Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecn...
Arvio: 4.79 €/kpl
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecnic Dinamic, sininen
Tuote# 162210191_TP6354.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in dynamic material, highly breathable and made of 100% polyester fabric of 135g/m2. Availab...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
muki, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, läpinäkyvä
Tuote# TBC6007-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
REGENT Naisten T paita 150g REG...
Arvio: 0.00 €/kpl
REGENT Naisten T paita 150g REGENT WOMEN, vihreä-armeija
Tuote# S01825-AR_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT naisten t-paita yksivärinen ja moderni leikkaus. Teipattu kaulasauma, joustava kaulus, sivusauma. Parhain l...
Väri: vihreä-armeija
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
kynttilä, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
kynttilä, vihreä
Tuote# AP800762-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Myssy Hat Holsen, sininen
Arvio: 3.46 €/kpl
Myssy Hat Holsen, sininen
Tuote# 15817019000_TP6353.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and warm knitted bob hat in double-layer, elastic polyester. With matching color front band for branding and availa...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
hi!dea MIKUS. Veitsi ruostumatonta ter...
Arvio: 1.84 €/kpl
hi!dea MIKUS. Veitsi ruostumatonta terästä ja PP, valkoinen
Tuote# 93872-106_TP3811.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Veitsi PP ja ruostumatonta terästä suojuksella. 205 x 31 x 13 mmProperties : Stainless steel, Soveltuu ruoka-aineilleRuo...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3689 kpl
7.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUM...
Arvio: 2.92 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUMA transparent, tummansininen
Tuote# 0-7200_T_57-0662_TP3622.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Elevate Kawartha miesten lyhythihainen ...
Arvio: 18.06 €/kpl
Elevate Kawartha miesten lyhythihainen luomu-t-paita, punainen
Tuote# 3801625_TP00118.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. V-neck. Joustava kangas. Pick-Stitch details. Satin shoulder to shoulder tape. Tuotemerkki siirtokuv...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 316 kpl
9.
Puuvilla narureppu COLORED
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvilla narureppu COLORED
Tuote# MO8484-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100 g / m² puuvilla narureppu.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 14757 kpl
10.
Uma Kuulakynä CALIBRA S, puu
Arvio: 5.78 €/kpl
Uma Kuulakynä CALIBRA S, puu
Tuote# 5-5100_05-W001_TP3625.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden retractable ballpoint pen with metal push-button, metal clip and metal tip silver glossy. Barrel made from PEFC c...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Aurinkolasit Sunglasses Musin, ...
Arvio: 1.46 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Musin, punainen
Tuote# 15282003000_TP6351.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With transparent frame finish in fun colors and black lenses.UV400 P...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 14205 kpl
12.
Plyysikangas Teddy Loony, sininen
Arvio: 6.75 €/kpl
Plyysikangas Teddy Loony, sininen
Tuote# 16497019000_TP6356.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and tender teddy bear. T-Shirt available in a wide range of colors,Polyester
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 670 kpl
13.
Cove juomapullo, 685 ml, pinkki
Arvio: 4.97 €/kpl
Cove juomapullo, 685 ml, pinkki
Tuote# 10065941_TP0014.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo kestävästä materiaalista kierrekannella. Kestävä, estää tahroja ja hajuja. Ruostumattomasta ter...
Väri: pinkki
Varastosaldo: Vähintään 13921 kpl
14.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 33.01 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta
Tuote# T9500.009.XXXL_TP30933.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
15.
Avainketju Keyring Tofin, sinin...
Arvio: 1.42 €/kpl
Avainketju Keyring Tofin, sininen, oranssi
Tuote# 16488007000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain in resistant polyester material with accessories in metal. Available in a wide range of colors.Metal/ Polyester
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2593 kpl
16.
Rantamailat Cupsol beach tennis...
Arvio: 5.45 €/kpl
Rantamailat Cupsol beach tennis, fuksia
Tuote# AP741663-25_TP4195.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Beach tennis with 2 rackets and one ball, made of wood and plastic.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Largo-lämpöpatteriavain avaimen...
Arvio: 1.50 €/kpl
Largo-lämpöpatteriavain avaimenperässä, muovinen, sininen
Tuote# 21087201_TP0011.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avaimenperä, jossa on yleisavain esimerkiksi lämpöpattereille, mittarikaapeille, lyhtypylväille. Neliönmuotoisen aukon r...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
18.
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, k...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, kuninkaallinen
Tuote# 30131-114_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 7496 kpl
19.
Termospullo 500 ml MAHUA, matta...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo 500 ml MAHUA, matta-hopea
Tuote# MO2109-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty tyhjiöpullo, materiaali kierrätetty ruostumaton teräs (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 15504 kpl
20.
USB-tikku, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, tummansininen
Tuote# PCUSSODBG9U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Baseline® Plus Grip 750 ml -urh...
Arvio: 2.67 €/kpl
Baseline® Plus Grip 750 ml -urheilujuomapullo urheilukannell, sininen
Tuote# 21068919_TP0012.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
Uma Kuulakynä GEOS frozen SI, viole...
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS frozen SI, violetti
Tuote# 1-0148_TF-SI_01-0268_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and upper part with coloured plug in opaque or transparent. Heavy m...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Lippalakki TEKAPO
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki TEKAPO
Tuote# MO9643-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 paneelinen lippalakki harjattua paksua puuvillaa ja säädettävä metallisolki kiinnitys takana, koko 7 1/4.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3157 kpl
24.
Fresh 'n Rebel akku, vaaleanpunainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel akku, vaaleanpunainen
Tuote# FR12PI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
USB-tikku USB Memory Yemil 32GB...
Arvio: 5.41 €/kpl
USB-tikku USB Memory Yemil 32GB, valkoinen
Tuote# 16052001632_TP6355.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
32GB USB flash drive, with twist mechanism, smooth finish body and metal clip. Switch-on indicator light. Presented in a...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5576 kpl
26.
Uma Kuulakynä PRIMA, vaaleansininen
Arvio: 0.90 €/kpl
Uma Kuulakynä PRIMA, vaaleansininen
Tuote# 0-0087_44-2925_TP3620.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white, grip zone and decorative ring coloured or opaque glossy b...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
H2O Active® Bop 500 ml -urheilu...
Arvio: 6.09 €/kpl
H2O Active® Bop 500 ml -urheilujuomapullo kaatonokkakannella, sininen, musta
Tuote# 21088306_TP0016.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Pullo on valmistettu kierrätetystä PET-materiaalista. Rois...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
28.
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFECT WOMEN, sininen
Tuote# S11347-HD_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT naisten poolopaita, 1x1 joustinneule kaulus ja hihansuut, vahvistettu kaulasauma, 2 sävyyn sopivaa helmipn...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1033 kpl
29.
Ostoskassi Turkal cotton shoppi...
Arvio: 5.53 €/kpl
Ostoskassi Turkal cotton shopping bag, punainen
Tuote# AP721145-05_TP4195.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 140 g/m².
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3594 kpl
30.
hi!dea ROBERTS. Lääkerasia, vaaleanvih...
Arvio: 1.12 €/kpl
hi!dea ROBERTS. Lääkerasia, vaaleanvihreä
Tuote# 94306-119_TP3811.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lääkerasia 4 kannellisella osiolla, saatavilla useissa väreissä. 60 x 60 x 18 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, BP...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Myssy Keyring Hat Telco, musta
Arvio: 1.55 €/kpl
Myssy Keyring Hat Telco, musta
Tuote# 13502002000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof polyester keychain hat in bright tones. Presented in a keychain ball in matching color the carrying carabiner...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Korualusta Ring Holder Salma
Arvio: 2.10 €/kpl
Korualusta Ring Holder Salma
Tuote# 14323264000_TP6352.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original metal support for rings in swan and cat designs.Metal
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Larvik-kylmäkassi 15L, tummansi...
Arvio: 13.88 €/kpl
Larvik-kylmäkassi 15L, tummansininen
Tuote# 19549363_TP00113.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri kylmälaukku maksimissaan 12 tölkille. Hihnaa voidaan käyttää pyyhkeen kantamiseen. Tarvikkeet eivät sisälly.70DPol...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 5452 kpl
34.
hi!dea BURPEE. Urheilunauha, musta
Arvio: 6.74 €/kpl
hi!dea BURPEE. Urheilunauha, musta
Tuote# 99970-103_TP3816.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neljän urheilunauhan pakkaus. Toimitetaan mustassa kuitukankaisessa pussissa. Nauhat ovat eri vahvuisia: Punainen - vahv...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 202 kpl
35.
hi!dea SANS. Kuulakärkikynä metallikli...
Arvio: 0.83 €/kpl
hi!dea SANS. Kuulakärkikynä metalliklipsillä, vaaleansininen
Tuote# 91634-124_TP3810.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on metallinen klipsi ja kiertomekanismi. Soveltuu käytettäväksi laitteissa sen kosketuskärjen ja m...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
LIVOO Imuri, valkoinen
Arvio: 56.30 €/kpl
LIVOO Imuri, valkoinen
Tuote# DOH135_TP63456.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
juomapullo, läpinäkyvä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, musta
Tuote# TBC815-70-1NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Kilvenkannatin Id Badge Alter, ...
Arvio: 0.88 €/kpl
Kilvenkannatin Id Badge Alter, sininen
Tuote# 14344019000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Identifier stamped in PVC with header in varied colors, transparent front window and back in white.PVC
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
39.
Makeinen, oranssi, läpinäkyvä
Arvio: 2.29 €/kpl
Makeinen, oranssi, läpinäkyvä
Tuote# 1790.138_11065_TP6362.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Micro glass jar 50 ml with full colour sticker on the lid, filled with sweetsShelf life : 24 months.Filling : Fruit Hea...
Väri: oranssi, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Elevate Arora naisten vetoketjullinen h...
Arvio: 51.72 €/kpl
Elevate Arora naisten vetoketjullinen huppari, musta
Tuote# 3821299_TP00151.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
resori sivupaneelit . Resorihihansuut. Ribbihelma tasaista neuletta. Hupussa nauhat . Kangaroo pocket. Puolikuu. Single ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
41.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# USTWU3BAG4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Pyöräilijän pullo Bottle Vandix...
Arvio: 7.38 €/kpl
Pyöräilijän pullo Bottle Vandix, läpinäkyvä
Tuote# 15695216000_TP6357.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650ml capacity high quality bottle with body in heat resistant (70ºC) and BPA free, tritan material. In a wide range of ...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 6640 kpl
43.
Orbit frisbee kierrätysmuovia, ...
Arvio: 2.30 €/kpl
Orbit frisbee kierrätysmuovia, vihreä
Tuote# 12702961_TP0012.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100-prosenttisesti kierrätysmuovista valmistettu frisbee, jossa yhdistyvät hauska myynninedistämisidea ja vahvat kestävä...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4021 kpl
44.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.87 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Arlequix, oranssi, sininen
Tuote# 21133007000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: oranssi, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
LIVOO Veitsenteroitin, musta
Arvio: 25.48 €/kpl
LIVOO Veitsenteroitin, musta
Tuote# DOM394_TP63425.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Electric knife sharpener - 4 guiding slots for knives, 1 slot for screwdriver and 1 slot for scissors - 2 grinding wheel...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 308 kpl
46.
Canvas kassi MO6379-09...
Arvio: 0.00 €/kpl
Canvas kassi MO6379-09 RESPECT COLOURED
Tuote# MO6380-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
280 gr/m² kierrätetty canvas kassi, pitkillä kahvoilla ja pohja levikkeellä. Tuote on valmistettu 50% puuvillasta ja 50%...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3523 kpl
47.
hi!dea EXPRESS. Matkamuki 310 mL, hopea
Arvio: 5.47 €/kpl
hi!dea EXPRESS. Matkamuki 310 mL, hopea
Tuote# 94634-127_TP3815.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuplaseinäinen matkamuki kannella ja luistamattomalla pohjalla. Ruostumatonta terästä ja PP:tä. Tilavuus 310 mL. ø73 x 1...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Silmälasikotelo Suncase custom ...
Arvio: 3.43 €/kpl
Silmälasikotelo Suncase custom glasses case, valkoinen
Tuote# AP718558_TP4193.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made softshell glasses case with all over sublimation printed graphics. 95% polyester and 5% elastane. MOQ: 100 p...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
juomapullo, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, sininen
Tuote# TBC884-LAZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
XD Collection 27" Impact AWARE RPET 190Tauto-...
Arvio: 21.67 €/kpl
XD Collection 27" Impact AWARE RPET 190Tauto-open sateenvarjo, hopea
Tuote# P850.672_TP30921.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämä Impact sateenvarjo on valmistettu 190T RPET pongee-materiaalista, ja v...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 2238 kpl
51.
Muistilapputeline, nipistin Cli...
Arvio: 1.11 €/kpl
Muistilapputeline, nipistin Clip Memo Holder Sanus
Tuote# 13821115000_TP6351.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallic note clip in an original medical design with.Polyresin
Varastosaldo: Vähintään 3295 kpl
52.
Adapteri USB Charger Dabol, val...
Arvio: 4.15 €/kpl
Adapteri USB Charger Dabol, valkoinen
Tuote# 15578001000_TP6354.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact USB charger of minimalist design in white color. Compatible with wall plug and car lighter. With folding accesso...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1819 kpl
53.
Uma Kuulakynä BRUSH GUM, violetti
Arvio: 7.74 €/kpl
Uma Kuulakynä BRUSH GUM, violetti
Tuote# 0-9610_GUM_58-7664_TP3627.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with softtouch housing, spring-mounted metal clip and plug matt chromed. [[https://www.youtube...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
USB Ovaali, hopea, punainen
Arvio: 5.72 €/kpl
USB Ovaali, hopea, punainen
Tuote# 1Z30582L_TP0015.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Ovaali. Ovaalin muotoinen USB- tikku. Klassinen malli jossa yhdistyy muovi ja alumiini. Muovi ja alumiini.Due to Chi...
Väri: hopea, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Selfiekeppi Selfie Stick Paicom...
Arvio: 1.62 €/kpl
Selfiekeppi Selfie Stick Paicom, vihreä
Tuote# 14932004000_TP6351.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact folding selfie stick, minimalist design, with 3.5mm jack connection, anti-rotation system and built-in shooter i...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3058 kpl
56.
Marksman Nahkapalakantinen Atlana-A5-mui...
Arvio: 7.29 €/kpl
Marksman Nahkapalakantinen Atlana-A5-muistikirja, musta
Tuote# 10757500_TP0017.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-kokoinen muistikirja, jonka päällinen on tehty ylijäämänahkapaloista. Sisältää kuminauhan, kynäsilmukan, kirjanmerkki...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, ko...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, koralli
Tuote# 30102-178_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: koralli
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
58.
Myssy Hat Madelyn, tummansininen
Arvio: 6.76 €/kpl
Myssy Hat Madelyn, tummansininen
Tuote# 11539006000_TP6356.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bob hat made of durable 100% recycled cotton. With embroidered ventilation holes and available in a variety of colours. ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 9722 kpl
59.
TekiÅ Hybrid Bluetooth-tehonäppäimist...
Arvio: 57.93 €/kpl
TekiÅ Hybrid Bluetooth-tehonäppäimistö AZERTY, musta
Tuote# 12423590_TP00157.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyt ja silti kestävä ja tyylikäs näppäimistö (78 näppäimen AZERTY-asettelu) alumiinikotelolla. Näppäimistö tukee Bluet...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 472 kpl
60.
Uma Kuulakynä SKY M, antrasiitti
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY M, antrasiitti
Tuote# 0-0125_M_50-0405_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white or black and transparent coloured collar, flexible metal c...
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut