosaldo: Vähintään 7041 kpl
19.
hi!dea JONES. Lippalakki heijastavilla...
Arvio: 4.42 €/kpl
hi!dea JONES. Lippalakki heijastavilla yksityiskohdilla, oranssi
Tuote# 99418-128_TP3814.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippalakki polyesteria (160 g/m²). Heijastavia elementtejä ja säädettävä hihna. Mainostuote. Koko: 580 mmProperties : He...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 6171 kpl
20.
hi!dea SHOW. Termospullo 510 mL, kunin...
Arvio: 11.37 €/kpl
hi!dea SHOW. Termospullo 510 mL, kuninkaallinen
Tuote# 94550-114_TP38111.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuplaseinäinen juomapullo ruostumatonta terästä vakuumikorkilla. Tilavuus 510 mL. Toimitetaan valkoisessa lahjarasiassa...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
23 tuuman tuulenpitävä sateenva...
Arvio: 0.00 €/kpl
23 tuuman tuulenpitävä sateenvarjo SEATLE, valkoinen
Tuote# MO2168-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23 tuuman automaattisesti avautuva tuulenpitävä sateenvarjo 190T polyesteristä, jossa lasikuitukehys ja mustaksi kullatt...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2908 kpl
22.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 1.24 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1070.102_11100_TP6361.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Transparent bag with full colour inlay with Pickwick teaTransparent bag with full colour printed inlay, perfect for your...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Roly Bahrain lasten lyhythihainen ur...
Arvio: 6.24 €/kpl
Roly Bahrain lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, tummansininen
Tuote# K04071R_TP0016.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
24.
hi!dea THC ADAM KIDS. Lasten pikeepait...
Arvio: 22.69 €/kpl
hi!dea THC ADAM KIDS. Lasten pikeepaita, aqua-blue
Tuote# 30173-154_TP38122.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) lyhythihainen pikeepaita 100% puuvillaa (195 g/m²). Normaali leikkaus, ribbikaulus ja -hihansuut. Kaulus...
Väri: aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 70 kpl
25.
KESKITIN USB Hub Yurian, punainen
Arvio: 1.83 €/kpl
KESKITIN USB Hub Yurian, punainen
Tuote# 15802003000_TP6351.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB 2.0 hub with charger function. Including a charging and data synchronizer cable with dual Micro USB/Lightning connec...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2732 kpl
26.
Lounasrasia 800ml CARMANY, tumm...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lounasrasia 800ml CARMANY, tumma-laivasto-sininen
Tuote# MO6905-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lounasrasia kierrätetystä PP:stä, kannessa on napsautussuljin. Tilavuus: 800 ml.<br>Dimensions : 17X12X6CM
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 1704 kpl
27.
SOL'S CARTER Full Zip huppari, harmaa...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CARTER Full Zip huppari, harmaa-kanerva
Tuote# S03812-GY_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CARTER, täysvetoketjullinen huppari 80% puuvilla - 20% Grs sertifioitu kierrätetty polyesteri Set-In hihat, leikat...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 23 kpl
28.
Lippalakki Cap Vachir
Arvio: 4.83 €/kpl
Lippalakki Cap Vachir
Tuote# 11033000000_TP6354.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5-panel nature line cap made of organic cotton, with a natural cork visor. GOTS certified (Global Organic Textile Standa...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
29.
Square USB stick, hopea
Arvio: 5.09 €/kpl
Square USB stick, hopea
Tuote# 1Z30360H_TP0015.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Square USB stick. Plastic & Aluminum.Due to Chinese New Year lead times are impacted from week 2 to 6. Alternative produ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Silikonilasta SWEET, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
Silikonilasta SWEET, vihreä
Tuote# CX1489-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silikonilasta sesonki kuviolla ja puisella kahvalla.<br>Dimensions : 25X5X0.9CM
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1885 kpl
31.
kertakäyttömuki, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, punainen
Tuote# TBC796-12OZ-RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Berk-kuulakärkikynä, kierrätysp...
Arvio: 0.73 €/kpl
Berk-kuulakärkikynä, kierrätyspahvi ja maissimuovi, musta
Tuote# 10738400_TP0010.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällinen kuulakärkikynä naksautusmekanismilla, varsi biohajoavaa paperimateriaalia, maissimuovikoristeet er...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 398336 kpl
33.
Myssy Set Prasan, tummansininen
Arvio: 9.32 €/kpl
Myssy Set Prasan, tummansininen
Tuote# 11805006000_TP6359.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of hat and gloves in adult size, made of elastic acrylic material and with a stitched PU patch for branding. Includi...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Cool-stressilelu, pyöreä, punai...
Arvio: 1.39 €/kpl
Cool-stressilelu, pyöreä, punainen
Tuote# 10210002_TP0011.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pompota, heitä tai puristele tätä pyöreää stressilelua. Stressilelujen tiiviys, väri, koko ja paino vaihtelee muokkauspr...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 59563 kpl
35.
hi!dea ZIKMUND. Metallinen kompassi, m...
Arvio: 6.52 €/kpl
hi!dea ZIKMUND. Metallinen kompassi, musta
Tuote# 98816-103_TP3816.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS-kompassi, jossa kannessa havaintoaukko ja suurennuslasi. Kultaiset yksityiskohdat. ø55 x 25 mmABSPacking : Kuplamuov...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Fouta-pyyhe Towel Pareo Donell,...
Arvio: 6.42 €/kpl
Fouta-pyyhe Towel Pareo Donell, oranssi, sininen
Tuote# 20782007000_TP6356.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>80% Cotton/ 20% Polyester 180 g/ m2.
Väri: oranssi, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Ostoskassi Chidel cotton shoppi...
Arvio: 6.43 €/kpl
Ostoskassi Chidel cotton shopping bag, luonnollinen
Tuote# AP722763_TP4196.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cotton shopping bag with long handles. 100% cotton, 280 g/m².
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1529 kpl
38.
Bambu varavirtalähde ARENA
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu varavirtalähde ARENA
Tuote# MO9662-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6000 mAh bambu langaton varavirtalähde, lähtövirta langattomana DC5V/1A ja latauskaapelilla DC5V/2A. Sisältää C tyypin l...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 4254 kpl
39.
Uma Kuulakynä CORAL frozen, vaalean...
Arvio: 0.90 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL frozen, vaaleansininen
Tuote# 0-0177_TF_50-2925_TP3620.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
XD Collection 4.000 mAh ohut varavirtalähde, ...
Arvio: 15.07 €/kpl
XD Collection 4.000 mAh ohut varavirtalähde, valkoinen, hopea
Tuote# P324.952_TP30915.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 000 mAh alumiininen ohut varavirtalähde korkealaatuisella litiumpolymeeriakulla. Sisältää on/off-painikkeen ja jäljell...
Väri: valkoinen, hopea
Varastosaldo: Vähintään 10161 kpl
41.
Kaulanauha WIDE LANY
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaulanauha WIDE LANY
Tuote# MO9661-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
25 mm kaulanauha papukaijalukolla, pistosoljella ja turvalukolla. Sublimaatiopainatus ainoastaan valkoiseen tuotteeseen.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 9668 kpl
42.
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetyst...
Arvio: 41.56 €/kpl
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetystä polyesteristä, beige
Tuote# T1702.030.XXXL_TP30941.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten bodywarmer, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeen kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikat...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 39 kpl
43.
Kirjasin Notebook Emerot, musta
Arvio: 2.76 €/kpl
Kirjasin Notebook Emerot, musta
Tuote# 13388002000_TP6352.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant, rigid recycled cardboard in a wide range of tones. 80 sheets with str...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5058 kpl
44.
Monikäyttöinen kuulakynä Tempe ...
Arvio: 0.47 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Tempe touch ballpoint pen, luonnollinen, punainen
Tuote# AP809369-05_TP4190.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper ballpoint and touch screen pen with coloured plastic clip and tip. With blue refill.
Väri: luonnollinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 9480 kpl
45.
hi!dea RAISE. Urheilupullo 520 mL, vaa...
Arvio: 3.94 €/kpl
hi!dea RAISE. Urheilupullo 520 mL, vaaleanvihreä
Tuote# 94646-119_TP3813.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Urheilupullo lasia ja ruostumatonta terästä. Tilavuus 520 mL. Toimitetaan soft shell -suojuksessa. ø65 x 225 mmPropertie...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 14364 kpl
46.
Ostoskassi Geiser cotton shoppi...
Arvio: 5.49 €/kpl
Ostoskassi Geiser cotton shopping bag, valkoinen
Tuote# AP731735-01_TP4195.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 100 g/m².
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 14203 kpl
47.
LIVOO Monitoimikone, vihreä
Arvio: 58.63 €/kpl
LIVOO Monitoimikone, vihreä
Tuote# DOP137VS_TP63458.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction mixer for your sweet and savoury preparations - Stainless steel bowl of 3 L capacity - 6 speed variations ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 901 kpl
48.
Uma Kuulakynä COSMOS, keltainen
Arvio: 3.77 €/kpl
Uma Kuulakynä COSMOS, keltainen
Tuote# 0-9440_22-0136_TP3623.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with housing, push-button, clip and tip chrome plated. Coloured rubber grip zone.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Lippalakki, heijastavat nauhat ...
Arvio: 3.16 €/kpl
Lippalakki, heijastavat nauhat Cap Destada, keltainen
Tuote# 20827005000_TP6353.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 Panels. Reflective. Velcro Closure<b>Composition : </b>Microfibre.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Roly Estrella miesten pitkähihainen ...
Arvio: 16.12 €/kpl
Roly Estrella miesten pitkähihainen poolopaita, harmaa-kanerva
Tuote# R66352U_TP00116.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pitkähihainen pikeepaita resorisella pääntiellä ja hihansuilla sekä kolmen napin nappilistalla. 1x1 elastaaniresorit. Va...
Väri: harmaa-kanerva
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Muki MONDAY
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki MONDAY
Tuote# MO6256-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
300 ml PP muki.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9760 kpl
52.
Takki Technique Jacket Klusten,...
Arvio: 15.13 €/kpl
Takki Technique Jacket Klusten, sininen, oranssi
Tuote# 147240071_TP63515.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical, unisex, jacket for adult. With matching color zipper closure, side pockets and in 100% polyester 265g/m2 mate...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Kuulakynä Pen Malko, punainen
Arvio: 0.83 €/kpl
Kuulakynä Pen Malko, punainen
Tuote# 15013003000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in an original bicolor design. With aluminum body in smooth aluminum, in bright tones. Details and ring...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 26223 kpl
54.
Casper-monitoimityökalu, 11 toi...
Arvio: 12.26 €/kpl
Casper-monitoimityökalu, 11 toimintoa, punainen
Tuote# 10409901_TP00112.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs 11 toiminnon monitoimityökalu. Mukana nailonpussi.AlumiiniTampopainatus - oikea käsi - 30 x 4 mm - max color : ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2560 kpl
55.
MiniKit-matkasarja lentokoneeseen
Arvio: 0.00 €/kpl
MiniKit-matkasarja lentokoneeseen
Tuote# 1Z255604_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen matkasarja jokaiselle matkalle. Tämän paketin avulla voit saapua määränpäähäsi rentoutuneena ja raikkaana...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Sun Ray -aurinkolasit, kuninkaa...
Arvio: 1.33 €/kpl
Sun Ray -aurinkolasit, kuninkaallinen
Tuote# 10034501_TP0011.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä retrohenkisesti muotoillut aurinkolasit sopivat mainoslahjaksi kesäfestivaaleille, tapahtumiin tai muihin ulkoilma-...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 97897 kpl
57.
Indeksi tarralaput MEMOSTICKY
Arvio: 0.00 €/kpl
Indeksi tarralaput MEMOSTICKY
Tuote# MO9036-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 eri väristä indeksi tarralappua.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7996 kpl
58.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUM...
Arvio: 2.92 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUMA transparent, oranssi
Tuote# 0-7200_T_57-0021_TP3622.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
keittiöpihdit, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
keittiöpihdit, sininen
Tuote# AP800753-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3835 kpl
60.
LIVOO Hiusrauta, tai-nousi, musta
Arvio: 16.33 €/kpl
LIVOO Hiusrauta, tai-nousi, musta
Tuote# DOS197_TP63416.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ceramic plates 120 x 25 mm - Temperature up to 230 °C - Ready in 45 seconds - Swivel power cord - On / Off switch - Hand...
Väri: tai-nousi, musta
Varastosaldo: Vähintään 596 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut