Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
XD Collection Basic 15" kannettavan laukku, h...
Arvio: 21.75 €/kpl
XD Collection Basic 15" kannettavan laukku, harmaa
Tuote# P730.022_TP30921.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuljeta kannettavasi kouluun tai töihin tässä 600D polyesterisessä 15? kannettavan laukussa. PVC-vapaa. Ei sisällä lyhy...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 9869 kpl
2.
LIVOO Plancha, musta, harmaa
Arvio: 101.13 €/kpl
LIVOO Plancha, musta, harmaa
Tuote# DOC296_TP634101.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta, harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
huopa, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
huopa, punainen
Tuote# AP733452-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Stressinpoisto Gotin antistress...
Arvio: 1.97 €/kpl
Stressinpoisto Gotin antistress ball, valkoinen
Tuote# AP781242-01_TP4191.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drop shaped antistress ball.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 96 kpl
5.
Uma Kuulakynä SLIMLINE DOM, hopea
Arvio: 3.44 €/kpl
Uma Kuulakynä SLIMLINE DOM, hopea
Tuote# 0-8250_DOM_53-0004_TP3623.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Slim metal retractable ballpoint pen with lacquered housing and perforated grip zone. Metal fittings chrome plated and i...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Peruukki Wig Genax, espanjan-li...
Arvio: 1.15 €/kpl
Peruukki Wig Genax, espanjan-lippu
Tuote# 14127139000_TP6351.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fun animation wig in bright tones with curly hair. Also available in Spanish design.Polyester
Väri: espanjan-lippu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
hi!dea GRIPITCH. Metallinen avaimenper...
Arvio: 2.39 €/kpl
hi!dea GRIPITCH. Metallinen avaimenperä, oranssi
Tuote# 93077-128_TP3812.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avaimenperä metallista ja verkkomaisesta remmistä. Saatavana useissa eri väreissä. Toimitetaan lahjarasiassa. 28 x 60 x ...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Bask-aurinkokennovaravirtalähde...
Arvio: 25.70 €/kpl
Bask-aurinkokennovaravirtalähde, 4000 mAh, hopea
Tuote# 12360100_TP00125.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bask Solar -akku on mainio retkille tai rannalle. 4000 mAh litiumpolymeeriakussa on 5V/1A-ulostulo. Akku latautuu auring...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Uma Kuulakynä TRINITY K transparent...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä TRINITY K transparent RECY, keltainen
Tuote# 0-0133_KT_RECY_57-0101_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt triangular housing and transparent clip made from recycled ABS plastic. The m...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Pyöräilijän pullo Bottle Mento,...
Arvio: 3.68 €/kpl
Pyöräilijän pullo Bottle Mento, kultainen
Tuote# 13384023000_TP6353.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
400ml capacity bottle with aluminum finishing body in bright and in varied colors. With screw-on safety cap and metal ca...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 48142 kpl
11.
Korkinavaaja Mixe bottle opener...
Arvio: 1.25 €/kpl
Korkinavaaja Mixe bottle opener keyring, vihreä
Tuote# AP722669-07_TP4191.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled aluminium bottle and can opener with metal keyring.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1774 kpl
12.
KESKITIN USB Hub Norman
Arvio: 8.20 €/kpl
KESKITIN USB Hub Norman
Tuote# 11140000000_TP6358.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB 2.0 hub in nature line and made of bamboo. Including 1 Type-C port and 2 USB ports. Presented in an attractive eco-d...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
13.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 0.86 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Trokyn, musta
Tuote# 16449002000_TP6350.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold, fun design drawstring backpack for kids in the shape of a Tee. In soft polyester 210T, with self-adjusting strings...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 47410 kpl
14.
kuulakynä, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, harmaa
Tuote# AP808081-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 47261 kpl
15.
Seasons Mancheg magneettinen juustotarj...
Arvio: 24.49 €/kpl
Seasons Mancheg magneettinen juustotarjotin ja välineet bambusta, luonnollinen
Tuote# 11330206_TP00124.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu juustontarjoilusarja, jossa on juustotarjotin (30 x 20,2 x 7,6 cm), 2 juustoveistä (12,5 x 2,5 cm j...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2202 kpl
16.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.87 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Arlequix, sininen
Tuote# 21133019000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
hi!dea BETA. Kuulakärkikynä alumiinia,...
Arvio: 1.11 €/kpl
hi!dea BETA. Kuulakärkikynä alumiinia, vaaleansininen
Tuote# 91311-124_TP3811.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja metallinen viimeistely. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø1...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Juomapullo Bottle Rextan, fuksia
Arvio: 7.17 €/kpl
Juomapullo Bottle Rextan, fuksia
Tuote# 16163011000_TP6357.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
790ml capacity bottle with body in stainless steel of bright and varied matt colors. With safety lid in matching color. ...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
Ostoskassi Bag Mariek, valkoinen
Arvio: 1.38 €/kpl
Ostoskassi Bag Mariek, valkoinen
Tuote# 11827001000_TP6351.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag made in non-woven RPET 70g/m2. Heat-sealed finish and long reinforced handles (68 x 2,5cm). Available in...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Sukat L TADA L
Arvio: 0.00 €/kpl
Sukat L TADA L
Tuote# MO6610-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pari nilkkasukkia 75 % puuvillaa, 23 % RPET-polyesteriä ja 2 % elastaania. Pakattuna lahjapakkaukseen, koko L 43-46.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3371 kpl
21.
USB Swivel rectangular, punainen
Arvio: 4.87 €/kpl
USB Swivel rectangular, punainen
Tuote# 1Z47003H_TP0014.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Swivel rectangular. This USB stick has a convenient compact body. The USB key can be folded into the body for solid ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Roly Finland naisten lämpöeristetty ...
Arvio: 32.01 €/kpl
Roly Finland naisten lämpöeristetty takki, punainen
Tuote# R50954I_TP00132.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten toppatakki untuvan tuntuisella täytteellä. Saman sävyiset piilovetoketjut, joissa leukaa suojaava osa ja vedin. ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Keya Pikeepaita Adult Colour Polo Sh...
Arvio: 8.89 €/kpl
Keya Pikeepaita Adult Colour Polo Shirt "keya" MPS180, vaaleansininen
Tuote# 158630211_TP6358.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MPS180 Keya, adult size piqué polo shirt in 100% cotton material of 180g/m2. With two matching color buttons and availab...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 3587 kpl
24.
hi!dea SIZA. Pyyhekumi suojuksella, pu...
Arvio: 0.90 €/kpl
hi!dea SIZA. Pyyhekumi suojuksella, punainen
Tuote# 91935-105_TP3810.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreä valkoinen TPR-pyyhekumi PP-suojalla. Kumittaa lyijykynän jäljen vahingoittamatta paperia. Täydellinen esimerkiksi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 188 kpl
25.
Uma Kuulakynä ULTIMATE frozen SI, t...
Arvio: 2.07 €/kpl
Uma Kuulakynä ULTIMATE frozen SI, tummansininen
Tuote# 1-0048_TF-SI_01-2747_TP3622.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and plug optionally available in various matt colours or silver. He...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
XD Collection Kokoontaitettava silikonimuki, ...
Arvio: 13.51 €/kpl
XD Collection Kokoontaitettava silikonimuki, musta
Tuote# P432.601_TP30913.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kannettava ja kokoontaitettava muki on valmistettu 100 %:sti elintarvikekäyttöön soveltuvasta silikonimateriaalista...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2884 kpl
27.
HydroFlex juomapullo, 500 ml, m...
Arvio: 2.70 €/kpl
HydroFlex juomapullo, 500 ml, musta
Tuote# 22030090_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3432 kpl
28.
Pesuvälinepussi Darak cosmetic ...
Arvio: 3.92 €/kpl
Pesuvälinepussi Darak cosmetic bag, kultainen
Tuote# AP722715-98_TP4193.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather zipped cosmetic bag with metallic finish.
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 762 kpl
29.
Joulukoriste SILUETA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste SILUETA, puu
Tuote# CX1510-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu siluettijoulukuusi, 10 erilaisella koristeella. Itse koottava.<br>Dimensions : 16X16X19,8 CM
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
RFID kortti BLOCKING
Arvio: 0.00 €/kpl
RFID kortti BLOCKING
Tuote# MO9752-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RFID-kortti, tuotteen sisällä oleva alumiinikerros estää kaikki läpi kulkevat radiotaajuudet ja korttiesi kopioimisen. (...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 14968 kpl
31.
hi!dea CLAUDIUS 8GB. 8GB USB- muistiti...
Arvio: 4.07 €/kpl
hi!dea CLAUDIUS 8GB. 8GB USB- muistitikku, punainen
Tuote# 97549-105_TP3814.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 GB USB-muistitikku kumisella viimeistelyllä ja metalliklipsillä. Toimitetaan rasiassa. 56 x 19 x 10 mm | Laatikko: 86 ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2101 kpl
32.
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita...
Arvio: 7.39 €/kpl
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita, turkoosi
Tuote# 30171-144_TP3817.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa. 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 190 kpl
33.
Roly Bahrain miesten lyhythihainen u...
Arvio: 6.25 €/kpl
Roly Bahrain miesten lyhythihainen urheilu-t-paita, pinkki
Tuote# R04074P_TP0016.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: pinkki
Varastosaldo: Vähintään 97 kpl
34.
XD Collection Impact Aware kierrätetty puuvil...
Arvio: 16.22 €/kpl
XD Collection Impact Aware kierrätetty puuvilla kassi, valkoinen
Tuote# P762.543_TP30916.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan totuuden kertominen kestävyydestä! Tämä Impact kokoelma on valmistettu AWARE?-merkinnällä. AWARE?-te...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11492 kpl
35.
SOL'S FACTOR miesten fl-takki FACTOR ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S FACTOR miesten fl-takki FACTOR MEN, kuninkaallinen
Tuote# S03823-RB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S FACTOR miesten takki 280g. Vetoketjulliset sivutaskut ja vetoketju auki edessä kontrastivärisillä vetoketjunvetim...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Supreme 350 ml muovinen muki, k...
Arvio: 5.26 €/kpl
Supreme 350 ml muovinen muki, keltainen
Tuote# 21001308_TP0015.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä, yksiseinäinen muovimuki. Tilavuus on 350 ml. Tehty Isossa-Britanniassa.PFM tuotteiden toimitusajoissa on tällä ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
37.
Brite-Americano® grande 350 ml ...
Arvio: 10.31 €/kpl
Brite-Americano® grande 350 ml eristetty muki, ruskea, musta
Tuote# 21000625_TP00110.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja integroitu kahva. Mukia ympäröi värillinen, materiaaliin up...
Väri: ruskea, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Elevate Orion miesten softshell-takki, ...
Arvio: 31.80 €/kpl
Elevate Orion miesten softshell-takki, oranssi
Tuote# 3832333_TP00131.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Muovinen etuvetoketju. Rintatasku, j...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 68 kpl
39.
Pillerirasia Trizone pillbox, v...
Arvio: 0.47 €/kpl
Pillerirasia Trizone pillbox, valkoinen
Tuote# AP731911-01T_TP4190.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic pillbox with 3 compartments.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11998 kpl
40.
MyKit-energiapakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-energiapakkaus
Tuote# 1Z252902_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen sarja, kun tarvitset lisäenergiaa. Tämä pakkaus virkistää ja antaa energiaa. Lisäksi voit varautua pieniin...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
RPET lippalakki SENGA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET lippalakki SENGA
Tuote# MO6831-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippalakki RPET -polyesteriä, 210 g/m². Lakissa viisi paneelia ja takana terässolki Koko 7 1/4.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 9109 kpl
42.
hi!dea MERIDA. Luomupuuvillakassi, musta
Arvio: 9.84 €/kpl
hi!dea MERIDA. Luomupuuvillakassi, musta
Tuote# 92326-103_TP3819.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kassi (220 g/ m²) puuvillaa (50%) ja kierrätettyä puuvillaa (50%) 62cm kahvoilla. 380 x 400 x 100 mmPuuvilla, Kierrätett...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Auton ilmanraikastin Scrib car ...
Arvio: 1.24 €/kpl
Auton ilmanraikastin Scrib car air freshener, sininen
Tuote# AP741175-06_TP4191.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Car air freshener with lemon fragrance.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4935 kpl
44.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Hayward IPX7 lang...
Arvio: 41.24 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Hayward IPX7 langaton kaiutin, musta
Tuote# P329.911_TP30941.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ota tämä kompakti mutta tehokas kaiutin mukaan minne tahansa menetkin. Ajanviettoon rannalla? Mahtavaa! Kekkerit uima-al...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 375 kpl
45.
Lasinalunen Coaster Vitaly, val...
Arvio: 2.33 €/kpl
Lasinalunen Coaster Vitaly, valkoinen
Tuote# 20630001000_TP6352.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multicolour Led Lights. 3 Light Modes, Fixed and Flashing. Button Batteries Included<b>Composition : </b>Acrylic.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Esiliina Apron Konner, vihreä
Arvio: 7.09 €/kpl
Esiliina Apron Konner, vihreä
Tuote# 16051004000_TP6357.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High-quality apron in TC material - combination of cotton and polyester-. In a wide range of bright tones, with double f...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
47.
Ostoskassi Bag Turkal, sininen,...
Arvio: 2.06 €/kpl
Ostoskassi Bag Turkal, sininen, oranssi
Tuote# 16050007000_TP6352.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality bag in 140g/m2 cotton. Available in a wide range of colors, with long, 70cm, reinforced handles. Resistance...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Beli...
Arvio: 1.87 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Belix, musta
Tuote# 20529002000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
USB Rotate Doming, punainen
Arvio: 3.35 €/kpl
USB Rotate Doming, punainen
Tuote# 1Z43003K_TP0013.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Doming. Classic model with a doming to give your logo a 3D effect. Protection from damage with the rotate fun...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
XD Collection X3.1 kynä, musta
Arvio: 1.15 €/kpl
XD Collection X3.1 kynä, musta
Tuote# P610.931_TP3091.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uniikki kuulakärkikynä metallisella klipillä ja erikoisella timanttimaisella kuvioinnilla. N. 1200m kirjoittava German D...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 46184 kpl
51.
Puutarhatuoli Chair Bonsix, pun...
Arvio: 25.60 €/kpl
Puutarhatuoli Chair Bonsix, punainen
Tuote# 15488003000_TP63525.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding chair with resistant tubular metal body. In resistant 600D polyester, in a wide range of bright tones. With rein...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4283 kpl
52.
kertakäyttömuki, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, ruskea
Tuote# TBC601-8OZKR-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Kuulakynä Lumpy ballpoint pen, ...
Arvio: 0.63 €/kpl
Kuulakynä Lumpy ballpoint pen, hopea, vihreä
Tuote# AP6149-07_TP4190.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with silver barrel and coloured rubber grip. With blue refill.
Väri: hopea, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 56067 kpl
54.
Kortti Pin Turmi, vihreä
Arvio: 0.74 €/kpl
Kortti Pin Turmi, vihreä
Tuote# 13741004000_TP6350.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pin in a wide range of tones with a glossy finish body in varied colors and safety pin closure.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 14153 kpl
55.
Matkatavarätiketti Luggage Tag ...
Arvio: 1.22 €/kpl
Matkatavarätiketti Luggage Tag Raner, musta
Tuote# 14159002000_TP6351.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original luggage tag with airplane design in resistant PVC of vivid colors. With resistant coupling strap and identifica...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 21955 kpl
56.
Termospullo Insulated Bottle Ni...
Arvio: 8.69 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Nimay, harmaa
Tuote# 11766008000_TP6358.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
380ml capacity thermal bottle, made in recycled, double wall stainless steel, with matching screw cap and silver base. A...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 421 kpl
57.
Fitness-välineet Yoga Block Nat...
Arvio: 15.20 €/kpl
Fitness-välineet Yoga Block Natara
Tuote# 11075000000_TP63515.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Robust, nature line block for yoga and other activities. Made of durable, natural cork and presented in an attractive, i...
Varastosaldo: Vähintään 1605 kpl
58.
Uma Kuulakynä YES frozen, violetti
Arvio: 0.77 €/kpl
Uma Kuulakynä YES frozen, violetti
Tuote# 0-0092_TF_50-2077_TP3620.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing, wide curved clip button and tip.
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Polyesteriolkihattu WOOGIE
Arvio: 0.00 €/kpl
Polyesteriolkihattu WOOGIE
Tuote# MO9342-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesteriolkihattu värillisellä polyesterinauhalla. Painamattomat tilaukset, nauhat toimitetaan irrallisena.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4192 kpl
60.
Uma Kuulakynä MESH, ase
Arvio: 13.13 €/kpl
Uma Kuulakynä MESH, ase
Tuote# 0-9350_66-0GUN_TP36213.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen in glossy lacquered finish with a soft twist mechanism and a spring-mounted metal clip. Barrel...
Väri: ase
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut