Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
muki, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, punainen
Tuote# AP733638-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
André Philippe Sateenvarjo Nuages umbrella, mu...
Arvio: 12.96 €/kpl
André Philippe Sateenvarjo Nuages umbrella, musta
Tuote# AP800713-10_TP41912.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, 8 panels umbrella with EVA foam covered aluminium handle, metal shaft and frame. In branded carry case. 190T ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1658 kpl
3.
Vyöhihna Lanyard Cup Holder Fri...
Arvio: 1.89 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Cup Holder Frinly, valkoinen
Tuote# 16595001000_TP6351.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Festival lovers have just found the perfect complement to enjoy events hands-freely. A lanyard in resistant polyester ma...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 31527 kpl
4.
Kumi Cafey eraser and sharpener...
Arvio: 1.05 €/kpl
Kumi Cafey eraser and sharpener, valkoinen, keltainen
Tuote# AP731939-02_TP4191.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pencil sharpener and eraser in one.
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 250 kpl
5.
Termospullo 500 ml IVALO, valko...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo 500 ml IVALO, valkoinen
Tuote# MO6938-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ruostumatonta terästä)...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3750 kpl
6.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.53 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, valkoinen, punainen
Tuote# 21043607_TP0017.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Original Lanyards . Lanyard Nautic Long Set. Peru...
Arvio: 3.37 €/kpl
Original Lanyards . Lanyard Nautic Long Set. Perusmallit, vaaleansininen
Tuote# 75091-304_TP3813.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Räätälöitävä Original Lanyards® lyhyt Nautic putkikaulanauha polyaesteria jossa 12 vakioväriä muokattavaksi. Sisältää se...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 7775 kpl
8.
Clic clac -mansikkapastillit, s...
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -mansikkapastillit, sydämenmuotoiset
Tuote# 1PE00694_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sydämenmuotoiset mansikkapastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ...
Väri: oranssi-matto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
XD Collection Cree puinen pulmapeli, ruskea
Arvio: 7.18 €/kpl
XD Collection Cree puinen pulmapeli, ruskea
Tuote# P940.289_TP3097.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cree-puinen palapeli on hauska aivojumppa, joka on valmistettu korkealaatuisesta puusta, jonka palaset sopivat yhteen ja...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 947 kpl
10.
Kuulakynä Pen Velny, musta
Arvio: 0.65 €/kpl
Kuulakynä Pen Velny, musta
Tuote# 15294002000_TP6350.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in an original combination of transparent and solid design in bright tones and smooth body finish. With...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
hi!dea FITZGERALD. Kansio A4, vaaleanh...
Arvio: 14.67 €/kpl
hi!dea FITZGERALD. Kansio A4, vaaleanharmaa
Tuote# 92040-123_TP38114.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A4 kansio tekonahkaa ja 800D, sisäpuoli mikrokuitua. Sisältää kuminauhan sulkemista varten, muistilehtiön jossa 20 viivo...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., sininen, musta
Tuote# 21004904_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
13.
Taskupeili Pocket Mirror Arendel
Arvio: 1.91 €/kpl
Taskupeili Pocket Mirror Arendel
Tuote# 11236000000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line mirror 1X made of bamboo. Presented in an individual, eco-designed box.Bamboo
Varastosaldo: Vähintään 26747 kpl
14.
Avainketju Rectangle keyring, h...
Arvio: 2.02 €/kpl
Avainketju Rectangle keyring, harmaa
Tuote# AP800655_TP4192.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keyring, in black gift box.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 15137 kpl
15.
urheilukassi, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
urheilukassi, valkoinen
Tuote# AP716735-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
juomapullo, vihreä, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, vihreä, bambu
Tuote# TBC847C-50M-0VE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Kuulakynä Pen Karium, sininen
Arvio: 0.67 €/kpl
Kuulakynä Pen Karium, sininen
Tuote# 15168019000_TP6350.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen of bold bicolor design with black accessories and smooth body in fun fluorescent colors. With original ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 36144 kpl
18.
hi!dea GRIPITCH. Metallinen avaimenper...
Arvio: 2.39 €/kpl
hi!dea GRIPITCH. Metallinen avaimenperä, oranssi
Tuote# 93077-128_TP3812.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avaimenperä metallista ja verkkomaisesta remmistä. Saatavana useissa eri väreissä. Toimitetaan lahjarasiassa. 28 x 60 x ...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, v...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, vaaleanharmaa
Tuote# 1-0148_SI_RECY_SHELL_01-0428_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyster...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Kuulakynä Pen Wipper, sininen, ...
Arvio: 0.62 €/kpl
Kuulakynä Pen Wipper, sininen, oranssi
Tuote# 16605007000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, push-up mechanism ball pen. Body and accessories in wheat straw and ABS, to encourage the use of natural ra...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
21.
Monikäyttöinen kuulakynä Holder...
Arvio: 0.67 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Holder Pen Cropix, musta
Tuote# 15576002000_TP6350.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with mobile devices holder. Push-up mechanism and bold bicolor design with silver colored accessories and smoot...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Kuulakynä Pen Patrok
Arvio: 1.29 €/kpl
Kuulakynä Pen Patrok
Tuote# 16608000000_TP6351.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, push-up mechanism ball pen. Body in bamboo with pusher and tip in wheat straw, to encourage the use of natu...
Varastosaldo: Vähintään 34643 kpl
23.
Vasa kuparityhjiöeristetty pull...
Arvio: 13.73 €/kpl
Vasa kuparityhjiöeristetty pullo, punainen
Tuote# 10049405_TP00113.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pidä juomasi kuumana 12 tuntia tai kylmänä 48 tuntia Vasa-tyhjiöeristetyssä pullossa. Valmistettu 18/8-luokan ruostumatt...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 13525 kpl
24.
Kuulakynä Pen Jotter Recycled, ...
Arvio: 11.21 €/kpl
Kuulakynä Pen Jotter Recycled, sininen
Tuote# 17394019000_TP63511.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill. Black Ink<b>Composition : </b>Recycled Stainless Steel/ Recycled ABS.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Roly Stafford lasten lyhythihainen t...
Arvio: 6.58 €/kpl
Roly Stafford lasten lyhythihainen t-paita, violetti
Tuote# K66814H_TP0016.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Sivusaumat. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
26.
Puuvillakassi COTTONEL COLOUR ++
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi COTTONEL COLOUR ++
Tuote# MO9846-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 g/m² puuvillakassi, pitkillä kahvoilla. Valmistettu sertifioidun standardin mukaisesti haitallisten aineiden käytöll...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 11519 kpl
27.
Uma Kuulakynä SPIRIT transparent, a...
Arvio: 1.06 €/kpl
Uma Kuulakynä SPIRIT transparent, antrasiitti
Tuote# 1-0765_T_01-0425_TP3621.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing and large clip on nubbed clip holder.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
USB-tikku, omenanvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, omenanvihreä
Tuote# PCUSTWLG2G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: omenanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
SOL'S LEGEND T-Shirt Organic 175g, or...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S LEGEND T-Shirt Organic 175g, oranssi
Tuote# S03981-PO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S LEGEND, T-paita 100 % kampattua luomupuuvillaa - Muunnoksessa Ribbed Round Neck,Neck Tape,Leikattu ja ommeltu,Mode...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Valdemar-ensiapupussi avaimenpe...
Arvio: 3.89 €/kpl
Valdemar-ensiapupussi avaimenperällä, 16 tarviketta, musta
Tuote# 12200901_TP0013.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kätevä polyesteripussi avaimenperällä sisältää 16 ensiaputarviketta. Pakkauksessa sakset (9 cm), 2 ihon puhdistuspyyhett...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 942 kpl
31.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC815-50-1VPL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Säilytystasku Beauty Bag Grafox...
Arvio: 3.58 €/kpl
Säilytystasku Beauty Bag Grafox Fairtrade, luonnollinen
Tuote# 11269013000_TP6353.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line beauty bag, made of 100% cotton 180g/m2 in a natural tone. With Fairtrade certification, an alternative to t...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 38058 kpl
33.
Eristetty muki Fresno thermo mu...
Arvio: 7.33 €/kpl
Eristetty muki Fresno thermo mug, sininen
Tuote# AP781215-06_TP4197.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel, double wall thermo mug with coloured plastic parts, in gift box. 450 ml.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Kuulakynä Borgy ballpoint pen, ...
Arvio: 0.61 €/kpl
Kuulakynä Borgy ballpoint pen, musta
Tuote# AP800501-10_TP4190.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ballpoint pen with bamboo grip and coloured parts. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9400 kpl
35.
juustovaruste, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
juustovaruste, luonnollinen
Tuote# AP734195_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Kuulakynä Coldery bamboo ballpo...
Arvio: 1.17 €/kpl
Kuulakynä Coldery bamboo ballpoint pen, luonnollinen, musta
Tuote# AP810441-10_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with coloured plastic parts and metal clip. With blue refill.
Väri: luonnollinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10694 kpl
37.
Tietokonepussi Laptop Pouch Alb...
Arvio: 10.03 €/kpl
Tietokonepussi Laptop Pouch Albarn, musta
Tuote# 20927002000_TP63510.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Padded<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Juomapullo Henzo sport bottle, ...
Arvio: 4.54 €/kpl
Juomapullo Henzo sport bottle, valkoinen
Tuote# AP741815-01_TP4194.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium sport bottle with carabiner, 300 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 130 kpl
39.
akku, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
akku, luonnollinen
Tuote# AP864026_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1346 kpl
40.
Korkki merkkisetti LABELY
Arvio: 0.00 €/kpl
Korkki merkkisetti LABELY
Tuote# MO6330-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 kappaletta korkkisia merkkejä, merkitse lasisi juhlissa tällä hauskalla ja kätevällä korkkisella merkillä. Merkeissä o...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 761 kpl
41.
Selfiekeppi Selfie Stick Paicom...
Arvio: 1.62 €/kpl
Selfiekeppi Selfie Stick Paicom, vihreä
Tuote# 14932004000_TP6351.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact folding selfie stick, minimalist design, with 3.5mm jack connection, anti-rotation system and built-in shooter i...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3058 kpl
42.
Bodum CHAMBORD COPPER 1L. Kahvinkeiti...
Arvio: 55.11 €/kpl
Bodum CHAMBORD COPPER 1L. Kahvinkeitin 1L, kupari
Tuote# 34855-157_TP38155.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvinkeitin. Kapasiteetti enintään 1 litra. 141 x 230 x 107 mmProperties : Sove...
Väri: kupari
Varastosaldo: Vähintään 504 kpl
43.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 1.55 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Yaret, punainen
Tuote# 15975003000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism, body in black solid color and pusher in a wide range of colors. Metallic, black c...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
44.
SOL'S MISS Naisten T paita 150g MISS,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S MISS Naisten T paita 150g MISS, kalkinvihreä
Tuote# S11386-LM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S MISS naisten t-paita, istuvalla leikkauksella on erittäin suosittu kaikkialla Euroopassa. Vahvistettu teipattu kau...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Juomapullo SPOT EIGHT
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo SPOT EIGHT
Tuote# MO9538-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml PE juomapullo. Tuote on BPA- vapaa ja vuoto vapaa.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Kirjasin Notepad Daymus, sinine...
Arvio: 2.92 €/kpl
Kirjasin Notepad Daymus, sininen, oranssi
Tuote# 15124007000_TP6352.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. termografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft touch covers in an elegant black PU leather. 80 plain sheets with side in fun colors, elastic band and...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Siirrettävä kirjanmerkki Covet ...
Arvio: 0.97 €/kpl
Siirrettävä kirjanmerkki Covet adhesive notepad, musta
Tuote# AP731613-10_TP4190.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adhesive notepad with 25 big and 125 small notes (in 5 different colours).
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4267 kpl
48.
Seasons Gaudie kierrätetystä ruostumatt...
Arvio: 20.87 €/kpl
Seasons Gaudie kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu cocktailshaker, hopea
Tuote# 11334981_TP00120.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu cocktailshaker on ympäristöystävällisempi vaihtoehto. Cocktailshak...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 5922 kpl
49.
Lippalakki Cap Brauner, vihreä
Arvio: 3.51 €/kpl
Lippalakki Cap Brauner, vihreä
Tuote# 20837004000_TP6353.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Ostoskassi Bag Kaiso, keltainen
Arvio: 2.92 €/kpl
Ostoskassi Bag Kaiso, keltainen
Tuote# 16341005000_TP6352.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag in RPET material, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plastic residues...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 9780 kpl
51.
SOL'S PLANET WOMEN Polo 170g PLANET W...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PLANET WOMEN Polo 170g PLANET WOMEN, harmaa-kanerva
Tuote# S03575-GY_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PLANET WOMEN, naisten poolopaita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa Pique 170, Ribbed kaulus , teipatt...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 112 kpl
52.
hi!dea GOLFI. Golfpyyhe puuvillaa, musta
Arvio: 9.79 €/kpl
hi!dea GOLFI. Golfpyyhe puuvillaa, musta
Tuote# 99964-103_TP3819.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Urheilupyyhe puuvillaa (430 g/m²). Metallikoukku. Valmistettu Euroopassa. 380 x 500 mm | Nauha: 380 x 42 mmProperties : ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7018 kpl
53.
SOL'S REGENT Lasten T paita 150g REGE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Lasten T paita 150g REGENT KIDS, ranskan-laivasto
Tuote# S11970-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT lasten t-paita, 150 g / m² Kankaan yksityiskohdat: 150g / m2 yksivärinen trikoo, 100% puoli kammattua puuvi...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 1117 kpl
54.
Pieni kello Wall Clock Yatax, p...
Arvio: 1.58 €/kpl
Pieni kello Wall Clock Yatax, punainen
Tuote# 14291003000_TP6351.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original analogue watch with suction cup fixing system and body in smooth finish. Button cell batteries included with pr...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1044 kpl
55.
Uma Kuulakynä CORAL frozen, oranssi
Arvio: 0.90 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL frozen, oranssi
Tuote# 0-0177_TF_50-1585_TP3620.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
hi!dea FLASHY. Alumiininen taskulamppu...
Arvio: 4.07 €/kpl
hi!dea FLASHY. Alumiininen taskulamppu, vaaleanvihreä
Tuote# 94736-119_TP3814.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen taskulamppu, jossa on 9 LED-valoa ja kantolenkki. Sisältää 3 AAA-paristoa. Saatavana useissa eri väreissä. ø...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Uma Kuulakynä CRYS SI RECY shell, t...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä CRYS SI RECY shell, tummanpunainen
Tuote# 1-0147_SI_RECY_SHELL_01-0200_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque glossy housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyst...
Väri: tummanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Kuulakynä Pen Haftar, punainen
Arvio: 0.65 €/kpl
Kuulakynä Pen Haftar, punainen
Tuote# 15167003000_TP6350.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with push-up mechanism, with body in translucent color in cheerful colors. Soft and comfortable grip with match...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Takeaway muki ASTORIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Takeaway muki ASTORIA
Tuote# MO8078-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen 350 ml PP muki silikonikannella ja -vyötteellä, tuote saattaa kuumentua ulkoisesti käytössä.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12596 kpl
60.
Ajastin Timer Revey, fuksia
Arvio: 3.18 €/kpl
Ajastin Timer Revey, fuksia
Tuote# 13779011000_TP6353.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Analogical timer in an original oval design with body in bright and bright tones. Up to 60 minutes time and presented in...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 8380 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut