Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Lompakko Wallet Film, punainen
Arvio: 2.14 €/kpl
Lompakko Wallet Film, punainen
Tuote# 19266003000_TP6352.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wallet in resistant polyester 300D, in a varied range of bright tones and with outside velcro closure. Inside with billf...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
hi!dea BARDEM L. Kylpypyyhe, tummanvih...
Arvio: 21.22 €/kpl
hi!dea BARDEM L. Kylpypyyhe, tummanvihreä
Tuote# 99047-129_TP38121.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kylpypyyhe (500 g/m²) puuvillaa (82 %) ja kierrätettyä puuvillaa (18 %). OEKO-TEX-sertifiointi. Valmistettu Euroopassa. ...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Elevate Maxson miesten softshelltakki, ...
Arvio: 40.29 €/kpl
Elevate Maxson miesten softshelltakki, musta
Tuote# 3831999_TP00140.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8000 mm Waterproof and 400 g/m² Breathable. Ulkopuolella medialaitteen johto-ohjain. Lista sisäpuolella. Vetoketjulliset...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 277 kpl
4.
hi!dea BAITT. Avaimenperä pullonavaaja...
Arvio: 0.95 €/kpl
hi!dea BAITT. Avaimenperä pullonavaajalla, hopea
Tuote# 93151-107_TP3810.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen avaimenperä pullonavaajalla. Saatavana useissa eri väreissä. 11 x 60 x 15 mmAlumiiniPacking : Muovipussiin -...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 2816 kpl
5.
Kirjasin Notepad Pushkin, luonn...
Arvio: 1.53 €/kpl
Kirjasin Notepad Pushkin, luonnollinen
Tuote# 20963013000_TP6351.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hard Cover. 100 Sheets<b>Composition : </b>Polyester 300D RPET.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n ...
Arvio: 7.09 €/kpl
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n urheilujuomapullo nokallisella korkilla, kivihiili, musta
Tuote# 21044990_TP0017.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 5...
Väri: kivihiili, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Roly Urban naisten huppari, vakiovih...
Arvio: 24.40 €/kpl
Roly Urban naisten huppari, vakiovihreä
Tuote# R10684Y_TP00124.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoiltu naisten collegepaita kaksivärisellä hupulla tuplakankaasta. Säätönauha kontrastivärissä sekä vahvistetut sauma...
Väri: vakiovihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.08 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Lambur, sininen
Tuote# 16430019000_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in soft polyester RPET, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plasti...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 21160 kpl
9.
Aterimet Sinicus bamboo chopsti...
Arvio: 1.12 €/kpl
Aterimet Sinicus bamboo chopsticks, punainen
Tuote# AP806658-05_TP4191.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo chopsticks with painted ends, 2 pcs.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3815 kpl
10.
Säilytystasku Multipurpose Bag ...
Arvio: 0.90 €/kpl
Säilytystasku Multipurpose Bag Balkeis, musta
Tuote# 15040002000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose case with two compartments in soft, brightly colored PU leather. With metal-buckle closure and built-in el...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
SOL'S IMPERIAL Lasten T paita IMPERIA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL Lasten T paita IMPERIAL KIDS, valkoinen
Tuote# S11770-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL lasten t-paita 190 g / m², vahvistettu kaulasauma, joustinneulottu elastaaninen kaulus, putkimainen neule...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
King puinen shakkisetti, luonno...
Arvio: 12.60 €/kpl
King puinen shakkisetti, luonnollinen
Tuote# 10456306_TP00112.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti shakin älyllisestä stimulaatiosta missä tahansa King-shakkisetin avulla. Tämä setti yhdistää helpon kuljetettavuud...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 4774 kpl
13.
Park-piknikalusta, musta, vihreä
Arvio: 18.63 €/kpl
Park-piknikalusta, musta, vihreä
Tuote# 19538702_TP00118.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Skottiruudullinen alusta. Pohja suojaa vedeltä ja lialta. Helppo ottaa mukaan kahvan ansiosta. Alustan koko on 145 x 130...
Väri: musta, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2826 kpl
14.
Adapteri Charger Synchronizer H...
Arvio: 1.05 €/kpl
Adapteri Charger Synchronizer Holnier, sininen
Tuote# 15741019000_TP6351.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB keychain charger in a wide range of bright tones. With dual micro USB/lightning connection. Presented in an individu...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4934 kpl
15.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUM...
Arvio: 2.92 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUMA transparent, tummansininen
Tuote# 0-7200_T_57-0662_TP3622.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
hi!dea CARNABY. Jumppapussi 210D, tumm...
Arvio: 2.27 €/kpl
hi!dea CARNABY. Jumppapussi 210D, tummansininen
Tuote# 92910-134_TP3812.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D jumppapussi mustilla nyöreillä yläosan sulkua varten. Saatavilla useissa eri väreissä. 350 x 410 mm210DCertificates...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
30" Yfke-golfsateenvarjo EVA-ka...
Arvio: 11.03 €/kpl
30" Yfke-golfsateenvarjo EVA-kahvalla, harmaa
Tuote# 10904207_TP00111.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
30" Yfke-sateenvarjossa on tarpeeksi tilaa pitää 2 henkilöä kuivana. Se on valmistettu kestävästä polyesteristä, ja siin...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2202 kpl
18.
lehtikassi, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
lehtikassi, keltainen
Tuote# AP809534-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Säki...
Arvio: 3.32 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Säki, valkoinen
Tuote# 15378001000_TP6353.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality Multi purpose beauty bag in resistant translucent EVA material in bright tones. With white zipper and match...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 25271 kpl
20.
Liivi Sporter adult jersey, vih...
Arvio: 5.10 €/kpl
Liivi Sporter adult jersey, vihreä
Tuote# AP731820-07_TP4195.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sport vest for adults, 190T polyester. One size.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Chilly 2.0 -jääkaavin, kierräty...
Arvio: 1.30 €/kpl
Chilly 2.0 -jääkaavin, kierrätysmateriaalia,, valkoinen
Tuote# 10425301_TP0011.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Perinteinen jääkaavin, jossa on suuri logomerkintäalue. Kestävä kahva. Valmistettu Isossa-Britanniassa kierrätetystä muo...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 28392 kpl
22.
Americano® Primo 250 ml muki ot...
Arvio: 4.90 €/kpl
Americano® Primo 250 ml muki oterenkaalla, valkoinen, kalkinvihreä
Tuote# 21001021_TP0014.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen muki, jossa on painettava kansi ja silikoninen oterengas. Sopii useimpien kahvinkeitinten alle. Tilavuus o...
Väri: valkoinen, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
23.
SOL'S RE CRUSADER T-paita 150g, harma...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S RE CRUSADER T-paita 150g, harmaa-kanerva
Tuote# S04233-GM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S RE CRUSADER, kauluspaita t-paita 100 % puuvillaa (50 % kierrätettyä puuvillaa - 50 % puuvillaa) Ribbed Round Neck,...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 298 kpl
24.
Luciano Eco -kierremuistikirja ...
Arvio: 4.88 €/kpl
Luciano Eco -kierremuistikirja ja kynä pieni, luonnollinen
Tuote# 10775006_TP0014.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierremuistikirja kierrätyspaperista, 40 arkkia, tyhjää FSC-kierrätyspaperia, 80 g/m², ja musta lyijykynä. Muistikirja o...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetyst...
Arvio: 41.56 €/kpl
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetystä polyesteristä, musta
Tuote# T1702.001.M_TP30941.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten bodywarmer, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeen kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikat...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 39 kpl
26.
Kuuma/kylmägeeli Kison heat pac...
Arvio: 1.70 €/kpl
Kuuma/kylmägeeli Kison heat pack, punainen
Tuote# AP781012-05_TP4191.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Transparent, reusable heat pack with coloured gel.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2591 kpl
27.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9100.001.XXS_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
28.
kertakäyttömuki, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, ruskea
Tuote# TBC601-8OZKR-2_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Juomapullo Bottle Tanely, punai...
Arvio: 6.01 €/kpl
Juomapullo Bottle Tanely, punainen
Tuote# 20725003000_TP6356.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650 ml<b>Composition : </b>Tritan.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Hiiri Mouse Diguan
Arvio: 8.09 €/kpl
Hiiri Mouse Diguan
Tuote# 11956000000_TP6358.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless optical mouse in nature line with ergonomic design. Made of resistant white ABS with bamboo surface. Battery po...
Varastosaldo: Vähintään 3846 kpl
31.
2-osainen tiimalasisetti BI
Arvio: 0.00 €/kpl
2-osainen tiimalasisetti BI
Tuote# MO6852-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen kaksiosainen tiimalasisetti, jossa on kaksi eri ajastinta (n.3 ja 5 minuuttia)
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 6573 kpl
32.
juomapullo, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, sininen
Tuote# TBC805-1AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Rantamailat Beach Rackets Faluk...
Arvio: 4.45 €/kpl
Rantamailat Beach Rackets Faluk, punainen
Tuote# 14804003000_TP6354.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of beach rackets of high quality in natural wood of varied range in bright tones. With reinforced handle in matchin...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
34.
Adapteri Charging Cable Freud, ...
Arvio: 6.68 €/kpl
Adapteri Charging Cable Freud, punainen
Tuote# 20845003000_TP6356.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extendable Cable. Micro USB, Type C and Lightning Connection 5V DC 2.4A<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Lippalakki Cap Karif, musta
Arvio: 3.05 €/kpl
Lippalakki Cap Karif, musta
Tuote# 15227002000_TP6353.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel cap in soft microfiber in a wide range of bright tones. Adjustable button closure.Microfiber/ Polyester
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
RFX Lynne 34 cm jousiheijastin,...
Arvio: 2.91 €/kpl
RFX Lynne 34 cm jousiheijastin, neon-keltainen
Tuote# 12205213_TP0012.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jousiheijastimet mahdollistavat 360° näkyvyyden pimeässä ja ovat ideaalisia markkinointiviestin välittämiseen. Käyttämäl...
Väri: neon-keltainen
Varastosaldo: Vähintään 8800 kpl
37.
Rantakassi Cekon beach bag, luo...
Arvio: 9.37 €/kpl
Rantakassi Cekon beach bag, luonnollinen
Tuote# AP781832-00_TP4199.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laminated jute beach bag with cotton handles and front pocket.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
38.
Calypso-kuulakärkikynä, violetti
Arvio: 0.61 €/kpl
Calypso-kuulakärkikynä, violetti
Tuote# 21035307_TP0010.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Calypso-kuulakärkikynässä on ohuet valkoiset sylinterit sekä läpinäkyvä kärki ja klipsi.ABS MuoviDigitaalinen painatus -...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Kaksiseinäinen pullo 420 ml TON...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaksiseinäinen pullo 420 ml TONIA, valkoinen
Tuote# MO2117-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu tyhjiöeristetty pullo, jossa on tiivis kupin kansi. Tilavuus: pul...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4895 kpl
40.
Keraaminen muki SUBLIM
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki SUBLIM
Tuote# MO8040-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki 300 ml, erikoispinnoite sublimaatiota varten. Yksittäispakattuna valkoiseen pahvilaatikkoon.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 180146 kpl
41.
uudelleen käytettävä muki, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, hopea
Tuote# TBC659-1PL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Ostoskassi Bag Skadi, musta
Arvio: 1.87 €/kpl
Ostoskassi Bag Skadi, musta
Tuote# 20771002000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 120 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPERIAL, suklaa
Tuote# S11500-CH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL, Miesten t-paita, pyöreä kaula-aukko, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, vahvistusnau...
Väri: suklaa
Varastosaldo: Vähintään 5002 kpl
44.
hi!dea PISANI. Korkkinen lasinalusta, ...
Arvio: 1.17 €/kpl
hi!dea PISANI. Korkkinen lasinalusta, luonnollinen
Tuote# 93828-160_TP3811.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreä korkkinen lasinalunen. Ideaalinen lasien pöydälle asettamista varten. ø100 x 5 mmProperties : Ympäristöystävällin...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Kuulakynä Pen Sidrox, vaaleanvi...
Arvio: 1.48 €/kpl
Kuulakynä Pen Sidrox, vaaleanvihreä
Tuote# 16032279000_TP6351.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with push-up mechanism, aluminum body in black solid color and grip in a wide range of bright, metallic...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Avainketju Borby keyring, luonn...
Arvio: 2.47 €/kpl
Avainketju Borby keyring, luonnollinen
Tuote# AP806982_TP4192.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round shaped metal keyring with bamboo insert. In kraft paper box.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1424 kpl
47.
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Arvio: 2.95 €/kpl
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Tuote# 1045.131_11060_TP6362.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag with full colour printed inlay, filled with 50 gram sweetsShelf life : 12 months.Filling : Chalk board sticks liquo...
Väri: valkoinen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
hi!dea CANARY. Kassi, keltainen
Arvio: 2.10 €/kpl
hi!dea CANARY. Kassi, keltainen
Tuote# 92839-108_TP3812.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen (80 g/m²), kuumasaumattu kassi. Sangat 75 cm. Saatavana useissa eri väreissä. Tämä kampanja on voimassa 3...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 13073 kpl
49.
hi!dea DETROIT. Urheilukassi 300D ja 1...
Arvio: 27.24 €/kpl
hi!dea DETROIT. Urheilukassi 300D ja 1680D, kuninkaallinen
Tuote# 92518-114_TP38127.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
300D ja 1680D urheilukassi vuoritetulla sisäosalla. Pohjassa tuki. Vetoketjullinen etutasku, sivussa verkkotasku ja veto...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 89 kpl
50.
hi!dea THC EVE. Naisten pikeepaita, vi...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC EVE. Naisten pikeepaita, vihreä
Tuote# 30135-109_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Resorikaul...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
kuulakynä, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, punainen
Tuote# AP808081-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 39995 kpl
52.
Muki Yotel mug, valkoinen
Arvio: 11.85 €/kpl
Muki Yotel mug, valkoinen
Tuote# AP721708-01_TP41911.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ceramic mug in matt finish with bamboo lid, 370 ml. In kraft paper box.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 158 kpl
53.
Hedon huulirasva, luonnollinen
Arvio: 5.46 €/kpl
Hedon huulirasva, luonnollinen
Tuote# 12630506_TP0015.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hedon-huulirasva on huultenhoitotuote, joka suojaa auringon ultraviolettisäteilyltä (UV-säteilyltä). Se on suunniteltu k...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Langaton laturi akaasiasta 15W ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi akaasiasta 15W ACALESS, puu
Tuote# MO2220-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton laturi akaasiapuusta, jossa on sisäänvedettävä kaapeli. Liitä laite tietokoneeseen, aseta älypuhelin sen päälle...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1620 kpl
55.
hi!dea Den. Kierrätetty alumiininen ku...
Arvio: 1.43 €/kpl
hi!dea Den. Kierrätetty alumiininen kuulakärkikynä, punainen
Tuote# 91777-105_TP3811.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysalumiinista valmistettu kuulakärkikynä. Ympäristöystävällinen tuote. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen mu...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Esiliina Apron Kuirtel, ruskea
Arvio: 14.29 €/kpl
Esiliina Apron Kuirtel, ruskea
Tuote# 11399018000_TP63514.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line apron made of 100% organic cotton material, grown using sustainable methods, without insecticides, fertilize...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 9080 kpl
57.
Muki Sublimation Mug Robleda, h...
Arvio: 4.55 €/kpl
Muki Sublimation Mug Robleda, hopea
Tuote# 21091009000_TP6354.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml<b>Composition : </b>Ceramic.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 20000 kpl
58.
hi!dea THC MOSCOW. Unisex collegepaita...
Arvio: 40.86 €/kpl
hi!dea THC MOSCOW. Unisex collegepaita, vaaleanharmaa-kanerva
Tuote# 30189-183_TP38140.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huppari (unisex) 50% puuvillaa ja 50% polyesteria (320 g/m²). Harjattu sisäpinta. 1x1 resorihihansuut ja helma. Kengurut...
Väri: vaaleanharmaa-kanerva
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
hi!dea THRONE. Kokoontaittuva tuoli, m...
Arvio: 27.13 €/kpl
hi!dea THRONE. Kokoontaittuva tuoli, musta
Tuote# 98131-103_TP38127.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D kokoontaittuva tuoli. Verkkotasku juomalle. Metallinen runko, kantaa 100kg. Toimitetaan kahvallisessa kantokassissa...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
hi!dea SHOPS. Kokoontaiteltava kassi 1...
Arvio: 2.52 €/kpl
hi!dea SHOPS. Kokoontaiteltava kassi 190T, vaaleansininen
Tuote# 92906-124_TP3812.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T kokoontaiteltava kassi. Sangat 50 cm. Saatavana useissa eri väreissä. Toimitetaan taittelemattomana. 370 x 400 mm19...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 11850 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut