Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
LIVOO Eristetty reppu, harmaa
Arvio: 48.75 €/kpl
LIVOO Eristetty reppu, harmaa
Tuote# SEP149_TP63448.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, valkoinen
Tuote# T4100.004.XXL_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
3.
Lippalakki Krox baseball cap, f...
Arvio: 4.50 €/kpl
Lippalakki Krox baseball cap, fuksia
Tuote# AP781295-25_TP4194.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 5 panels and velcro closure. Polyester and microfibre.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 22 kpl
4.
LED taskulamppu SANLIGHT
Arvio: 0.00 €/kpl
LED taskulamppu SANLIGHT
Tuote# MO9469-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
LED taskulamppu ABS avaimenperällä, sisältää 3 AG3 patteria. Rungossa LED- valo valaisemaan logon, kun kaiverrus on vali...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2977 kpl
5.
hi!dea PAVIA. Taskulamppu ABS, vaalean...
Arvio: 6.87 €/kpl
hi!dea PAVIA. Taskulamppu ABS, vaaleanharmaa
Tuote# 94739-123_TP3816.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS-taskulamppu, jossa LED COB, ripustuskoukku ja magneetti. Sisältää 3 AAA-paristoa. 61 x 200 x 35 mmProperties : Magne...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
6.
hi!dea PAVIA. Taskulamppu ABS, sininen
Arvio: 6.87 €/kpl
hi!dea PAVIA. Taskulamppu ABS, sininen
Tuote# 94739-104_TP3816.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS-taskulamppu, jossa LED COB, ripustuskoukku ja magneetti. Sisältää 3 AAA-paristoa. 61 x 200 x 35 mmProperties : Magne...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Akku Power Bank Nibbler, keltai...
Arvio: 6.66 €/kpl
Akku Power Bank Nibbler, keltainen
Tuote# 14958005000_TP6356.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4,000 mAh, high charging capacity external auxiliary battery. In bright tones, with micro USB cable and matching color c...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Esiliina Foldable Apron Sopex, ...
Arvio: 1.70 €/kpl
Esiliina Foldable Apron Sopex, vihreä
Tuote# 14169004000_TP6351.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven folding apron in a wide range of bright tones. With front pocket, adjustment straps and white piping. Small fo...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
hi!dea GRAHAME. Pöytälamppu kaiuttimel...
Arvio: 22.06 €/kpl
hi!dea GRAHAME. Pöytälamppu kaiuttimella, valkoinen
Tuote# 94744-106_TP38122.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pöytävalaisin ABS-pylväällä. Valaisimessa on 18 kirkasta LED-valoa, tuntopainike ja joustava varsi. Bluetooth-lähetys, 3...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Roly Star lasten lyhythihainen poolo...
Arvio: 11.10 €/kpl
Roly Star lasten lyhythihainen poolopaita, tummansininen
Tuote# K66381R_TP00111.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen lasten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Sivu...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Säästöpossu Donax piggy bank, p...
Arvio: 3.06 €/kpl
Säästöpossu Donax piggy bank, punainen
Tuote# AP741698-05_TP4193.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic piggy coin bank, with removable nose for opening.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7723 kpl
12.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718961_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
SOL'S PRIME Naisten Polo 200g PRIME W...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PRIME Naisten Polo 200g PRIME WOMEN, puhdas-harmaa
Tuote# S00573-PG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S PRIME naisten poolopaita. Vahvistettu kestävyys, olkasaumojen ansiosta. Erinomainen istuvuus. Saatavan useissa eri...
Väri: puhdas-harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
hi!dea BARCELONA. Kokoontaiteltava rep...
Arvio: 6.98 €/kpl
hi!dea BARCELONA. Kokoontaiteltava reppu, vaaleanvihreä
Tuote# 92669-119_TP3816.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D ripstop kokoontaiteltava reppu vetoketjullisella etutaskulla. Toimitetaan taittelemattomana. Tilavuus 8 L. 295 x 41...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
hi!dea GOODALL. Kokoontaittuvat kuulok...
Arvio: 12.43 €/kpl
hi!dea GOODALL. Kokoontaittuvat kuulokkeet, musta
Tuote# 97321-103_TP38112.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taitettavat ja säädettävät ABS kuulokkeet. 1'45 m johto ja 3'5 mm stereoliitin. Toimitetaan lahjarasiassa. Taiteltuna: 1...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1631 kpl
16.
Elevate Pollux miesten pitkähihainen pa...
Arvio: 23.01 €/kpl
Elevate Pollux miesten pitkähihainen paita, tummansininen
Tuote# 3817855_TP00123.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus logomerkitä myös sisäpuolelle. Leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuuden. Rintatasku. Napitettava kaulus...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 198 kpl
17.
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetys...
Arvio: 23.02 €/kpl
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, punainen
Tuote# T9200.029.M_TP30923.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-regular pikeepaita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% kierrätysmateriaalia ja 50% orgaanista materi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1345 kpl
18.
Liitäntäkaapeli Charger Kiotex
Arvio: 7.75 €/kpl
Liitäntäkaapeli Charger Kiotex
Tuote# 11202000000_TP6357.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ultra compact design, extendable charger. Connections Type C (input and output) and dual Micro USB/Lightning. Charging a...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 8.97 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1805.102_11093_TP6368.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,35l, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Car liquorice total loss
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Monikäyttöinen kuulakynä Rosey ...
Arvio: 3.07 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Rosey touch ballpoint pen, musta
Tuote# AP810435-10_TP4193.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal ballpoint and touch screen pen in shiny metallic finish. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5014 kpl
21.
Muki Mug Keynes
Arvio: 12.71 €/kpl
Muki Mug Keynes
Tuote# 11458000000_TP63512.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml capacity mug in stainless steel with outside coating of galvanized copper. Innovative handle design and presented...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Nash-kuulakärkikynä, hopeanväri...
Arvio: 0.63 €/kpl
Nash-kuulakärkikynä, hopeanvärinen runko ja värillinen varsi, keltainen, hopea
Tuote# 10707704_TP0010.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on click-toiminto. Pehmeä ote.ABS MuoviDigitaalinen painatus - koko rungon pituus - 60 x 8 mm - ma...
Väri: keltainen, hopea
Varastosaldo: Vähintään 122832 kpl
23.
Haile-älypuhelinranneke, heijas...
Arvio: 6.45 €/kpl
Haile-älypuhelinranneke, heijastava, läpinäkyvä kansi, musta
Tuote# 12500090_TP0016.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Säädettävä ranneke, jossa on koukkusulkumekanismi ja läpinäkyvä kansi, joka suojaa älypuhelintasi lenkillä tai missä tah...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 770 kpl
24.
SOL'S PASADENA naisten polo 200g PASA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PASADENA naisten polo 200g PASADENA WOMEN, tummansininen, neon-oranssi
Tuote# S00578-FO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PASADENA naisten poolopaita 200g. Moderni leikkaus & tyyli. Laaja värivalikoima. Suunniteltu kaikenlaisille ma...
Väri: tummansininen, neon-oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
hi!dea SINGAPORE. Kylmälaukku 9 L, kun...
Arvio: 11.88 €/kpl
hi!dea SINGAPORE. Kylmälaukku 9 L, kuninkaallinen
Tuote# 98418-114_TP38111.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D termoslaukku, jossa on säädettävä hihna ja etutasku. Sopii esimerkiksi rannalle. Laukun tilavuus 9 l. 240 x 220 x 1...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 9236 kpl
26.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9200.001.S_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
27.
XD Collection Impact AWARE RPET perusreppu ru...
Arvio: 18.04 €/kpl
XD Collection Impact AWARE RPET perusreppu rullattavalla yläosalla, tummansininen
Tuote# P762.755_TP30918.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämän Impact 300D repun valmistuksessa on käytetty AWARE? jäljitysainetta. ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 7640 kpl
28.
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierr...
Arvio: 35.62 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9402.010.XXL_TP30935.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq huppari on suunniteltu mukavuuden tunteen maksimointiin. Hupparissa on rento istuvuus madalletuilla olkapäil...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
29.
Elevate Surrey crew unisex pusero, tumm...
Arvio: 37.27 €/kpl
Elevate Surrey crew unisex pusero, tummansininen
Tuote# 3821049_TP00137.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreä kaula-aukko. Keskellä edessä V-paikka resorineulosta. Harjattu sisäpuoli. Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihi...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 187 kpl
30.
RPET tietokonelaukku TOPLO
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET tietokonelaukku TOPLO
Tuote# MO6419-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
14 tuumainen RPET huopa tietokonelaukku vetoketjulla.
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 1807 kpl
31.
Jojo FLASHYO
Arvio: 0.00 €/kpl
Jojo FLASHYO
Tuote# IT3854-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jojo vilkkuvalla punaisella värivalolla, sisältää kaksi AG3 patteria.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10176 kpl
32.
Muki Cup Nelo, sininen
Arvio: 2.08 €/kpl
Muki Cup Nelo, sininen
Tuote# 13789019000_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350ml ceramic cup in white color, with silicone strap in a fun range of bright tones. Presented in an individual box.Cer...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Ruutuinen tuoksukynttilä 50gr P...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ruutuinen tuoksukynttilä 50gr PILA, kalkinvihreä
Tuote# MO2235-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuoksuva kasvipohjainen vahakynttilä nelikulmaisessa lasitelineessä, jossa on bambukansi. 50 gr. Paloaika: 8 tuntia.<br>...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 2464 kpl
34.
hi!dea CHARLOTTE. Monikäyttöinen banda...
Arvio: 2.43 €/kpl
hi!dea CHARLOTTE. Monikäyttöinen bandana, sininen
Tuote# 99021-104_TP3812.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen mikrokuitubandana (130 g/m²). 250 x 470 mmMikrokuituCertificates : REACHPacking : Muovipussiin - Repackin...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 41031 kpl
35.
H2O Active® Eco Base 650 ml -ur...
Arvio: 6.39 €/kpl
H2O Active® Eco Base 650 ml -urheilujuomapullo läppäkannella, valkoinen, sininen
Tuote# 21009713_TP0016.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi k...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
36.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.53 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, läpikuultava-valkoinen, keltainen
Tuote# 21043614_TP0017.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: läpikuultava-valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
37.
Maryville-kauppakassi, kuitua 2...
Arvio: 2.23 €/kpl
Maryville-kauppakassi, kuitua 28L, punainen
Tuote# 12009102_TP0012.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Maryville-kantokassi on hyvä vaihtoehto kertakäyttöiselle muovipussille. Se jättää riittävästi tilaa logojen tai tekstie...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 522 kpl
38.
kirjasin, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, tummansininen
Tuote# AP800766-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, o...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, oranssi
Tuote# 30131-128_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 7496 kpl
40.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, bordeaux
Tuote# T9104.007.XL_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
41.
kuulakynä, kalkinvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, kalkinvihreä
Tuote# AP808094-07V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Pöytäsetti Place Mat Yenka, musta
Arvio: 1.33 €/kpl
Pöytäsetti Place Mat Yenka, musta
Tuote# 14132002000_TP6351.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mild, resistant and soft felt table mat in bright tones.Felt
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9596 kpl
43.
hi!dea TOBOL. Pussi silmälaseille, musta
Arvio: 1.23 €/kpl
hi!dea TOBOL. Pussi silmälaseille, musta
Tuote# 92853-103_TP3811.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnauhallinen kuitukangaspussi (80 g/m²) aurinkolaseille. 90 x 200 mm<br/>Kuitukangas: 80 g/m²<br/>Certificates : ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 43410 kpl
44.
Kuulakärkikynä BERN
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä BERN
Tuote# MO8893-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluumininen kuulakärkikynä sinisellä musteella.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 212418 kpl
45.
Tietokonereppu Backpack Polack,...
Arvio: 25.91 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Polack, musta
Tuote# 11845002000_TP63525.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality backpack made of 420D RNYLON. Main compartment with matching zip closure and double puller. Including outsi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9392 kpl
46.
RFX LH-250 heijastava PVC LED n...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX LH-250 heijastava PVC LED nauha
Tuote# 1PR00506_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
LED-heijastin, joka voidaan kiinnittää vaatteisiin, laukkuihin, pyöriin ja moniin muihin esineisiin. On-off -painikkeide...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Rantakassi Bag Nandora, harmaa
Arvio: 17.42 €/kpl
Rantakassi Bag Nandora, harmaa
Tuote# 20466008000_TP63517.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof<b>Composition : </b>PVC.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
hi!dea VOLTA. Kuulokkeet, valkoinen
Arvio: 9.55 €/kpl
hi!dea VOLTA. Kuulokkeet, valkoinen
Tuote# 97331-106_TP3819.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS säädettävät kuulokkeet. 1'20 m johto ja 3'5 mm stereoliitin. 150 x 165 mmABSCertificates : EMC, RoHS, EMCPacking : M...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
XD Collection Vuototiivis termospullo logolaa...
Arvio: 16.93 €/kpl
XD Collection Vuototiivis termospullo logolaatalla, musta
Tuote# P436.671_TP30916.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vuototiivis, eristetty termospullo, jossa kierrettävä kansi. Edessä ainutlaatuisesti sijoitettu logo. Sisäpuoli ruostuma...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3281 kpl
50.
Kuppi, valkoinen
Arvio: 4.66 €/kpl
Kuppi, valkoinen
Tuote# Lazio_EU_200ml_and_saucer-white_TP5684.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9303.005.L_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
52.
Elevate Trona 6-paneelinen GRS-kierräte...
Arvio: 8.83 €/kpl
Elevate Trona 6-paneelinen GRS-kierrätetty lippalakki, punainen
Tuote# 37518210_TP0018.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällisesti valmistettu lippalakki. Valmiiksi kaareva lippa. Brodeeratut tuuletusreiät. Metallinen kiristyss...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2643 kpl
53.
Lämpöliivi Vest Rostol, harmaa
Arvio: 25.67 €/kpl
Lämpöliivi Vest Rostol, harmaa
Tuote# 167570081_TP63525.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex vest in warm and soft material 100% polyester RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse of plastic ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 723 kpl
54.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.80 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Alfil, valkoinen
Tuote# 15926001000_TP6350.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and body in smooth metallic finish. Chrome clip. In a wide range of colors. Blue i...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 41174 kpl
55.
Suklaa, valkoinen
Arvio: 5.25 €/kpl
Suklaa, valkoinen
Tuote# 1930.100_11624_TP6365.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large hinged tin white filled with approx. 50 gramm Tony Chocolonely Lil'Bits, including ingredients stickerUnlock the l...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Kuulakynä Roonel ballpoint pen,...
Arvio: 1.10 €/kpl
Kuulakynä Roonel ballpoint pen, sininen
Tuote# AP800505-06_TP4191.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with bamboo grip, rubberized finish and blue refill. With special coating for mirror laser engra...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8749 kpl
57.
Päällysvaate Trousers Lightweig...
Arvio: 15.21 €/kpl
Päällysvaate Trousers Lightweight Open Hem, musta
Tuote# 180180021_TP63515.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lightweight Open Hem long trousers by Fruit Of The Loom. Made of lightweight unbrushed fleece in a combination of 80% co...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Uma Kuulakynä LINEO frozen SI, puna...
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kuulakynä LINEO frozen SI, punainen
Tuote# 0-0154_TF-SI_50-1795_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel, transparent frosted housing and metal tip matt chrome pl...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Ruokalappu / 4 x 6 cm, valkoine...
Arvio: 14.76 €/kpl
Ruokalappu / 4 x 6 cm, valkoinen, oranssi
Tuote# 9150.113-BOR6X4_TP22114.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Terry cloth bib with velcro closure, Oeko-Tex Standard 100 certified. With embroidery 6x4 cm, full-surface embroidery by...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Kynäkotelo Pen Pouch Locen
Arvio: 0.66 €/kpl
Kynäkotelo Pen Pouch Locen
Tuote# 16611000000_TP6350.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line ball pen sleeve. Made of cardboard, with pattern inspired in bamboo grains. Especially designed to show the ...
Varastosaldo: Vähintään 358849 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut