Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kuulakynä Pen Dafen, valkoinen
Arvio: 0.93 €/kpl
Kuulakynä Pen Dafen, valkoinen
Tuote# 16369001000_TP6350.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, push-up mechanism ball pen. Body in bamboo and accessories in a wide range of colors. With metal, die-cut c...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 44397 kpl
2.
Videokuvaussetti puhelimelle VIDE
Arvio: 0.00 €/kpl
Videokuvaussetti puhelimelle VIDE
Tuote# MO6843-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lisävarusteet luovaan älypuhelimella kuvaamiseen. Sisältää säädettävän pöytäjalustan, jossa on puhelimen kiinnitys Shot...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1448 kpl
3.
Visiiri Sun Visor Narim, punainen
Arvio: 3.73 €/kpl
Visiiri Sun Visor Narim, punainen
Tuote# 16358003000_TP6353.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eye catching, PVC visor with UV protection. In transparent colors, combined with white color details. Adjustable, elasti...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4124 kpl
4.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9100.002.XXXL_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
5.
Juomapullo Bottle Wistel, luonn...
Arvio: 4.21 €/kpl
Juomapullo Bottle Wistel, luonnollinen
Tuote# 11162013000_TP6354.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bottle in veined PE with 600ml capacity and BPA-free. With stainless steel screw-on safety lid and carrying strap. Food...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Kuulakynä Antibacterial Pen Lic...
Arvio: 0.74 €/kpl
Kuulakynä Antibacterial Pen Licter, vihreä
Tuote# 16659004000_TP6350.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Antibacterial ball pen with push-up mechanism. Monochromatic design in a wide range of bright tones with a glossy finish...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
7.
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, turko...
Arvio: 23.83 €/kpl
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, turkoosi
Tuote# 30281-169_TP38123.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesteriä (90 %) ja elastaania (10 %) sisältävä t-paita (190 g/m²). Valmistettu Euroopassa. Koot: XS, S, M, L, XLPolye...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Silmälasikotelo Pouch Milla, mu...
Arvio: 1.27 €/kpl
Silmälasikotelo Pouch Milla, musta
Tuote# 19994002000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eyewear cleaning cloth cover in soft polyester and in a wide range of fun colors. With self-closing laces.Polyester
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 24086 kpl
9.
RFX H-09 ripustettava TPU-heija...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-09 ripustettava TPU-heijastin, timantti, pieni
Tuote# 1PR08313_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: neon-keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Taskulamppu Taipei mini flashli...
Arvio: 1.01 €/kpl
Taskulamppu Taipei mini flashlight, musta
Tuote# AP809368-10_TP4191.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic, mini flashlight with white LED, metallic finishing and metal keyring. With button cell battery.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18915 kpl
11.
Aurinkolasit Sunglasses Lyoko, ...
Arvio: 1.05 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Lyoko, keltainen
Tuote# 13950005000_TP6351.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aviator style sunglasses with UV400 protection. With frame in bright tones and smoky lenses.UV400 Protection
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 27035 kpl
12.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# AP721089-10_32GB_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Huopa Espoo flannel blanket, be...
Arvio: 21.34 €/kpl
Huopa Espoo flannel blanket, beige
Tuote# AP861007-00_TP41921.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. insertti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Flannel fleece blanket, 280 gr/m². Wrapped in white ribbon and printable paper card.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 5432 kpl
14.
XD Collection Impact Aware 240 gsm rcanvas os...
Arvio: 21.94 €/kpl
XD Collection Impact Aware 240 gsm rcanvas ostoskassi taskulla, punainen
Tuote# P762.974_TP30921.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact AWARE? 240 gsm ostoskassi taskulla kierrätetystä canvaksesta on täydellinen tapa pitää päivittäiset tavarat mukan...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1645 kpl
15.
Viuhka Hand Fan Tela, punainen
Arvio: 1.65 €/kpl
Viuhka Hand Fan Tela, punainen
Tuote# 18096003000_TP6351.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fan with plastic ribs and polyester fabric. In assorted colors and presented in an individual box with window.Plastic Ri...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Roly Rudolph softshell-takki, unisex...
Arvio: 32.62 €/kpl
Roly Rudolph softshell-takki, unisex, tummansininen
Tuote# R64351R_TP00132.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kolmikerroksinen softshelltakki: Vetoketjussa leukaa suojaava osa ja vedin. Ulkoinen rintatasku vetoketjulla ja vetimell...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Muki Antibacterial Mug Plantex,...
Arvio: 2.39 €/kpl
Muki Antibacterial Mug Plantex, valkoinen
Tuote# 16706001000_TP6352.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Antibacterial mug in resistant PP material with a solid finishing and BPA free. 350 ml capacity, presented in an individ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 56938 kpl
18.
Stressinpoisto Antistress Ventr...
Arvio: 1.74 €/kpl
Stressinpoisto Antistress Ventry, valkoinen
Tuote# 15699001000_TP6351.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti-stress heart in bright tones and soft body with shiny PU padding.PU
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 21044 kpl
19.
Renzo neliönmuotoinen muovinen ...
Arvio: 1.28 €/kpl
Renzo neliönmuotoinen muovinen lasinalus, valkoinen
Tuote# 21051601_TP0011.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tukeva muovinen lasinalus, jossa on viistottu reuna.PFM tuotteiden toimitusajoissa on tällä hetkellä viivettä johtuen tu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
20.
XD Collection GRS termosmuki PP:stä flip-kann...
Arvio: 9.82 €/kpl
XD Collection GRS termosmuki PP:stä flip-kannella, musta
Tuote# P433.081_TP3099.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä termosmuki on valmistettu GRS kierrätetystä PP:stä. GRS-sertifiointi varmistaa kierrätysmateriaalien täydellisen se...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 15 kpl
21.
Makeinen, hopea
Arvio: 28.28 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1900.103_11093_TP63628.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large tin 1,3L with full colour printed label, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Car liquorice total l...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Muki Mug Yotel, valkoinen
Arvio: 6.24 €/kpl
Muki Mug Yotel, valkoinen
Tuote# 16586001000_TP6356.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
370 ml, nature line mug. Made of ceramic in matt finish, with polished bamboo lid and presented in an attractive, eco de...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
23.
pullo, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, läpinäkyvä
Tuote# TBC829-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
USB-tikku, koboltin-sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, koboltin-sininen
Tuote# PCUSMICBG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: koboltin-sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Hyppynaru Skipping Rope Galtax,...
Arvio: 2.20 €/kpl
Hyppynaru Skipping Rope Galtax, vihreä
Tuote# 15904004000_TP6352.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
240cm length jumping rope in bright tones and with comfortable, lacquered, wooden handles. Folded presentation.Wood
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
26.
Yleisadapteri Kiotex USB charge...
Arvio: 11.59 €/kpl
Yleisadapteri Kiotex USB charger cable, valkoinen
Tuote# AP722110_TP41911.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Telescopic USB charger cable in ABS plastic with micro USB, USB-C and Lightning connectors. With USB and USB-C inputs.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 321 kpl
27.
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 ...
Arvio: 0.60 €/kpl
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 mm, vaaleansininen
Tuote# 21092012_TP0010.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput. Vakiomalli sisältää 50 kpl itsestään kiinnittyviä tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Saatavilla us...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
28.
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, p...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, purppura
Tuote# 1-0148_SI_RECY_SHELL_01-0219_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyster...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Avainketju Carousal keyring, ho...
Arvio: 2.81 €/kpl
Avainketju Carousal keyring, hopea
Tuote# AP806320_TP4192.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring with turnable inner area, in black gift box.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 20516 kpl
30.
XD Collection Impact AWARE puuvillakassi pohj...
Arvio: 8.30 €/kpl
XD Collection Impact AWARE puuvillakassi pohjaosalla 145gr, musta
Tuote# P762.641_TP3098.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Kanna kaikki tarvikkeesi tässä 145 gsm kierrätetystä puuvillasta valmistetu...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9896 kpl
31.
USB-lamppu USB Lamp Kinser, val...
Arvio: 0.98 €/kpl
USB-lamppu USB Lamp Kinser, valkoinen
Tuote# 14822001000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
LED technology lamp in the form of a light bulb with USB power supply. In an original bicolor design and presented in an...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3411 kpl
32.
Kylmäkotelo Cool Bag Kardil, si...
Arvio: 11.61 €/kpl
Kylmäkotelo Cool Bag Kardil, sininen
Tuote# 16285019000_TP63511.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cooler bag in durable 600D polyester with inside in PEVA, BPA free. Zipper closure, with big size front pocket, nylon re...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 712 kpl
33.
Laturisetti USB Chargers Set Ca...
Arvio: 1.80 €/kpl
Laturisetti USB Chargers Set Canox, musta
Tuote# 14331002000_TP6351.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of USB chargers for car and wall. 1,000 mA charging capacity and in fun colors. , with charging indicators and prese...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 57029 kpl
34.
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Arvio: 22.66 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Tuote# TES251_TP63422.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Power 5 W - Rechargeable li-ion battery 1200 mAh, 4-5 hours playing time - Built-in microphone for hand free calls - USB...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1569 kpl
35.
ostoskassi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
ostoskassi, musta
Tuote# AP809529-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Uma Kuulakynä PREMIUM, tummansininen
Arvio: 1.75 €/kpl
Uma Kuulakynä PREMIUM, tummansininen
Tuote# 6-3000_06-0281_TP3621.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with mobile push-button and nickel-plated metal spring. Metal clip and decorative ring nickel-...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm MAR, turkoosi
Tuote# MO2057-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hamam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN. ...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Birgit 21'' taitettava ja tuule...
Arvio: 17.75 €/kpl
Birgit 21'' taitettava ja tuulenpitävä sateenvarjo, kierrätettyä PET-muovia, valkoinen
Tuote# 10914501_TP00117.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kokoontaitettava sateenvarjo, jonka kupu on pongee-polyesteri PET-kierrätysmuovista. Tukeva metallivarsi ja laadukas run...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 160 kpl
39.
XD Collection Stylo Sokeriruokopaperi A5 muis...
Arvio: 6.61 €/kpl
XD Collection Stylo Sokeriruokopaperi A5 muistikirja, vihreä
Tuote# P774.557_TP3096.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaunis vihko, jossa on luonnollinen sokeriruokokansi. Täydellinen niille, jotka haluavat pukea ajatuksensa paperille. Si...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3504 kpl
40.
Vihko Notepad Mirvan, punainen
Arvio: 2.93 €/kpl
Vihko Notepad Mirvan, punainen
Tuote# 16457003000_TP6352.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad in an eye-catching, two color design, with soft PU covers in rigid finishing. Including 100 sheets with stripped...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9089 kpl
41.
Kuulakärkikynä ABS SIDE, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä ABS SIDE, sininen
Tuote# MO6991-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä painonapilla kierrätetystä ABS-materiaalista. Valkoinen runko ja kontrastivärinen klipsi, sininen muste.<...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 54174 kpl
42.
Avira Atik RCS pullo kierrätetystä PE...
Arvio: 15.69 €/kpl
Avira Atik RCS pullo kierrätetystä PET:stä 1L, turkoosi
Tuote# P438.043_TP30915.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Atik pullo on mainio valinta, jos arvostat kevyttä ja minimalistista suunnittelua. Ihanteellinen pullo mukaan matkaan. P...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 3961 kpl
43.
XD Collection Cree puinen pulmapeli, ruskea
Arvio: 7.18 €/kpl
XD Collection Cree puinen pulmapeli, ruskea
Tuote# P940.289_TP3097.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cree-puinen palapeli on hauska aivojumppa, joka on valmistettu korkealaatuisesta puusta, jonka palaset sopivat yhteen ja...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 947 kpl
44.
Prixton Bianca -leivänpaahdin
Arvio: 0.00 €/kpl
Prixton Bianca -leivänpaahdin
Tuote# 1PA14701_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bianca-leivänpaahtimessa on neljä suurikokoista aukkoa, joiden avulla voit paahtaa enemmän leipää lyhyemmässä ajassa. Si...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 730 kpl
45.
Uma Kuulakynä OPERA, vihreä
Arvio: 5.72 €/kpl
Uma Kuulakynä OPERA, vihreä
Tuote# 0-9900_52-3425_TP3625.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with glossy housing, black rubber grip zone and fittings chrome plated.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
SOL'S SPENCER naisten pusero SPENCER ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPENCER naisten pusero SPENCER WOMEN, sininen
Tuote# S03103-HD_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPENCER villapaita 280g. Pussitasku edessä. Leikattu ja ommeltu. Vuorattu huppu, jossa kiristysnauha. 2x2 kylkili...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 141 kpl
47.
Freal-latausalusta, langaton, v...
Arvio: 9.74 €/kpl
Freal-latausalusta, langaton, valkoinen, kuninkaallinen
Tuote# 13426402_TP0019.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langattomalla laturilla voit ladata puhelimesi ilman latausjohtoja langattomasti jopa 1A. Laturi on yhteensopiva mm. seu...
Väri: valkoinen, kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 2689 kpl
48.
XD Collection Impact AWARE RPET 190T kassi, a...
Arvio: 3.81 €/kpl
XD Collection Impact AWARE RPET 190T kassi, antrasiitti
Tuote# P762.662_TP3093.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämän Impact 190T RPET kassin valmistuksessa on käytetty AWARE? jäljitysain...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 8520 kpl
49.
Varai-kassi, kanvas ja juutti 3...
Arvio: 6.04 €/kpl
Varai-kassi, kanvas ja juutti 320 g/m² 23L, tummansininen
Tuote# 21070155_TP0016.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Trendikäs kauppakassi. Painatukseen mainiosti sopivat kanvassivupaneelit sekä erottuva, kestävä laminoitu juuttidesing, ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 5144 kpl
50.
Americano® 350 ml eristetty muk...
Arvio: 6.78 €/kpl
Americano® 350 ml eristetty muki oterenkaalla, valkoinen, oranssi
Tuote# 21000212_TP0016.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja silikoninen oterengas. Tilavuus on 350 ml. Sekoita värejä j...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
hi!dea DIPLODOCO. Palapeli, ruskea
Arvio: 7.86 €/kpl
hi!dea DIPLODOCO. Palapeli, ruskea
Tuote# 98003-150_TP3817.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Dinosauruksen muotoinen palapeli mäntyisestä leikkipuusta. Palaset on numeroitu helpottamaan kokoamista. Leikkipuusta te...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
H2O Active® Eco Vibe 850 ml:n j...
Arvio: 6.91 €/kpl
H2O Active® Eco Vibe 850 ml:n juomapullo kierrekorkilla, sininen, musta
Tuote# 21048504_TP0016.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä yksiseinämäinen suoraksi muotoiltu juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 50 k...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
53.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, tango-punainen
Tuote# S11380-TA_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: tango-punainen
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
54.
Uma Kuulakynä TRINITY KG SI GUM, tu...
Arvio: 1.30 €/kpl
Uma Kuulakynä TRINITY KG SI GUM, tummansininen
Tuote# 0-0133_KG-SI_GUM_50-7687_TP3621.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch triangular housing, opaque glossy clip in white and heavy metal tip chrome plat...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Teräspullo 500 ml FLORENCE, val...
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräspullo 500 ml FLORENCE, valkoinen
Tuote# MO2107-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristävä tyhjiöpullo kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä j...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 22734 kpl
56.
Säilytyslaatikko 220 gr/m² KIN
Arvio: 0.00 €/kpl
Säilytyslaatikko 220 gr/m² KIN
Tuote# MO6721-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni kokoontaitettava tarvike- tai säilytyslaatikko puuvillaa (220 gr/m²). Toimitetaan puuvillaisessa (140 gr/m²) vetok...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 4870 kpl
57.
XD Collection RCS 10W langaton laturi USB por...
Arvio: 17.37 €/kpl
XD Collection RCS 10W langaton laturi USB porteilla kierrätetystä muovista, valkoinen
Tuote# P308.463_TP30917.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10W langaton pikalaturi kahdella USB portilla. Valmistettu RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä AB...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4438 kpl
58.
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n ...
Arvio: 6.39 €/kpl
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n urheilujuomapullo läppäkannella, kivihiili, vihreä
Tuote# 21044861_TP0016.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 5...
Väri: kivihiili, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
59.
Huivi Scarf Kinar, musta
Arvio: 14.20 €/kpl
Huivi Scarf Kinar, musta
Tuote# 11806002000_TP63514.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex scarf made of elastic acrylic material. With a stitched PU patch for branding and available in a wide range of co...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
60.
Ocean Bottle Big 1 000 ml:n tyhjiöeristetty...
Arvio: 52.56 €/kpl
Ocean Bottle Big 1 000 ml:n tyhjiöeristetty vesipullo, kivi
Tuote# 10075391_TP00152.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suurempi on parempi, kun on kyse nesteytyksestä. Big Ocean Bottle (BOB) -pullon tilavuus on 1 litra ja se pitää juomat k...
Väri: kivi
Varastosaldo: Vähintään 563 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut