Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
XD Collection Kraft muistilappulehtinen A6 ky...
Arvio: 3.15 €/kpl
XD Collection Kraft muistilappulehtinen A6 kynällä, ruskea
Tuote# P774.289_TP3093.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kätevä kraft muistilappulehtinen kaikille päivittäisille muistiinpanoillesi. Lehtisessä on kraft kansi (300gsm), suuri m...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 9706 kpl
2.
Kierrätetystä 210 g/m² materiaa...
Arvio: 4.59 €/kpl
Kierrätetystä 210 g/m² materiaalista valmistettu kiristysnyörillinen Pheebs-reppu 6L, punainen
Tuote# 12046091_TP0014.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä puuvillasta ja polyesteristä valmistettu kassi 210 g/m². Kierrätetty puuvilla valmistetaan valmistusmateri...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5097 kpl
3.
Elevate Niagara naisten lyhythihainen t...
Arvio: 14.88 €/kpl
Elevate Niagara naisten lyhythihainen tyköistuva t-paita, tummansininen
Tuote# 3901149_TP00114.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Raglan-hihat. Ohuet tikatut yksityiskohdat . Satiininen niskateippi . Tuotemerkk...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 94 kpl
4.
hi!dea ALCOTT A6. Muistikirja A6, luon...
Arvio: 1.03 €/kpl
hi!dea ALCOTT A6. Muistikirja A6, luonnollinen
Tuote# 93274-160_TP3811.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A6 muistikirja pahvikansilla (250 g/m²) ja pyöristetyillä kulmilla. 80 tyhjää kierrätyspaperisivua peräisin kestävän keh...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 13349 kpl
5.
Taskumatti Hip Flask Balton, ho...
Arvio: 4.37 €/kpl
Taskumatti Hip Flask Balton, hopea
Tuote# 20133009000_TP6354.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
540 ml capacity hip flask made in aluminium and available in a wide range of metallic colours. Presented in an attractiv...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 482 kpl
6.
Urheilupyyhe Bayalax towel, pun...
Arvio: 21.01 €/kpl
Urheilupyyhe Bayalax towel, punainen
Tuote# AP721206-05_TP41921.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large size, microfibre towel, 310 g/m².
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 32 kpl
7.
Uma Kuulakynä KLICK, bordeaux
Arvio: 0.96 €/kpl
Uma Kuulakynä KLICK, bordeaux
Tuote# 0-0046_50-0194_TP3620.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted or opaque matt housing, curved clip silver matt and heavy metal tip matt ch...
Väri: bordeaux
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Vetolaukku 600D RPET VOYAGE
Arvio: 0.00 €/kpl
Vetolaukku 600D RPET VOYAGE
Tuote# MO6807-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D RPET polyesteristä valmistettu pehmeäkantinen vetolaukku. Laukussa on kannettavalle tietokoneelle vetoketjullinen t...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 599 kpl
9.
H2O Active® Tempo 700 ml kupuka...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Tempo 700 ml kupukantinen urheilujuomapullo, kalkinvihreä
Tuote# 21004220_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs, ohut muotoilu. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalis...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
10.
Reclaim 15" GRS-kierrätetty kak...
Arvio: 15.97 €/kpl
Reclaim 15" GRS-kierrätetty kaksivärinen reppu kannettavalle 14 l, harmaa, musta
Tuote# 12065590_TP00115.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ulkopinnaltaan 100 % GRS-kierrätysmateriaaleista valmistettu reppu kannettavalle, jossa on kaksi vetoketjullista etutask...
Väri: harmaa, musta
Varastosaldo: Vähintään 7136 kpl
11.
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puu...
Arvio: 16.38 €/kpl
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9100.001.4XL_TP30916.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular t-paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 180 G/M². Pai...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 811 kpl
12.
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "k...
Arvio: 4.99 €/kpl
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "keya" WCS180, pullo-vihreä
Tuote# 158702251_TP6354.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for woman in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 242 kpl
13.
MyKit-matkänsiapupakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-matkänsiapupakkaus
Tuote# 1Z250708_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Perusensiapupakkaus matkailijoille. Tämän pakkauksen avulla olet valmis hoitamaan vammoja matkoillasi. Sisältö: 12 pesun...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Ocean Bottle 500 ml:n tyhjiöeristetty vesipu...
Arvio: 45.68 €/kpl
Ocean Bottle 500 ml:n tyhjiöeristetty vesipullo, oranssi-auringonlasku
Tuote# 10075130_TP00145.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml:n Ocean Bottle -pullossa on tyhjiöeristys, joka pitää juomat kuumina jopa 8 tuntia ja kylminä jopa 18 tuntia. Jok...
Väri: oranssi-auringonlasku
Varastosaldo: Vähintään 1021 kpl
15.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSMIFUG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Väriliidut STRIPER
Arvio: 0.00 €/kpl
Väriliidut STRIPER
Tuote# IT2349-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
30 väriliitua, kartonkisessa putkessa.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 9854 kpl
17.
Uma Kuulakynä JAZZ frozen, antrasii...
Arvio: 0.80 €/kpl
Uma Kuulakynä JAZZ frozen, antrasiitti
Tuote# 0-0580_TF_50-0405_TP3620.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing, rubber grip zone and curved metal clip. Push-button, ring an...
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, harmaa
Tuote# T9401.013.S_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
19.
Norse 590 ml kuparivakuumierist...
Arvio: 16.82 €/kpl
Norse 590 ml kuparivakuumieristetty pullo, musta
Tuote# 10053500_TP00116.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä, kaksinkertainen tyhjiörakenne kuparieristyksellä, jonka avulla juoma pysyy kuumana 12 tunnin ajan ja kylmänä 48...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5778 kpl
20.
Bambu langaton laturi TISPAD
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu langaton laturi TISPAD
Tuote# MO9667-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton ABS laturi bambu yksityiskohdalla, lähtövirta DC5V/1A (5W) Yhdistä laturi tietokoneeseen ja aseta älypuhelin al...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 28682 kpl
21.
hi!dea MIGUEL. Domino-peli, ruskea
Arvio: 2.05 €/kpl
hi!dea MIGUEL. Domino-peli, ruskea
Tuote# 98004-150_TP3812.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Domino-peli kannellisessa puulaatikossa. Mustat palikat kohokuvioilla ja valkoisilla yksityiskohdilla. 146 x 50 x 30 mm-...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Pasianssi Immermor Creative mem...
Arvio: 6.07 €/kpl
Pasianssi Immermor Creative memory game, luonnollinen
Tuote# AP718383_TP4196.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laminated birch wood memory game with custom graphics. With 24 tiles (40x40 mm). Price includes 12 different full colour...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Kortti WooBadge custom magnetic...
Arvio: 1.77 €/kpl
Kortti WooBadge custom magnetic badge, luonnollinen
Tuote# AP716583-D_TP4191.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made birch plywood badge with magnetic pin and full colour printing. Price includes UV LED printing. MOQ: 100 pcs...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Raquel-urheilupyyhe RPET-materi...
Arvio: 4.18 €/kpl
Raquel-urheilupyyhe RPET-materiaalista, pussissa, oranssi
Tuote# 12500131_TP0014.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Imee kosteuden tehokkaasti ja kuivuu nopeasti: pestävä urheilupyyhe, joka on valmistettu kierrätetystä RPET-materiaalist...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1264 kpl
25.
hi!dea THC SPRINT KIDS. Lasten verkkah...
Arvio: 23.70 €/kpl
hi!dea THC SPRINT KIDS. Lasten verkkahousut, musta
Tuote# 30309-103_TP38123.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Entsymaattisesti käsitellyt lasten verkkahousut, French Terryä (70 % puuvillaa, jossa on käytetty kestäviä viljelykäytän...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 219 kpl
26.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, puhdas-harmaa
Tuote# S11380-PG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: puhdas-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
27.
Muki Loom mug, valkoinen, punai...
Arvio: 4.99 €/kpl
Muki Loom mug, valkoinen, punainen
Tuote# AP761699-05_TP4194.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
White ceramic mug with coloured inside. 350 ml. In gift box.
Väri: valkoinen, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
RPET-pullo 600 ml VERNAL, läpin...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET-pullo 600 ml VERNAL, läpinäkyvä-vaaleansininen
Tuote# MO6976-52_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomapullo BPA-vapaata RPET-muovia jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvallinen korkki. Vuotamaton. Tila...
Väri: läpinäkyvä-vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 18596 kpl
29.
Valaiseva USB, valkoinen valo, ...
Arvio: 5.40 €/kpl
Valaiseva USB, valkoinen valo, valkoinen, hopea, musta
Tuote# 1Z48890F_TP0015.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen valo), joka valaisee kaiverretun logon, kun muisti on liitetty tietokone...
Väri: valkoinen, hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Rannetuki Wristband Beker, musta
Arvio: 2.14 €/kpl
Rannetuki Wristband Beker, musta
Tuote# 19340002000_TP6352.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elastic wristband in high quality and bright tones. Firm fitting, 7.3cm wide and made of technical 100% cotton material...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
SOL'S PIONEER MEN T-paita 175g PIONEE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PIONEER MEN T-paita 175g PIONEER MEN, harmaa-kanerva
Tuote# S03565-GM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PIONEER MEN, Miesten pyöreä kaula-aukkoinen Fitted Jersey T-paita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa, ...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
32.
Huulirasva GLOSS
Arvio: 0.00 €/kpl
Huulirasva GLOSS
Tuote# IT2698-29_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulirasva dermatologisesti testattu, SPF 10.Maku: Vanilja.
Väri: oranssi-läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 11517 kpl
33.
Riviera340 ml keraaminen muki, ...
Arvio: 6.60 €/kpl
Riviera340 ml keraaminen muki, keltainen, musta
Tuote# 10047605_TP0016.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Riviera-muki on mattapinnan ja sisäpuolen värikontrastin ansiosta todellinen katseenvangitsija missä tahansa kodissa tai...
Väri: keltainen, musta
Varastosaldo: Vähintään 1109 kpl
34.
Vyöhihna Holder Lanyard Kesey, ...
Arvio: 1.49 €/kpl
Vyöhihna Holder Lanyard Kesey, oranssi, sininen
Tuote# 20747007000_TP6351.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Silicone.
Väri: oranssi, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Esiliina Konner apron, musta
Arvio: 9.04 €/kpl
Esiliina Konner apron, musta
Tuote# AP721162-10_TP4199.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured apron with front pockets. Material: 80% polyester/ 20% cotton.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 702 kpl
36.
Hyppynaru Derix skipping rope, ...
Arvio: 2.04 €/kpl
Hyppynaru Derix skipping rope, sininen
Tuote# AP741696-06_TP4192.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Skipping rope with plastic handles.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2690 kpl
37.
poncho, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
poncho, sininen
Tuote# AP733464-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Avainketju CreaFob custom made ...
Arvio: 1.21 €/kpl
Avainketju CreaFob custom made keyring, oranssi
Tuote# AP718119-03_TP4191.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, acrylic keyring with full colour printing. Produced in custom shape - maximum size: 45x45 mm. Price include...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Taskupeili Pocket Mirror Thiny,...
Arvio: 1.01 €/kpl
Taskupeili Pocket Mirror Thiny, punainen
Tuote# 13052003000_TP6351.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding mirror in a wide range of bright frosted colors.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
40.
Elevate Orion miesten softshell-takki, ...
Arvio: 31.80 €/kpl
Elevate Orion miesten softshell-takki, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3832389_TP00131.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Muovinen etuvetoketju. Rintatasku, j...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 131 kpl
41.
Saippuakuplat Bubbles Bujass, v...
Arvio: 2.01 €/kpl
Saippuakuplat Bubbles Bujass, vihreä
Tuote# 14686004000_TP6352.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cheerful soap bubble maker in a varied range of bright tones, with skill game integrated in cover. For 2 pump sizes. Liq...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
ilmapallo
Arvio: 0.00 €/kpl
ilmapallo
Tuote# AP718093-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
kertakäyttöaterimet, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöaterimet, ruskea
Tuote# TBC730-12-390_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
SOL'S MOON Naisten T paita 150g MOON,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S MOON Naisten T paita 150g MOON, harmaa-kanerva
Tuote# S11388-GM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S MOON naisten v-kaula-aukkoinen t-paita, hieman syvempi v-kaula ja istuva leikkaus ommellulla sivusaumalla, vahvist...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 140 kpl
45.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, punainen
Tuote# T4100.008.XXL_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
46.
Original Lanyards Lanyard Tube Long Set I. Lanyar...
Arvio: 2.82 €/kpl
Original Lanyards Lanyard Tube Long Set I. Lanyard Tube Long Set I. Perusmallit, valkoinen, oranssi
Tuote# 75093-386_TP3812.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Räätälöitävä Original Lanyards® pitkä putkikaulanauha polyamidia jossa 40 vakioväriä muokattavaksi. Sisältää seuraavat l...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 9905 kpl
47.
Tietokonereppu Backpack Turmon,...
Arvio: 11.43 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Turmon, tummansininen
Tuote# 21094006000_TP63511.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Padded Laptop Compartment. Padded Back and Shoulder Straps<b>Composition : </b>Polyester 600D RPET.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFECT WOMEN, musta
Tuote# S11347-BK_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT naisten poolopaita, 1x1 joustinneule kaulus ja hihansuut, vahvistettu kaulasauma, 2 sävyyn sopivaa helmipn...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1033 kpl
49.
Kynäkotelo Set Kaylax, hopea
Arvio: 12.33 €/kpl
Kynäkotelo Set Kaylax, hopea
Tuote# 11684009000_TP63512.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eco-friendly set of ball pen and roller pen, made in recycled stainless steel. Including: Ball pen with push-button me...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetyst...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetystä polyesteristä, jäävuori
Tuote# T4702.023.XS_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten bodywarmer on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikattu...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
51.
XD Collection Tartan-piknikhuopa, musta
Arvio: 21.29 €/kpl
XD Collection Tartan-piknikhuopa, musta
Tuote# P459.610_TP30921.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Perinteinen huopa (130x145cm), pinta kudottua akryyliä (120 g/m2), värillinen ruutukuosi, huovan takaosa vedenpitävää PV...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2690 kpl
52.
Elevate Calgary naisten lyhythihainen p...
Arvio: 16.28 €/kpl
Elevate Calgary naisten lyhythihainen pikeepaita, karsia
Tuote# 3808138_TP00116.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kolme nappia . Pick-Stitch details. Satiininen niskateippi...
Väri: karsia
Varastosaldo: Vähintään 92 kpl
53.
juomapullo, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, valkoinen
Tuote# AP716727-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
USB-tikku, koboltin-sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, koboltin-sininen
Tuote# PCUSMICB3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: koboltin-sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, b...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, bordeaux
Tuote# 30131-115_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 7496 kpl
56.
USB Stylus, valkoinen
Arvio: 4.57 €/kpl
USB Stylus, valkoinen
Tuote# 1Z39230F_TP0014.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Stylus. This multi functional USB stick includes a stylus for easy use on your touchscreen phone or tablet With this...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Suuri paperikassi PAPER TONE L
Arvio: 0.00 €/kpl
Suuri paperikassi PAPER TONE L
Tuote# MO6174-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri paperikassi 90gr/m².
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8331 kpl
58.
kirjasin, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, luonnollinen
Tuote# AP800740-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 8954 kpl
59.
Elevate Pallas naisten topattu liivi, s...
Arvio: 37.87 €/kpl
Elevate Pallas naisten topattu liivi, sininen
Tuote# 3943444_TP00137.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Rinta...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 115 kpl
60.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.98 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Byzar, sininen, oranssi
Tuote# 14660007000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and ultra-fine aluminum body in a smooth metallic finish in varied colors and matc...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 35477 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut