Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Timpurin kynä Carpenter pencil,...
Arvio: 0.40 €/kpl
Timpurin kynä Carpenter pencil, keltainen
Tuote# AP761177-02_TP4190.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden carpenter pencil, unsharpened.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 58262 kpl
2.
Patakinnas Piper oven mitt, pun...
Arvio: 3.30 €/kpl
Patakinnas Piper oven mitt, punainen
Tuote# AP761202-05_TP4193.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured cotton oven mitt, 1 pc.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 111 kpl
3.
Sateenvarjo Umbrella Panan Xl, ...
Arvio: 12.40 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Panan Xl, punainen
Tuote# 16105003000_TP63512.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in XL size -130cm diameter- with windproof mechanism-. Automatic opening, in resistant polyester and wi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
4.
hi!dea CORVINA. CARIOCA® -kuulakärkiky...
Arvio: 0.77 €/kpl
hi!dea CORVINA. CARIOCA® -kuulakärkikynä, sininen
Tuote# 91216-104_TP3810.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
CARIOCA® kuulakärkikynä, jossa on korkki ja klipsi, saatavilla useissa eri väreissä. Sininen muste. Valmistettu Euroopas...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 68197 kpl
5.
Midar-kuulakärkikynä, korkki ja...
Arvio: 0.71 €/kpl
Midar-kuulakärkikynä, korkki ja vehnänolki, luonnollinen, vaaleansininen
Tuote# 10738501_TP0010.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällinen kuulakärkikynä naksautusmekanismilla, varsi korkkia, vehnänolkikoristeita eri väreissä. Vehnänolke...
Väri: luonnollinen, vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 101265 kpl
6.
hi!dea SULLIVAN. Kolikon muotoinen ava...
Arvio: 0.65 €/kpl
hi!dea SULLIVAN. Kolikon muotoinen avaimenperä ostoskärryyn, vihreä
Tuote# 95018-109_TP3810.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PS-polettiavaimenperä. Valmistettu Euroopassa. 25 x 60 x 2 mmProperties : Tehty EuroopassaPS Default customisation : Ava...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2320 kpl
7.
Tee varuste Infuser Nimans, kel...
Arvio: 1.18 €/kpl
Tee varuste Infuser Nimans, keltainen
Tuote# 14304005000_TP6351.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Infuser in a wide range of bright tones in translucent color.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Kuulakynä Pen Gradox, sininen
Arvio: 1.24 €/kpl
Kuulakynä Pen Gradox, sininen
Tuote# 15735019000_TP6351.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A fun ball pen for graduates in a wide range of bright tones. With pom pom pom pom fabric and blue ink.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 26266 kpl
9.
Bodum BISTRO BREAD L. Leipälaatikko, ...
Arvio: 46.25 €/kpl
Bodum BISTRO BREAD L. Leipälaatikko, punainen
Tuote# 34821-105_TP38146.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri muovinen leipälaatikko bambukannella. 365 x 138 x 237 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Tehty Euroopassa, Lä...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Willow GRS RPET paksu fleecepei...
Arvio: 17.92 €/kpl
Willow GRS RPET paksu fleecepeitto, punainen
Tuote# 11319021_TP00117.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
GRS-sertifioitu paksu RPET-fleeceviltti, joka soveltuu sisä- ja ulkokäyttöön. Sisältää 190T RPET -kantopussin kiristysny...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9047 kpl
11.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, valkoinen
Tuote# T9200.004.XXXL_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
12.
hi!dea THC ADAM KIDS. Lasten pikeepait...
Arvio: 22.69 €/kpl
hi!dea THC ADAM KIDS. Lasten pikeepaita, musta
Tuote# 30173-103_TP38122.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) lyhythihainen pikeepaita 100% puuvillaa (195 g/m²). Normaali leikkaus, ribbikaulus ja -hihansuut. Kaulus...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 70 kpl
13.
Muistikirja NOTELUX
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja NOTELUX
Tuote# MO1800-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A6 muistikirja kovalla PU kannella, 192 viivattua sivua (96 arkkia) väriltään yhteensopiva kumilenkki ja kirjanmerkki.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 18822 kpl
14.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, hiiren-harmaa
Tuote# S11380-MU_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: hiiren-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
15.
Americano® Eco -kahvimuki kierr...
Arvio: 6.94 €/kpl
Americano® Eco -kahvimuki kierrätetystä materiaalista, 350 ml, valkoinen, sininen
Tuote# 21042221_TP0016.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Muki on valmistettu 100% kierrätetystä muovista ja kansi on v...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
16.
XD Collection Kraft spiraalivihko kynällä, va...
Arvio: 4.07 €/kpl
XD Collection Kraft spiraalivihko kynällä, valkoinen
Tuote# P774.263_TP3094.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pidä ajatuksesi, muistiinpanosi, suunnitelmasi, ja paljon muuta järjestyksessä tämän vihkon ja kynän avulla. Vihkossa on...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9178 kpl
17.
Elevate Ottawa naisten lyhythihainen ty...
Arvio: 23.36 €/kpl
Elevate Ottawa naisten lyhythihainen tyköistuva pikeepaita, tummansininen
Tuote# 3908349_TP00123.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Raglan-hihat. Nappilistassa kolme nappia . Ohuet tikatut yksityiskohdat . Kaksoisommel yksityiskohd...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 175 kpl
18.
hi!dea THC VIENNA. Unisex fleece, puna...
Arvio: 22.87 €/kpl
hi!dea THC VIENNA. Unisex fleece, punainen
Tuote# 30166-105_TP38122.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex fleecetakki vetoketjulla 100% polyesteria (260 g/m²). 1/4 vetoketju. Kuminauha hihansuissa. Tämä kampanja on voim...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
19.
Uma Kuulakynä BRIGHT GUM, vaaleanvi...
Arvio: 5.72 €/kpl
Uma Kuulakynä BRIGHT GUM, vaaleanvihreä
Tuote# 0-9630_GUM_58-0376_TP3625.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with softtouch barrel, upper part chrome plated and spring-mounted metal clip.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Aterimet Sinicus bamboo chopsti...
Arvio: 1.12 €/kpl
Aterimet Sinicus bamboo chopsticks, oranssi
Tuote# AP806658-03_TP4191.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo chopsticks with painted ends, 2 pcs.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2425 kpl
21.
Sateenvarjo Halrum umbrella, mu...
Arvio: 13.15 €/kpl
Sateenvarjo Halrum umbrella, musta
Tuote# AP781813-10_TP41913.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, windproof umbrella with 8 panels, rubberized arm loop, metal frame and shaft, fibreglass ribs. 170T pongee.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2173 kpl
22.
Vihko Notebook Koguel, fuksia
Arvio: 3.35 €/kpl
Vihko Notebook Koguel, fuksia
Tuote# 14729011000_TP6353.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant recycled cardboard and ball pen in matching color recycled cardboard. ...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 10809 kpl
23.
XD Collection Solid-yleistyökalu karbiinihaal...
Arvio: 22.10 €/kpl
XD Collection Solid-yleistyökalu karbiinihaalla, hopea
Tuote# P221.332_TP30922.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vahva ja kestävä yleistyökalu, jossa 11 toimintoa. Alumiinikotelo ja ruostumattomat terästyökalut. Työkaluihin kuuluvat:...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 2116 kpl
24.
Narureppu SHOOP BRIGHT, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Narureppu SHOOP BRIGHT, sininen
Tuote# MO6994-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Narureppu 190T polyesteristä, jossa on kevyt heijastava pinta. Sisältää vetoketjutaskun toisella puolella ja vahvat nyör...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2136 kpl
25.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSTWBAG6_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Sateenvarjo Umbrella Ziant, fuk...
Arvio: 6.64 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Ziant, fuksia
Tuote# 14673011000_TP6356.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding umbrella of 8 polyester 170T panels in a wide range of bright tones and 96cm in diameter. Manual opening, with s...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 6224 kpl
27.
Selkäreppu Backpack Susdal, musta
Arvio: 8.93 €/kpl
Selkäreppu Backpack Susdal, musta
Tuote# 16424002000_TP6358.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Leisure backpack for kids in resistant polyester 600D material, available in a wide range of vid colors. With double pul...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5099 kpl
28.
XD Collection Keraaminen muki valkoisella reu...
Arvio: 6.69 €/kpl
XD Collection Keraaminen muki valkoisella reunuksella, valkoinen, vihreä
Tuote# P434.097_TP3096.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki siistillä ja yksinkertaisella ulkomuodolla. Valkoinen reunus tuo kauniin lisäkosketuksen. Mukissa on kii...
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2820 kpl
29.
hi!dea BUMPER. Metallinen ja tekonahka...
Arvio: 2.78 €/kpl
hi!dea BUMPER. Metallinen ja tekonahkainen avaimenperä, musta
Tuote# 93178-103_TP3812.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekonahkainen ja metallinen avaimenperä. Tämä yksilöitävä avaimenperä toimitetaan lahjarasiassa. 20 x 56 x 5 mmTekonahka...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4272 kpl
30.
SOL'S SPENCER naisten pusero SPENCER ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPENCER naisten pusero SPENCER WOMEN, tummanpunainen
Tuote# S03103-HX_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPENCER villapaita 280g. Pussitasku edessä. Leikattu ja ommeltu. Vuorattu huppu, jossa kiristysnauha. 2x2 kylkili...
Väri: tummanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 141 kpl
31.
Thomas FFP2-kasvomaski, kertakä...
Arvio: 0.75 €/kpl
Thomas FFP2-kasvomaski, kertakäyttöinen, valkoinen
Tuote# 12202701_TP0010.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä FFP2-kasvomaskissa on viisi kerrosta, pehmeät ja kestävät korvalenkit, sekä istuvuuden varmistava nenäkiinnike. K...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 189709 kpl
32.
Taskulamppu Torch Conny, hopea
Arvio: 2.89 €/kpl
Taskulamppu Torch Conny, hopea
Tuote# 15331009000_TP6352.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
9 LED flashlight with high lighting power. With resistant aluminum body, protected push-up with resistant rubber coating...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 6600 kpl
33.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSOOSI4G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Bay-peite pehmeä fleece, sherpa...
Arvio: 17.32 €/kpl
Bay-peite pehmeä fleece, sherpa-vuori ja ruutukuosi, punainen
Tuote# 11281021_TP00117.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeä peitto sopii loistavasti halimiseen. Esillepano Seasons-lahjapussissa. Ylellinen design.100% Polar fleece, 240 g/...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1530 kpl
35.
Pöytäsetti Sublimation Place Ma...
Arvio: 0.98 €/kpl
Pöytäsetti Sublimation Place Mat Lebron, valkoinen
Tuote# 16116001000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven table mat in white color, 80g/m2. Especially designed for sublimation printing.Non-Woven
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 100762 kpl
36.
Asiakirjakassi Document Bag Jav...
Arvio: 4.14 €/kpl
Asiakirjakassi Document Bag Java, tummansininen, musta
Tuote# 18948166000_TP6354.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Document holder in resistant 600D polyester with reinforced band in flap and velcro closure. Comfortable and heavy duty ...
Väri: tummansininen, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
SOL'S SPIDER Miesten neule 260g SPIDE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPIDER Miesten neule 260g SPIDER, ranskan-laivasto
Tuote# S01168-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPIDER pehmeän tuntuinen miesten college-pusero / collegepaita edulliseen hintaan. Joustava kaulus ja elastaaniset...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 874 kpl
38.
Pheebs esiliina 200 g/m² kierrä...
Arvio: 6.93 €/kpl
Pheebs esiliina 200 g/m² kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# 11313806_TP0016.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
200 g/m² kierrätetystä puuvilla-polyesteriseoksesta valmistettu esiliina. Kaksi vierekkäistä taskua, joiden yhteiskoko o...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 26530 kpl
39.
hi!dea THC SHIELD. Miesten hupullinen ...
Arvio: 55.19 €/kpl
hi!dea THC SHIELD. Miesten hupullinen takki, musta
Tuote# 30313-103_TP38155.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten hupullinen takki 100 % kierrätetystä nylon ripstopista (350 g/m²), jossa on 100 % kierrätetystä nylonista valmis...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Bambusta valmistettu 4 portin U...
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambusta valmistettu 4 portin U HUBSTAND, puu
Tuote# MO2144-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 portin USB-C/A-keskitin bambukotelossa. 2 x Type-C ja 2 x Type-A. Lähtö: 2 x Type-A ja 2 x Type-C. Tulo: 2-in-1 Type-C...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1406 kpl
41.
Uma Kuulakynä YES F SI, turkoosi
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä YES F SI, turkoosi
Tuote# 0-0092_F-SI_50-0326_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing, wide curved clip button and tip chrome plated.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
USB Rotate Metallic, punainen
Arvio: 4.32 €/kpl
USB Rotate Metallic, punainen
Tuote# 1Z42003L_TP0014.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rotate Metallic -USB-muistitikulla on helppo pitää kaikki tiedostot käden ulottuvilla ja lisätä brändin tunnettuutta. Mu...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Luuc sublimaatio matkalaukkuvyö
Arvio: 0.00 €/kpl
Luuc sublimaatio matkalaukkuvyö
Tuote# 1PL01501_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sublimaatiopainettu matkalaukkuvyö. Painettu molemmin puolin. Suojaa laukkuasia avautumiselta ja helpottaa tunnistamista...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
XD Collection Impact vesipullo 600 ML RCS RPE...
Arvio: 10.56 €/kpl
XD Collection Impact vesipullo 600 ML RCS RPET, tummansininen
Tuote# P437.010_TP30910.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vältä muovipullojen käyttöä tällä tiiviillä Impact -vesipullolla. Raikkaan muotoilun ja läpinäkyvän rungon ansiosta pull...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 7590 kpl
45.
huopa, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
huopa, luonnollinen
Tuote# AP716678-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Viera-esiliina, 240 g/m², punai...
Arvio: 10.70 €/kpl
Viera-esiliina, 240 g/m², punainen
Tuote# 11205325_TP00110.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Riippumatta siitä, onko se varustettu logolla vai ilman, vaatteiden suojaaminen ruoanlaiton aikana on helppoa Viera-esil...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5560 kpl
47.
Antonio Miro Kuulakynä Pen Dayo, musta
Arvio: 8.64 €/kpl
Antonio Miro Kuulakynä Pen Dayo, musta
Tuote# 17163002000_TP6358.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen by Antonio Miró in an elegant bicolor design and soft metallic body in sober black. With the brand logo on top ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6703 kpl
48.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, kun...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, kuninkaallinen
Tuote# 30108-114_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
49.
XD Collection GRS termosmuki PP:stä flip-kann...
Arvio: 9.82 €/kpl
XD Collection GRS termosmuki PP:stä flip-kannella, musta
Tuote# P433.081_TP3099.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä termosmuki on valmistettu GRS kierrätetystä PP:stä. GRS-sertifiointi varmistaa kierrätysmateriaalien täydellisen se...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 15 kpl
50.
Esiliina Xigor apron, oranssi
Arvio: 7.17 €/kpl
Esiliina Xigor apron, oranssi
Tuote# AP741621-03_TP4197.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured apron with front pocket, made of 35% cotton / 65% polyester blend.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Elevate Doyle-lippalakki, 5-paneelinen,...
Arvio: 5.74 €/kpl
Elevate Doyle-lippalakki, 5-paneelinen, musta
Tuote# 38677990_TP0015.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valmiiksi kaareva lippa. Brodeeratut tuuletusreiät. Metallisolki. Pään ympärys: 58 cm.Harjattu puuvilla twill100% Puuvil...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 671 kpl
52.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Los Altos RCS 500...
Arvio: 41.24 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Los Altos RCS 5000mAh virtapankki, musta
Tuote# P322.321_TP30941.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lataa puhelimesi täyteen tällä nopeasti lataavalla virtapankilla. Ohut ja kompakti virtapankki sisäänrakennetulla 10W la...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1888 kpl
53.
hi!dea KARACHI WH. Puuvillaa collegepa...
Arvio: 44.10 €/kpl
hi!dea KARACHI WH. Puuvillaa collegepaita, musta
Tuote# 30284-103_TP38144.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puuvillaa (80 %) ja kierrätettyä polyesteriä (20 %) sisältävä collegepaita (280 g/m²). Ympäristöystävällinen tuote. Koot...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Uma Kuulakynä VIP GO, musta
Arvio: 12.80 €/kpl
Uma Kuulakynä VIP GO, musta
Tuote# 0-9100_GO_54-0002_TP36212.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with soft twist mechanism and spring-mounted clip. Fittings gold plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Uma Kuulakynä GEOS frozen SI, tumma...
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS frozen SI, tummanvihreä
Tuote# 1-0148_TF-SI_01-0336_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and upper part with coloured plug in opaque or transparent. Heavy m...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Sony kuulokkeet, beige
Arvio: 0.00 €/kpl
Sony kuulokkeet, beige
Tuote# SN12BR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Suklaa, valkoinen
Arvio: 1.43 €/kpl
Suklaa, valkoinen
Tuote# 7385.100_TP6361.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lindor Easter eggs in paper bagLindor mini chocolate Easter eggs in a paper bag with full-colour printing. Supplied in a...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Sateenvarjo Umbrella Fantux, va...
Arvio: 6.49 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Fantux, valkoinen
Tuote# 15988001000_TP6356.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella with a totally transparent color design. Details and handle in a wide range of colors. 100cm in diamete...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Sun Ray -aurinkolasit, kuninkaa...
Arvio: 1.33 €/kpl
Sun Ray -aurinkolasit, kuninkaallinen
Tuote# 10034501_TP0011.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä retrohenkisesti muotoillut aurinkolasit sopivat mainoslahjaksi kesäfestivaaleille, tapahtumiin tai muihin ulkoilma-...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 97897 kpl
60.
Duck Bluetooth® -kaiutin, sylin...
Arvio: 5.26 €/kpl
Duck Bluetooth® -kaiutin, sylinterinmuotoinen, kumipinta, musta
Tuote# 13495800_TP0015.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuminen sylinterikaiutin. Nauti musiikista ja elokuvista missä tahansa yhdistämällä Bluetooth® -yhteensopivaan laitteese...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut