Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
nimikilpi
Arvio: 0.00 €/kpl
nimikilpi
Tuote# PCTPBD02NE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
hi!dea BETA BK. Kuulakärkikynä alumiin...
Arvio: 1.11 €/kpl
hi!dea BETA BK. Kuulakärkikynä alumiinia, bordeaux
Tuote# 81165-115_TP3811.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja kiiltävä runko. Saatavana useissa eri väreissä. Musta muste. ø10 x 137 mm...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 15649 kpl
3.
Juomapullo TENERE
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo TENERE
Tuote# MO7490-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 750 ml juomapullo, kumivyöte ja karabiinikoukku. Karabiinikoukkua ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6693 kpl
4.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, ora...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, oranssi
Tuote# 30108-128_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
5.
Roly Bahrain lasten lyhythihainen ur...
Arvio: 6.24 €/kpl
Roly Bahrain lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, keltainen
Tuote# K04071B_TP0016.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
6.
Juomapullo Bottle Carthy, kulta...
Arvio: 3.66 €/kpl
Juomapullo Bottle Carthy, kultainen
Tuote# 11793023000_TP6353.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
800 ml capacity bottle, made of aluminium with glossy finish. Black screw cap with integrated handle, BPA free. Availabl...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 4936 kpl
7.
kuulakynä USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSKBABUG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Eristetty muki CreaCup customis...
Arvio: 5.19 €/kpl
Eristetty muki CreaCup customisable thermo mug, cup, oranssi
Tuote# AP892006-03_A_TP4195.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, double wall plastic thermo mug with drinking lid and silicone grip. 400 ml. MOQ: 50 pcs.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1655 kpl
9.
Keya T-paita Kids Colour T-Shirt "ke...
Arvio: 3.34 €/kpl
Keya T-paita Kids Colour T-Shirt "keya" YC150, tummansininen
Tuote# 158740061_TP6353.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
YC150 Keya T-shirt for children in 100% cotton material of 150g/m2. Available in a wide range of colors and in sizesXS, ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 8772 kpl
10.
T-paita Adult T-Shirt Nimo, tum...
Arvio: 7.68 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Nimo, tummanvihreä
Tuote# 180052271_TP6357.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolour unisex T-shirt with washed and dyed effect on the garment, making each piece unique and unrepeatable. Made in 1...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Rantapallo Magno beach ball (ø4...
Arvio: 2.96 €/kpl
Rantapallo Magno beach ball (ø40 cm), oranssi
Tuote# AP731795-03_TP4192.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Shiny beach ball, deflated size: 470 mm.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 6977 kpl
12.
SOL'S PEOPLE Naisten Polo 210g PEOPLE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PEOPLE Naisten Polo 210g PEOPLE, omenanvihreä
Tuote# S11310-AG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PEOPLE naisten poolopaita hieman painavammassa kankaassa, joustinneulus ja hihansuut. Teipattu kaulaosa, muotoon l...
Väri: omenanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 124 kpl
13.
Vesipullo, valkoinen, sininen
Arvio: 2.24 €/kpl
Vesipullo, valkoinen, sininen
Tuote# 6102.115_TP2212.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
EARTH Water Tetra Pak 500 ml500 ml natural spring water in a white cardboard FSC certified bottle with 100% vegetable ca...
Väri: valkoinen, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
sateenvarjo, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
sateenvarjo, fuksia
Tuote# AP733462-25_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.51 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO K transparent GUM, oranssi
Tuote# 0-2250_KT_GUM_57-0021_TP3621.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing made from recycled PET material with transparent clip.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
USB Business, sininen
Arvio: 4.99 €/kpl
USB Business, sininen
Tuote# 1Z38703H_TP0014.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Business. This USB stick has a convenient compact bodyWith this USB stick you can easily store all your important do...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
4 in 1 latauskaapeli tyyppi C B...
Arvio: 0.00 €/kpl
4 in 1 latauskaapeli tyyppi C BLUE, musta
Tuote# MO2141-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avaimenperä latauskaapelilla, jossa on tulo: 2-in-1 tyyppi-C & tyyppi-A ja micro-B (2 in 1 pin) ja tyyppi-C-lähtö.<br>Di...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6215 kpl
18.
Makeinen / , valkoinen
Arvio: 2.41 €/kpl
Makeinen / , valkoinen
Tuote# 1932.100_11001_TP6362.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini hinged tin filled with approx. 23 gram peppermintingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 mon...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
kertakäyttömuki, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, ruskea
Tuote# TBC600-4OZKR-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari ...
Arvio: 37.25 €/kpl
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari rpuuvillasta, tummansininen
Tuote# T9600.002.4XL_TP30937.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-huppari, jossa on vetoketju. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaani...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
21.
Uma Kuulakynä CHECK frozen KG SI, t...
Arvio: 1.44 €/kpl
Uma Kuulakynä CHECK frozen KG SI, tummanvihreä
Tuote# 1-0142_TF_KG_SI_01-0336_TP3621.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing and opaque matt clip in white. Heavy metal tip matt chromed.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Lasinalunen BAHIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Lasinalunen BAHIA
Tuote# MO6447-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10 RPET lasinalusta bambu kotelossa. Luonnollisen materiaalin (bambu) vuoksi, tuotteiden värissä/ koossa saattaa olla er...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 4041 kpl
23.
Eristetty muki Blur copper insu...
Arvio: 18.35 €/kpl
Eristetty muki Blur copper insulated thermo mug, hopea
Tuote# AP721953-21_TP41918.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel, copper vacuum insulated thermo mug with plastic drinking lid. 350 ml. Copper insulation kee...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 67 kpl
24.
Liuskekivi koriste tähti SLATES...
Arvio: 0.00 €/kpl
Liuskekivi koriste tähti SLATESTAR, musta
Tuote# CX1434-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tähden muotoinen liuskekivi kuusenkoriste nauhalla.<br>Dimensions : 9.5X9.5X0.4CM
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Kaiutin Speaker Superbass, valk...
Arvio: 1.28 €/kpl
Kaiutin Speaker Superbass, valkoinen
Tuote# 14189001000_TP6351.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retro design holder speaker with body in soft silicone of striking colors.Silicone
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Alexluca Vetolaukku Trolley Rumax, musta
Arvio: 62.28 €/kpl
Alexluca Vetolaukku Trolley Rumax, musta
Tuote# 17087002000_TP63562.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Trolley by Alexluca with 4 telescopic wheels in rigid ABS material of high resistance in varied colors. Main compartment...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
27.
Selkäreppu Verbel backpack, pun...
Arvio: 18.24 €/kpl
Selkäreppu Verbel backpack, punainen
Tuote# AP781204-05_TP41918.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack with zipped compartments, padded back, shoulder straps and laptop compartment (15"). 600D polyester.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
28.
Tiivis pussi Multipurpose Bag R...
Arvio: 1.69 €/kpl
Tiivis pussi Multipurpose Bag Rokdem, sininen
Tuote# 11610019000_TP6351.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Handy, waterproof PVC case with touch function and double security system for watertightness. Specially designed for dev...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
29.
Laturi Lupint USB charging stat...
Arvio: 56.27 €/kpl
Laturi Lupint USB charging station, luonnollinen
Tuote# AP722114_TP41956.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo USB charging station with mobile holders and built-in wireless fast charger (10W). With 2 USB and 1 USB-C charger...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 29 kpl
30.
Bambu langaton laturi WIRESTAND
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu langaton laturi WIRESTAND
Tuote# MO9692-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambuinen langaton lataus- / puhelinalusta, lähtövirta DC5V/1A (5W). Aseta älypuhelin latausalustalle aloittaaksesi lata...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 4927 kpl
31.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, sot...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, sotilaallinen-vihreä
Tuote# 30106-149_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: sotilaallinen-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
32.
muunneltava kauluri, kalkinvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
muunneltava kauluri, kalkinvihreä
Tuote# AP741272-07V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 4236 kpl
33.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, jäävuori
Tuote# T9103.023.S_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
34.
Kuulakynä Rubri ballpoint pen, ...
Arvio: 0.50 €/kpl
Kuulakynä Rubri ballpoint pen, valkoinen, punainen
Tuote# AP741306-05_TP4190.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with coloured decoration and chrome tip. With blue refill.
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 32116 kpl
35.
Suorakulmainen valaiseva USB, s...
Arvio: 6.35 €/kpl
Suorakulmainen valaiseva USB, sininen, musta
Tuote# 1Z48490K_TP0016.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suorakulmaisessa USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen tai sininen valo). Koot 1?64 Gt.Due to Chinese New Year...
Väri: sininen, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, voimapaperi
Tuote# TBC670-DP40EX-4KR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: voimapaperi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Bambu avaimenperä TRINEU
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu avaimenperä TRINEU
Tuote# MO9743-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambu avaimenperä/ puhelinalusta. Luonnollisen materiaalin (bambu) vuoksi, tuotteiden värissä/ koossa saattaa olla erinä...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 15988 kpl
38.
Työesiliina - työpusero Apron B...
Arvio: 4.33 €/kpl
Työesiliina - työpusero Apron Bacatus, musta
Tuote# 13897002000_TP6354.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High-quality apron in TC material - combination cotton and polyester-. In a wide range of bright tones, with double fron...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
OTG USB Alumiini, purppura
Arvio: 4.59 €/kpl
OTG USB Alumiini, purppura
Tuote# 1Z20360D_TP0014.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
OTG USB Alumiini. OTG USB alumiinia. USB tikussa mikro USB pää joten sen voi liittää älypuhelimeen. Alumiini.Due to Chin...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Monikäyttöinen osoitinkynä Zabo...
Arvio: 1.92 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Zabox touch ballpoint pen, harmaa
Tuote# AP722052-77_TP4191.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with bamboo grip and matte finish. With blue refill.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2689 kpl
41.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, hiekka
Tuote# T9400.006.XL_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: hiekka
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
42.
Pikeepaita Polo Shirt Dekrom, v...
Arvio: 8.82 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Dekrom, vihreä
Tuote# 167550041_TP6358.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable polo shirt in 100% polyester RPET material of 180g/m2, made from recycled plastic to encourage the reuse of p...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1846 kpl
43.
Americano® Espresso 250 ml eris...
Arvio: 6.11 €/kpl
Americano® Espresso 250 ml eristetty muki, aqua-blue, musta
Tuote# 21009218_TP0016.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti, kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Sopii useimpien kahvikoneiden. Tilavuus on 250 ml. ...
Väri: aqua-blue, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
44.
Eristetty aamiaiskotelo Lunch B...
Arvio: 3.21 €/kpl
Eristetty aamiaiskotelo Lunch Box Travil, valkoinen
Tuote# 12634001000_TP6353.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1L capacity lunch box, made of white PP. Made in Europe, with Food Grade certification, guaranteeing safety when food co...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 16448 kpl
45.
Wheelie-pyöränkorjaussarja, musta
Arvio: 11.32 €/kpl
Wheelie-pyöränkorjaussarja, musta
Tuote# 19539819_TP00111.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15-osainen monitoimisarja, jossa on 2 rengasrautaa, hierrin, liimaa ja tarrat. Pakattu heijastavaan pussiin, jossa on 2 ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Lippalakki Cap Harum, sininen
Arvio: 2.87 €/kpl
Lippalakki Cap Harum, sininen
Tuote# 16208019000_TP6352.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel cap in polyester microfiber. Mesh back side in matching color and wit velcro closure. Available in a wide range ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vio...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, violetti
Tuote# 30106-132_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
48.
Eristetty muki Insulated Cup Ho...
Arvio: 3.64 €/kpl
Eristetty muki Insulated Cup Holwe, tummansininen
Tuote# 20196006000_TP6353.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Thermal cup made of durable, double-walled PP with 300ml capacity. Safety lid with dispenser and easy open, BPA free. Fo...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Collegepusero Adult Technique S...
Arvio: 7.63 €/kpl
Collegepusero Adult Technique Sweatshirt Kroby, tummansininen
Tuote# 147220061_TP6357.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex, technical sweatshirt for adults. In 100% polyester material of 265g/m2. Available in a wide range of bright tone...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 762 kpl
50.
Urban Vitamin Pacific Grove 30W kaiutin IPX7 ...
Arvio: 84.35 €/kpl
Urban Vitamin Pacific Grove 30W kaiutin IPX7 RCS muovista, musta
Tuote# P331.511_TP30984.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pacific Grove langaton kaiutin antaa vapauden nauttia musiikista ilman rajoituksia. Tämä 30W kaiutin on tehty kestämään ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
51.
XD Collection Impact 5-paneelinen lippalakki ...
Arvio: 9.50 €/kpl
XD Collection Impact 5-paneelinen lippalakki kierrätetystä puuvillasta, keltainen
Tuote# P453.336_TP3099.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei enää viherpesua, vaan kestävyyden todellinen kertomus! Impact-kokoelma on valmistettu käyttäen AWARE?-jäljitysainetta...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2333 kpl
52.
Avainketju Antistress Keyring M...
Arvio: 1.57 €/kpl
Avainketju Antistress Keyring Mandery, musta
Tuote# 15657002000_TP6351.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original anti-stress keychain with soft TPR body in varied bright tones. With polyester strap and PU leather reinforceme...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3089 kpl
53.
XD Collection RCS 5M/19 mm mittanauha stop-pa...
Arvio: 7.67 €/kpl
XD Collection RCS 5M/19 mm mittanauha stop-painikkeella, musta
Tuote# P112.131_TP3097.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5-metrinen mittanauha valmistettuna RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä. Kierrätetyn mate...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12214 kpl
54.
LIVOO Leivänpaahdin, harmaa
Arvio: 45.94 €/kpl
LIVOO Leivänpaahdin, harmaa
Tuote# DOD205_TP63445.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 294 kpl
55.
Kuulakynä USB-tikku USB Stylus ...
Arvio: 12.66 €/kpl
Kuulakynä USB-tikku USB Stylus Touch Ball Pen Sivart 16GB, vihreä
Tuote# 15849004616_TP63512.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction ball pen in sober colors, with built-in 16GB USB flash drive in the hood and soft rubber pointer in matchi...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2313 kpl
56.
hi!dea THC MONACO. Miesten pikeepaita,...
Arvio: 32.50 €/kpl
hi!dea THC MONACO. Miesten pikeepaita, vaaleanruskea
Tuote# 30188-111_TP38132.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% puuvillaa (240 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali leikkaus, r...
Väri: vaaleanruskea
Varastosaldo: Vähintään 35 kpl
57.
Iso paperipussi 150 gr/m² PAPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
Iso paperipussi 150 gr/m² PAPER LARGE
Tuote# MO8809-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
150 gr/m² iso paperikassi.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2847 kpl
58.
USB Rotate Keychain, kuninkaall...
Arvio: 4.68 €/kpl
USB Rotate Keychain, kuninkaallinen
Tuote# 1Z40013L_TP0014.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Kuulakärkikynä paperi/PLA CARTOON
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä paperi/PLA CARTOON
Tuote# IT3780-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Painomekanismilla varustettu kuulakärkikynä sinisellä musteella, paperisella rungolla ja muoviosat polyaktidia (100% bio...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 43537 kpl
60.
Ostoskassi Cattyr shopping bag,...
Arvio: 1.47 €/kpl
Ostoskassi Cattyr shopping bag, oranssi
Tuote# AP781247-03_TP4191.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven shopping bag with long handles, 70 g/m².
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2558 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut