Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Vihko Notepad Kefron, punainen
Arvio: 6.17 €/kpl
Vihko Notepad Kefron, punainen
Tuote# 16069003000_TP6356.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with PU, soft-touch covers. In an elegant black color design, with elastic closure, bookmark and elastic holder ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
XD Collection Explorer retkeilyreppu 40L PVC-...
Arvio: 53.46 €/kpl
XD Collection Explorer retkeilyreppu 40L PVC-vapaa, sininen, musta
Tuote# P760.141_TP30953.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuljeta tarpeellisesi matkoillasi tällä kestävällä retkeilyrepulla. Retkeilyreppu on valmistettu kestävästä polyesterika...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 642 kpl
3.
Ostoskassi Bag Nox, vaaleansini...
Arvio: 1.49 €/kpl
Ostoskassi Bag Nox, vaaleansininen
Tuote# 14170021000_TP6351.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven bag in 80g/m2, in a varied range of bright tones. With reinforced, short handles of 35cm and heat-sealing fini...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
4.
hi!dea ORWELL. A5 muistikirja, jossa o...
Arvio: 6.52 €/kpl
hi!dea ORWELL. A5 muistikirja, jossa on kova kansi bambusta ja korkkiarkkeja, luonnollinen
Tuote# 93281-160_TP3816.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-muistikirja, jossa on jäykkä kansi bambusta ja korkkiarkkeja. Sisältää 160 sivua, valmistettu 100 % kierrätyspaperist...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 4728 kpl
5.
Polkupyörän lamppu Torch Moltar...
Arvio: 2.91 €/kpl
Polkupyörän lamppu Torch Moltar, sininen
Tuote# 14616019000_TP6352.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction flashlight for handlebars with 3 LED and 2 lighting positions, with body in bright tones and smooth finish...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Muki, harmaa, punainen
Arvio: 3.21 €/kpl
Muki, harmaa, punainen
Tuote# Tokio_320ml-grey-red_TP5683.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Joulupipo SHIMAS HAT, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulupipo SHIMAS HAT, punainen
Tuote# CX1529-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jouluinen neulottu pipo taitteella, materiaali pehmeää joustavaa akryyliä.<br>Dimensions : 22X21,5CM
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetyst...
Arvio: 26.44 €/kpl
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetystä puuvillasta, sininen-taivas
Tuote# T9404.022.XS_TP30926.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -huppari 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Puserossa on kaksikerrok...
Väri: sininen-taivas
Varastosaldo: Vähintään 2279 kpl
9.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, vaaleanharmaa
Tuote# T9303.032.L_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
10.
kiristysnauha reppu, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, valkoinen
Tuote# AP734003-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Thor-juomapullo, terästä. 550 m...
Arvio: 12.50 €/kpl
Thor-juomapullo, terästä. 550 ml, hopea
Tuote# 10065781_TP00112.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen, ruostumaton teräspullo kierrekannella. Kannessa on bambu-yläosa ja kahva, joka helpottaa kuljettamista. T...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4359 kpl
12.
Kylmälaukku puuvillaa RECOBA
Arvio: 0.00 €/kpl
Kylmälaukku puuvillaa RECOBA
Tuote# MO6751-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysmateriaalista valmistettu kylmälaukku, joka suljetaan rullaamalla. Eristys 3 mm PE-vaahtomuovi, jossa on 12C PE...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 6502 kpl
13.
Classic 300 ml muovimuki, valko...
Arvio: 5.26 €/kpl
Classic 300 ml muovimuki, valkoinen
Tuote# 21001201_TP0015.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä, yksiseinäinen muovimuki. Tilavuus on 300 ml. Tehty Isossa-Britanniassa.PFM tuotteiden toimitusajoissa on tällä ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
14.
juomapullo, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, sininen
Tuote# TBC879-1AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Liitu Pascha chalk eggs, luonno...
Arvio: 5.06 €/kpl
Liitu Pascha chalk eggs, luonnollinen
Tuote# AP808043_TP4195.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. inkjet,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 coloured chalk eggs in a cardboard egg box.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1274 kpl
16.
Asiakirjakassi Document Bag Ali...
Arvio: 3.02 €/kpl
Asiakirjakassi Document Bag Alice, sininen
Tuote# 13871019000_TP6353.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Document bag in size A4 and in resistant PP material. In bright tones and with a double button closure flap.PP Plastic
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 14322 kpl
17.
Kirjasin Notepad Bosco, valkoinen
Arvio: 2.05 €/kpl
Kirjasin Notepad Bosco, valkoinen
Tuote# 15301001000_TP6352.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft touch covers in resistant natural cardboard. 100 blank sheets, with elastic band and matching color fa...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 33100 kpl
18.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.53 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, läpikuultava-valkoinen, aqua-blue
Tuote# 21043612_TP0017.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: läpikuultava-valkoinen, aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
Pieni rantatennissetti MINI MATCH
Arvio: 0.00 €/kpl
Pieni rantatennissetti MINI MATCH
Tuote# MO1911-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni rantatennissetti, koostuu kahdesta MDF-mailasta ja 1 pehmeästä pallosta.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3886 kpl
20.
Uma Kuulakynä JAZZ frozen, oranssi
Arvio: 0.80 €/kpl
Uma Kuulakynä JAZZ frozen, oranssi
Tuote# 0-0580_TF_50-1585_TP3620.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing, rubber grip zone and curved metal clip. Push-button, ring an...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Roly Nepal lämpöeristetty unisex-par...
Arvio: 42.63 €/kpl
Roly Nepal lämpöeristetty unisex-parkatakki, musta
Tuote# R50803O_TP00142.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Topattu urheiluparka. Lipallinen huppu. Etuvetoketjussa saman sävyinen vedin ja leukasuoja. Joustavat hihansuut. Kaksi s...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Odessa kassi 220 g/m² kierrätet...
Arvio: 6.45 €/kpl
Odessa kassi 220 g/m² kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# 12071055_TP0016.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100-prosenttisesti GRS-kierrätyspuuvillasta valmistettu Odessa-kangaskassi on suunniteltu niin, että sitä on miellyttävä...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 7280 kpl
23.
Americano® Kierrätetty 350 ml m...
Arvio: 8.86 €/kpl
Americano® Kierrätetty 350 ml muki, läikyttämätön kansi, musta, oranssi
Tuote# 21041931_TP0018.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi. Ei sisällä silikonia. Muki voidaan ...
Väri: musta, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
24.
Rotring Tikky-lyijytäytekynä, musta
Arvio: 6.96 €/kpl
Rotring Tikky-lyijytäytekynä, musta
Tuote# 10652702_TP0016.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyellä lyijytäytekynällä (kärki 0,5 mm) voit tehdä luonnoksia, teknisiä piirroksia ja tekstauksia puhtaasti ja tarkast...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1744 kpl
25.
Marksman Thalaasa merimuovista valmistet...
Arvio: 6.57 €/kpl
Marksman Thalaasa merimuovista valmistettu kovakantinen muistikirja, omenanvihreä
Tuote# 10784661_TP0016.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Thalaasa -muistikirja on valmistettu kierrätetystä muovista, joka on kerätty merien rannikkoalueilta. Se tekee muistikir...
Väri: omenanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 3747 kpl
26.
Muki Mug Bastic, punainen
Arvio: 4.14 €/kpl
Muki Mug Bastic, punainen
Tuote# 14509003000_TP6354.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210ml capacity stainless steel mug with shiny finish body and original carabiner handle for transportation in bright ton...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 24824 kpl
27.
MyKit-pyöränkorjaussarja
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-pyöränkorjaussarja
Tuote# 1Z252606_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen sarja pyöräretkiä varten. Varaudu pieniin vammoihin ja rengasrikkoihin. Sisältö: 12 pesunkestävää laastari...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
SOL'S MONARCH MEN T-paita 150g MONARC...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S MONARCH MEN T-paita 150g MONARCH, tummanharmaa
Tuote# S11420-DG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S MONARCH, Miesten Pyöreä kaula-aukkoinen pitkähihainen t-paita, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 1...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 393 kpl
29.
Juomapullo Raican sport bottle,...
Arvio: 10.87 €/kpl
Juomapullo Raican sport bottle, fuksia
Tuote# AP721941-25_TP41910.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bottle shaped, aluminium sport bottle, 550 ml.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 82 kpl
30.
Säästöpossu Darfil piggy bank, ...
Arvio: 3.79 €/kpl
Säästöpossu Darfil piggy bank, luonnollinen
Tuote# AP721445_TP4193.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Piggy bank in ecological bamboo fibre plastic.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1828 kpl
31.
Selkäreppu Jock drawstring bag,...
Arvio: 1.40 €/kpl
Selkäreppu Jock drawstring bag, vihreä
Tuote# AP806607-07_TP4191.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring bag 190T polyester.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3786 kpl
32.
Huulirasva Lip Balm Tarian, hopea
Arvio: 1.54 €/kpl
Huulirasva Lip Balm Tarian, hopea
Tuote# 16324009000_TP6351.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lip balm bar with SPF15 protection and vanilla flavour. In a wide range of metallic colors.SPF15. Vanilla Aroma
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Kuulakynä Prodox ballpoint pen,...
Arvio: 0.65 €/kpl
Kuulakynä Prodox ballpoint pen, hopea, punainen
Tuote# AP721323-05_TP4190.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ballpoint pen with chrome details and ecological wheat straw plastic parts. With blue refill.
Väri: hopea, punainen
Varastosaldo: Vähintään 47977 kpl
34.
Kuulakynä Pen Prodox, luonnolli...
Arvio: 0.69 €/kpl
Kuulakynä Pen Prodox, luonnollinen
Tuote# 16213013000_TP6350.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line ball pen with body made of wheat straw, to encourage the use of natural raw materials and reducing contamina...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
35.
Monikäyttöinen kuulakynä Minox ...
Arvio: 0.93 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Minox touch ballpoint pen, bordeaux
Tuote# AP791581-08_TP4190.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen, with blue refill.
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 671 kpl
36.
vesipullo, valkoinen, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, valkoinen, punainen
Tuote# TBC160L-33-4RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Juomapullo Bottle Tukel, sininen
Arvio: 4.99 €/kpl
Juomapullo Bottle Tukel, sininen
Tuote# 15986019000_TP6354.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650 ml capacity bottle in aluminum material. Body in silver color, with screw-on, safety lid in a wide range of transpar...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Elevate Level-pipo, valkoinen
Arvio: 7.30 €/kpl
Elevate Level-pipo, valkoinen
Tuote# 11105300_TP0017.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksikerroksinen pipo. Brändimerkki.1x1 Ribbineulos100% AkryyliBrodeeraus fixed - eteen - 100 x 40 mm - max color : 12.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Kuulakynä Koyak ballpoint pen, ...
Arvio: 2.31 €/kpl
Kuulakynä Koyak ballpoint pen, harmaa
Tuote# AP805988-77_TP4192.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with rubberized finish and blue refill. With special coating for mirror laser engraving.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 4389 kpl
40.
Elevate Trucker-lakki, 5-paneelinen, tu...
Arvio: 3.28 €/kpl
Elevate Trucker-lakki, 5-paneelinen, tummansininen
Tuote# 11106909_TP0013.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muovinen suljin. Perinteinen Trucker-lakki 100 % polyesteriä, etupaneeli vaahtomateriaalia. Takana verkko ja muovinen ki...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 504 kpl
41.
Kuulakynä Pen Halibix, sininen,...
Arvio: 0.62 €/kpl
Kuulakynä Pen Halibix, sininen, oranssi
Tuote# 15293007000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen with bold bicolor design with details in vivid solid colors and smooth body in solid white. With origin...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 34259 kpl
42.
kiristysnauha reppu, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, valkoinen
Tuote# AP733873-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Lippalakki Linnea baseball cap,...
Arvio: 5.01 €/kpl
Lippalakki Linnea baseball cap, luonnollinen
Tuote# AP722691-00_TP4195.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% brushed cotton baseball cap with 6 panels and metal buckle closure.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 184 kpl
44.
hi!dea SCARLETT. Huulirasva, kultainen
Arvio: 1.38 €/kpl
hi!dea SCARLETT. Huulirasva, kultainen
Tuote# 94880-117_TP3811.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulirasva metallin värisessä ABS pakkauksessa.Viralliset tiedot saatavilla: PT, EN, ES, FR, IT, DE, PL, CZ, SK, RO, RS,...
Väri: kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., valkoinen, purppura
Tuote# 21004945_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: valkoinen, purppura
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
Asiakirjakassi Amazon document ...
Arvio: 11.29 €/kpl
Asiakirjakassi Amazon document bag, sininen
Tuote# AP791026-06_TP41911.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped, 600D polyester document bag with adjustable shoulder strap.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 999 kpl
47.
Paperipussi Bag Mepus, musta
Arvio: 1.53 €/kpl
Paperipussi Bag Mepus, musta
Tuote# 12730002000_TP6351.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag, made of 100g/m2 recycled paper in black finish, with short reinforced handles in natural colour and gus...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
48.
hi!dea BISSAYA. Jumppapussi, vaaleansi...
Arvio: 2.53 €/kpl
hi!dea BISSAYA. Jumppapussi, vaaleansininen
Tuote# 92617-124_TP3812.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen (80 m/g²) jumppapussi värikkäillä kulmilla. 300 x 350 mmKuitukangas: 80 g/m²Certificates : REACH Default ...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
pyöräilijän pullo, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
pyöräilijän pullo, fuksia
Tuote# TBC809-1FU_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Tunnistusranneke Bracelet Event...
Arvio: 0.56 €/kpl
Tunnistusranneke Bracelet Events, fuksia
Tuote# 13841011000_TP6350.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events, synthetic fiber bracelet for adult in a wide range of bright tones. With adhesive closure, waterproof and presen...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Termosmuki 300 ml INARI, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki 300 ml INARI, valkoinen
Tuote# MO6934-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä ja 10 % ruostumatonta ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4208 kpl
52.
Laukkukoukku Foldable Bag Hange...
Arvio: 2.95 €/kpl
Laukkukoukku Foldable Bag Hanger Skype, sininen, oranssi
Tuote# 19416007000_TP6352.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable metal bag hanger with leather PU crown in bright tones. Presented in an individual box with die-cut inside.Meta...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 6767 kpl
53.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 3.11 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Konim, musta
Tuote# 16392002000_TP6353.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line drawstring backpack in 100% recycled cotton 120 g/m2. Self closing strings in cotton and reinforced corners...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 14462 kpl
54.
Korostuskynä Highlighter Set Di...
Arvio: 2.84 €/kpl
Korostuskynä Highlighter Set Dinku
Tuote# 16209000000_TP6352.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of markers with holder. Including 5 fluorescent markers in an original design and white color holder with a wide pri...
Varastosaldo: Vähintään 15804 kpl
55.
Case Logic tietokonepussi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, musta
Tuote# CE50BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Golf-tii Golf Tee Card Tunker, ...
Arvio: 2.89 €/kpl
Golf-tii Golf Tee Card Tunker, valkoinen
Tuote# 15441001000_TP6352.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 piece golf tee card. Easy to assemble and especially designed for easy printing.2 Pieces
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 25313 kpl
57.
Urheilupyyhe Absorbent Towel Gu...
Arvio: 5.77 €/kpl
Urheilupyyhe Absorbent Towel Guds, vihreä
Tuote# 20428004000_TP6355.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester RPET Pouch<b>Composition : </b>Polyester RPET 160 g/ m2.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 33.01 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta
Tuote# T9500.009.S_TP30933.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
59.
Selfiekeppi Selfie Stick Kroper...
Arvio: 1.67 €/kpl
Selfiekeppi Selfie Stick Kroper, punainen
Tuote# 14855003000_TP6351.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Patented foldable selfie stick with 3.5mm jack connection, anti-rotation system, comfortable ergonomic handle and built-...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6321 kpl
60.
Tee, valkoinen
Arvio: 2.87 €/kpl
Tee, valkoinen
Tuote# 1379.100_TP6362.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Box with 4 tea bags, full colour printedat surcharge also available in other flavours (delivery time in consultation).Sh...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut