Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kovakuorinen vetolaukku BUDAPEST
Arvio: 0.00 €/kpl
Kovakuorinen vetolaukku BUDAPEST
Tuote# MO9178-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS- muovinen 20 tuuman kovakuorinen matkalaukku, sisältää turvalukon. Alla 4 pyörää.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Uma Kuulakynä SMOKE, hopea
Arvio: 3.61 €/kpl
Uma Kuulakynä SMOKE, hopea
Tuote# 0-8350_37-0004_TP3623.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt lacquered aluminium barrel and integrated grip zone. Metal clip and fittings c...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Makeinen, sininen
Arvio: 2.98 €/kpl
Makeinen, sininen
Tuote# 1932E.700_11000_TP6362.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 576kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin embossed with approx. 23 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months.Filling...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Cocktailmuki DAIQUIRI
Arvio: 0.00 €/kpl
Cocktailmuki DAIQUIRI
Tuote# MO6658-97_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu 400 ml cocktail-muki mattapintaisella kuparipinnoitteella.
Väri: matta-kultaa
Varastosaldo: Vähintään 3049 kpl
5.
Marksman Thalaasa merimuovista valmistet...
Arvio: 6.57 €/kpl
Marksman Thalaasa merimuovista valmistettu kovakantinen muistikirja, musta
Tuote# 10784690_TP0016.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Thalaasa -muistikirja on valmistettu kierrätetystä muovista, joka on kerätty merien rannikkoalueilta. Se tekee muistikir...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 19649 kpl
6.
Uma Kuulakynä LINEO frozen SI, oran...
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kuulakynä LINEO frozen SI, oranssi
Tuote# 0-0154_TF-SI_50-1585_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel, transparent frosted housing and metal tip matt chrome pl...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Baseline® Plus 500 ml -pullo ur...
Arvio: 2.57 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml -pullo urheilukannella, purppura
Tuote# 21068824_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä nokka. Pullon tilavuus on 500 m...
Väri: purppura
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
8.
SOL'S SPRING II MEN Polo 210g SPRING ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPRING II MEN Polo 210g SPRING II, suklaa
Tuote# S11362-CH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPRING II miesten poolopaita vahvistetulla kaulasaumalla, uurretulla kauluksella, vahvistetulla napilla, 3 sävyyn ...
Väri: suklaa
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
9.
Juomapullo Bottle Katsur, valko...
Arvio: 3.05 €/kpl
Juomapullo Bottle Katsur, valkoinen
Tuote# 20724001000_TP6353.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
370 ml<b>Composition : </b>RPET.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
hi!dea COLLINA. Pullo 550 mL, punainen
Arvio: 7.07 €/kpl
hi!dea COLLINA. Pullo 550 mL, punainen
Tuote# 94246-105_TP3817.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiinipullo mattapintaisella viimeistelyllä ja karabiinilla helppoa kuljetusta varten. Kapasiteetti enintään 550 ml. ø...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 22042 kpl
11.
Akku Power Bank Colak, valkoinen
Arvio: 4.69 €/kpl
Akku Power Bank Colak, valkoinen
Tuote# 21190001000_TP6354.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1200 mAh. USB Output. Type C Output and Input
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8000 kpl
12.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSOOWH4G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, tummansininen
Tuote# T4100.002.S_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
14.
Käsikäyttöinen tuuletin lippuma...
Arvio: 0.00 €/kpl
Käsikäyttöinen tuuletin lippumalli FUNFAN, kuninkaallinen
Tuote# MO2244-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Käsikäyttöinen bambusta valmistettu käsiventtiili, jossa on lippukuvio paperikankaalla.<br>Dimensions : 21X2,4X1CM
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 34737 kpl
15.
Ostoskassi Bag Framos, luonnoll...
Arvio: 6.31 €/kpl
Ostoskassi Bag Framos, luonnollinen
Tuote# 11816013000_TP6356.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag, made of recycled cotton of high density (240g/m2). Stitched finish and with long reinforced handles (70...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Sky-juomapullo, alumiinia. 650 ...
Arvio: 5.91 €/kpl
Sky-juomapullo, alumiinia. 650 ml, punainen
Tuote# 10065321_TP0015.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Katseenvangitsija Sky-urheilupullo on valmistettu alumiinista, joka on kevyt ja kestävä materiaali. Kierrekorkki varmist...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2844 kpl
17.
kuulakynä USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSKWHBUG3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
LIVOO Monitoimikone, valkoinen
Arvio: 145.08 €/kpl
LIVOO Monitoimikone, valkoinen
Tuote# DOP189WM_TP634145.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1000W - 5 L stainless steel bowl - 6 speed variation button, pulse function - 3 tools : whisk, dough hook and flat beate...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 97 kpl
19.
Monte-carlo -lautapelisetti, lu...
Arvio: 16.94 €/kpl
Monte-carlo -lautapelisetti, luonnollinen
Tuote# 11005400_TP00116.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen rasia, jossa useita pelejä kuten backgammon, shakki, domino, ludo, mikado ja korttipelejä. Kaksipuoleinen kansi m...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Ranneke Bracelet Festak, keltai...
Arvio: 0.90 €/kpl
Ranneke Bracelet Festak, keltainen
Tuote# 16199005000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events bracelet in resistant and soft polyester. With adjustable, security lock and pad printing area. Available in a wi...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 72716 kpl
21.
Siirrettävä kirjanmerkki Sticky...
Arvio: 2.15 €/kpl
Siirrettävä kirjanmerkki Sticky Notepad Dosan, keltainen
Tuote# 15667005000_TP6352.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original sticky notepad with sandwich design and soft-touch covers in resistant, rigid recycled cardboard in a wide rang...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 12008 kpl
22.
XD Collection Impact Aware deluxe 300D tech p...
Arvio: 27.96 €/kpl
XD Collection Impact Aware deluxe 300D tech portfolio vetoketjulla, musta
Tuote# P774.391_TP30927.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä A4-kokoinen Impact AWARE? deluxe 300D tech portfolio vetoketjulla tuo tyyliä työhösi. Pidä tärkeät dokumentit, kort...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3362 kpl
23.
Adapteri Scolt USB charger cabl...
Arvio: 3.90 €/kpl
Adapteri Scolt USB charger cable, hopea
Tuote# AP721102-21_TP4193.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB charger cable with keyring. With micro USB, USB-C and Lightning connectors.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Liivi Vest Balmax, kalkinvihreä
Arvio: 14.27 €/kpl
Liivi Vest Balmax, kalkinvihreä
Tuote# 147152841_TP63514.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof and breathable waistcoat in combination of soft shell and elastane. In a wide range of bright tones, with zip...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 174 kpl
25.
viuhka, fuksia, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
viuhka, fuksia, valkoinen
Tuote# AP731531-25_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Makeinen, ruusu
Arvio: 1.76 €/kpl
Makeinen, ruusu
Tuote# 1755.800_TP6361.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini jar with approx. 12 gram mintsingredients sticker included.Shelf life : 36 months.
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 8.81 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1784.102_11066_TP6368.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini glass jar 0,13 liter with 1 full colour label, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Winegums
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Monikäyttöinen kuulakynä Pen La...
Arvio: 0.94 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Pen Lakan, keltainen
Tuote# 16365005000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Marker ball pen in frosted finishing. Twist mechanism, with matching color marker and comfortable grip. Available in a w...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 3692 kpl
29.
Uma Kuulakynä PREMIUM, punainen
Arvio: 1.75 €/kpl
Uma Kuulakynä PREMIUM, punainen
Tuote# 6-3000_06-1795_TP3621.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with mobile push-button and nickel-plated metal spring. Metal clip and decorative ring nickel-...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPERIAL, hiiren-harmaa
Tuote# S11500-MU_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL, Miesten t-paita, pyöreä kaula-aukko, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, vahvistusnau...
Väri: hiiren-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 5002 kpl
31.
USB Business, valkoinen
Arvio: 5.70 €/kpl
USB Business, valkoinen
Tuote# 1Z39351L_TP0015.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Business. This USB stick has a convenient compact bodyWith this USB stick you can easily store all your important do...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Sanibel 400 ml eristetty muki, ...
Arvio: 6.28 €/kpl
Sanibel 400 ml eristetty muki, harmaa, hopea
Tuote# 10029601_TP0016.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sanibel on täydellinen take away muki. Mukissa on kaksinkertainen eristetty seinämä, joka pitää juomat lämpiminä pitkään...
Väri: harmaa, hopea
Varastosaldo: Vähintään 10065 kpl
33.
Tao RCS-kierrätetystä alumiinis...
Arvio: 1.00 €/kpl
Tao RCS-kierrätetystä alumiinista valmistettu pullon- ja tölkinavaaja avainketjulla, hopea
Tuote# 10457181_TP0011.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vahva ja kevyt Tao-pullo ja tölkinavaaja avainketjulla on valmistettu 83-prosenttisesti RCS-sertifioidusta kierrätetystä...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 58198 kpl
34.
Akku Power Bank Thazer, sininen...
Arvio: 7.82 €/kpl
Akku Power Bank Thazer, sininen, oranssi
Tuote# 14743007000_TP6357.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2,200 mAh, external auxiliary battery. In aluminum, with charging and micro USB cable. Large printing surface, especiall...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
35.
Ostoskassi Bag Rotin, keltainen
Arvio: 6.24 €/kpl
Ostoskassi Bag Rotin, keltainen
Tuote# 16387005000_TP6356.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag in combination of laminated jute and laminated cotton materials. Size 39 x 31,5 + 16 cm, with stitched f...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Makeinen, keltainen, läpinäkyvä
Arvio: 2.29 €/kpl
Makeinen, keltainen, läpinäkyvä
Tuote# 1790.139_11065_TP6362.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Micro glass jar 50 ml with full colour sticker on the lid, filled with sweetsShelf life : 24 months.Filling : Fruit Hea...
Väri: keltainen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Antibakteerinen pyyhe Hydroalco...
Arvio: 1.11 €/kpl
Antibakteerinen pyyhe Hydroalcoholic Gel Vixel, valkoinen
Tuote# 16720001000_TP6351.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hydroalcoholic gel for hygiene and skin cleansing in a 30 ml refillable bottle, with balsamic Aloe Vera extract. Transpa...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 241689 kpl
38.
LIVOO Grillitarvikkeet, musta
Arvio: 22.34 €/kpl
LIVOO Grillitarvikkeet, musta
Tuote# GS162_TP63422.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
hi!dea THC FAIR. 100% puuvillainen pai...
Arvio: 10.84 €/kpl
hi!dea THC FAIR. 100% puuvillainen paita, musta
Tuote# 30277-103_TP38110.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100 % puuvillainen t-paita (150 g/m²). Ympäristöystävällinen tuote. Koot: XS, S, M, L, XL, XXLPuuvilla Default customisa...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 389 kpl
40.
hi!dea LUNAR. Reppu 15.6" kannettavall...
Arvio: 30.59 €/kpl
hi!dea LUNAR. Reppu 15.6" kannettavalle tietokoneelle, sininen
Tuote# 92164-104_TP38130.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkeatiheyksinen 600D tietokonereppu. 2 pehmustettua osiota 15'6" kannettavalle tietokoneelle ja 9'7" tabletille. Sisäl...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 58 kpl
41.
Nauha Headband Arilyn, sininen
Arvio: 1.10 €/kpl
Nauha Headband Arilyn, sininen
Tuote# 20505019000_TP6351.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Xylitol Purukumi, valkoinen
Arvio: 1.84 €/kpl
Xylitol Purukumi, valkoinen
Tuote# 1632.100_TP6361.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Chewing gum blister flap-over, full colour printedShelf life : 18 months.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Huivi Neckerchief Plus, ruusu
Arvio: 1.60 €/kpl
Huivi Neckerchief Plus, ruusu
Tuote# 13029022000_TP6351.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Triangular oversize scarf. With body in soft polyester of lively and in varied colors. Reinforcement stitching on the si...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 43134 kpl
44.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9104.018.XXL_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
45.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, kirkkaan-punainen
Tuote# T9100.008.S_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
46.
Kukka Seed Bonbons Winsu
Arvio: 8.16 €/kpl
Kukka Seed Bonbons Winsu
Tuote# 11932100000_TP6358.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line seed bonbon. With wild flowers and presented inside a glass jar with natural cork lid. Available in rake and...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-pai...
Arvio: 16.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, vihreä
Tuote# T9101.015.XL_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit t-paita on sama, kuin Iqoniq "Bryce" t-paita. Tässä tuotteessa on vain yksi ero: eliminoi...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 863 kpl
48.
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetyst...
Arvio: 41.56 €/kpl
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetystä polyesteristä, musta
Tuote# T1702.001.S_TP30941.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten bodywarmer, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeen kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikat...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 39 kpl
49.
cool bag, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
cool bag, musta
Tuote# AP722225-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Myrskysateenvarjo NEW QUAY
Arvio: 0.00 €/kpl
Myrskysateenvarjo NEW QUAY
Tuote# MO8776-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T- pongee 23 tuuman myrskysateenvarjo, automaatti avauksella. Mustat lasikuitu ruoteet ja kärjet, musta kumipintainen...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 4821 kpl
51.
USB Rotate Basic, musta
Arvio: 2.90 €/kpl
USB Rotate Basic, musta
Tuote# 1Z41000G_TP0012.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
termospullo, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
termospullo, musta
Tuote# TBC883-0NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
H2O Active® Eco Big Base 1 litr...
Arvio: 8.68 €/kpl
H2O Active® Eco Big Base 1 litran urheilujuomapullo flip lid -kannella, sininen, sininen
Tuote# 21017892_TP0018.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilupullo, jonka valmistusaineena on Prevented Ocean Plastic. Muovi kerätään 50 kilometrin säteellä val...
Väri: sininen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
54.
avainketju, monivärinen
Arvio: 0.00 €/kpl
avainketju, monivärinen
Tuote# KRPQRO01_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
lehtikassi
Arvio: 0.00 €/kpl
lehtikassi
Tuote# AP718101_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Merkintäkynä Highlighter Rankap...
Arvio: 0.94 €/kpl
Merkintäkynä Highlighter Rankap, vihreä
Tuote# 14898004000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fluorescent marker minimalist design in fun colors, with body and hood in translucent finish.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 26195 kpl
57.
termospullo, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
termospullo, valkoinen
Tuote# TBC813-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Taskupeili Thiny pocket mirror,...
Arvio: 0.82 €/kpl
Taskupeili Thiny pocket mirror, valkoinen, sininen
Tuote# AP731471-06_TP4190.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round, transparent plastic pocket mirror.
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 9409 kpl
59.
Aurinkolasit Sunglasses Sigma, ...
Arvio: 2.80 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Sigma, musta
Tuote# 16811002000_TP6352.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line sunglasses with UV400 protection Frame and arms in RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse o...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 45160 kpl
60.
Selkäreppu Backpack Grant, harmaa
Arvio: 27.25 €/kpl
Selkäreppu Backpack Grant, harmaa
Tuote# 20199008000_TP63527.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Timeless design backpack, made of durable 475g/m2 canvas in grey, with zipper closure and leatherette carry handle. Padd...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut