Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Taskuveitsi Pocket Knife Sultan
Arvio: 6.06 €/kpl
Taskuveitsi Pocket Knife Sultan
Tuote# 16804000000_TP6356.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line knife with stainless steel blade and resistant bamboo handle with safety lock. With PU leather carrying stra...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
2.
Istuinalusta MOMENTS
Arvio: 0.00 €/kpl
Istuinalusta MOMENTS
Tuote# KC6375-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kirkkaan värinen kokoontaitettava istuinalusta 210D nailonia PE-vaahtomuovilla.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
USB Rotate Keychain, sininen
Arvio: 2.96 €/kpl
USB Rotate Keychain, sininen
Tuote# 1Z40002G_TP0012.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
kuulakynä USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSKBABAG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Muki Mug Lixus, ruskea
Arvio: 3.17 €/kpl
Muki Mug Lixus, ruskea
Tuote# 12660018000_TP6353.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
330 ml classic design mug with curved design. Made in Europe using clay, which due to its natural origin as well as its ...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
6.
uudelleen käytettävä muki, valk...
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, valkoinen, punainen
Tuote# TBC6019-0RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Juomapullo Bottle Tinof, sininen
Arvio: 3.36 €/kpl
Juomapullo Bottle Tinof, sininen
Tuote# 16868019000_TP6353.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
470ml capacity bottle. Body made of glass and available in a wide range of colours. Matching color screw cap in PP, BPA ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 15482 kpl
8.
Keya Pikeepaita Women Colour Polo Sh...
Arvio: 8.10 €/kpl
Keya Pikeepaita Women Colour Polo Shirt "keya" WPS180, kultainen
Tuote# 158720231_TP6358.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
WPS180 Keya, piqué polo shirt for woman in 100% cotton material of 180g/m2. With two matching color buttons and availabl...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 1325 kpl
9.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSOOSIG3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Uma Kuulakynä BRIGHT GUM, oranssi
Arvio: 5.72 €/kpl
Uma Kuulakynä BRIGHT GUM, oranssi
Tuote# 0-9630_GUM_58-1665_TP3625.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with softtouch barrel, upper part chrome plated and spring-mounted metal clip.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Pesuvälinepussi Beauty Bag File...
Arvio: 2.10 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Filen, musta
Tuote# 16117002000_TP6352.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Beauty bag in 600D polyester, with a square design and matching color zipper. Puller with strap for an easy opening and ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 16507 kpl
12.
Muistilehtiö Sticky Notepad Pre...
Arvio: 1.37 €/kpl
Muistilehtiö Sticky Notepad Prent, musta
Tuote# 14888002000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky notepad with matching color recycled cardboard ball pen included. Original design in bright tones, soft touch cov...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Viuhka Hand Fan Kronix, musta
Arvio: 1.90 €/kpl
Viuhka Hand Fan Kronix, musta
Tuote# 16406002000_TP6351.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fan with ribs in bamboo and polyester fabric. Available in a wide range of eye catching colors.Bamboo/ Polyester
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
14.
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 ...
Arvio: 0.84 €/kpl
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 mm, vaaleanpunainen
Tuote# 21092044_TP0010.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput. Vakiomalli sisältää 50 kpl itsestään kiinnittyviä tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Saatavilla us...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
15.
Tefal eristetty muki, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Tefal eristetty muki, sininen
Tuote# TL04BU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC601-4OZBL-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Puhelinteline Tarmix wireless c...
Arvio: 19.67 €/kpl
Puhelinteline Tarmix wireless charger mobile holder, valkoinen
Tuote# AP721683-01_TP41919.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic desk mobile holder with built-in wireless fast charger. Max output 2000 mA. Including USB charger cable.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1034 kpl
18.
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "k...
Arvio: 6.50 €/kpl
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "keya" MC180, punainen
Tuote# 158590031_TP6356.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for adult in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 579 kpl
19.
Juomapullo Bottle Albrait, puna...
Arvio: 4.65 €/kpl
Juomapullo Bottle Albrait, punainen
Tuote# 20723003000_TP6354.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
830 ml<b>Composition : </b>RPET/ Stainless Steel.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSADER MEN, oranssi
Tuote# S03582-PO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CRUSADER MEN, Miesten pyöreä kaula-aukkoinen sovitettu Jersey t-paita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvill...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 302 kpl
21.
T-paita Women T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.06 €/kpl
T-paita Women T-Shirt Tecnic Plus, tummansininen
Tuote# 141860061_TP6354.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for women in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 5939 kpl
22.
Hattu Hatband Cottonband
Arvio: 1.13 €/kpl
Hattu Hatband Cottonband
Tuote# 11034000000_TP6351.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, outside ribbon for hat. Made in 100% recycled cotton with GRS (Global Recycled Standard) certification, whi...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
pullo, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, läpinäkyvä
Tuote# TBC848-100-DN_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Sateenvarjo Mint umbrella, vihreä
Arvio: 5.98 €/kpl
Sateenvarjo Mint umbrella, vihreä
Tuote# AP731636-07_TP4195.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Manual folding umbrella with 8 panels, metal shaft and frame. In matching colour pouch. 170T polyester.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1547 kpl
25.
Elevate Hardy naisten topattu parkatakk...
Arvio: 82.62 €/kpl
Elevate Hardy naisten topattu parkatakki, musta
Tuote# 3833590_TP00182.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävyys 8000 mm ja hengittävyys 5000 g/m². Irrotettava huppu. Rintaläppä ja leukasuoja. Edessä vetoketju. Etutasku...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 56 kpl
26.
Lippalakki Cap Danä, harmaa
Arvio: 2.50 €/kpl
Lippalakki Cap Danä, harmaa
Tuote# 17060008000_TP6352.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cap in linen of classic design in sober colors. With elastic closure and front trim.Linen
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
USB-tikku USB Memory Rebik 16GB...
Arvio: 4.98 €/kpl
USB-tikku USB Memory Rebik 16GB, valkoinen
Tuote# 15071001616_TP6354.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
16GB USB flash drive, with twist mechanism, smooth finish body and metal clip. Presented in an individual case.Individua...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
28.
Baseline® Plus 750 ml -pullo ur...
Arvio: 2.67 €/kpl
Baseline® Plus 750 ml -pullo urheilukannella, valkoinen, sininen
Tuote# 21069002_TP0012.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä nokka. Pullon tilavuus on 750 m...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
29.
Karamelliastia, valkoinen
Arvio: 10.70 €/kpl
Karamelliastia, valkoinen
Tuote# 1799.100_11057_TP63610.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Medium glass jar 0,9 liter with full colour printed stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Fi...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Eläinten lelu Frisbee Flybit, v...
Arvio: 2.10 €/kpl
Eläinten lelu Frisbee Flybit, valkoinen
Tuote# 13061001000_TP6352.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Frisbie for pets with resistant cotton rope and cotton core in bright tones.Cotton/ Polyester
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 43809 kpl
31.
Lippalakki Cap Rittel, fuksia
Arvio: 4.10 €/kpl
Lippalakki Cap Rittel, fuksia
Tuote# 14902011000_TP6354.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 panel cap in 100% brushed cotton material. In a wide range of bright tones and padded visor. Embroidered ventilation h...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 14248 kpl
32.
kuulakynä, bordeaux
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, bordeaux
Tuote# AP808076-08_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 16286 kpl
33.
RPET juomapullo SPRING
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET juomapullo SPRING
Tuote# MO6555-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml RPET juomapullo PP korkilla, tuote on vuoto ja BPA vapaa. Tuote ei sovellu käytettäväksi hiilihapollisilla nestei...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSDBAG3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Moneta kuulakärkikynä kierrätet...
Arvio: 1.20 €/kpl
Moneta kuulakärkikynä kierrätetystä alumiinista, valkoinen
Tuote# 10782201_TP0011.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä alumiinista valmistettu kuulakärkikynä, jossa on kiiltävä lakkapinta ja upeita kromattuja yksityiskohtia. ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 18452 kpl
36.
Termospullo Vacuum Flask Dantek...
Arvio: 10.98 €/kpl
Termospullo Vacuum Flask Dantek, musta
Tuote# 20713002000_TP63510.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
470 ml. Infuser Included<b>Composition : </b>Stainless Steel/ Cork.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3000 kpl
37.
Vyöhihna Lanyard Perux, keltainen
Arvio: 1.62 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Perux, keltainen
Tuote# 15047005000_TP6351.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lanyard in resistant and soft polyester string in a varied range of bright tones. With detachable snap closure on collar...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 7325 kpl
38.
Kuulakynä Mini Pen Radun, sininen
Arvio: 0.69 €/kpl
Kuulakynä Mini Pen Radun, sininen
Tuote# 16567019000_TP6350.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini ball pen with twist mechanism in nature line. Body and accessories in wheat straw, to encourage the use of natural ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 877 kpl
39.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.95 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Parlex, sininen
Tuote# 16346019000_TP6350.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with push-up mechanism and bold design. Shiny finishing in a wide range of colors, with chromed accessories an ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 39627 kpl
40.
Madras-puuvillakassi 7L, tumman...
Arvio: 2.41 €/kpl
Madras-puuvillakassi 7L, tummansininen
Tuote# 12018103_TP0012.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Täydellinen kassi, jonka voit antaa lahjaksi missä tahansa tapahtumassa, konferenssissa tai käyttää ostoskassina pienill...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 29123 kpl
41.
SOL'S SLAM KIDS Huppari 280g SLAM KID...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SLAM KIDS Huppari 280g SLAM KIDS, valkoinen
Tuote# S13255-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SLAM KIDS. Lasten hupullinen collegepaita, 50% Ringspun puuvilla - 50% polyesteri harjattu fleece 280, Elastan rib...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 140 kpl
42.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, tango-punainen
Tuote# S11380-TA_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: tango-punainen
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
43.
Myssy Hat Pepper, luonnollinen
Arvio: 3.22 €/kpl
Myssy Hat Pepper, luonnollinen
Tuote# 21168013000_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Outside: 100% Cotton. Inside: 100% Polyester.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Vinga of Sweden VINGA Gigaro voiveitset, hopea
Arvio: 13.95 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Gigaro voiveitset, hopea
Tuote# V261069_TP30913.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellinen kahden veitsen setti ruostumattomasta teräksestä. Nämä veitset ovat täydellisiä voin, hillon ja muiden herkkuj...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1582 kpl
45.
Tonttulakki Christmas Hat Papa ...
Arvio: 1.33 €/kpl
Tonttulakki Christmas Hat Papa Noel, vihreä
Tuote# 18622004000_TP6351.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cheerful Santa Claus hat with classic design in soft polyester and a wide range of bright tones.Polyester
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 24193 kpl
46.
Liivi Vest Premier, punainen
Arvio: 6.92 €/kpl
Liivi Vest Premier, punainen
Tuote# 190700031_TP6356.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vest with outside in resistant polyester of vivid colors and inside in soft and warm black polar fleece. Zipper closure ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
LIVOO Akku
Arvio: 18.17 €/kpl
LIVOO Akku
Tuote# TEA288G_TP63418.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4000 mAh - Input Type C 5V 2A - USB output 5V 2A - Built in type C cable - Capacity indicator by LED light - Unfoldable ...
Varastosaldo: Vähintään 796 kpl
48.
Monikäyttöinen osoitinkynä Styl...
Arvio: 0.99 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Stylus Touch Ball Pen Filipo, musta
Tuote# 21081002000_TP6350.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Bamboo/ Paper.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.55 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo kierrekorkilla, läpikuultava-valkoinen, sininen
Tuote# 21043810_TP0017.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: läpikuultava-valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
50.
Matkatavaravaaka Blanax luggage...
Arvio: 6.85 €/kpl
Matkatavaravaaka Blanax luggage scale, valkoinen
Tuote# AP741300-01_TP4196.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Digital luggage scale with button cell battery. Max weight: 40 kg.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Vinga of Sweden VINGA Sovano esiliina, harmaa
Arvio: 20.09 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Sovano esiliina, harmaa
Tuote# 21560_TP30920.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Esiliina, valmistettu 70% sertifioidusta kierrätetystä puuvillasta. Tämän tuotteen valmistusprosessissa puuvillajättees...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2080 kpl
52.
Uma Kuulakynä FUSION SI, punainen
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä FUSION SI, punainen
Tuote# 0-0155_SI_59-0185_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white or uni black, coloured transparent inner part. Tip and pus...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Clic clac -kanelipastillit
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -kanelipastillit
Tuote# 1PE00561_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanelipastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja erilaisia sisält...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Vyöhihna Lanyard Cup Holder Fri...
Arvio: 1.89 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Cup Holder Frinly, sininen
Tuote# 16595019000_TP6351.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Festival lovers have just found the perfect complement to enjoy events hands-freely. A lanyard in resistant polyester ma...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 46224 kpl
55.
RFX H-09 ripustettava TPU-heija...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-09 ripustettava TPU-heijastin, soikea
Tuote# 1PR08701_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Uma Kuulakynä UP transparent SI, pu...
Arvio: 0.75 €/kpl
Uma Kuulakynä UP transparent SI, punainen
Tuote# 0-0096_T-SI_50-1795_TP3620.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, matt clip surface and tip chrome plated.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
USB Swivel square, sininen
Arvio: 6.27 €/kpl
USB Swivel square, sininen
Tuote# 1Z46002L_TP0016.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Swivel square. This USB stick has a convenient compact body. The USB key can be folded into the body for solid prote...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Selkäreppu Backpack Grant, harmaa
Arvio: 27.25 €/kpl
Selkäreppu Backpack Grant, harmaa
Tuote# 20199008000_TP63527.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Timeless design backpack, made of durable 475g/m2 canvas in grey, with zipper closure and leatherette carry handle. Padd...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
59.
Uma Kuulakynä JAZZ frozen, violetti
Arvio: 0.80 €/kpl
Uma Kuulakynä JAZZ frozen, violetti
Tuote# 0-0580_TF_50-2077_TP3620.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing, rubber grip zone and curved metal clip. Push-button, ring an...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
hi!dea PATTI. Sateenvarjo automaattise...
Arvio: 10.80 €/kpl
hi!dea PATTI. Sateenvarjo automaattisella avausmekanismilla, vaaleanvihreä
Tuote# 99116-119_TP38110.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sateenvarjo 190T polyesteriä metallisella rungolla ja puisella kahvalla. Automaattinen avausmekanismi. Saatavana useissa...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 34 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut