Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Case Logic tietokonepussi, sininen-taivas
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, sininen-taivas
Tuote# CE18LB_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen-taivas
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Vyölaukku Waistbag Tildak, puna...
Arvio: 3.60 €/kpl
Vyölaukku Waistbag Tildak, punainen
Tuote# 15502003000_TP6353.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Triangular design waist bag in soft polyester 210D with varied colors. Designed for sports and leisure activities. With ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2372 kpl
3.
Trails-reppu 24L, valkoinen, mu...
Arvio: 32.28 €/kpl
Trails-reppu 24L, valkoinen, musta
Tuote# 12051401_TP00132.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yhdistelmä retki- ja päiväreppua, jossa on värillinen ulkosivu, kuminauha ja heijastavat tehosteet etupaneelissa. Kaksi ...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 1717 kpl
4.
Moneta kuulakärkikynä kierrätet...
Arvio: 1.20 €/kpl
Moneta kuulakärkikynä kierrätetystä alumiinista, punainen
Tuote# 10782221_TP0011.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä alumiinista valmistettu kuulakärkikynä, jossa on kiiltävä lakkapinta ja upeita kromattuja yksityiskohtia. ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2472 kpl
5.
Orgaaninen pyyhe 50x30cm SERRY,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Orgaaninen pyyhe 50x30cm SERRY, kuninkaallinen
Tuote# MO2258-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Froteepyyhe 100 %:sta 360 g/m²:n luomupuuvillaa. 50x30cm. Froteemateriaali on pehmeää ja imukykyistä.<br>Dimensions : 50...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
hi!dea MENDOZA. Lanyard rannenauha pol...
Arvio: 0.69 €/kpl
hi!dea MENDOZA. Lanyard rannenauha polyesteria, valkoinen
Tuote# 94976-106_TP3810.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lanyard rannenauha polyesteria. Sublimaatio rannekkeen toisella puolella. Turvalukko sisälly. Painatus alue : 15 x 640 m...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 256815 kpl
7.
Bodum CHAMBORD 1L. Kahvinkeitin 1L, m...
Arvio: 56.05 €/kpl
Bodum CHAMBORD 1L. Kahvinkeitin 1L, musta
Tuote# 34811-103_TP38156.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvinkeitin. Kapasiteetti enintään 1 litra. 141 x 230 x 107 mmProperties : Sove...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
8.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 3.66 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Blades, fuksia
Tuote# 14780011000_TP6353.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in 210T soft polyester, in cheerful and wide range of colors. With zippered front pocket and headpho...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 48836 kpl
9.
Collegepusero Peyten fleece jac...
Arvio: 8.87 €/kpl
Collegepusero Peyten fleece jacket, musta
Tuote# AP741907-10_TP4198.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Micro polar fleece jacket with short zipper and anti-pilling finish. 100% polyester, 155 g/m².
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Keskikokoinen paperikassi PAPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
Keskikokoinen paperikassi PAPER TONE M
Tuote# MO6173-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keskikokoinen paperikassi 90gr/m².
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 27087 kpl
11.
Fouta-pyyhe Towel Pareo Lainen,...
Arvio: 7.53 €/kpl
Fouta-pyyhe Towel Pareo Lainen, ruskea
Tuote# 20752018000_TP6357.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 180 g/ m2.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
RPET-kuitukangas-ostoskassi KAI...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET-kuitukangas-ostoskassi KAIMANI, valkoinen
Tuote# MO2194-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET-kuitukankaasta valmistettu ostos- tai rantakassi, jossa on pitkät kahvat. 80 gr/m².<br>Dimensions : 38X42CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 13800 kpl
13.
Elevate Fairview miesten kevytuntuvalii...
Arvio: 63.28 €/kpl
Elevate Fairview miesten kevytuntuvaliivi, antrasiitti
Tuote# 3942095_TP00163.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Joustava päärme . Rintatasku, jossa on vetoketju. Vetoketjullis...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 238 kpl
14.
juomapullo, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, hopea
Tuote# AP733003-21_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 227 kpl
15.
Taskulamppu Torch Fillex, vihreä
Arvio: 2.09 €/kpl
Taskulamppu Torch Fillex, vihreä
Tuote# 14640004000_TP6352.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Camping flashlight in beautiful bicolor design with soft body in bright tones. With LED light and metal handle for hangi...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3767 kpl
16.
hi!dea THC ADAM. Miesten lyhythihainen...
Arvio: 27.47 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten lyhythihainen puuvillapolopaita, tummansininen
Tuote# 30133-184_TP38127.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 463 kpl
17.
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Tuote# MO6903-52_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
BPA-vapaa Tritan?-juomapullo. Sisältää silikonilenkin kiinnitystä varten. Tilavuus 500 ml. Ei sovellu hiilihapollisille ...
Väri: läpinäkyvä-vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 2697 kpl
18.
Ruokapussi Karzak produce bag, ...
Arvio: 1.41 €/kpl
Ruokapussi Karzak produce bag, luonnollinen
Tuote# AP722222-00_TP4191.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reusable recycled cotton produce bag with drawstring closure. 100% recycled cotton, 120 g/m².
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1958 kpl
19.
Lippalakki BASIE
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki BASIE
Tuote# MO8834-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6-paneelinen puuvillatoimikas lippalakki, säädettävä suljin. 6 ommeltua reikää samanvärisillä tikkauksilla, koko 7 1/4.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10604 kpl
20.
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, p...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, punainen
Tuote# 1-0148_SI_RECY_SHELL_01-0199_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyster...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Mittanauha MIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Mittanauha MIA
Tuote# MO8238-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS 5 m ammattimainen mittanauha, sisältää rannehihnan ja kiiltävän metallisen vyökiinnikkeen.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8010 kpl
22.
Ostoskassi Foldable Bag Biyon, ...
Arvio: 3.41 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Biyon, punainen
Tuote# 11814003000_TP6353.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line folding bag, made of 120g/m2 recycled cotton. Stitched finish and long reinforced handles (70 x 2,5cm). Smal...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Askelmittari BRATARA
Arvio: 0.00 €/kpl
Askelmittari BRATARA
Tuote# MO9136-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Askelmittari, sisältää askel-, etäisyys-, aika- ja kalorilaskurin. 1 AG10 paristo sisältyy toimitukseen.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 27207 kpl
24.
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, bordeaux
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, bordeaux
Tuote# S47101-BG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SNAKE, Unisex-huppari. Edullinen modernilla istuvuudella. Elastaania hihansuissa ja helmassa, kengurutasku, huppu,...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 193 kpl
25.
Monikäyttöinen osoitinkynä Styl...
Arvio: 0.81 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Stylus Touch Ball Pen Piket, valkoinen
Tuote# 20656001000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Aluminium/ Bamboo.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
MyKit-ensiapupakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus
Tuote# 1Z250005_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tätä perusensiapupakkaus on kätevä niin kotona kuin autossakin vammojen ja hätätilanteiden varalta. Sisältö: 12 pesunkes...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Antonio Miro Kuulakynä Pen Helmor, hopea
Arvio: 2.87 €/kpl
Antonio Miro Kuulakynä Pen Helmor, hopea
Tuote# 17335009000_TP6352.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen by Antonio Miró in an elegant design and soft aluminum body with silver colored accessories. Push-up mechanism,...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 35477 kpl
28.
XD Collection RCS 5M/19mm mittanauha kierräte...
Arvio: 7.98 €/kpl
XD Collection RCS 5M/19mm mittanauha kierrätetystä muovista, harmaa, musta
Tuote# P112.151_TP3097.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5-metrinen mittanauha valmistettuna RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä. Kierrätetyn mate...
Väri: harmaa, musta
Varastosaldo: Vähintään 1332 kpl
29.
Muki, harmaa, keltainen
Arvio: 3.21 €/kpl
Muki, harmaa, keltainen
Tuote# Tokio_320ml-grey-yellow_TP5683.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa, keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Webcam-suojus Webcam Cover Baley
Arvio: 0.81 €/kpl
Webcam-suojus Webcam Cover Baley
Tuote# 11462000000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sliding cover in nature line made of recycled paper. Designed to cover the camera of electronic devices and ensure priva...
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
31.
ilmapallo
Arvio: 0.00 €/kpl
ilmapallo
Tuote# AP718093-25_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPERIAL, sitruunankeltainen
Tuote# S11500-LE_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL, Miesten t-paita, pyöreä kaula-aukko, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, vahvistusnau...
Väri: sitruunankeltainen
Varastosaldo: Vähintään 5002 kpl
33.
Herschel Novel duffelilaukku 43 l, kierr...
Arvio: 99.07 €/kpl
Herschel Novel duffelilaukku 43 l, kierrätysmateriaalia, tummansininen
Tuote# 12069355_TP00199.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Etsitkö täydellistä matkakassia? Herschel Novel? -duffelilaukku on loistava vaihtoehto. Tämä laukku on suunniteltu kestä...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 951 kpl
34.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, harmaa
Tuote# T9200.013.M_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
35.
Vienna-kuulakärkikynä, hopea, m...
Arvio: 3.37 €/kpl
Vienna-kuulakärkikynä, hopea, musta
Tuote# 19665289_TP0013.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on irrotettava korkki ja EVA-ote.Metalli, EVA VaahtoTampopainatus - klipsin viereen - 35 x 6 mm - ...
Väri: hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Muki, valkoinen, oranssi
Arvio: 3.18 €/kpl
Muki, valkoinen, oranssi
Tuote# Duran_white_matt_320ml-white-orange_TP5683.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Narureppu MOIRA DUO
Arvio: 0.00 €/kpl
Narureppu MOIRA DUO
Tuote# MO9603-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 sävyinen narureppu pitkillä nyöreillä, valmistettu kierrätetystä puuvillasta ja polyesteristä. Tuote voi kutistua pain...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10163 kpl
38.
Termospullo Vacuum Flask Hosban...
Arvio: 12.76 €/kpl
Termospullo Vacuum Flask Hosban, vihreä
Tuote# 14875004000_TP63512.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500ml stainless steel thermos flask in brightly colored monochrome design. With safety dispenser and screw-on cap conver...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 6301 kpl
39.
Vinga of Sweden VINGA Miles termospullo 500 ML,...
Arvio: 15.72 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Miles termospullo 500 ML, valkoinen
Tuote# 5046_TP30915.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miles termospullossa voit pitää sekä kylmiä että kuumia juomia. Tehokkaan vakuumieristyksen ansiosta juomat säilyvät pul...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7495 kpl
40.
Chennai-juuttikassi 16L, luonno...
Arvio: 6.50 €/kpl
Chennai-juuttikassi 16L, luonnollinen
Tuote# 12013400_TP0016.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Chennai- kassi sopii puistoon, rannalle tai ruokakauppaan. Kassi on myös kestävä vaihtoehto, sillä se on valmistettu juu...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2604 kpl
41.
Pikeepaita Women Colour Polo Sh...
Arvio: 6.91 €/kpl
Pikeepaita Women Colour Polo Shirt Koupan, pullo-vihreä
Tuote# 211442251_TP6356.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Ring Spun Cotton, Pique 220 g/ m2.
Väri: pullo-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Vinga of Sweden VINGA Retro pihviveitset, hopea
Arvio: 17.40 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Retro pihviveitset, hopea
Tuote# V262049_TP30917.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4-osainen pihviveitsisetti on valmistettu korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä ja saarnipuusta. Skandinaavinen ...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1920 kpl
43.
Avainketju Blopp keyring, squar...
Arvio: 1.80 €/kpl
Avainketju Blopp keyring, square, luonnollinen
Tuote# AP718640-B_TP4191.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo plywood and PU leather keyring with metal ring.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1178 kpl
44.
Elevate Baikal GRS RPET -reppu 12L, har...
Arvio: 27.63 €/kpl
Elevate Baikal GRS RPET -reppu 12L, harmaa
Tuote# 12054480_TP00127.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä GRS-sertifioitu RPET-reppu, joka on valmistettu 80-prosenttisesti kierrätysmateriaaleista. Suuri vetoketjullinen...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1006 kpl
45.
pinssit, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
pinssit, hopea
Tuote# TPNPMASQ_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Rantatossut HONOLULU, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantatossut HONOLULU, punainen
Tuote# MO9082-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantatossut polyeteenipohjassa, PVC-hihnalla. Saatavana 2 kokoa, M- koko 36-39 ja L- koko 40-43.<br>Dimensions : 27,5X1,...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7997 kpl
47.
Selkäreppu Nidoran cotton backp...
Arvio: 18.00 €/kpl
Selkäreppu Nidoran cotton backpack, luonnollinen
Tuote# AP722536-00_TP41918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled cotton backpack with zipped compartment and front pocket. With distinctive recycled cotton label. 100% recycled...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 96 kpl
48.
Lasi Jar Abalon, sininen
Arvio: 1.71 €/kpl
Lasi Jar Abalon, sininen
Tuote# 15495019000_TP6351.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
320ml, multi purpose glass jar, with cover and straw in bright tones. With metal cover and presented in an attractive de...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5248 kpl
49.
Juomapullo Bottle Claud, sininen
Arvio: 5.68 €/kpl
Juomapullo Bottle Claud, sininen
Tuote# 20207019000_TP6355.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
550ml capacity bottle. Made of stylish and sustainable recycled aluminium. Satin finish, includes unique, BPA-free, scre...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 42 kpl
50.
Selkäreppu Backpack Galpox, val...
Arvio: 4.45 €/kpl
Selkäreppu Backpack Galpox, valkoinen
Tuote# 16343001000_TP6354.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Leisure backpack in resistant polyester 600D material, available in a wide range of vid colors. With double puller zippe...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
USB Business, punainen
Arvio: 4.82 €/kpl
USB Business, punainen
Tuote# 1Z39353F_TP0014.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Business. This USB stick has a convenient compact bodyWith this USB stick you can easily store all your important do...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Ross RPET -reppu kiristysnyöril...
Arvio: 7.07 €/kpl
Ross RPET -reppu kiristysnyörillä 5L, koboltin-sininen
Tuote# 12051811_TP0017.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnyörillinen musta reppu, jossa on narulla suljettava päälokero. Kanervanväriset tehosteet etupaneelissa ja musta...
Väri: koboltin-sininen
Varastosaldo: Vähintään 13312 kpl
53.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSODSIG6_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Unix kierrätysmuovista valmiste...
Arvio: 0.78 €/kpl
Unix kierrätysmuovista valmistettu kuulakärkikynä, harmaa
Tuote# 10789682_TP0010.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unix-kuulakärkikynä on valmistettu kierrätetystä muovista. Valitsemalla tämäntyyppisen kynän voimme tukea kierrätysajatt...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Kilvenkannatin Alter badge hold...
Arvio: 0.40 €/kpl
Kilvenkannatin Alter badge holder, musta, läpinäkyvä
Tuote# AP741196-10_TP4190.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Transparent PVC badge holder with solid colour header.
Väri: musta, läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 568 kpl
56.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSHIOWH1G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Nash-kuulakärkikynä, hopeanväri...
Arvio: 0.63 €/kpl
Nash-kuulakärkikynä, hopeanvärinen runko ja värillinen varsi, hopea, vihreä
Tuote# 10707701_TP0010.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on click-toiminto. Pehmeä ote.ABS MuoviDigitaalinen painatus - koko rungon pituus - 60 x 8 mm - ma...
Väri: hopea, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 11441 kpl
58.
SOL'S NEW SUPREME Neule 280g NEW SUPR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S NEW SUPREME Neule 280g NEW SUPREME, harmaa-kanerva
Tuote# S13250-GM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S NEW SUPREME collegepaita / college-paita unisex-koossa, vahvistettu kaulasauma ja kaulus sekä hihansuut elastaania...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 245 kpl
59.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSTWREG5_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Eläinten ruokakulho Foldable Bo...
Arvio: 6.98 €/kpl
Eläinten ruokakulho Foldable Bowl Keken, punainen
Tuote# 11503003000_TP6356.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact and portable two-compartment bowl. Outside made of durable 600D RPET polyester with reinforced piping. Waterproo...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9934 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut