Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Pyyhe MERRY
Arvio: 0.00 €/kpl
Pyyhe MERRY
Tuote# MO9933-53_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
360grm orgaanisesta puuvillasta valmistettu pyyhe, koko 100 x 80 cm.
Väri: norsunluu
Varastosaldo: Vähintään 498 kpl
2.
Lasipullo 1L LARGE LOU
Arvio: 0.00 €/kpl
Lasipullo 1L LARGE LOU
Tuote# MO6802-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri borosilikaattilasipullo, jossa on vuotamaton lasikorkki. Toimitetaan kartonkiputkessa. Tilavuus 1 l.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Iqoniq Talung mikrofleecetakki vetoket...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Talung mikrofleecetakki vetoketjulla r-polyesteristä, tummansininen
Tuote# T9603.002.M_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-mikrofleecetakki vetoketjulla, joka on valmistettu 100% kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä 240 G/...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 59 kpl
4.
Elevate Calgary miesten lyhythihainen p...
Arvio: 16.28 €/kpl
Elevate Calgary miesten lyhythihainen pikeepaita, sininen
Tuote# 3808044_TP00116.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kaksi nappia . Pick-Stitch details. Satiininen niskateippi...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 182 kpl
5.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9401.018.XXS_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
6.
Elevate Emerald lyhythihainen unisex Aw...
Arvio: 20.99 €/kpl
Elevate Emerald lyhythihainen unisex Aware-poolopaita kierrätetystä materiaalista, beige
Tuote# 3753907_TP00120.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Emerald lyhythihainen unisex-poolo kierrätetyistä materiaaleista ? kun kestävyys kohtaa tyylin. Poolossa yhdistyvät muka...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
7.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 21.01 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1810E.102_11066_TP63621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,9 liter with embossing, filled with sweetsother fillings possible at request.Shelf life ...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Liivi Jandro RPET softshell ves...
Arvio: 18.59 €/kpl
Liivi Jandro RPET softshell vest, musta
Tuote# AP722394-10_TP41918.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable, waterproof and windproof zipped RPET softshell bodywarmer vest with chest and side pockets. Outside: 92% RPE...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
H2O Active® Big Base 1 litran u...
Arvio: 8.55 €/kpl
H2O Active® Big Base 1 litran urheilujuomapullo kaatonokkakannella, violetti
Tuote# 21017637_TP0018.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilupullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roiskumaton k...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
10.
MyKit-matka- ja ensiapupakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-matka- ja ensiapupakkaus
Tuote# 1Z250808_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus matkailijoille. Tämän kattavan pakkauksen avulla olet valmis hoitamaan ja hoitamaan vammoja...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Vanilja kynttilä ANCIENT
Arvio: 0.00 €/kpl
Vanilja kynttilä ANCIENT
Tuote# MO6281-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vaniljan tuoksuinen vaha kynttilä lasilyhdyssä bambu kannella, pakattuna paperiseen lahjapakkaukseen. Arvioitu palamisai...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 11498 kpl
12.
Asiakirjasalkku Folder Index, m...
Arvio: 20.15 €/kpl
Asiakirjasalkku Folder Index, musta
Tuote# 13526002000_TP63520.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant Document bag with zipper closure in soft microfibre. Inside with notepad of 20 sheets with striped layout, a zip...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Sateenvarjo Umbrella Elmer, musta
Arvio: 13.69 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Elmer, musta
Tuote# 13553002000_TP63513.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality folding umbrella with 8 panels in sober colors. 100cm in diameter, with automatic opening and in resistant ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-pai...
Arvio: 16.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9101.016.L_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit t-paita on sama, kuin Iqoniq "Bryce" t-paita. Tässä tuotteessa on vain yksi ero: eliminoi...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 863 kpl
15.
Tritan Renew -pullo 650 ml BAY,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Tritan Renew -pullo 650 ml BAY, läpinäkyvä
Tuote# MO6961-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomapullo Tritan Renew? -materiaalista, joka on BPA-vapaata. Pullossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahval...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 5256 kpl
16.
kuulakynä USB-tikku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, sininen
Tuote# PCUSSKBUBAG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
hi!dea BELPIANO. Monikäyttöinen taskuv...
Arvio: 3.62 €/kpl
hi!dea BELPIANO. Monikäyttöinen taskuveitsi, luonnollinen
Tuote# 94159-160_TP3813.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen taskuveitsi ruostumattomasta teräksestä ja puusta. Sisältää 5 toimintoa: korkkiruuvi, nuija, pullon- ja t...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Rantamailat Beach Rackets Cupso...
Arvio: 3.89 €/kpl
Rantamailat Beach Rackets Cupsol, fuksia
Tuote# 14578011000_TP6353.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of beach rackets in natural wood with reinforced handle in varied bright tones. Presented in a mesh bag with matchi...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 14726 kpl
19.
Viiri Pennant Flag Portel, puna...
Arvio: 0.58 €/kpl
Viiri Pennant Flag Portel, punainen
Tuote# 16450003000_TP6350.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester pennant flag in XL size -80x30 cm fabric- in a wide range of vivid colors. Flagpole in white color.Polyester 2...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10164 kpl
20.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, hiekka
Tuote# T9302.006.S_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: hiekka
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
21.
Kodin murtohälytin Smart Camera...
Arvio: 44.09 €/kpl
Kodin murtohälytin Smart Camera Baldrick, valkoinen
Tuote# 15533001000_TP63544.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
HD 360° smart security camera with bracket and wall mounting. Remote controlling and viewing, wifi connection, push noti...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
22.
Esiliina Zowi Fairtrade apron, ...
Arvio: 10.28 €/kpl
Esiliina Zowi Fairtrade apron, luonnollinen
Tuote# AP722308-00_TP41910.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fairtrade cotton apron with front pocket and distinctive Fairtrade label. 100% Fairtrade cotton, 180 g/m².
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 21 kpl
23.
Kivitavara muki 160 ml SENSA
Arvio: 0.00 €/kpl
Kivitavara muki 160 ml SENSA
Tuote# MO8316-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kivitavara muki 160 ml. Tampopainatus ei ole konepesun kestävä, keraaminen siirtokuva on konepesun kestävä. Tuote ei ole...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 17006 kpl
24.
Roly Bahrain lasten lyhythihainen ur...
Arvio: 6.24 €/kpl
Roly Bahrain lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, neonkoralli
Tuote# K04072K_TP0016.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: neonkoralli
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
25.
XD Collection RCS Impact vakuumipullo kierrät...
Arvio: 17.02 €/kpl
XD Collection RCS Impact vakuumipullo kierrät. ruostumattomasta teräksestä, musta
Tuote# P435.701_TP30917.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact RCS kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu pullo pitää sinut virksityneenä koko päivän. Valmistet...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 16741 kpl
26.
Teräsmuki 330 ml REDU, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräsmuki 330 ml REDU, musta
Tuote# MO2112-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu termosmuki, jossa juomakansi. Tilavuus 330 ml. Vuotamaton.<br>Dim...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3770 kpl
27.
XD Xclusive Aria 5W langattomasti ladattava...
Arvio: 31.70 €/kpl
XD Xclusive Aria 5W langattomasti ladattava digikello, valkoinen
Tuote# P308.693_TP30931.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toiminnallisuus yhdistyy pohjoismaiseen muotoiluun Arian langattomassa laturissa. Langattomassa laturissa on integroitu ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2280 kpl
28.
Monikäyttöinen kuulakynä Woner ...
Arvio: 1.78 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Woner touch ballpoint pen, valkoinen, punainen
Tuote# AP721094-05_TP4191.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with blue refill. With special coating for mirror engraving matching the stylus...
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
29.
Laukkukoukku Foldable Bag Hange...
Arvio: 2.95 €/kpl
Laukkukoukku Foldable Bag Hanger Skype, sininen
Tuote# 19416019000_TP6352.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable metal bag hanger with leather PU crown in bright tones. Presented in an individual box with die-cut inside.Meta...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10911 kpl
30.
hi!dea LANDSCAPE. Urheilupullo 400 mL,...
Arvio: 3.97 €/kpl
hi!dea LANDSCAPE. Urheilupullo 400 mL, hopea
Tuote# 94601-127_TP3813.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen urheilupullo karabiinikoukulla. Tilavuus 400 mL. ø66 x 176 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Soveltuu ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Vahakynä Crayon Set Tune, vihreä
Arvio: 0.90 €/kpl
Vahakynä Crayon Set Tune, vihreä
Tuote# 19831004000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 crayons in cardboard box with window and in glossy bright tones. With cylindrical body in varied colors. Includ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
32.
Silikoniranneke Wristy silicone...
Arvio: 0.48 €/kpl
Silikoniranneke Wristy silicone wristband, vihreä
Tuote# AP809418-07_TP4190.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silicone wristband in solid colour, adult size.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 6420 kpl
33.
Unix kierrätysmuovista valmiste...
Arvio: 0.78 €/kpl
Unix kierrätysmuovista valmistettu kuulakärkikynä, kuninkaallinen
Tuote# 10789652_TP0010.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unix-kuulakärkikynä on valmistettu kierrätetystä muovista. Valitsemalla tämäntyyppisen kynän voimme tukea kierrätysajatt...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Metallinen avaimenperä-puhelint...
Arvio: 0.00 €/kpl
Metallinen avaimenperä-puhelinteli STANRIN, hopea
Tuote# MO2186-14_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallinen avaimenperä puhelintelineellä.<br>Dimensions : 5,5X2,95X0,8CM
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 8839 kpl
35.
Stressinpoisto Gotin antistress...
Arvio: 1.97 €/kpl
Stressinpoisto Gotin antistress ball, sininen
Tuote# AP781242-06_TP4191.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drop shaped antistress ball.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
36.
Roly Artic miesten täysvetoketjullin...
Arvio: 19.35 €/kpl
Roly Artic miesten täysvetoketjullinen fleecetakki, pullo-vihreä
Tuote# R64124Z_TP00119.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fleece-takki korkealla vuoratulla kauluksella ja saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Vetoketju kankaisella vetimell...
Väri: pullo-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Juomapullo Bottle Rextan, kulta...
Arvio: 7.17 €/kpl
Juomapullo Bottle Rextan, kultainen
Tuote# 16163023000_TP6357.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
790ml capacity bottle with body in stainless steel of bright and varied matt colors. With safety lid in matching color. ...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Kuulakynä Panther ballpoint pen...
Arvio: 0.39 €/kpl
Kuulakynä Panther ballpoint pen, sininen
Tuote# AP809499-06_TP4190.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with matching colour rubber grip. With blue refill.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 27 kpl
39.
JBL kuulokkeet, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
JBL kuulokkeet, sininen
Tuote# JB05BU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Nash kosketusnäyttö-kuulakärkik...
Arvio: 0.76 €/kpl
Nash kosketusnäyttö-kuulakärkikynä, musta muste, hopea, musta
Tuote# 10639201_TP0010.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylus-kuulakärkikynä, jossa on kierretoiminto.ABS MuoviDigitaalinen painatus - koko rungon pituus - 60 x 6 mm - max col...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 79441 kpl
41.
Gear X tarkkuusruuvimeisselisetti 56 o...
Arvio: 37.73 €/kpl
Gear X tarkkuusruuvimeisselisetti 56 osainen RCS alumiinista, musta
Tuote# P221.261_TP30937.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huipputehokas tarkkuuskärkisetti sisältää olennaiset osat matkapuhelinten, tablettien, tietokoneiden ja muiden laitteide...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 159 kpl
42.
XD Collection 3-osainen aivopelisetti, valkoi...
Arvio: 16.79 €/kpl
XD Collection 3-osainen aivopelisetti, valkoinen
Tuote# P940.263_TP30916.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Harjoita aivojasi kuin lihaksia! Aivopelit on hauska tapa parantaa analyyttista ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja. Ai...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5879 kpl
43.
Korvatulpat BUDS TO GO
Arvio: 0.00 €/kpl
Korvatulpat BUDS TO GO
Tuote# MO9501-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korvatulpat kätevässä muoviputki kotelossa.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 24336 kpl
44.
USB-tikku, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, oranssi
Tuote# PCUSSOORG9U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
LIVOO Juustotarjotin, luonnollinen
Arvio: 14.74 €/kpl
LIVOO Juustotarjotin, luonnollinen
Tuote# MES135_TP63414.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cheese tray - Acacia wood - Dimensions 32,5 x 23,5 x 1,5 cm - 1 cheese knife with riveted handles - 3 acacia wood cheese...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 119 kpl
46.
Ostoskassi Bag Bamtox
Arvio: 1.91 €/kpl
Ostoskassi Bag Bamtox
Tuote# 16158000000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eco-friendly bag in highly resistant bamboo fibers With 70cm, long handles and stitched finishing. Resistance up to 10kg...
Varastosaldo: Vähintään 74844 kpl
47.
Lompakko Wallet Mudson, ruskea
Arvio: 2.22 €/kpl
Lompakko Wallet Mudson, ruskea
Tuote# 14590018000_TP6352.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wallet with soft body in smooth finish of elegant PU leather in sober colors. Inside with double billfold, transparent d...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 21 kpl
48.
30" Yfke-golfsateenvarjo EVA-ka...
Arvio: 14.00 €/kpl
30" Yfke-golfsateenvarjo EVA-kahvalla, hopea, musta
Tuote# 10904284_TP00114.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
30" Yfke-sateenvarjossa on tarpeeksi tilaa pitää 2 henkilöä kuivana. Se on valmistettu kestävästä polyesteristä, ja siin...
Väri: hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Ach. Brito FRUTADOS II COLLECTION. Kookosö...
Arvio: 6.32 €/kpl
Ach. Brito FRUTADOS II COLLECTION. Kookosöljyllä täydennetyt kasvisaippuapohjaiset saippuat (160 g), bordeaux
Tuote# 35605-115_TP3816.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kasvosaippuaan perustuva ja kookosöljyllä rikastettu saippua. Käytettäessä tämä saippua antaa kermaisen vaahdon jättäen ...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 2612 kpl
50.
hi!dea GANTE. Kannettava kaiutin mikro...
Arvio: 17.26 €/kpl
hi!dea GANTE. Kannettava kaiutin mikrofonilla, harmaa
Tuote# 97395-113_TP38117.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS ja polyesterverhoiltu kaiutin kumisella viimeistelyllä. Mikrofonilla, bluetooth-yhteydellä, 3'5 mm stereoliitännällä...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Desk-Mate® A2-koon kierrätetty ...
Arvio: 6.74 €/kpl
Desk-Mate® A2-koon kierrätetty muistio, valkoinen
Tuote# 21278011_TP0016.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. litografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vakiomalli sisältää 50 arkkia 80 g/m2 kierrätyspaperia. Täysi väriprintti on saatavilla kaikille arkeille. Saatavilla ko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
52.
hi!dea CLAUDIUS 4GB. 4GB USB- muistiti...
Arvio: 3.84 €/kpl
hi!dea CLAUDIUS 4GB. 4GB USB- muistitikku, musta
Tuote# 97548-103_TP3813.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 GB USB-muistitikku kumisella viimeistelyllä ja metalliklipsillä. Toimitetaan rasiassa. 56 x 19 x 10 mm | Laatikko: 86 ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 526 kpl
53.
Ostoskassi Bag Tucson, sininen
Arvio: 2.31 €/kpl
Ostoskassi Bag Tucson, sininen
Tuote# 13209019000_TP6352.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven bag of 100g/m2, in a varied range of bright tones. With 70cm, long handles in black color, reinforced gussets ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10401 kpl
54.
Avaimenperä SIMPLIS
Arvio: 0.00 €/kpl
Avaimenperä SIMPLIS
Tuote# KC2591-14_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen neliön muotoinen metallinen avaimenperä, yksittäispakattu mustaan ??lahjapakkaukseen.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 5952 kpl
55.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Trev...
Arvio: 3.11 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Trevi, sininen
Tuote# 13178019000_TP6353.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose beauty bag in resistant 600D polyester in bright tones. With zipper, carrying handle and matching color re...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
56.
Matkatavarasetti Travel Set Yor...
Arvio: 1.39 €/kpl
Matkatavarasetti Travel Set Yorder, fuksia
Tuote# 14998011000_TP6351.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Travel set of mask and earplugs. Mask in soft and comfortable microfiber of vivid colors with elastic adjustment in matc...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 15618 kpl
57.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO,...
Arvio: 0.97 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO, tummanvihreä
Tuote# 0-2250_57-0340_TP3620.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque glossy housing and clip.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
hi!dea BLASS. Hattu, beige
Arvio: 5.75 €/kpl
hi!dea BLASS. Hattu, beige
Tuote# 99409-131_TP3815.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% polyesterisafarihattu, jossa ilmanvaihtoaukot ja säädettävä naru (160 g/m²). Koko: 580 mmPolyesteriCertificates : R...
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Golf-setti Golf Set Grent, valk...
Arvio: 11.64 €/kpl
Golf-setti Golf Set Grent, valkoinen
Tuote# 15444001000_TP63511.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Golf set of four accessories in an elegant white finish. Includes metal divot with special die-cut for doming and 3 wood...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3495 kpl
60.
Akku Power Bank Yerry RCS, ruskea
Arvio: 23.89 €/kpl
Akku Power Bank Yerry RCS, ruskea
Tuote# 11985018000_TP63523.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
External auxiliary battery with 8,000 and integrated 10W wireless charger, made in a combination of RABS and recycled le...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut