Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Henkilövaaka Weighing Scales Be...
Arvio: 15.27 €/kpl
Henkilövaaka Weighing Scales Berry
Tuote# 11210000000_TP63515.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line scale in bamboo, with non-slip base. Digital display, with functions of automatic switch-off, temperature, t...
Varastosaldo: Vähintään 16 kpl
2.
Termospullo Vacuum Flask Tanche...
Arvio: 9.25 €/kpl
Termospullo Vacuum Flask Tancher, hopea
Tuote# 16009009000_TP6359.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500ml capacity, stainless steel thermos flask in glossy finish. With safety stopper/mug and presented in an attractive d...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 6637 kpl
3.
Vyöhihna Frinly drink holder la...
Arvio: 2.01 €/kpl
Vyöhihna Frinly drink holder lanyard, vihreä
Tuote# AP721482-07_TP4192.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester drink holder lanyard with silicone ring for bottles and cups.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 17 kpl
4.
H2O Active® Eco Base 650 ml -ur...
Arvio: 7.09 €/kpl
H2O Active® Eco Base 650 ml -urheilujuomapullo kupukannella, kivihiili, oranssi
Tuote# 21009807_TP0017.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi k...
Väri: kivihiili, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
5.
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "k...
Arvio: 6.50 €/kpl
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "keya" MC180, kultainen
Tuote# 158590231_TP6356.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for adult in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 579 kpl
6.
Kuulakynä Pen Chiatox, tummansi...
Arvio: 1.58 €/kpl
Kuulakynä Pen Chiatox, tummansininen
Tuote# 16939006000_TP6351.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line ball pen with push-button mechanism. Elegant design with matt-finish aluminium barrel and bamboo grip, with ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 37031 kpl
7.
Silmälasinauha Glasses Strap Na...
Arvio: 1.17 €/kpl
Silmälasinauha Glasses Strap Naplin, punainen
Tuote# 13956003000_TP6351.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comfortable eyewear strap in soft shell and in a wide range of tones.Soft Shell
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12154 kpl
8.
Aurinkolasit Sunglasses Poren, ...
Arvio: 3.23 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Poren, keltainen
Tuote# 11605005000_TP6353.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line sunglasses with UV 400 protection. Made of RPET, with design frame and mirror effect lenses. Available in se...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 18552 kpl
9.
Muki Mug Kipal
Arvio: 7.63 €/kpl
Muki Mug Kipal
Tuote# 16481000000_TP6357.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
420 ml nature line mug. Made of borosilicate glass, offering an exceptional resistance and durability, extending its lif...
Varastosaldo: Vähintään 8469 kpl
10.
Matkakassi Bag Wistol, vihreä
Arvio: 15.59 €/kpl
Matkakassi Bag Wistol, vihreä
Tuote# 20454004000_TP63515.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Shoe Compartment<b>Composition : </b>Polyester 600D RPET.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Roly Rudolph softshell-takki, unisex...
Arvio: 32.62 €/kpl
Roly Rudolph softshell-takki, unisex, kuninkaallinen
Tuote# R64354T_TP00132.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kolmikerroksinen softshelltakki: Vetoketjussa leukaa suojaava osa ja vedin. Ulkoinen rintatasku vetoketjulla ja vetimell...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
XD Collection RCS 3W langaton kaiutin bambust...
Arvio: 20.41 €/kpl
XD Collection RCS 3W langaton kaiutin bambusta, valkoinen
Tuote# P329.593_TP30920.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3W langaton kaiutin valmistettuna FSC® 100% bambusta ja RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä ABS:s...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7169 kpl
13.
Lyijykynä Pencil Ramsy, vihreä
Arvio: 0.54 €/kpl
Lyijykynä Pencil Ramsy, vihreä
Tuote# 15440004000_TP6350.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden miniature pencil with hexagonal body in bright tones. Sharpened tip.Wood
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
14.
Puhelimen kiinnike Holder Tisso...
Arvio: 1.31 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Tisson, punainen
Tuote# 16305003000_TP6351.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Card holder with smartphone accessory. In ABS and silicone materials, with 3M adhesive tape, extra strong fixation and r...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 36251 kpl
15.
Kiristysnauha reppu Backys colo...
Arvio: 2.05 €/kpl
Kiristysnauha reppu Backys colouring drawstring bag, valkoinen
Tuote# AP741878_TP4192.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven, colouring drawstring bag for children with 5 markers.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1191 kpl
16.
Pilli Whistle Yopet, sininen
Arvio: 0.92 €/kpl
Pilli Whistle Yopet, sininen
Tuote# 14649019000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fun classic classic whistle design in a wide range of bright tones with matching color neckband.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
hi!dea MEYER. Taskumuistikirja, oranssi
Arvio: 2.02 €/kpl
hi!dea MEYER. Taskumuistikirja, oranssi
Tuote# 93425-128_TP3812.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taskukokoinen muistikirja kovilla tekonahkakansilla. 160 tyhjää sivua. Kirjanmerkkinauha ja kuminauha. 90 x 140 mmProper...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 15170 kpl
18.
Aurinkolasit Sunglasses Lantax,...
Arvio: 1.46 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Lantax, fuksia
Tuote# 15283011000_TP6351.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magic sunglasses with UV400 protection. Depending on the intensity of sunlight, the frame changes color progressively. W...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 3498 kpl
19.
hi!dea MEITNER. RFID-korttikotelo, val...
Arvio: 0.62 €/kpl
hi!dea MEITNER. RFID-korttikotelo, valkoinen
Tuote# 93333-106_TP3810.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen korttitasku RFID-teknologialla. Taskuun mahtuu yksi kortti. 92 x 63 mmAlumiiniPacking : Muovipussiin - Repac...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 155516 kpl
20.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 33.01 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9500.010.S_TP30933.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
21.
Huulirasva DUO MIRROR
Arvio: 0.00 €/kpl
Huulirasva DUO MIRROR
Tuote# MO9374-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulirasva peilirasiassa, metallisella viimeistelyllä, SPF10.Maku: Vanilja.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 6322 kpl
22.
Uma Kuulakynä CANDY SI, musta
Arvio: 1.22 €/kpl
Uma Kuulakynä CANDY SI, musta
Tuote# 0-0124_SI_50-0002_TP3621.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing, heavy metal tip and metal push-button chrome plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Elevate Theron miesten täysvetoketjuhup...
Arvio: 25.40 €/kpl
Elevate Theron miesten täysvetoketjuhuppari, punainen
Tuote# 3822925_TP00125.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus logomerkitä myös niskaan. Leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuuden. Hupussa on kiristysnyöri. Vetoketju...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 91 kpl
24.
Vyötärölaukku FRUBI
Arvio: 0.00 €/kpl
Vyötärölaukku FRUBI
Tuote# KC5810-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D polyesterinen vyötärölaukku, edessä pieni vetoketju tasku pienille tavaroille.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1546 kpl
25.
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-pai...
Arvio: 16.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9101.016.XXS_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit t-paita on sama, kuin Iqoniq "Bryce" t-paita. Tässä tuotteessa on vain yksi ero: eliminoi...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 863 kpl
26.
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Arvio: 2.54 €/kpl
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Tuote# 1790.131_11060_TP6362.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Micro glass jar 50 ml with full colour sticker on the lid, filled with sweetsShelf life : 12 months.Filling : Chalk boa...
Väri: valkoinen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Värityssetti Pencil Case Clown,...
Arvio: 1.52 €/kpl
Värityssetti Pencil Case Clown, sininen
Tuote# 19710019000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 14 pieces in case with resistant body in bright tones. Inside with security compartments. Contains rubber, pencil...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 14568 kpl
28.
hi!dea WHARF. Kassi 100% puuvillaa, va...
Arvio: 14.94 €/kpl
hi!dea WHARF. Kassi 100% puuvillaa, vaaleanharmaa
Tuote# 92902-123_TP38114.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puuvillakassi (100 g/m²). Sangat 75 cm. 370 x 410 mmProperties : 100% puuvilla100% puuvillaCertificates : REACH Default ...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Huopa Blanket Karovix, harmaa
Arvio: 25.94 €/kpl
Huopa Blanket Karovix, harmaa
Tuote# 16936008000_TP63525.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and warm blanket in combination of coral fleece and sherpa materials 440g/m2. With elegant bicolour design and in s...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
MyKit-ensiapupakkaus puremille ...
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus puremille ja pistoille
Tuote# 1Z251403_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus kesähyönteisten puremien ja pistojen ehkäisemiseksi tai hoitamiseksi. Sisältö: 12 pesunkest...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
muki, vaaleansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, vaaleansininen
Tuote# AP800537-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 4823 kpl
32.
Elevate Azurite-T-paita, GOTS-sertifioi...
Arvio: 11.53 €/kpl
Elevate Azurite-T-paita, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla, lyhythihainen, naisten, valkoinen
Tuote# 3750701_TP00111.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävän kehityksen myynninedistämisvaatteet. Pyöreä kaula-aukko. Sivusaumat. Kaksivärinen merkkinauha olkapäästä toisee...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 113 kpl
33.
hi!dea MANOLO POLI. Hattu, valkoinen
Arvio: 2.10 €/kpl
hi!dea MANOLO POLI. Hattu, valkoinen
Tuote# 99086-106_TP3812.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hattu PP:stä (saatavana useissa eri väreissä) ja valkoinen polyesterinauha. Tilauksissa ilman yksilöintiä nauha toimitet...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7892 kpl
34.
RPET polyesteriranneke FIESTA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET polyesteriranneke FIESTA
Tuote# MO6706-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tapahtumaranneke 300D RPET polyesteristä,. Rannekkeessa on bamburengassuljenta. Rannekkeen koko 34 cm ja leveys 1,5 cm.
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 29968 kpl
35.
Eläinten kaulapanta Pet Collar ...
Arvio: 2.06 €/kpl
Eläinten kaulapanta Pet Collar Muttley, musta
Tuote# 13063002000_TP6352.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reflective collar for pet in resistant and soft polyester of bright tones. With adjustable buckle closure strap and meta...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 28942 kpl
36.
Kynäsetti ALUCOLOR
Arvio: 0.00 €/kpl
Kynäsetti ALUCOLOR
Tuote# MO7323-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aumiininen kynäsetti, sisältää kuulakärkikynän sinisellä musteella ja lyijytäytekynän. Toimitetaan väriltään yhteensopiv...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
VONMÃHLEN puhelimen kiinnike, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
VONMÃHLEN puhelimen kiinnike, sininen
Tuote# VM03BU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
uudelleen käytettävä muki, puna...
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, punainen
Tuote# TBC615-12OZ-1RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Uma Kuulakynä FASHION SI, punainen
Arvio: 1.29 €/kpl
Uma Kuulakynä FASHION SI, punainen
Tuote# 0-0134_SI_50-7621_TP3621.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and clip, metal tip and metal push-button chrome plated.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
MyKit-pyöränkorjaussarja
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-pyöränkorjaussarja
Tuote# 1Z252602_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen sarja pyöräretkiä varten. Varaudu pieniin vammoihin ja rengasrikkoihin. Sisältö: 12 pesunkestävää laastari...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Selkäreppu Bass drawstring bag,...
Arvio: 2.72 €/kpl
Selkäreppu Bass drawstring bag, vaaleansininen
Tuote# AP731218-06V_TP4192.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring bag, 100% cotton.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 29 kpl
42.
Kiristysnauha reppu Lambur RPET...
Arvio: 5.17 €/kpl
Kiristysnauha reppu Lambur RPET drawstring bag, punainen
Tuote# AP721547-05_TP4195.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET polyester drawstring bag with reinforced corners. With distinctive RPET label.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 335 kpl
43.
Poncho Raincoat Domin, punainen
Arvio: 1.98 €/kpl
Poncho Raincoat Domin, punainen
Tuote# 15810003000_TP6351.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult poncho in LDPE material. In size 120x95cm and presented in polyester cover in a wide range of bright tones, especi...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Sateenvarjo Umbrella Korlet, pu...
Arvio: 4.91 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Korlet, punainen
Tuote# 16414003000_TP6354.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in 190T nylon. 105cm diameter, with automatic opening mechanis, chromed metal ribs and wooden handle. A...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6107 kpl
45.
ostoskassi, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
ostoskassi, sininen
Tuote# TBC1031-0AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Unix kierrätysmuovista valmiste...
Arvio: 0.78 €/kpl
Unix kierrätysmuovista valmistettu kuulakärkikynä, punainen
Tuote# 10789621_TP0010.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unix-kuulakärkikynä on valmistettu kierrätetystä muovista. Valitsemalla tämäntyyppisen kynän voimme tukea kierrätysajatt...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Makeinen / , hopea
Arvio: 1.66 €/kpl
Makeinen / , hopea
Tuote# 1928.103_11014_TP6361.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed micro mini clic-clac tin with approx. 5 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Kuulakynä Pen Sufit, sininen
Arvio: 0.81 €/kpl
Kuulakynä Pen Sufit, sininen
Tuote# 14714019000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in an original bicolor design. With aluminum, smooth body in bright tones. Accessories in black and rin...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 135 kpl
49.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.53 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21043615_TP0017.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
50.
Termospullo Insulated Bottle Ku...
Arvio: 12.28 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Kungel, kultainen
Tuote# 16858023000_TP63512.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel thermal bottle, with double layer and copper vacuum insulation. It allows you to maintain heat and cold ...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
Uma Kuulakynä ARGON, punainen
Arvio: 3.38 €/kpl
Uma Kuulakynä ARGON, punainen
Tuote# 0-9400_20-0186_TP3623.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with aluminium housing, metal clip and coloured rubber grip zone.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
H2O Active® Eco Big Base 1 litr...
Arvio: 10.73 €/kpl
H2O Active® Eco Big Base 1 litran urheilujuomapullo kaatonokkakannella, punainen, punainen
Tuote# 21017993_TP00110.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilupullo, jonka valmistusaineena on Prevented Ocean Plastic. Muovi kerätään 50 kilometrin säteellä val...
Väri: punainen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
53.
Sateenvarjo Umbrella Brosian, p...
Arvio: 11.86 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Brosian, punainen
Tuote# 16315003000_TP63511.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line folding umbrella of 95 cm diameter. In 190T pongee RPET material, obtained from recycled plastic materials, ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5524 kpl
54.
Ostoskassi Foldable Bag Konsum,...
Arvio: 1.85 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Konsum, musta
Tuote# 13299002000_TP6351.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding non-woven bag in 80g/m2 in a varied range of bright tones. With short 37cm handles, matching color velcro closur...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 39011 kpl
55.
MIYO Renew kaksikerroksinen lou...
Arvio: 17.37 €/kpl
MIYO Renew kaksikerroksinen lounasrasia, harmaa, norsunluu
Tuote# 21018291_TP00117.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MIYO Renew on täydellinen ratkaisu ruokailutarpeisiin tien päällä. Tämä tyylikäs lounasrasia on valmistettu sokeriruo'os...
Väri: harmaa, norsunluu
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
56.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSODSIG3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Ul...
Arvio: 6.40 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Ulken, harmaa
Tuote# 211630081_TP6356.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable<b>Composition : </b>100% Polyester 140 g/ m2.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Aurinkolasit Gredel sunglasses,...
Arvio: 2.75 €/kpl
Aurinkolasit Gredel sunglasses, musta, oranssi
Tuote# AP741791-03_TP4192.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic sunglasses with dual colour frame, metallic lenses and UV 400 protection.
Väri: musta, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 7668 kpl
59.
Matkatavarätiketti Luggage Tag ...
Arvio: 0.96 €/kpl
Matkatavarätiketti Luggage Tag Cloris, keltainen
Tuote# 13816005000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original design trolley case tag in resistant bicolor combination material and a wide range of bright tones. With resist...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 45395 kpl
60.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC601-6OZ-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut