Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, li...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, liila
Tuote# 30102-142_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: liila
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
2.
Tefal eristetty muki, kalkinvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
Tefal eristetty muki, kalkinvihreä
Tuote# TLMU01LG_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Roly Urban naisten huppari, harmaa-k...
Arvio: 24.40 €/kpl
Roly Urban naisten huppari, harmaa-kanerva
Tuote# R10682U_TP00124.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoiltu naisten collegepaita kaksivärisellä hupulla tuplakankaasta. Säätönauha kontrastivärissä sekä vahvistetut sauma...
Väri: harmaa-kanerva
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
soitin, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
soitin, luonnollinen
Tuote# AP844054_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Uma Vihko MyPENbook, turkoosi
Arvio: 12.65 €/kpl
Uma Vihko MyPENbook, turkoosi
Tuote# 9-0500_65-2397_TP36212.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notebook with hardcover made from PU-material A5 210 x 130mm, black or white with integrated coloured pen (1.000m). Roun...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.60 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Naitel, sininen
Tuote# 14307019000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with push up mechanism. Body and accessories in metallic finishing. Available in a varied color combina...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
RPET aurinkolasit MACUSA, valko...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET aurinkolasit MACUSA, valkoinen
Tuote# MO6531-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET aurinkolasit, UV400 suojalla.<br>Dimensions : 14X4.5X13.5CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 19048 kpl
8.
Juomapullo Bottle Carthy, valko...
Arvio: 3.66 €/kpl
Juomapullo Bottle Carthy, valkoinen
Tuote# 11793001000_TP6353.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
800 ml capacity bottle, made of aluminium with glossy finish. Black screw cap with integrated handle, BPA free. Availabl...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7151 kpl
9.
USB Rotate Basic, valkoinen
Arvio: 2.90 €/kpl
USB Rotate Basic, valkoinen
Tuote# 1Z41001G_TP0012.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Kylmälaukku CASEY
Arvio: 0.00 €/kpl
Kylmälaukku CASEY
Tuote# MO8949-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D-kylmälaukku, 2 lokeroa ja alumiinifoliovuori, säädettävällä olkahihnalla.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 6062 kpl
11.
Ostoskassi Kustal shopping bag,...
Arvio: 1.77 €/kpl
Ostoskassi Kustal shopping bag, musta
Tuote# AP781439-10_TP4191.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extra durable, laminated non-woven shopping bag.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2245 kpl
12.
Rantasandaalit Flip Flops Brasi...
Arvio: 3.84 €/kpl
Rantasandaalit Flip Flops Brasileira, sininen, oranssi
Tuote# 193430070_TP6353.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of flip-flops with soles in resistant EVA and PVC straps in matching color with the Brazilian flag. In a wide range...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5839 kpl
13.
Kuulakärkikynä CARTOON COLOURED
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä CARTOON COLOURED
Tuote# MO9830-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä sinisellä musteella, paperirungolla ja 100% PLA-maissi osilla.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 21815 kpl
14.
XD Collection RCS kierrätysmuovista ja bambus...
Arvio: 36.75 €/kpl
XD Collection RCS kierrätysmuovista ja bambusta valmistettu aromihajotin, ruskea
Tuote# P301.159_TP30936.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aromihajotin/kostutin, joka on valmistettu RCS (Recycled Claim Standard) -sertifioidusta kierrätetystä ABS/PP:stä ja FSC...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 2996 kpl
15.
Avaimenperä kolikolla TOKEU
Arvio: 0.00 €/kpl
Avaimenperä kolikolla TOKEU
Tuote# MO6824-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sinkkiseoksesta valmistettu avaimenperä, jossa euron kokoinen metallipoletti ja pullonavaaja.
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 5105 kpl
16.
Kukkaro Nelsom RPET purse, sini...
Arvio: 2.22 €/kpl
Kukkaro Nelsom RPET purse, sininen
Tuote# AP721898-06_TP4192.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped purse in 600D RPET polyester, with distictive RPET label.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 348 kpl
17.
Mittanauha Grade 3M tape measur...
Arvio: 3.68 €/kpl
Mittanauha Grade 3M tape measure, keltainen, musta
Tuote# AP731567-02_TP4193.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic tape measure with lock function, metal clip and hand strap, 3m.
Väri: keltainen, musta
Varastosaldo: Vähintään 7358 kpl
18.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, valkoinen
Tuote# T9200.004.M_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
19.
Pure TWS -kuulokkeet, joissa on...
Arvio: 24.31 €/kpl
Pure TWS -kuulokkeet, joissa on antibakteerinen lisäaine, valkoinen
Tuote# 12430001_TP00124.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pure True Wireless Stereo -kuulokkeet tarjoavat ainutlaatuisen Bluetooth®-ominaisuuden, jonka avulla voit nauttia aidost...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1671 kpl
20.
Kuulakynä Pen Teins, sininen
Arvio: 0.72 €/kpl
Kuulakynä Pen Teins, sininen
Tuote# 15812019000_TP6350.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original push-up mechanism ball pen with quadrangular design and soft fabric strip integrated in the body. In a wide ran...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 35451 kpl
21.
SCX.design C49 5-in-1 latauskaa...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design C49 5-in-1 latauskaapeli, vaaleanruskea
Tuote# 1PX12670_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. boikea logo,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nopea 2.4A-latauskaapeli (3 x 10 cm), johon voidaan lisätä yksilöllinen valaistu logo molemmille puolille. Logot voivat ...
Väri: vaaleanruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Aamiaiskotelo Lunch Box Vilma, ...
Arvio: 8.33 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Vilma, tummansininen
Tuote# 11740006000_TP6358.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lunch box with a capacity of 1.4 l, made of BPA-free PP. Two compartments, each with a capacity of 700 ml. Inner compart...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
23.
Termospullo Insulated Bottle Fl...
Arvio: 7.47 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Flazer, hopea
Tuote# 20711009000_TP6357.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml<b>Composition : </b>Stainless Steel/ Bamboo.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Kosmeettinen voide, valkoinen
Arvio: 2.32 €/kpl
Kosmeettinen voide, valkoinen
Tuote# 2050.100_TP2212.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
50 ml handcream with shea butter and aloe vera, without parabens and paraffin. Dermatologically tested, produced in Germ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Liivi Vest Forest, tummansinine...
Arvio: 9.15 €/kpl
Liivi Vest Forest, tummansininen, punainen
Tuote# 186621691_TP6359.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waistcoat in warm and soft polar fleece of 280g/m2 with anti-pilling treatment. With colored inside collar, zipper closu...
Väri: tummansininen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
26.
hi!dea THC ANKARA WOMEN. Naisten t-pai...
Arvio: 22.93 €/kpl
hi!dea THC ANKARA WOMEN. Naisten t-paita, vaaleanharmaa-kanerva
Tuote# 30114-183_TP38122.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa ja 10% ...
Väri: vaaleanharmaa-kanerva
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
RFX H-12 PVC roikkuva heijastin...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-12 PVC roikkuva heijastin, pyöreä, koko M
Tuote# 1PR02101_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
SOL'S PASADENA miesten polo 200g PASA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PASADENA miesten polo 200g PASADENA MEN, musta, kalkinvihreä
Tuote# S00577-BN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PASADENA miesten poolopaita 200g. Moderni leikkaus & tyyli. Laaja värivalikoima. Suunniteltu kaikenlaisille markki...
Väri: musta, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 1205 kpl
29.
Lippalakki Cap Rubec, sininen
Arvio: 4.18 €/kpl
Lippalakki Cap Rubec, sininen
Tuote# 14675019000_TP6354.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 panel cap in 100% brushed cotton material. In a wide range of bright tones, with colored sandwich and padded visor. Em...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 15836 kpl
30.
USB Credit card slim, valkoinen
Arvio: 2.72 €/kpl
USB Credit card slim, valkoinen
Tuote# 1Z30461G_TP0012.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Credit card slim. Luottokorttimalli. Tikussa ohut runko, helppo kantaa mukana vaikkapa taskussa. Muovi.Due to Chines...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
asiakirjasuoja, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
asiakirjasuoja, vihreä
Tuote# AP734222-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
XD Collection Impact Aware RPET kokoontaitett...
Arvio: 39.68 €/kpl
XD Collection Impact Aware RPET kokoontaitettava tikattu piknikpeitto, musta
Tuote# P459.121_TP30939.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kaunis tikattu piknikpeitto on valmistettu 100% kierrätetyistä PET-materiaaleista. Suuri tasku etuosassa sopii main...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2914 kpl
33.
Keya Pikeepaita Kids Colour Polo Shi...
Arvio: 7.06 €/kpl
Keya Pikeepaita Kids Colour Polo Shirt "keya" YPS180, vihreä
Tuote# 158760041_TP6357.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
YPS180 Keya, piqué polo shirt for children in 100% cotton material of 180g/m2. With two matching color buttons and avail...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 104 kpl
34.
Ranneke Bracelet Festak, punainen
Arvio: 0.90 €/kpl
Ranneke Bracelet Festak, punainen
Tuote# 16199003000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events bracelet in resistant and soft polyester. With adjustable, security lock and pad printing area. Available in a wi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 87535 kpl
35.
Bodum JOYCUP 250. Matkamuki 250ml, va...
Arvio: 16.08 €/kpl
Bodum JOYCUP 250. Matkamuki 250ml, vaaleansininen
Tuote# 34837-124_TP38116.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Matkamuki kannella. Tilavuus enintään 250 mL. 96 x 136 x 89 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Tehty Euroopassa, So...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 1534 kpl
36.
Karamelliastia, läpinäkyvä
Arvio: 16.40 €/kpl
Karamelliastia, läpinäkyvä
Tuote# 1781.102_11074_TP63616.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic jar 1 liter with full colour printed sticker, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Allsorts liquo...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrä...
Arvio: 26.40 €/kpl
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, kirkkaan-punainen
Tuote# T9300.008.S_TP30926.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on mukava, tavallinen pusero, joka sopii moniin tilanteisiin. Pyöreä pääntie, pitkät...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 60 kpl
38.
Pehmeäkantiset Sticky-Mate®-mui...
Arvio: 2.30 €/kpl
Pehmeäkantiset Sticky-Mate®-muistilaput 75x75, valkoinen
Tuote# 21098004_TP0012.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput, joissa on kätevä paperista valmistettu pehmeä kansi. Sisältää tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. T...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
39.
Varavirtalähde 6000 mAh ARENA C
Arvio: 0.00 €/kpl
Varavirtalähde 6000 mAh ARENA C
Tuote# MO6815-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6000 mAh langaton varavirtalähde bambua. Lähtövirta DC5V/2A. Mukana merkkivalo ja USB-kaapeli C-tyypin liitännällä.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1585 kpl
40.
Lippalakki Modiak baseball cap ...
Arvio: 3.03 €/kpl
Lippalakki Modiak baseball cap for kids, oranssi
Tuote# AP781298-03_TP4193.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap for kids with 5 panels and velcro closure. Polyester and microfibre.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Muki Mug Kubaya, vihreä
Arvio: 2.99 €/kpl
Muki Mug Kubaya, vihreä
Tuote# 20518004000_TP6352.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
420 ml<b>Composition : </b>Ceramic.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Kuulakynä Pen Gavin, vihreä
Arvio: 1.31 €/kpl
Kuulakynä Pen Gavin, vihreä
Tuote# 13218004000_TP6351.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in an original bicolor design. With metallic body of smooth finish in cheerful colors. Silver tip and c...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Uma Kuulakynä VARIO, vihreä
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä VARIO, vihreä
Tuote# 6-3500_06-0349_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing and curved clip push-button.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
mikrofoni, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
mikrofoni, musta
Tuote# AP733976-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
hi!dea ANA. Kuulakärkikynä ABS, oranssi
Arvio: 0.79 €/kpl
hi!dea ANA. Kuulakärkikynä ABS, oranssi
Tuote# 91693-128_TP3810.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS-kuulakärkikynä, jossa on klipsi, saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø10 x 145 mmProperties : Sininen mus...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 45757 kpl
46.
hi!dea GRACE. Ruostumattomasta teräkse...
Arvio: 9.86 €/kpl
hi!dea GRACE. Ruostumattomasta teräksestä valmistettu matkakuppi 540 ml, bordeaux
Tuote# 54267-115_TP3819.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu lämpömatka-astia, jossa on tyhjiöeristetty kaksoisseinämä. Ihanteellinen kylmien...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 3994 kpl
47.
Sensa Bar Valo liiketunnistimel...
Arvio: 16.05 €/kpl
Sensa Bar Valo liiketunnistimella, valkoinen
Tuote# 12428601_TP00116.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sensa on täydellinen valo sisätiloihin, kuten portaisiin, autotalliin, keittiöön, eteiseen, kylpyhuoneeseen, kellariin, ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2840 kpl
48.
XD Collection Alumiininen kolmikulmaviivoitin...
Arvio: 5.86 €/kpl
XD Collection Alumiininen kolmikulmaviivoitin - 30 cm, hopea
Tuote# P165.132_TP3095.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen viivoitin, jossa 5 eri asteikkoa (1:20, 1:25, 1:50, 1:75, 1:100), tyhjään sivuun voi painattaa oman mainoste...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 29002 kpl
49.
pyöräilijän pullo, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
pyöräilijän pullo, keltainen
Tuote# TBC809-1AM_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
muki, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, vihreä
Tuote# AP800546-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Monikäyttöinen kuulakynä alusta...
Arvio: 1.03 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä alustalla Stylus Touch Ball Pen Alzar, keltainen
Tuote# 14661005000_TP6351.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original pointer ball pen with screen-cleaning base included, with twist mechanism and soft body in bright tones.Screen ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 232 kpl
52.
antibakteerinen geeli
Arvio: 0.00 €/kpl
antibakteerinen geeli
Tuote# OTAC01_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Eristetty muki Nerux thermo mug...
Arvio: 17.62 €/kpl
Eristetty muki Nerux thermo mug, hopea
Tuote# AP721399-21_TP41917.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel, double-wall thermo mug with transparent drinking lid and cork base, 380 ml. In gift box.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 64 kpl
54.
20W 2-porttinen USB-laturi EU-p...
Arvio: 0.00 €/kpl
20W 2-porttinen USB-laturi EU-pist PLUGME, valkoinen
Tuote# MO2155-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
EU 2-napainen seinäsovitin/laturi. Tukee pikalataustekniikkaa (20W). 1 C-tyyppi. Tukee pikalataus 3.0/Power Delivery -t...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2642 kpl
55.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSUKCRBA2G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# AP721089-10_32GB_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Sun Ray -aurinkolasit kierrätet...
Arvio: 2.22 €/kpl
Sun Ray -aurinkolasit kierrätetystä muovista, punainen
Tuote# 12702621_TP0012.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä vastuullisesti valmistetut retromalliset aurinkolasit ovat ihanteellinen mainoslahja kesäfestivaaleilla, tapahtumis...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5082 kpl
58.
Urheilupaita Tecnic Plus T spor...
Arvio: 3.31 €/kpl
Urheilupaita Tecnic Plus T sport T-shirt, valkoinen
Tuote# AP791930-01_TP4193.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% polyester, breathable sport T-shirt. 135 g/m².
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
kuulakynä, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, valkoinen
Tuote# PNSMWHBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
monikäyttöinen taskutyövälineet...
Arvio: 0.00 €/kpl
monikäyttöinen taskutyövälineet, harmaa
Tuote# AP808104-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut