Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kuulakynä Pen Weler, valkoinen
Arvio: 0.87 €/kpl
Kuulakynä Pen Weler, valkoinen
Tuote# 20654001000_TP6350.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Aluminium/ Bamboo.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Järjestelijä RAMA
Arvio: 0.00 €/kpl
Järjestelijä RAMA
Tuote# MO6566-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen järjestelijä koruille ja muille pienille tavaroille.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 275 kpl
3.
Kirjanmerkki CreaStick Mark A E...
Arvio: 1.26 €/kpl
Kirjanmerkki CreaStick Mark A Eco custom bookmark, luonnollinen
Tuote# AP716513_TP4191.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, recycled kraft paper bookmark with page markers. Includes 100 plastic film page markers in 5 assorted colou...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Kirjasin Climer notebook, luonn...
Arvio: 2.68 €/kpl
Kirjasin Climer notebook, luonnollinen
Tuote# AP741980_TP4192.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Natural cork covered notebook with 80 blank sheets and rubber strap, A6.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 570 kpl
5.
hi!dea MARACAY. Kassi kierrätettyä puu...
Arvio: 4.75 €/kpl
hi!dea MARACAY. Kassi kierrätettyä puuvillaa, keltainen
Tuote# 92082-108_TP3814.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kassi, osittain tehty kierrätetystä puuvillasta (140 g/m²). Sangat 68 cm. 380 x 410 x 100 mmProperties : Ympäristöystävä...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 3189 kpl
6.
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR
Tuote# MO6189-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² 100% luomupuuvillasta valmistettu kassi, pitkillä kahvoilla.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10145 kpl
7.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, kevyt-antrasiitti
Tuote# T9303.034.XS_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: kevyt-antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
8.
hi!dea CHESS. Kuulakärki- ja kuulamust...
Arvio: 28.69 €/kpl
hi!dea CHESS. Kuulakärki- ja kuulamustekynäsetti metallia ja hiilikuitua, musta
Tuote# 91835-103_TP38128.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rulla- ja kuulakärkikynäsarja metallia ja hiilikuitua, molemmissa klipsi. Kuulakärkikynä, jossa on kierremekanismi. Must...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Sateenvarjo Umbrella Espinete
Arvio: 6.36 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Espinete
Tuote# 18754000000_TP6356.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fun umbrella in multicolor design with 8 panels and 71cm in diameter. Automatic opening, with silver-plated metal ribs a...
Varastosaldo: Vähintään 2463 kpl
10.
Pheebs trendikäs kangaskassi, 1...
Arvio: 3.02 €/kpl
Pheebs trendikäs kangaskassi, 150 g/m² kierrätettyä puuvillaa 7 litraa, punainen
Tuote# 12064191_TP0013.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Trendikäs 150 g/m² ostoskassi, jossa on avoin päälokero ja 25 cm pitkät kahvat. Valmistettu kierrätetystä puuvillasta ja...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6349 kpl
11.
Kaksiseinäinen borosilikaattimu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaksiseinäinen borosilikaattimuki FARBI, läpinäkyvä-sininen
Tuote# MO2200-23_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen borosilikaattilasimuki bambukannella ja värillisillä kahvoilla. Tilavuus: 300 ml.<br>Dimensions : 13X10CM
Väri: läpinäkyvä-sininen
Varastosaldo: Vähintään 2936 kpl
12.
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "k...
Arvio: 3.85 €/kpl
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "keya" WCS150, tumma-laivasto-sininen
Tuote# 158683331_TP6353.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC150 Keya T-shirt for woman in 100% cotton material of 150g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 2282 kpl
13.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP...
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP F, keltainen
Tuote# 0-2210_F_57-0012_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque matt housing, clip and push-button.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Värityssetti / Coloxil 12 custo...
Arvio: 2.92 €/kpl
Värityssetti / Coloxil 12 custom colouring set, vehicles / vehicle, valkoinen
Tuote# AP716554-B_TP4192.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made colouring set in full-colour printed paper box. Including wooden coloured pencils (12 pcs) and thematic colo...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
BRANVE EMPIRE BACKPACK. Reppu, musta
Arvio: 133.61 €/kpl
BRANVE EMPIRE BACKPACK. Reppu, musta
Tuote# 92680-103_TP381133.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Empire on hienostunut reppu, joka on tehty nahasta ja PU-tekonahasta. Sen läppä peittää etutaskun ja pääosion. Pääosio s...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 361 kpl
16.
Muki Mug Bastic, hopea
Arvio: 4.14 €/kpl
Muki Mug Bastic, hopea
Tuote# 14509009000_TP6354.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210ml capacity stainless steel mug with shiny finish body and original carabiner handle for transportation in bright ton...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 28302 kpl
17.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9100.001.XL_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
18.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 5.41 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1792.100_11238_TP6365.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini glass jar 0,2 liter with 2 full colour stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Puhelimen kiinnike Holder Brace...
Arvio: 1.44 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Bracelet Belaya, musta
Tuote# 21247002000_TP6351.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Kynttilä Aromatic Candle Lonka,...
Arvio: 7.13 €/kpl
Kynttilä Aromatic Candle Lonka, punainen
Tuote# 11688003000_TP6357.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Scented candle in a glass jar with bamboo lid. Available in various coloured glass and with different scents depending o...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7407 kpl
21.
Campster-kylmäkassi 12 pullolle...
Arvio: 35.77 €/kpl
Campster-kylmäkassi 12 pullolle 13L, kivihiili, ruskea
Tuote# 12030200_TP00135.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Osa Field & Co.® Campster -sarjaa. Innoittajana retroleireily ja vanhanajan partio yhdistettynä nykyajan tarpeisiin. Täm...
Väri: kivihiili, ruskea
Varastosaldo: Vähintään 5206 kpl
22.
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä pu...
Arvio: 31.87 €/kpl
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, valkoinen
Tuote# T9400.004.XXL_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit huppari. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 340...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 432 kpl
23.
Joey GRS-kierrätetystä kankaast...
Arvio: 16.84 €/kpl
Joey GRS-kierrätetystä kankaasta valmistettu 9 tölkin kylmäkassi 6 l, tummansininen
Tuote# 12067955_TP00116.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä erittäin lujista ja kestävistä materiaaleista ja GRS-kierrätyskankaasta valmistetussa GRS RPET -vuorellisessa 9 tö...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1908 kpl
24.
Baseline® Plus Grip 500 ml -urh...
Arvio: 2.57 €/kpl
Baseline® Plus Grip 500 ml -urheilujuomapullo läppäkannella, keltainen
Tuote# 21068721_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
25.
Rantapallo Zeusty beach ball (ø...
Arvio: 1.73 €/kpl
Rantapallo Zeusty beach ball (ø28 cm), valkoinen, oranssi
Tuote# AP781730-03_TP4191.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 panels beach ball with solid white and transparent colour panels, PVC. Deflated size: 370 mm.
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 14784 kpl
26.
Kylmäkassi CUBA
Arvio: 0.00 €/kpl
Kylmäkassi CUBA
Tuote# MO6150-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3 litran 2- sävyinen 600D RPET kylmälaukku 6 tölkille, edessä tasku. Eristysmateriaalina 0,15mm EVA ja 3mm vaahtomuovia.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 20218 kpl
27.
Puhelinteline Holder Delim
Arvio: 1.80 €/kpl
Puhelinteline Holder Delim
Tuote# 16795000000_TP6351.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line holder for mobile devices (smartphones and tablets). Made of durable bamboo with a lacquered finish, includi...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Hiusharja Hairbrush Tramux, hopea
Arvio: 2.07 €/kpl
Hiusharja Hairbrush Tramux, hopea
Tuote# 16001009000_TP6352.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti tangling soft nail brush with a super cool design and available in golden, silver and golden pink colors.Anti-Tangl...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 49767 kpl
29.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC815-70-1PL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTU...
Arvio: 1.76 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTURE F, keltainen
Tuote# 0-2217_F_57-0129_TP3621.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque matt housing, clip, push-button and plug.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Myssy Reversible Hat Skix, tumm...
Arvio: 6.54 €/kpl
Myssy Reversible Hat Skix, tummansininen
Tuote# 11807006000_TP6356.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality reversible bob hat. Outside made of resistant RPET polyester. Inside in soft, warm polar fleece with anti-p...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Rantalaukku MENORCA
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantalaukku MENORCA
Tuote# MO9813-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
220 gr/m² puuvilla rantalaukku, narukahvalla.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12763 kpl
33.
Paperinippu Yakari magnetic not...
Arvio: 1.46 €/kpl
Paperinippu Yakari magnetic notepad, sininen
Tuote# AP741511-06_TP4191.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured fridge magnet with 40 sheets notepad and mini wooden pencil.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1947 kpl
34.
Muki ja lusikka SUBLIM SPOON
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki ja lusikka SUBLIM SPOON
Tuote# MO6581-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen 300 ml muki lusikalla ja erikoispinnoite sublimaatio painatukseen.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 14835 kpl
35.
Kukkaro Purse Babel, sininen, o...
Arvio: 1.62 €/kpl
Kukkaro Purse Babel, sininen, oranssi
Tuote# 14203007000_TP6351.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Purse of cheerful design with soft body in silicone in a wide range of bright tones. Main compartment with silicone-coat...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, musta
Tuote# T9103.001.M_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
37.
hi!dea CUPPARI. Matkamuki, valkoinen
Arvio: 5.91 €/kpl
hi!dea CUPPARI. Matkamuki, valkoinen
Tuote# 94041-106_TP3815.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% PP-matkamuki tuplaseinällä. Tilavuus 500 mL. Taittuva kansi. ø89 x 160 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Sove...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Monikäyttöinen kuulakynä Pearly...
Arvio: 1.04 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Pearly ballpoint pen, musta, oranssi
Tuote# AP845170-03_TP4191.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with rubberized finish. With special coating for mirror engraving matching the ...
Väri: musta, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 3112 kpl
39.
Kuulakynä Holder Pen Polus, luo...
Arvio: 0.73 €/kpl
Kuulakynä Holder Pen Polus, luonnollinen
Tuote# 20229013000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant and practical ball pen made of wheat cane and ABS. Push-button mechanism, with integrated clip holder for mobile...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
40.
Sun Ray -aurinkolasit kierrätet...
Arvio: 2.22 €/kpl
Sun Ray -aurinkolasit kierrätetystä muovista, punainen
Tuote# 12702621_TP0012.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä vastuullisesti valmistetut retromalliset aurinkolasit ovat ihanteellinen mainoslahja kesäfestivaaleilla, tapahtumis...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5082 kpl
41.
urheilukassi, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
urheilukassi, punainen
Tuote# AP733568-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Matkavarusteet Travel Document ...
Arvio: 1.95 €/kpl
Matkavarusteet Travel Document Holder Dakar, tummansininen, musta
Tuote# 18946166000_TP6351.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Resistant, colorful 300D polyester travel document folder with reinforced piping. With velcro closure, multi-pocket insi...
Väri: tummansininen, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Termospullo Insulated Bottle Co...
Arvio: 7.67 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Corvac, valkoinen
Tuote# 20719001000_TP6357.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
550 ml<b>Composition : </b>Stainless Steel.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Prixton Lumière projector
Arvio: 0.00 €/kpl
Prixton Lumière projector
Tuote# 1PA06990_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The projector plays back movies with maximum image quality. Supporting 1080P FULL HD, 1080i, 720p, 5761, 480p and 480i v...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1090 kpl
45.
Monikäyttöinen kuulakynä Pen Pu...
Arvio: 0.83 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Pen Pump, sininen
Tuote# 13136019000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fun ball pen for soap bubbles in fun colors. With lanyard and matching color cap. Blue ink. Liquid not included.Refillab...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Eri Holder Perch, valkoinen
Arvio: 1.09 €/kpl
Eri Holder Perch, valkoinen
Tuote# 14992001000_TP6351.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
360º rotating handlebar mount for smartphones, in a casual bicolor design and in a wide range of colors. With a solid fi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 13427 kpl
47.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.63 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, grippi, valkoinen, sininen
Tuote# 21069601_TP0017.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi ja silikonigrippi. Kansi ei sisällä ...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
48.
Muistikirja EVERNOTE
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja EVERNOTE
Tuote# MO7431-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A6 muistikirja kierrätetyllä kartonkisella kannella, 192 tyhjää sivua (96 arkkia) Elastisella kuminauhalla ja kirjanmerk...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4186 kpl
49.
Avainketju Keyring Pelcu, vihreä
Arvio: 1.76 €/kpl
Avainketju Keyring Pelcu, vihreä
Tuote# 13724004000_TP6351.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain with body in PU leather of bright and varied colors.PU
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 9227 kpl
50.
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen,...
Arvio: 16.51 €/kpl
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen, luonnonmukainen, miesten, harmaa-harmaa
Tuote# 3802496_TP00116.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Joustava kangas. Kaksoisommel yksityiskohdat. Satin shoulder to shoulder tape. ...
Väri: harmaa-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 198 kpl
51.
LIVOO Vedenkeitin, musta
Arvio: 35.69 €/kpl
LIVOO Vedenkeitin, musta
Tuote# DOD202N_TP63435.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Monikäyttöinen kuulakynä Woner ...
Arvio: 1.78 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Woner touch ballpoint pen, valkoinen, keltainen
Tuote# AP721094-02_TP4191.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with blue refill. With special coating for mirror engraving matching the stylus...
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 223 kpl
53.
Lyijykynä Pencil Naftar, sininen
Arvio: 0.54 €/kpl
Lyijykynä Pencil Naftar, sininen
Tuote# 16070019000_TP6350.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Smart design pencil with body in an elegant white color finishing. Rubber in a wide range of vivid tones and mine in bla...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 274904 kpl
54.
LIVOO Alkupalaväline, puu
Arvio: 17.36 €/kpl
LIVOO Alkupalaväline, puu
Tuote# MES151_TP63417.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
USB Rotate Basic, violetti
Arvio: 4.62 €/kpl
USB Rotate Basic, violetti
Tuote# 1Z41012L_TP0014.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, voimapaperi
Tuote# TBC670-DP40-2KR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: voimapaperi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Roly Capri naisten lyhythihainen t-p...
Arvio: 8.44 €/kpl
Roly Capri naisten lyhythihainen t-paita, sininen
Tuote# R66831P_TP0018.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen ja muotoiltu naisten t-paita. 1x1 resorikankainen pyöreä kaula-aukko. Vahvistettu sauma pääntiessä. Irrote...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
58.
Uma Kuulakynä ELEGANCE C, mattamusta
Arvio: 17.96 €/kpl
Uma Kuulakynä ELEGANCE C, mattamusta
Tuote# 0-9190_C_53-CAR3_TP36217.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with carbon fibre barrel in black or silver, spring-mounted metal clip and glossy chrome plate...
Väri: mattamusta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Aurinkolasit Sunglasses Xaloc, ...
Arvio: 1.61 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Xaloc, keltainen
Tuote# 17000005000_TP6351.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With glossy finish frame in fun colors and black lenses.UV400 Protec...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 26455 kpl
60.
Avainketju Subiner RPET custom ...
Arvio: 1.78 €/kpl
Avainketju Subiner RPET custom keyring, vihreä
Tuote# AP718987-07_TP4191.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made RPET polyester keyring with sublimation printed graphics on both sides. With inside RPET label, metal carabi...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut