Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
SOL'S COLUMBIA KIDS villapaita, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S COLUMBIA KIDS villapaita, musta
Tuote# S04239-BK_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S COLUMBIA KIDS, t 80 % puuvillaa - 20 % Grs sertifioitu kierrätetty polyesteri Pyöreä kaula-aukko,Asetetut hihat,Le...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
2.
hi!dea HIDE. Nettikameran suojus, kuni...
Arvio: 0.73 €/kpl
hi!dea HIDE. Nettikameran suojus, kuninkaallinen
Tuote# 57951-114_TP3810.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PP nettikameran suojus liukuvalla kannella ja kiinnitystarralla. Universaali muoto, sopii älypuhelimille, tablet-laittei...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 46101 kpl
3.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, hiiren-harmaa
Tuote# S11380-MU_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: hiiren-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
4.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.73 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Sagur, punainen
Tuote# 14037003000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylishly designed bicolor twist mechanism ball pen with bright silver colored accessories and a smooth body in striking...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
5.
Hamppu narureppu NAIMA BAG
Arvio: 0.00 €/kpl
Hamppu narureppu NAIMA BAG
Tuote# MO6163-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
200gr/m² 100% hamppukankaasta valmistettu narureppu, väriltään yhteensopivilla nyöreillä.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 9782 kpl
6.
Termospullo 500ml ASPEN CORK
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo 500ml ASPEN CORK
Tuote# MO6313-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 500 ml termospullo, korkki viimeistelyllä. Tuote on vuoto vapaa.
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 5186 kpl
7.
Vihko Holder Notebook Maisux, m...
Arvio: 4.75 €/kpl
Vihko Holder Notebook Maisux, musta
Tuote# 11494002000_TP6354.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line ring binder notebook. Hard covers made in resistant RPET 300D material, made from recycled plastic. With ori...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4812 kpl
8.
Monikäyttöinen kynäkulho Firdex...
Arvio: 13.52 €/kpl
Monikäyttöinen kynäkulho Firdex desk organizer, luonnollinen, harmaa
Tuote# AP722706_TP41913.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo desk organizer with mobile phone holder and RPET felt pen holder.
Väri: luonnollinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 49 kpl
9.
USB-tikku USB Memory Fixing 16G...
Arvio: 6.55 €/kpl
USB-tikku USB Memory Fixing 16GB, sininen
Tuote# 15846019616_TP6356.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
16GB USB flash drive in the shape of a key, with glossy aluminum finish and designed to carry on the keychain. Presented...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 6632 kpl
10.
Monikäyttöinen kuulakynä Bonnel...
Arvio: 1.18 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Bonnel touch ballpoint pen, musta
Tuote# AP806986-10_TP4191.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with bamboo grip and rubberized finish. With special coating for mirror laser e...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7683 kpl
11.
Aamiaiskotelo Lunch Box Shonka,...
Arvio: 18.76 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Shonka, luonnollinen
Tuote# 11741013000_TP63518.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
750 ml capacity lunch box, made in recycled stainless steel. Airtight lid with safety latches and the distinctive of rec...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 979 kpl
12.
Rantavarjo Beach Umbrella Chapt...
Arvio: 15.00 €/kpl
Rantavarjo Beach Umbrella Chaptan, vesimeloni
Tuote# 11516261000_TP63515.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Colourful beach umbrella with fruit designs. 150 cm in diameter, with 8 panels in durable nylon and side skirts with pip...
Väri: vesimeloni
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
RPET muistikirja ANOTATE
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET muistikirja ANOTATE
Tuote# MO6532-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 RPET muistivihko 160 viivattua sivua (80 arkkia)
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5349 kpl
14.
Värikynä Garten 6 pc pencil set...
Arvio: 0.61 €/kpl
Värikynä Garten 6 pc pencil set, vihreä
Tuote# AP731349-07_TP4190.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden coloured pencils (6 pcs) in coloured paper box.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Kiristysnauha reppu CreaDraw T ...
Arvio: 13.71 €/kpl
Kiristysnauha reppu CreaDraw T RPET custom drawstring bag, keltainen
Tuote# AP716628-02_TP41913.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, T-shirt shaped drawstring bag with coloured strings, 190T RPET polyester. With all over sublimation printed...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Loop 5W:n Bluetooth-kaiutin kie...
Arvio: 21.93 €/kpl
Loop 5W:n Bluetooth-kaiutin kierrätetystä muovista, musta
Tuote# 12422290_TP00121.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä ABS-muovista valmistettu langaton kaiutin. Kyseinen standardi on käytössä myös silloin, kun osa tuotteesta...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8075 kpl
17.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.54 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Riak Fairtrade, punainen
Tuote# 20776003000_TP6352.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 140 g/ m2.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Vinga of Sweden VINGA Harper kylpytakki S/M, ha...
Arvio: 72.63 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Harper kylpytakki S/M, harmaa
Tuote# 41770_TP30972.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellinen kylpytakki 100% puuvillasta. Klassinen malli, jossa on erityisen leveä kaulus ja vyö. Useita hienoja yksityisk...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 504 kpl
19.
vyölaukku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
vyölaukku, musta
Tuote# AP722954-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
lumentyönnin, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
lumentyönnin, valkoinen
Tuote# AP800329-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8067 kpl
21.
Koda -koirankuppi, sininen
Arvio: 3.40 €/kpl
Koda -koirankuppi, sininen
Tuote# 21023952_TP0013.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muovinen koirankuppi kumijaloilla. Tilavuus 450 ml. Kuppi on täysin kierrätettävissä.PP Muovi, Thermomuovi kumimuoviTamp...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
hi!dea TWAIN. Muistikirja A5, tummanru...
Arvio: 5.97 €/kpl
hi!dea TWAIN. Muistikirja A5, tummanruskea
Tuote# 93494-121_TP3815.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja. 160 viivoitettua luonnonvalkoista sivua, sisätasku, kovat kannet, kirjanmerkkinauha ja kuminauha. 137 x ...
Väri: tummanruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Lippalakki Cap Five, luonnollinen
Arvio: 3.00 €/kpl
Lippalakki Cap Five, luonnollinen
Tuote# 13281013000_TP6353.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel cap in 100% brushed cotton material. In a wide range of bright tones and with white sandwich. Embroidered ventil...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Matkakassi Bag Drako, sininen, ...
Arvio: 14.09 €/kpl
Matkakassi Bag Drako, sininen, oranssi
Tuote# 13632007000_TP63514.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose bag in resistant polyester 600D of bold design in bright tones. Main compartment with double puller zipper...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 6686 kpl
25.
Myssy Marvin fishing cap, punai...
Arvio: 2.15 €/kpl
Myssy Marvin fishing cap, punainen
Tuote# AP761011-05_TP4192.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fishing cap made of 100% cotton.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
hi!dea BECKY. Viivotin 25 cm PS, valko...
Arvio: 1.10 €/kpl
hi!dea BECKY. Viivotin 25 cm PS, valkoinen
Tuote# 93533-106_TP3811.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valkoinen PS-viivain, jossa on 25 cm:n asteikko ja kohokuvio. Sopii kouluun, toimistoon tai kotiin. 259 x 30 x 3 mmPrope...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 25969 kpl
27.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, valkoinen
Tuote# S11380-AS_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
28.
hi!dea BAITT. Avaimenperä pullonavaaja...
Arvio: 0.95 €/kpl
hi!dea BAITT. Avaimenperä pullonavaajalla, keltainen
Tuote# 93151-108_TP3810.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen avaimenperä pullonavaajalla. Saatavana useissa eri väreissä. 11 x 60 x 15 mmAlumiiniPacking : Muovipussiin -...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 15719 kpl
29.
Ostoskassi Kustal shopping bag,...
Arvio: 1.77 €/kpl
Ostoskassi Kustal shopping bag, musta
Tuote# AP781439-10_TP4191.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extra durable, laminated non-woven shopping bag.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2245 kpl
30.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 0.62 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 7005.102_30022_TP6360.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag filled with approx. 10 g fruit gummies in standard shape, all-over printedstandard in assorted colours and flavours,...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Termospullo 500 ml MANOA, matta...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo 500 ml MANOA, matta-hopea
Tuote# MO2108-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty tyhjiöpullo, materiaali kierrätetty ruostumaton teräs (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 17744 kpl
32.
Roly Star naisten lyhythihainen pool...
Arvio: 13.70 €/kpl
Roly Star naisten lyhythihainen poolopaita, trooppinen-vihreä
Tuote# R66345U_TP00113.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen naisten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Siv...
Väri: trooppinen-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
33.
kuulakynä USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSKWHBUG4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
ukiyo Ukiyo Hisako AWARE 4 vuodenajan...
Arvio: 36.03 €/kpl
ukiyo Ukiyo Hisako AWARE 4 vuodenajan pyyhe/viltti 100x180cm, harmaa
Tuote# P453.802_TP30936.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. leather print,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Meidän ylellisin ja monikäyttöisin pyyhe. Täydellinen matkakumppani lukuisiin tilanteisiin. Sisältää 22% kierrätettyä pu...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 71 kpl
35.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTU...
Arvio: 1.76 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTURE frozen, keltainen
Tuote# 0-2217_TF_57-0109_TP3621.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent frostet housing, clip, push-button and plug.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Monikäyttöinen kuulakynä Cleane...
Arvio: 1.91 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Cleaner Pen Gobit, musta
Tuote# 20749002000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 Functions
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
H2O Active® Eco Big Base 1 litr...
Arvio: 10.73 €/kpl
H2O Active® Eco Big Base 1 litran urheilujuomapullo kaatonokkakannella, punainen, valkoinen
Tuote# 21017921_TP00110.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilupullo, jonka valmistusaineena on Prevented Ocean Plastic. Muovi kerätään 50 kilometrin säteellä val...
Väri: punainen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Roly Clasica lasten svetari pyöreäll...
Arvio: 14.58 €/kpl
Roly Clasica lasten svetari pyöreällä kaula-aukolla, kirkas-vaaleanpunainen
Tuote# K10704R_TP00114.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen collegepaita, jonka pääntie, hihansuut ja vyötärö elastaania sisältävää resoria. Vahvistettu sauma pääntiessä...
Väri: kirkas-vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Pussi Shoulder Bag Piluto, kuni...
Arvio: 3.15 €/kpl
Pussi Shoulder Bag Piluto, kuninkaallinen
Tuote# 18547228000_TP6353.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose shoulder bag in resistant 600D polyester in varied colors and with zipper closure with strap in puller for...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Ostoskassi Bag Turkal, punainen
Arvio: 2.06 €/kpl
Ostoskassi Bag Turkal, punainen
Tuote# 16050003000_TP6352.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality bag in 140g/m2 cotton. Available in a wide range of colors, with long, 70cm, reinforced handles. Resistance...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Trucker lippalakki TRUCKER CAP
Arvio: 0.00 €/kpl
Trucker lippalakki TRUCKER CAP
Tuote# MO8594-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesterinen (140-150 gr/m2 ) 5 paneelin lippalakki, takana muovinen pikakiinnitys. Valkoinen pehmustettu etuosa, lippa...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5229 kpl
42.
Monikäyttöinen pieni kello Wall...
Arvio: 4.45 €/kpl
Monikäyttöinen pieni kello Wall Clock Timer Tekel, punainen
Tuote# 14290003000_TP6354.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Circular dial analogue wall clock with built-in timer up to one hour. Colorful dial in matching colors with timer contro...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 352 kpl
43.
hi!dea GRAPHS LAPTOP. Laukku 14" kanne...
Arvio: 23.62 €/kpl
hi!dea GRAPHS LAPTOP. Laukku 14" kannettavalle tietokoneelle, vaaleanharmaa
Tuote# 92286-123_TP38123.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkeatiheyksinen 600D tietokonelaukku pehmustetulla taskulla 14'' kannettavalle tietokoneelle. Etutasku, säädettävä olk...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 4886 kpl
44.
Penaali Kinsy pen case, beige
Arvio: 3.12 €/kpl
Penaali Kinsy pen case, beige
Tuote# AP721142_TP4193.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped 100% cotton pen case.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 4974 kpl
45.
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 ...
Arvio: 0.84 €/kpl
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 mm, vaaleansininen
Tuote# 21092014_TP0010.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput. Vakiomalli sisältää 50 kpl itsestään kiinnittyviä tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Saatavilla us...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
SOL'S SURF UNI tuulitakki 210g SURF, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SURF UNI tuulitakki 210g SURF, valkoinen
Tuote# S32000-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SURF unisex tuulitakki vetoketjulla. Tuulenpitävä ja vettähylkivä. Kaksi vetoketjullista taskua, vetoketjullinen k...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Fresh 'n Rebel akku, jäätikkö-sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel akku, jäätikkö-sininen
Tuote# FR10DB_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: jäätikkö-sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, turkoosi
Arvio: 4.14 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, turkoosi
Tuote# 0-9450_SI_58-2397_TP3624.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button chrome plated.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore trail kylmärepp...
Arvio: 35.25 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore trail kylmäreppu, vihreä
Tuote# 501418_TP30935.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vettähylkivästä PU-nupukista valmistettu trendikäs kylmäreppu. Käytä läpivuoden reppuna ja kauppareissuilla sinulla on k...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3551 kpl
50.
Lämpöliivi Vest Belsan, sininen
Arvio: 21.19 €/kpl
Lämpöliivi Vest Belsan, sininen
Tuote# 160800191_TP63521.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vest in warm and soft, 100% polyester material. Extra lightweight material, water resistant and windbreaker, with inside...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1249 kpl
51.
Eristetty muki Cup Domex, musta
Arvio: 6.61 €/kpl
Eristetty muki Cup Domex, musta
Tuote# 16403002000_TP6356.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
450ml capacity stainless steel cup. Double wall for a better and longer preservation of liquid?s temperature. Security l...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10215 kpl
52.
Lippalakki Cap Bongs, musta
Arvio: 3.68 €/kpl
Lippalakki Cap Bongs, musta
Tuote# 20840002000_TP6353.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>100% Cotton.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Americano® Eco -kahvimuki kierr...
Arvio: 8.78 €/kpl
Americano® Eco -kahvimuki kierrätetystä materiaalista, läikyttämätön, 350 ml, kalkinvihreä
Tuote# 21042509_TP0018.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki, jossa on kierrettävä läikyttämätön kansi. Mukin sisäpuoli on musta. Klipsillä paikal...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
54.
kortti, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kortti, valkoinen
Tuote# AP716725_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 12451 kpl
55.
Pehmolelupyyhe vauvoille LULLABY
Arvio: 0.00 €/kpl
Pehmolelupyyhe vauvoille LULLABY
Tuote# MO9270-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmolelupyyhe vauvoille.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4479 kpl
56.
Ostoskassi Bag Recycle, punainen
Arvio: 2.98 €/kpl
Ostoskassi Bag Recycle, punainen
Tuote# 19771003000_TP6352.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Biodegradable bag in resistant laminated material, in a wide range of bright tones. With long handles reinforced in nylo...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 36190 kpl
57.
Case Logic tietokonepussi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, musta
Tuote# CE22BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, musta
Tuote# T9303.001.M_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
59.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 0.44 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1214P3.100_TP6360.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Dextrose roll with 14 tables mint flavour, wrapped in silver foil and a printed wrapper in 3 coloursDiscover the ultimat...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Uma Kuulakynä HAPPY frozen, okra
Arvio: 0.57 €/kpl
Uma Kuulakynä HAPPY frozen, okra
Tuote# 0-0037_TF_20-0130_TP3620.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing and clip button.
Väri: okra
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut