on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 

Mainoslahjat omalla logolla tai painatuksella

Talencolta saat kaikki mainoslahjat nopeasti, kätevästi ja edullisesti. Kaikki mainoslahjat voidaan painattaa yrityksen omalla logolla, kuten give away -tuotteet, heijastimet, huulirasvat, jääkaappimagneettetit, stressilelut, jääraapat tai puhdistusliinat. Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kova, me etsimme sinulle sopivat ja edulliset mainoslahjat joilla vahvistat yrityksesi ilmettä, saat huomiota ja kasvatat myyntiäsi.


 | Avaimenperät | Give away tuotteet | Mainosmakeiset | Tapahtumatarvikkeet


Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa

Näytä kaikki tuotteet
 
 Gerlos-rollerclip avaimenperä, ...
Arvio: 2.51 €/kpl
spacer
 
 Spot 5-in-1 -pysäköintikiekko, ...
Arvio: 1.70 €/kpl
spacer
 
 Deale-huulivoidepuikko, vaalean...
Arvio: 0.93 €/kpl
spacer
 
 Heijastin Safebear prism keyrin...
Arvio: 0.80 €/kpl
spacer
spacer
 
 Fanituskäsi Zacky cheering hand...
Arvio: 5.76 €/kpl
spacer
spacer
 
 Jojo Milux yo-yo, musta
Arvio: 0.73 €/kpl





Brändit











Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 3903
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


Tarvitaanko mainoslahjoja?

Mainonta tehdään online, ja sillä hyvä. Mainoslahjojen, kuten huulirasvojen ja muiden giveaway-tuotteiden, aika on ohi. Vai onko? Ei ole. Piilaakso on hyvä esimerkki siitä. Siellä uuden teknologian ja start-up-yritysten Mekassa suorastaan rakastetaan konkreettisia mainoslahjoja. Lue tästä aikaisempi blogikirjoitus "Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?"

Messuilla edullisille mainoslahjoille on useampi tehtävä: ne toimivat stoppareina, eli niillä saa ohikulkijat pysähtymään ja niiden avulla pääsee jutun alkuun Ja ne jäävät saajien käyttöön ja (liikkuvaksi) mainokseksi... Lue lisää


Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?

”Piilaaksossa sen jakaminen alkaa heti, kun firma on saanut logon ja nimen. Lanseerausbileissä niitä lykätään joka käteen. Sitä näkyy kaduilla, messuilla, tapahtumissa ja lavoilla. Se antaa yhteishenkeä omille ja sitouttaa asiakkaita. Sitä teetetään aina, kun tekeillä on uusi projekti, hanke tai saavutus.

Piilaakson lemmikin nimi on ”swag” eli promotuote tai liikelahja. Niitä jakaa valtaosa maailman toimialoista, mutta teknologiayritykset pitävät ehdotonta paalupaikkaa. Logolla varustettu esine kun antaa konkretiaa aineettomalle tekemiselle.” Näin kirjoittaa Senja Larsen... Lue lisää


Digipainatus mainoslahjoille

Digipainatus muistuttaa tulostamista. Se voidaan tehdä sekä suorille että hieman kaartuville pinnoille ja se mahdollistaa äärimmäisen yksityiskohtaisen, valokuvamaisen värientoiston. Värien määrä ei vaikuta hintaan, vaan hinta muodostuu ensisijaisesti painoalan koon ja materiaalin mukaan. Myös aloituskustannukset ovat pienet, joten digipainatus sopii pienillekin kappalemäärille.
Digipainatus toimii erityisen hyvin monivärisissä teksti- ja logopainatuksissa. Painojälki on valokuvan tarkka ja kestävä. Digipainatus mahdollistaa myös erilaisia tehokeinoja, kuten kiiltävän- ja... Lue lisää


Suosituimmat messulahjat vuonna 2015 Top-6

Yksin Helsingin messukeskuksessa järjestetään tänä syksynä messutapahtuma lähes 50 teeman ympärillä. Kun lisätään merkittävät alueelliset messut, voi sanoa, että messuja todella riittää. Ja kilpailu erottautumisesta on kova.
Helpottaaksemme asiakkaidemme messumarkkinointityötä, listasimme Talencon suosituimmat liike- ja mainoslahjat ovat juuri nyt. Eli millaisilla messulahjoilla pärjää kilpailussa pienimmällä riskeeraamisella. Katso ihmeessä, mikä sopisi sinun yrityksesi tarpeisiin:
1. LED Avaimenperät omalla logolla
2. Juomapullot omalla logolla
3. Puhdistusliinat omalla... Lue lisää


Mainoslahja on äänekäs kampanjamateriaali

Sitä tuntuu jotenkin valpastuvansa näin kun valtakunnalliset vaalit taas lähestyvät. Johtuu kai siitä, että olen viimeisen reilun parinkymmenen vuoden aikana saanut sekä harrastaa että tehdä ihan töitäkin vaalien kanssa. Myös seuraavissa vaaleissa puuhastelen, tosin vain hieman ulkosyrjällä yhdessä tukiryhmässä. Tarpeeksi lähellä kuitenkin, että vaalikiima herää.

Aloin miettimään vaalimateriaaleja. Olen jos jonkinlaisia nähnyt, mutta varsin harvoja hyviä. Jos minun pitäisi neuvoja antaa, neuvoisin ehdokkaita ja tukiryhmiä vähentämään kampanjateemoihin ja erityisesti paperiesitteeseen... Lue lisää


Hyvä ja toimiva messulahja on messuosastosi välttämätön viimeistelijä

Kielitoimiston sanakirjan mukaan messut ovat mainos- ja kauppatarkoituksessa järjestetty suuri (teollisuus)tuotteiden näyttely. Messujen nimen alkuperä juontuu kirkolliseen messuun: Vanhoina aikoina suuria kauppa- ja markkinatapahtumia järjestettiin suurten juhlapyhien aikoihin ja siten messujumalanpalveluksen jälkeen, ruvettiin sanaa "messu" käyttämään myös kyseisistä tapahtumista. Nimi jäi elämään, ja Suomen ensimmäiset messut, Suomen Suurmessut, järjestettiin Helsingissä Johanneksenkirkon kentällä kesällä 1920. Niillä oli lähes 1000 näytteilleasettajaa ja yli 120 000 kävijää. Vastaavaan... Lue lisää


Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla

Koska toimin liikelahjojen ja mainoslahjojen maailmassa, pääsen päivittäin näkemään yllin kyllin upeasti hoidettuja brändejä.
Se että hyvin hoidettu brändi on merkittävä tekijä yrityksen menestymisessä on yleisesti tunnettu. Asiaa mitataan jatkuvasti ja tulokset ovat yksiselitteisiä: brändiin ei ainoastaan kannata panostaa, sen on oltava yksi yrityksen tärkeimmistä fokuksista.
Asiakaslahjat puolestaan ovat luonnollinen osa lähes kaikkien yritysten hoitaa tapaa hoitaa suhdeverkostojaan. Yrityslahjan antaminen merkitsee sitä että kiinnitämme huomiota toisiimme: työtekijöihin,... Lue lisää


Haptinen palaute - koskettavaa markkinointia

Haptinen palaute tarkoittaa tuntoaistiin pohjautuvaa kokemusta. Tekniikassa tätä hyödynnetään nykyaikana ennenkaikkea mobiililaitteissa (puhelin värisee sen soidessa) tai esimerkiksi konsolipeleissä joissa ruudulla tapahtuva räjähdys aiheuttaa kontrollerin värisemisen pelaajan käsissä. Markkinoinnissa ja viestinnässä nojataan edelleen kuitenkin ennenkaikkea visuaaliseen sekä audiopohjaiseen viestintään. Luotetaan kuluttajan haluun tulkita asioita näkemisen ja kuulemisen kautta, vaikka täyteen tupatussa nykymaailmassa erilaiset ärsykkeet saavat ihmisen kaipaamaan hiljaisuutta ja... Lue lisää


22,7 milj USD yhteen ainoaan kampanjaan

Tänä päivänä on vaikea ajatella Media Mixiä jossa liikelahja ei ole mukana. Miksi? Siksi että joudumme kohtaamaan n 3000 mainosta päivittäin. Markkinoijan joutuu jatkuvasti kysymään itseltään: "Kuinka onnistun erottumaan massasta niin että kohderyhmämme huomaa juuri meidät?"

BPMA:n (British Promotional Merchandise Association) johtaja Gordon Genister siteeraa tutkimuksia joiden mukaan hyödyllinen ja relevantti liike- tai mainoslahja on keskimäärin käytössä n 7-8 kuukautta ja on n 90% todennäköisyys että se säilytetään. Hänen mukaansa on todennäköisempää että liikelahja-mainonnan... Lue lisää








Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?




"...Toimittamanne korvatulpat olivat oikein hyvät ja toimituskin ehti hyvin tapahtumiimme. Kiitos siitä!..."

Sini R., helsinki
Korvatulpat Serenity
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Hei, itse olen tyytyväinen tuotteeseen jousiheijastin. Annamme heijastimet yhdistyksen jäsenille 70 v. muistamisena. Mukava kun löytyi tarpeellinen tuote ja tosi kätevä tilausmenettely...."

Antti O., kuopio
Jousiheijastin
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Olemme tyytyväisiä Talencon toimintaan, kaikki sujui loistavasti, suosittelen...."

Kimmo L., 
Alvaro Avaimenperä
Logo: Lasermerkkaus

 

"...Nopea toimitus, liinat tulivat odotettua aiemmin. - asiantunteva, ystävällinen ja ripeä palvelu...."

Katriina L., helsinki

 

"...Koko prosessi toimi upeasti ja nopeasti. Tarjous tuli heti, samoin malli tuotteesta tuli sähköpostiin hetken päästä siitä kun saitte logon. Tavarantoimitus tosi nopeasti...."

Pirjo N., espoo
Huulirasvapuikko
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Kaikki toimi mielestäni oikein mainiosti...."

Riku H., pori
Huulirasva
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Kynät ja rollerit ovat aivan upeita! Ja kaikkinensa yhteistyö on sujunut oikein hienosti, erityiskiitos toimituksen joustavuudesta ja asiantuntevasta palvelusta muutenkin. ..."

Pia-Maria A., helsinki
Rollerclip-avaimenperä
Logo: Painatus, 1-v

 

"...kiitos lasku tuli perille. Ja samalla kiitos nopeasta ja ystävällisestä palvelusta. ..."

Tiina K., espoo
Rollerclip avaimenperä
Logo: Ei merkintää