Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Korvaläpät Earmuffs Katoy, puna...
Arvio: 2.08 €/kpl
Korvaläpät Earmuffs Katoy, punainen
Tuote# 19348003000_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and warm headband earmuff in soft and warm polar fleece material. Available in a wide range of bright tones.Polar F...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 13045 kpl
2.
Elevate Rixford naisten fleecetakki, tu...
Arvio: 9.47 €/kpl
Elevate Rixford naisten fleecetakki, tummansininen
Tuote# 3949749_TP0019.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ulkopuolella medialaitteen johto-ohjain. Etutaskut kontrastivärisella vetoketjulla . Tikkaus yksityiskohdat kontrastivär...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 173 kpl
3.
Roly Capri naisten lyhythihainen t-p...
Arvio: 8.44 €/kpl
Roly Capri naisten lyhythihainen t-paita, oranssi-kreikkalainen
Tuote# R66833M_TP0018.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen ja muotoiltu naisten t-paita. 1x1 resorikankainen pyöreä kaula-aukko. Vahvistettu sauma pääntiessä. Irrote...
Väri: oranssi-kreikkalainen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
4.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSODREG4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
H2O Active® Pulse 600 ml flip k...
Arvio: 5.52 €/kpl
H2O Active® Pulse 600 ml flip kansi urheilujuomapullo, sininen
Tuote# 21005411_TP0015.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs kaareva muoto. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalist...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
6.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSHICBAG6_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
hi!dea MOVE BK. Kuulakärkikynä metalli...
Arvio: 0.73 €/kpl
hi!dea MOVE BK. Kuulakärkikynä metalliklipsillä, ruusu
Tuote# 81161-102_TP3810.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja metallisia sävyjä. Valkoinen runko, jossa värillinen luistamaton pinta. Saatavana use...
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Esiliina Apron Vanur, fuksia
Arvio: 2.31 €/kpl
Esiliina Apron Vanur, fuksia
Tuote# 14168011000_TP6352.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven apron in a wide range of bright tones. With front pocket and adjustment straps. Fitting above the knee.Non-Wov...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 2643 kpl
9.
Luottokorttikotelo Card Holder ...
Arvio: 0.77 €/kpl
Luottokorttikotelo Card Holder Blakbal
Tuote# 11463000000_TP6350.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line card holder made of recycled paper with aluminum inside. RFID (Radio Frequency Identification) security tech...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Muunneltava kauluri Neck Warmer...
Arvio: 2.04 €/kpl
Muunneltava kauluri Neck Warmer Becks, neon-vihreä
Tuote# 14559268000_TP6352.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neck warmer in soft elastic polyester and in bright fluorescent colors.Polyester
Väri: neon-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1879 kpl
11.
Bodum JAVA 350. Kahvinkeitin 350ml, p...
Arvio: 24.19 €/kpl
Bodum JAVA 350. Kahvinkeitin 350ml, punainen
Tuote# 34805-105_TP38124.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pressopannu, jossa on korkealaatuinen borosilikaattilasinen säiliö. Lasi on lämmönkestävää eikä se muuta kahvin luonnoll...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 635 kpl
12.
Kuulakynä Pen Tidil, valkoinen
Arvio: 1.42 €/kpl
Kuulakynä Pen Tidil, valkoinen
Tuote# 15466301000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen in an original Christmas design with body in glossy metallic finish. Available in Santa Claus, reindeer and ted...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1145 kpl
13.
Kuulakynä Paterson ballpoint pe...
Arvio: 1.51 €/kpl
Kuulakynä Paterson ballpoint pen, musta
Tuote# AP722532-10_TP4191.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled aluminium ballpoint pen with chrome parts. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
14.
Prixton TWS157 -nappikuulokkeet, valkoi...
Arvio: 22.48 €/kpl
Prixton TWS157 -nappikuulokkeet, valkoinen
Tuote# 2PA10501_TP00122.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langattomat nappikuulokkeet Bluetooth® 5.0 -ominaisuudella. Sisäänrakennettu mikrofoni handsfree-toiminnolla puheluiden ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 513 kpl
15.
Uma Kuulakynä CORAL GUM, tummanvihreä
Arvio: 1.16 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL GUM, tummanvihreä
Tuote# 0-0177_GUM_50-0347_TP3621.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with softtouch housing and softtouch clip.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Seasons Tromso viininjäähdytin, liuskek...
Arvio: 34.60 €/kpl
Seasons Tromso viininjäähdytin, liuskekivi-harmaa
Tuote# 11320991_TP00134.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu viininjäähdytin värikkäällä ulkopinnalla. Teräksinen sisäpinta on...
Väri: liuskekivi-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1246 kpl
17.
PU 44 lenkkarit BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
PU 44 lenkkarit BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2044-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 44. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 775 kpl
18.
Myssy Hat Pepper, punainen
Arvio: 3.22 €/kpl
Myssy Hat Pepper, punainen
Tuote# 21168003000_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Outside: 100% Cotton. Inside: 100% Polyester.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Uma Kuulakynä CANDY transparent M S...
Arvio: 2.86 €/kpl
Uma Kuulakynä CANDY transparent M SI, punainen
Tuote# 0-0124_TM-SI_50-1795_TP3622.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip, metal push-button and metal clip chrome plated.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Uma Kuulakynä CORAL GUM, okra
Arvio: 1.16 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL GUM, okra
Tuote# 0-0177_GUM_50-0130_TP3621.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with softtouch housing and softtouch clip.
Väri: okra
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
hi!dea ASIMOV. Muistikirja B6, punainen
Arvio: 2.34 €/kpl
hi!dea ASIMOV. Muistikirja B6, punainen
Tuote# 93715-105_TP3812.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
B6 spiraalimuistikirja. Kovat pahvikannet. 120 tyhjää kierrätyspaperisivua, kynäpidike ja kynä. 130 x 177 mmProperties :...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Monikäyttöinen kuulakynä Byzar ...
Arvio: 0.76 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Byzar touch ballpoint pen, sininen
Tuote# AP741524-06_TP4190.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen, with coloured body and matching colour touch stylus. With blue refill.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 31238 kpl
23.
Adapteri Scolt USB charger cabl...
Arvio: 3.90 €/kpl
Adapteri Scolt USB charger cable, hopea
Tuote# AP721102-21_TP4193.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB charger cable with keyring. With micro USB, USB-C and Lightning connectors.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
XD Collection RCS 5M/19mm mittanauha kierräte...
Arvio: 7.98 €/kpl
XD Collection RCS 5M/19mm mittanauha kierrätetystä muovista, harmaa, musta
Tuote# P112.151_TP3097.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5-metrinen mittanauha valmistettuna RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä. Kierrätetyn mate...
Väri: harmaa, musta
Varastosaldo: Vähintään 1332 kpl
25.
Bounce-rantapelisetti, valkoine...
Arvio: 6.19 €/kpl
Bounce-rantapelisetti, valkoinen, keltainen
Tuote# 10070207_TP0016.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantapelisetti hauskanpitoon. Useita värivaihtoehtoja. Kestävä rantapelisetti on valmistettu MDF-puusta, kahva on värill...
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 7913 kpl
26.
Termospullo 700 ml BOALI, tumma...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo 700 ml BOALI, tumma-laivasto-sininen
Tuote# MO6944-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ruostumatonta terästä)...
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 3086 kpl
27.
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki...
Arvio: 53.78 €/kpl
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki, musta
Tuote# 3930699_TP00153.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Muotoiltu vyötäröltä paremman istuvuuden vuoksi. Hihassa vetoke...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 216 kpl
28.
Canvas kassi RASSA COLOURED
Arvio: 0.00 €/kpl
Canvas kassi RASSA COLOURED
Tuote# MO6442-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
270 gr/m² canvas kassi pitkillä kahvoilla. Maksimi kanto painoraja 2,5 kiloa.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7029 kpl
29.
Roly Europa lasten lämpöeristetty ta...
Arvio: 31.76 €/kpl
Roly Europa lasten lämpöeristetty takki, punainen
Tuote# K50774I_TP00131.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävä topattu parkatakki. Keskellä vetoketju saman sävyisellä suojaavalla listalla. Korkea kaulus ja taitettu, irr...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Juomapullo Bottle Dokath, valko...
Arvio: 3.41 €/kpl
Juomapullo Bottle Dokath, valkoinen
Tuote# 15513001000_TP6353.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
420ml capacity glass bottle with neoprene cover in bright tones. With screw-on safety cap and carrying belt.Glass420 ml...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
31.
Hitschler erilaisia seurapelejä
Arvio: 0.00 €/kpl
Hitschler erilaisia seurapelejä
Tuote# GA10DE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Joulukoriste Figures Fantasy
Arvio: 0.92 €/kpl
Joulukoriste Figures Fantasy
Tuote# 19537115000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Christmas figures to hang in soft felt. Available in snowflake, Christmas tree and reindeer designs.Polyester
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
33.
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME MEN, aqua-blue
Tuote# S00571-AQ_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S PRIME miesten poolopaita. Vahvistettu kestävyys, olkasaumojen ansiosta. Erinomainen istuvuus. Saatavan useissa eri...
Väri: aqua-blue
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Kaiutin Speaker Wanap, valkoinen
Arvio: 8.48 €/kpl
Kaiutin Speaker Wanap, valkoinen
Tuote# 16506001000_TP6358.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eye catching design speaker in mushroom shape, with smartphone holder function. Bluetooth® 5.0 connectivity, with 3W po...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10746 kpl
35.
Camelbak CamelBak® Horizon 600 ml:n tyhj...
Arvio: 35.63 €/kpl
Camelbak CamelBak® Horizon 600 ml:n tyhjiöeristetty juomamuki, musta
Tuote# 10074590_TP00135.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu tyhjiöeristetty kaksiseinäinen Horizon 600 ml:n juomamuki pitää juomasi kuumana ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME MEN, harmaa-tuhka
Tuote# S00571-AS_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S PRIME miesten poolopaita. Vahvistettu kestävyys, olkasaumojen ansiosta. Erinomainen istuvuus. Saatavan useissa eri...
Väri: harmaa-tuhka
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Lumentyönnin Membek ice scraper...
Arvio: 3.18 €/kpl
Lumentyönnin Membek ice scraper, luonnollinen
Tuote# AP800457-00_TP4193.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ice scraper with bamboo handle.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1608 kpl
38.
Camelbak CamelBak® Horizon 500 ml:n tyhj...
Arvio: 32.16 €/kpl
Camelbak CamelBak® Horizon 500 ml:n tyhjiöeristetty juomamuki, valkoinen
Tuote# 10074601_TP00132.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu tyhjiöeristetty kaksiseinäinen Horizon 500 ml:n juomamuki pitää juomasi kuumana ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä ...
Arvio: 32.53 €/kpl
Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, harmaa-kanerva
Tuote# T9500.013.XXXL_TP30932.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-joggersit, jotka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista. Paino on 340 G/M²...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 297 kpl
40.
Korvakuulokkeet Earphones Dodia...
Arvio: 12.71 €/kpl
Korvakuulokkeet Earphones Dodiax, musta
Tuote# 20295002000_TP63512.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Earphones with Bluetooth® 5.3 connection and hands-free function. Ergonomically designed, including touch control button...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Kirjasin Cilux notebook, vaalea...
Arvio: 4.18 €/kpl
Kirjasin Cilux notebook, vaaleansininen
Tuote# AP791753-06V_TP4194.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather covered notebook with 100 blank sheets, bookmark and rubber strap.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.02 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO antibacterial, harmaa
Tuote# 0-2250_ANTIBAC_57-7527_TP3621.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled, antibacterial and antiviral recycled PET material with opaque glossy housi...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Käännettävä sateenvarjo DUNDEE
Arvio: 0.00 €/kpl
Käännettävä sateenvarjo DUNDEE
Tuote# MO9002-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T pongee 23 tuuman käännettävä sateenvarjo, kaksikerroksinen. Lasikuitu ruoteet ja runko, manuaalinen avaus ja automa...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 5117 kpl
44.
XD Collection Pedro AWARE RPET deluxe kylmäla...
Arvio: 43.79 €/kpl
XD Collection Pedro AWARE RPET deluxe kylmälaukku 5W aurinkopaneelilla, musta
Tuote# P422.511_TP30943.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä moderni AWARE? RPET -kylmälaukku on mukana jokaisessa seikkailussa. Tilava PEVA-sisätila, johon mahtuu jopa 24 tölk...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 19 kpl
45.
Kilvenkannatin Id Badge Lanyard...
Arvio: 1.87 €/kpl
Kilvenkannatin Id Badge Lanyard Mäs, sininen
Tuote# 13709019000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Identifier in PVC with matching color lanyard in bright tones and with carabiner closure. Circular tablet for printing.P...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
46.
Monikäyttöinen kuulakynä Holder...
Arvio: 1.00 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Holder Pen Finex, hopea
Tuote# 14972009000_TP6351.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction ball pen with push-up mechanism in bold colors and dual-function clip especially designed to function as a...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
47.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, bordeaux
Tuote# T9200.007.XXL_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
48.
Makeinen / , musta
Arvio: 2.49 €/kpl
Makeinen / , musta
Tuote# 1926.200_11001_TP6362.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini clic-clac filled with approx. 23 gram peppermintingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 mont...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Uma Kuulakynä DROP K transparent, k...
Arvio: 0.84 €/kpl
Uma Kuulakynä DROP K transparent, keltainen
Tuote# 0-0160_KT_59-0102_TP3620.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel and opaque glossy housing, clip and push-button transpare...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Collegepusero Adult Sweatshirt ...
Arvio: 12.34 €/kpl
Collegepusero Adult Sweatshirt Sendex, tummansininen
Tuote# 113010061_TP63512.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex adult sweatshirt. Made in a combination of brushed organic cotton and RPET polyester 280gsm. Collar, cuffs and wa...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 935 kpl
51.
Kuulakynä Pen Zonet, fuksia
Arvio: 0.62 €/kpl
Kuulakynä Pen Zonet, fuksia
Tuote# 13523011000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Classic ball pen with push-up mechanism, bold bicolor design and body in frosted colors with a smooth finish. With comfo...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
52.
XD Collection 10W hiirimatto ja langaton lata...
Arvio: 15.94 €/kpl
XD Collection 10W hiirimatto ja langaton latausteline korkista, ruskea
Tuote# P308.519_TP30915.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton 10W lataava hiirimatto FSC 100% korkkiulkoasulla. Voidaan käyttää sekä hiirimattona että puhelintelineenä. Lang...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 75 kpl
53.
Toimiston organisaattori Holder...
Arvio: 16.73 €/kpl
Toimiston organisaattori Holder Organizer Tronser, harmaa
Tuote# 16944008000_TP63516.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylish and functional organiser with magnetised stand, ideal for easy work with laptops anywhere. Made of durable, grey...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 61 kpl
54.
Tee, valkoinen
Arvio: 1.52 €/kpl
Tee, valkoinen
Tuote# 1371.100_TP6361.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Envelope all-over printed with 1 sachet Pickwick English Teaother flavours possible on request.Shelf life : 24 months.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
eristetty pullopussi, luonnolli...
Arvio: 0.00 €/kpl
eristetty pullopussi, luonnollinen
Tuote# AP733734-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Juomasetti HELSINKI SET
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomasetti HELSINKI SET
Tuote# MO6616-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu setti, sisältää 2x 350 ml mukia ja 750 ml kaksiseinäisen juomapullon.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2681 kpl
57.
hiiri, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
hiiri, harmaa
Tuote# AP733969-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Kuulakärkikynä ABS SIDE, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä ABS SIDE, valkoinen
Tuote# MO6991-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä painonapilla kierrätetystä ABS-materiaalista. Valkoinen runko ja kontrastivärinen klipsi, sininen muste.<...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 38065 kpl
59.
Juomapullo Bottle Boxter, punai...
Arvio: 1.78 €/kpl
Juomapullo Bottle Boxter, punainen
Tuote# 13584003000_TP6351.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
400ml capacity bottle with flexible, PET material body in vivid colors. Screw-on safety cap and matching color, metal, c...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 27183 kpl
60.
RFX M-10 heijastava PVC-magneet...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX M-10 heijastava PVC-magneetti, lumihiutale
Tuote# 1PR06701_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä tämä heijastava magneetti vaatteisiin, laukkuihin tai muihin ulkoilutarvikkeisiin lisätäksesi näkyvyyttä pimeäs...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut