Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Ostoskassi Bag Kalkut, musta
Arvio: 3.17 €/kpl
Ostoskassi Bag Kalkut, musta
Tuote# 15808002000_TP6353.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jute bag with medium size, reinforce cotton handles, in a wide range of bright tones. Resistance up to 9kg weight.Jute/ ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 13636 kpl
2.
H2O Active® Tempo 700 ml flip k...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Tempo 700 ml flip kansi urheilujuomapullo, läpikuultava-valkoinen, ruusu
Tuote# 21004008_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs, ohut muotoilu. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalis...
Väri: läpikuultava-valkoinen, ruusu
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
Matkapuhelimen suojus Tamy wate...
Arvio: 2.08 €/kpl
Matkapuhelimen suojus Tamy waterproof mobile case, keltainen
Tuote# AP791973-02_TP4192.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof mobile phone case with neck strap, PVC.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 1532 kpl
4.
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPERIAL, punainen
Tuote# S11500-RD_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL, Miesten t-paita, pyöreä kaula-aukko, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, vahvistusnau...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5002 kpl
5.
Ostoskassi Bag Kastel, fuksia
Arvio: 1.55 €/kpl
Ostoskassi Bag Kastel, fuksia
Tuote# 15098011000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven bag in 90g/m2 in a varied range of bright tones. With white color zipper closure, gussets, 45cm medium handles...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 32219 kpl
6.
Matkavarusteet Travel Document ...
Arvio: 1.48 €/kpl
Matkavarusteet Travel Document Holder Lisboa, punainen
Tuote# 19188003000_TP6351.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Travel document bag in resistant 600D polyester and in a wide range of bright tones. With velcro closure, lined inside a...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5472 kpl
7.
Ostoskassi Bag Klimbou, valkoinen
Arvio: 3.41 €/kpl
Ostoskassi Bag Klimbou, valkoinen
Tuote# 11175001000_TP6353.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag made of 100% organic cotton material 140g/m2. GOTS certified (Global Organic Textile Standard) which guarantees that...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 26778 kpl
8.
Waterman Allure kuulakärkikynä- ja rolle...
Arvio: 31.51 €/kpl
Waterman Allure kuulakärkikynä- ja rollerkynäsetti, musta
Tuote# 10775290_TP00131.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lahjasetti, jossa Allure kuulakärkikynä ja rollerkynä mustassa värissä. Nykyaikainen ja tyylikäs design. Waterman Allur...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 384 kpl
9.
Elevate Solaris-aurinkohattu, sininen
Arvio: 3.34 €/kpl
Elevate Solaris-aurinkohattu, sininen
Tuote# 38662440_TP0013.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Koko 58 cm.Puuvilla twill100% Puuvilla, 175 g/m2Siirtokuva - eteen - 80 x 45 mm - max color : 4.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 7067 kpl
10.
Uma Kuulakynä OMEGA grip, harmaa
Arvio: 1.04 €/kpl
Uma Kuulakynä OMEGA grip, harmaa
Tuote# 0-0531_23-0430_TP3621.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy barrel and clip push-button in white, rubber grip zone and collar coloured.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Kuulakynä Pen Trocum, musta
Arvio: 0.96 €/kpl
Kuulakynä Pen Trocum, musta
Tuote# 15418002000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original push-up mechanism ball pen in an elegant bicolor design. With die-cut aluminum body in smooth aluminum, in vari...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
12.
hi!dea MILKY. A5-muistikirja, joka on ...
Arvio: 5.94 €/kpl
hi!dea MILKY. A5-muistikirja, joka on valmistettu kierrätetyistä maitotölkeistä, musta
Tuote# 93271-103_TP3815.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-muistikirja, jonka jäykkä kansi on valmistettu kierrätetyistä maitotölkeistä, mikä auttaa käyttämään uudelleen tölkki...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Valokuvakehys Photo Frame Torqu...
Arvio: 0.81 €/kpl
Valokuvakehys Photo Frame Torquis, punainen
Tuote# 13832003000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glossy laminated cardboard photo frame in bright tones. With support in back and for photos up to 7,5x6cm.Laminated Card...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3407 kpl
14.
Poletti Mecril trolley coin, lu...
Arvio: 0.70 €/kpl
Poletti Mecril trolley coin, luonnollinen
Tuote# AP722671-00_TP4190.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw and ABS plastic shopping trolley coin, with euro sign on one side. Only one side printable.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
15.
Kaiutin Speaker Martins, sininen
Arvio: 7.35 €/kpl
Kaiutin Speaker Martins, sininen
Tuote# 14936019000_TP6357.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact Bluetooth® connectivity speaker. Bicolor design with smooth finish and Bluetooth® 3.0 connection, it delivers 3W...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
16.
Matkatavarätiketti Visitag hang...
Arvio: 0.63 €/kpl
Matkatavarätiketti Visitag hang tag, keltainen
Tuote# AP874014-02_TP4190.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round shaped, reflective hang tag.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10563 kpl
17.
kuulakynä, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, sininen
Tuote# AP733013-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 998 kpl
18.
Kirjanmerkki Bookmark Sumit, pu...
Arvio: 0.81 €/kpl
Kirjanmerkki Bookmark Sumit, punainen
Tuote# 13932003000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnetic folding bookmark with magnetic mechanism and glossy finish in fun colors.Magnetic
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10787 kpl
19.
Luottokorttikotelo Multipurpose...
Arvio: 1.60 €/kpl
Luottokorttikotelo Multipurpose Pouch Blizz, keltainen
Tuote# 14679005000_TP6351.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose cover in soft silicone of striking colors and with built-in pocket. Holder with folding mechanism.Silicone...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 56691 kpl
20.
HydroFlex Clear -juomapullo, 75...
Arvio: 2.86 €/kpl
HydroFlex Clear -juomapullo, 750 ml, valkoinen, valkoinen
Tuote# 21044201_TP0012.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
21.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.54 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Riak Fairtrade, punainen
Tuote# 20776003000_TP6352.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 140 g/ m2.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Matkapuhelimen puhdistus Cleane...
Arvio: 1.05 €/kpl
Matkapuhelimen puhdistus Cleaner Cloth Yindax, keltainen
Tuote# 14385005000_TP6351.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
keychain microfiber cleaning cloth with built-in cover in bright tones. especially designed for cleaning screens of mobi...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 4115 kpl
23.
Ostoskassi Bag Talara, punainen
Arvio: 3.16 €/kpl
Ostoskassi Bag Talara, punainen
Tuote# 20774003000_TP6353.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 140 g/ m2/ Jute.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Uma Kuulakynä TRINITY transparent S...
Arvio: 1.66 €/kpl
Uma Kuulakynä TRINITY transparent SI, okra
Tuote# 0-0133_T-SI_50-0130_TP3621.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent triangular housing and heavy metal tip chrome plated.
Väri: okra
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
kuulakynä USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSKWHBUG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
MiniKit-festivaalisarja
Arvio: 0.00 €/kpl
MiniKit-festivaalisarja
Tuote# 1Z255001_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä on ihanteellinen matkasetti festareille: se sisältää kaikki tarvittavat asiat yöpymiseen festareilla tai juhlissa. ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
XD Collection Yleiskäyttöinen selkäreppu kann...
Arvio: 43.70 €/kpl
XD Collection Yleiskäyttöinen selkäreppu kannettavalle, musta
Tuote# P732.051_TP30943.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ainutlaatuinen 1680D:n polyesteristä valmistettu selkäreppu kannettavalle kahdella pääosastolla. Yksi osasto sisältää yl...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2171 kpl
28.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC769-7OZ-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Kuulakynä Swell ballpoint pen, ...
Arvio: 0.62 €/kpl
Kuulakynä Swell ballpoint pen, kalkinvihreä
Tuote# AP6155-71_TP4190.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with matching colour rubber grip and shiny chrome parts. With blue refill.
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Spectrum-muistivihko, koko A6, ...
Arvio: 1.92 €/kpl
Spectrum-muistivihko, koko A6, kovakantinen, ruusu
Tuote# 10690508_TP0011.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sen lisäksi, että Spectrum-muistikirja on välttämätön toimistotarvike, se on myös loistava tuote minkä tahansa tuotemerk...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 8078 kpl
31.
Vesipullo, läpinäkyvä
Arvio: 2.36 €/kpl
Vesipullo, läpinäkyvä
Tuote# 6033.102_TP2212.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
330 ml spring water in a glass bottle with aluminium screw cap330 ml spring water in a glass bottle with aluminium screw...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
juomapullo, tummansininen, oran...
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, tummansininen, oranssi
Tuote# TBC871-0NA_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
XD Collection RCS Lightboom 10W kaiutin kierr...
Arvio: 50.24 €/kpl
XD Collection RCS Lightboom 10W kaiutin kierrätetystä muovista, musta
Tuote# P329.471_TP30950.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tehokas 10W langaton kaiutin 360 asteen RGB LED valoilla. Lightboom loistaa kirkkaasti läpi yön. Selkeä ääni kantautuu j...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 119 kpl
34.
LIVOO Raclette-laite, punainen-chile
Arvio: 19.85 €/kpl
LIVOO Raclette-laite, punainen-chile
Tuote# DOC156RC_TP63419.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Removable granite plate - On/off switch - Non-slip feet - 2 pans includedMarquage : Doming, Tampographie
Väri: punainen-chile
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Loop 20 000 mAh:n varavirtalähd...
Arvio: 38.17 €/kpl
Loop 20 000 mAh:n varavirtalähde kierrätetystä muovista, musta
Tuote# 12432290_TP00138.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä ABS-muovista valmistettu varavirtalähde. Varavirtalähde sisältää pitkäikäisen A-luokan 20 000 mAh:n litium...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1102 kpl
36.
LIVOO Jääkaappi - pakastin
Arvio: 43.56 €/kpl
LIVOO Jääkaappi - pakastin
Tuote# DOM475_TP63443.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastosaldo: Vähintään 1568 kpl
37.
Termospullo Insulated Bottle Ke...
Arvio: 12.34 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Kenay, hopea
Tuote# 11056009000_TP63512.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel, double wall, thermal bottle, with touch-sensitive temperature gauge integrated in the lid. 500ml capaci...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 9678 kpl
38.
Laturi Charger Donson, valkoinen
Arvio: 8.73 €/kpl
Laturi Charger Donson, valkoinen
Tuote# 15764001000_TP6358.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Minimalist design white wireless color charger . 2,100 mA dual USB output for simultaneous charging of two devices. With...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
39.
avainketju, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
avainketju, ruskea
Tuote# PCKRENECRC01_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
hi!dea THC MONACO. Miesten pikeepaita,...
Arvio: 32.50 €/kpl
hi!dea THC MONACO. Miesten pikeepaita, musta
Tuote# 30188-103_TP38132.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% puuvillaa (240 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali leikkaus, r...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 35 kpl
41.
avainketju
Arvio: 0.00 €/kpl
avainketju
Tuote# PCKRST05DO_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Lago-kaulanauha turvalukolla, t...
Arvio: 1.60 €/kpl
Lago-kaulanauha turvalukolla, tummansininen
Tuote# 10219301_TP0011.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulanauha nimilapun, ID-kortin tai avaimien säilyttämiseen. Turvalukko. Lisäpainatuskustannus veloitetaan, jos sama kuv...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 78701 kpl
43.
Makeinen, ruskea
Arvio: 3.93 €/kpl
Makeinen, ruskea
Tuote# 1080.300_11093_TP6363.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paper bag with full colour printed sticker, filled with 100 gram sweetsShelf life : 18 months.Filling : Car liquorice t...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Kuulakynä Pen Trocum, vihreä
Arvio: 0.96 €/kpl
Kuulakynä Pen Trocum, vihreä
Tuote# 15418004000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original push-up mechanism ball pen in an elegant bicolor design. With die-cut aluminum body in smooth aluminum, in vari...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
45.
WS101B 2200/2600 mAh varavirtal...
Arvio: 0.00 €/kpl
WS101B 2200/2600 mAh varavirtalähde
Tuote# 1Z70521D_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact, rectangular powerbank. An LED light will indicate that the battery is charging. Micro USB charging cable includ...
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Tuoksukynttilä 80 gr MENKAURE, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Tuoksukynttilä 80 gr MENKAURE, valkoinen
Tuote# MO2061-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pellavalta tuoksuva kasvipohjainen vahakynttilä kivitavarapurkissa, jossa on bambukansi ja korkkipohja. 80 gr. Paloaika:...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Roly Stafford miesten lyhythihainen ...
Arvio: 7.74 €/kpl
Roly Stafford miesten lyhythihainen t-paita, keltainen
Tuote# R66811B_TP0017.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos100% Puuvill...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
48.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9401.018.XS_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
49.
pullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC864-DN_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Monikäyttöinen kuulakynä Sauris...
Arvio: 1.72 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Sauris ballpoint pen, valkoinen
Tuote# AP741722-01_TP4191.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with flat and star-head screwdrivers, spirit level and 7 cm / 3 inch rulers. With metal clip and b...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
51.
Rantapallo Waikiki beach ball (...
Arvio: 2.32 €/kpl
Rantapallo Waikiki beach ball (ø23 cm), oranssi
Tuote# AP702047-03_TP4192.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 panels PVC beach ball with white and coloured panels. Deflated size: 320 mm.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 4995 kpl
52.
Makeinen, hopea
Arvio: 6.15 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1922.103_TP6366.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini paint tin, all-over full colour printed wrapperother fillings possible at request.Shelf life : 18 months.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
MyKit-ensiapupakkaus työpaikalle
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus työpaikalle
Tuote# 1Z250306_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus työpaikallesi. Tämä pakkaus kannattaa hankkia jokaiselle työpaikalle pienten vammojen ja hä...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# PCUSEW4G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore kassi, vihreä
Arvio: 26.60 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore kassi, vihreä
Tuote# 501018_TP30926.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vettähylkivästä nupukki PU-kankaasta valmistettu 12 cm pohjallinen kassi. Materiaali on kevyttä ja kestävää. Oiva kauppa...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3657 kpl
56.
juomapullo, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, punainen
Tuote# AP800543-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
SOL'S PERFECT Naisten LSL POLO180 PER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten LSL POLO180 PERFECT LSL WOMEN, oranssi
Tuote# S02083-OR_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT LSL WOMEN. Naisten pitkähihainen Piqué-polopaita . 100% kammattua puuvillaa piqué 180gr, 1x1 rib kaulus, p...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecn...
Arvio: 3.47 €/kpl
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecnic Combi, vihreä
Tuote# 144730041_TP6353.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Design in white with reinforcement seams a...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1406 kpl
59.
Kuulakynä Pen Lance, musta
Arvio: 3.48 €/kpl
Kuulakynä Pen Lance, musta
Tuote# 20184002000_TP6353.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylish ball pen specially designed for laser engraving with rose-coloured logo. Push-button mechanism, metal clip and f...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut