Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kertakäyttöinen Ziva-sadeviitta...
Arvio: 1.21 €/kpl
Kertakäyttöinen Ziva-sadeviitta pussissa, oranssi
Tuote# 10042905_TP0011.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuivana pysyminen kaikissa ulkoilmatapahtumissa on mahdollista Ziva-kertakäyttöisen Ziva-sadeponchon (90 x 120 cm) avull...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 22662 kpl
2.
Avainketju Keyring Bolky, musta
Arvio: 1.63 €/kpl
Avainketju Keyring Bolky, musta
Tuote# 14610002000_TP6351.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keychain in fun 3D home design. With rubber band in a varied and bright tones.Metal/ Silicone
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8786 kpl
3.
Americano® Medio 300 ml muki ot...
Arvio: 5.07 €/kpl
Americano® Medio 300 ml muki oterenkaalla, valkoinen, kalkinvihreä
Tuote# 21000821_TP0015.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen muki, jossa on painettava kansi ja silikoninen oterengas. Tilavuus on 300 ml. Sekoita värejä ja luo täydel...
Väri: valkoinen, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
4.
Kumi Notebook Mosku, punainen
Arvio: 7.31 €/kpl
Kumi Notebook Mosku, punainen
Tuote# 15661003000_TP6357.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notepad with soft-touch covers finished in resistant recycled cardboard. With 600D polyester case in bright colous ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6587 kpl
5.
Bodum CHAMBORD THERMAL 1L. Vedenkeiti...
Arvio: 45.94 €/kpl
Bodum CHAMBORD THERMAL 1L. Vedenkeitin 1L, beige
Tuote# 34832-131_TP38145.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyhjiöeristetty, kaksoisseinämäinen lämpökahvio. Purkin sisäpuoli on BPA-vapaata ruostumatonta terästä (joka ei muuta ma...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 501 kpl
6.
Värikynä Pencil Set Garten, sin...
Arvio: 0.92 €/kpl
Värikynä Pencil Set Garten, sininen
Tuote# 19830019000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 pencils in cardboard box with glossy finish in bright tones and window. Wooden pencils with cylindrical body Wo...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
7.
Kukkaro Dramix purse, keltainen
Arvio: 1.13 €/kpl
Kukkaro Dramix purse, keltainen
Tuote# AP781226-02_TP4191.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped, microfibre purse with keyring.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 21 kpl
8.
Kuulakynä Klinch ballpoint pen,...
Arvio: 0.54 €/kpl
Kuulakynä Klinch ballpoint pen, valkoinen, vihreä
Tuote# AP791578-07_TP4190.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with white barrel and silver tip. With blue refill.
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 32168 kpl
9.
Elevate Jasper-svetari pyöreällä päänti...
Arvio: 25.07 €/kpl
Elevate Jasper-svetari pyöreällä pääntiellä, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla ja GRS-kierrätetty polyesteri, naisten, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3751389_TP00125.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ekologinen vaihtoehto. Pyöreä kaula-aukko. V-tikkaus resorin alapupolella. Harjattu sisäpuoli. Neuleresorit. Kapeneva vy...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 82 kpl
10.
akku, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
akku, luonnollinen
Tuote# AP733943_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Kuulakynä Pen Tinkin, fuksia
Arvio: 0.67 €/kpl
Kuulakynä Pen Tinkin, fuksia
Tuote# 16074011000_TP6350.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen in a vivid, bicolor design, with body in white color and grip in a wide range of eye-catching colors. Push-up m...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 10303 kpl
12.
Thor 660 ml:n lasipullo neopree...
Arvio: 15.24 €/kpl
Thor 660 ml:n lasipullo neopreenisuojuksella, musta
Tuote# 10069690_TP00115.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen borosilikaattilasipullo neopreenisuojuksella. Kierrekannessa on bambu-yläosa ja kahva, joka helpottaa kulj...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1422 kpl
13.
Magneetti Magnet Rivond
Arvio: 1.63 €/kpl
Magneetti Magnet Rivond
Tuote# 12674000000_TP6351.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Genuine Merry Christmas magnet made of natural wood, with die-cut text and original bicolor finish. Large branding surfa...
Varastosaldo: Vähintään 113276 kpl
14.
USB-tikku, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, keltainen
Tuote# PCUSSOYEG9U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Avainketju Keyring Yip, keltainen
Arvio: 1.71 €/kpl
Avainketju Keyring Yip, keltainen
Tuote# 19274005000_TP6351.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain of fun design with polyester ribbon in varied and bright tones. With metal body especially designed for laser p...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 12043 kpl
16.
hi!dea MILO. Asiakirjalaukku, harmaa
Arvio: 3.86 €/kpl
hi!dea MILO. Asiakirjalaukku, harmaa
Tuote# 92316-113_TP3813.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D konferenssikassi 1 taskulla ja vetoketjulla. Soveltuu asiakirjojen kantamiseen. 390 x 300 x 40 mm600D Default custo...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1832 kpl
17.
USB-tikku, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, keltainen
Tuote# PCUSSDYE2G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Huopa Blanket Karovix, tummansi...
Arvio: 25.94 €/kpl
Huopa Blanket Karovix, tummansininen
Tuote# 16936006000_TP63525.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and warm blanket in combination of coral fleece and sherpa materials 440g/m2. With elegant bicolour design and in s...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierr...
Arvio: 35.62 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierrätetystä puuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9402.005.XS_TP30935.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq huppari on suunniteltu mukavuuden tunteen maksimointiin. Hupparissa on rento istuvuus madalletuilla olkapäil...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
20.
Avainketju Bambry bamboo keyrin...
Arvio: 1.44 €/kpl
Avainketju Bambry bamboo keyring, square, luonnollinen
Tuote# AP718370-C_TP4191.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo plywood keyring with metal ring.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2337 kpl
21.
Iqoniq Makalu miesten softshell takki ...
Arvio: 56.91 €/kpl
Iqoniq Makalu miesten softshell takki R-polyesteristä, tummanharmaa
Tuote# T1700.028.XXXL_TP30956.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 77 kpl
22.
Selkäreppu Backpack Bag Ribuk, ...
Arvio: 4.56 €/kpl
Selkäreppu Backpack Bag Ribuk, punainen
Tuote# 14779003000_TP6354.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding backpack bag in soft and resistant ripstop material in bright tones, with zipper closure and accessories in grey...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6261 kpl
23.
Tides ämpäri ja lapio rannalle,...
Arvio: 9.53 €/kpl
Tides ämpäri ja lapio rannalle, kierrätettyä muovia, punainen
Tuote# 21024121_TP0019.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ehdoton rannalle! Valmistettu kierrätetystä muovista. Materiaalissa voi olla struktuuria kierrätetyn materiaalin ominai...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
24.
Avainketju Keyring Depor
Arvio: 1.59 €/kpl
Avainketju Keyring Depor
Tuote# 14981298000_TP6351.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keychain in a brilliant silver finish with a wide range of sporty designs in relief. Presented in an individual bl...
Varastosaldo: Vähintään 18490 kpl
25.
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari ...
Arvio: 37.25 €/kpl
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari rpuuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9600.018.XXXL_TP30937.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-huppari, jossa on vetoketju. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaani...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
26.
Kiristysnauha reppu Curtis draw...
Arvio: 2.29 €/kpl
Kiristysnauha reppu Curtis drawstring bag, beige
Tuote# AP731903_TP4192.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cotton drawstring bag. 100% cotton, 100 g/m².
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 607 kpl
27.
Termospullo Vacuum Flask Tanche...
Arvio: 9.25 €/kpl
Termospullo Vacuum Flask Tancher, kultainen
Tuote# 16009023000_TP6359.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500ml capacity, stainless steel thermos flask in glossy finish. With safety stopper/mug and presented in an attractive d...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 5196 kpl
28.
Hattu Hat Likos, valkoinen
Arvio: 2.85 €/kpl
Hattu Hat Likos, valkoinen
Tuote# 14557001000_TP6352.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hat in combination of cotton and polyester materials in a wide range of bright tones. With matching color outside strap ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8842 kpl
29.
LIVOO Retkeilylamppu, jalka
Arvio: 21.01 €/kpl
LIVOO Retkeilylamppu, jalka
Tuote# SEP147V_TP63421.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: jalka
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Baseline® Plus Grip 750 ml -urh...
Arvio: 2.67 €/kpl
Baseline® Plus Grip 750 ml -urheilujuomapullo urheilukannell, läpikuultava-valkoinen, musta
Tuote# 21068915_TP0012.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: läpikuultava-valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
31.
T-paita Adult T-Shirt Tecnik Ma...
Arvio: 4.91 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnik Maik, punainen
Tuote# 147260031_TP6354.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical long-sleeved t-shirt for adult, in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 382 kpl
32.
seinäkello, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
seinäkello, läpinäkyvä
Tuote# PCCLRC02TRSI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Vinga of Sweden VINGA Monte valurautapata 5,5 l...
Arvio: 60.48 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Monte valurautapata 5,5 l, harmaa
Tuote# 21888_TP30960.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suurikokoinen kannellinen valurautapata. Valurauta jakaa lämmön tasaisesti ja se sopii erinomaisesti esimerkiksi nyhtöpo...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
34.
Nauha Headband Cobik, harmaa
Arvio: 1.51 €/kpl
Nauha Headband Cobik, harmaa
Tuote# 14916008000_TP6351.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elastic head sweat band in bicolor design with sewing accessories. 5.7cm wide and made of spandex material for a smooth ...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Voimapaperikassi 80-90 g/m2 kie...
Arvio: 0.00 €/kpl
Voimapaperikassi 80-90 g/m2 kierrekahvoilla suuri, valkoinen
Tuote# 1PQ00401_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri (32x12x40 cm) voimapaperikassi kierrekahvoilla. Kassi on valmistettu Euroopassa vastuullisesti hankitusta paperist...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 49551 kpl
36.
Kuuma/kylmägeeli Heat Pack Kiso...
Arvio: 1.78 €/kpl
Kuuma/kylmägeeli Heat Pack Kison, keltainen
Tuote# 14970005000_TP6351.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reusable thermal patch with heat effect in varied colors and long lasting. To activate, bend the metal plate so that the...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 4444 kpl
37.
Roly Beagle miesten lyhythihainen t-...
Arvio: 6.40 €/kpl
Roly Beagle miesten lyhythihainen t-paita, tummansininen
Tuote# R65541U_TP0016.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen t-paita. Pyöreä pääntie elastaanista. Aikuisten koot tuubikudottu. Pääntiessä vahvistettu sauma. Irrotetta...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
38.
River kierrätetystä materiaalis...
Arvio: 2.17 €/kpl
River kierrätetystä materiaalista valmistettu ikkunallinen matkalaukun nimikyltti, punainen
Tuote# 21019121_TP0012.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kätevä tarvike reissuun! Kestävä matkatavaratunniste, jossa on paperi-insertti, kirkas suojus ja yhteensopiva muovinen h...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
39.
Kuulakynä Zonet ballpoint pen, ...
Arvio: 0.38 €/kpl
Kuulakynä Zonet ballpoint pen, punainen
Tuote# AP791080-05_TP4190.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with rubber grip. With blue refill.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 11356 kpl
40.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, si...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, sininen
Tuote# 30102-104_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
41.
Puuvilla kassi ZEVRA
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvilla kassi ZEVRA
Tuote# MO6437-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² puuvilla kassi, värillisillä pitkillä kahvoilla. Maksimi kanto painoraja 2,5 kiloa.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 809 kpl
42.
XD Xclusive Impact Aware A4 portfolio magne...
Arvio: 29.84 €/kpl
XD Xclusive Impact Aware A4 portfolio magneettisella suljennalla, vihreä
Tuote# P774.377_TP30929.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pidä kaikki työtarvikkeesi järjestyksessä tämän A4 Aware? RPET portfolion avulla. Portfolion sisällä on 1 suuri tasku, 2...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2922 kpl
43.
iqoniq Iqoniq Denali värjäämätön colle...
Arvio: 31.17 €/kpl
iqoniq Iqoniq Denali värjäämätön collegepaita kier. puuvillasta, ruskea
Tuote# T9301.017.L_TP30931.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on sama, mukava neulepusero kuin meidän Iqoniq "Zion" pusero. Yksi ero: eliminoimme ...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 1158 kpl
44.
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PION...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PIONEER WOMEN, valkoinen
Tuote# S03579-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PIONEER WOMEN, naisten Round-Neck Fitted Jersey T-Shirt, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa, luonnollin...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
45.
Huulirasva UV SOFT
Arvio: 0.00 €/kpl
Huulirasva UV SOFT
Tuote# MO9373-98_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulirasva pyöreässä rasiassa, UV metallinhohtavalla viimeistelyllä. Dermatologisesti testattu, SPF10. Maku: Vanilja.
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 35022 kpl
46.
Uma Monikäyttöinen osoitinkynä GROO...
Arvio: 3.71 €/kpl
Uma Monikäyttöinen osoitinkynä GROOVE TOUCH, musta
Tuote# 0-9530_TO_66-0002_TP3623.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt finish, metal clip with recessed grooves, metal tip in glossy silver and push-...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
selkäreppu, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
selkäreppu, sininen
Tuote# AP733989-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 4.57 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1804.102_11191_TP6364.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar with metal lid 0,22l, filled with sweetsShelf life : 3 months.Filling : Marshmallows
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Kiinalaiset keksit, violetti
Arvio: 1.55 €/kpl
Kiinalaiset keksit, violetti
Tuote# 5102.809_TP6361.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foil with full colour header card with 1 fortune cookie with text1-5 fortune texts of your own choice included.Shelf lif...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Korvakuulokkeet Headphones Mark...
Arvio: 3.07 €/kpl
Korvakuulokkeet Headphones Markiz, sininen
Tuote# 15142019000_TP6353.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comfortable polar fleece headband with built-in headphones. The warm touch of the fleece and the 3.5mm jack connection c...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2089 kpl
51.
LIVOO Lämmitetty lounaslaatikko
Arvio: 39.30 €/kpl
LIVOO Lämmitetty lounaslaatikko
Tuote# MEN396G_TP63439.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keeps meals warm and reheats them in 45 minutes minutes - 45W - 2 plastic and stainless steel compartments (410 ml + 180...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
hi!dea KARACHI WH. Puuvillaa collegepa...
Arvio: 44.10 €/kpl
hi!dea KARACHI WH. Puuvillaa collegepaita, tummansininen
Tuote# 30283-134_TP38144.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puuvillaa (80 %) ja kierrätettyä polyesteriä (20 %) sisältävä collegepaita (280 g/m²). Ympäristöystävällinen tuote. Koot...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
hi!dea GOULD. Langattomat kuulokkeet, ...
Arvio: 28.28 €/kpl
hi!dea GOULD. Langattomat kuulokkeet, musta
Tuote# 97126-103_TP38128.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta ja ABS:stä valmistetut langattomat kuulokkeet. Siinä on 5'0 bluetooth-lähetys, AUX-tulo ja TF-kortinlukija. Aku...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Teräksinen juomapullo 500 ml AR...
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräksinen juomapullo 500 ml ARCTIC
Tuote# MO6896-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu termospullo, jossa on kahvallinen korkki. Tilavuus 500 ml. Vuotam...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 3135 kpl
55.
hi!dea TWAIN. Muistikirja A5, musta
Arvio: 5.97 €/kpl
hi!dea TWAIN. Muistikirja A5, musta
Tuote# 93494-103_TP3815.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja. 160 viivoitettua luonnonvalkoista sivua, sisätasku, kovat kannet, kirjanmerkkinauha ja kuminauha. 137 x ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18535 kpl
56.
Baseline® Plus 500 ml läppäkant...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, valkoinen, musta
Tuote# 21006800_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 500 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen pullo. Ot...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
57.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC600-8OZBL-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Arvio: 18.79 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Tuote# TES247N_TP63418.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Power 5 W - Rechargeable li-ion battery 1800 mAh, 6 hours playing time - Built-in microphone for hand free calls - TF ca...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1002 kpl
59.
Esiliina DENIPUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Esiliina DENIPUR
Tuote# MO6264-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Säädettävä 240 gr/m² denim esiliina, 3 etutaskulla ja puuvilla hihnoilla. Pakattuna erilliseen laatikkoon.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 289 kpl
60.
hi!dea MAPUTO. RPet kassi, kuninkaalli...
Arvio: 3.28 €/kpl
hi!dea MAPUTO. RPet kassi, kuninkaallinen
Tuote# 92929-114_TP3813.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPet 190T kassi. Valmistettu kierrätetystä muovista, mikä vähentää jätteiden määrää ympäristössä. Kahvat 60 cm. 380 x 42...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut