on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 
spacer

Asiakaslahjat

Yritysilmeesi mukaisesti kustomoidut asiakaslahjat ovat loistava tapa osoittaa asiakkaillesi että arvostat heidän asiakkuuttaan. Asiakaslahja joka on varustettu yrityksesi logolla muistuttavat yrityksestäsi, sen olemassaolosta, sen arvoista ja yhteistyöstänne, ja rakentavat ja vahvistavat näin pitkäjännitteisiä asiakassuhteita. Kun markkinoilla on paljon kilpalua saattaa asiakaslahjojen psykologinen merkitys olla ratkaiseva asemassa että asiakas valitsee sinun yrityksesi.




Brändit



RFX








Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
 
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
 
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida

Asiakaslahjat ovat helppo ja hyvä tapa kiittää asiakkaitasi. Kun ideoit asiakaslahjoja, mikset lähtisi liikkeelle vuodenaikojen tunnelmista? Ohessa muutama idea kuinka voit hyödyntää vuodenaikojen vaihtuvia tunnelmia valitessasi asiakaslahjoja. Toivottavasti löydät inspiraatiota parhaiden asiakaslahjojen valitsemiseen näiden avulla.

Kevät: Luonto herää

Kevät on uuden alun aikaa, joten pyri herättämään kevät asiakkaiden rinnassa. Voit esimerkiksi lähettää asiakkaillesi puutarhanhoitoon liittyviä asiakaslahjoja tai istutettavia siemeniä pienissä ruukuissa. Tai mikset lähettäisi asiakkaille keväisiä makeisia, kuten suklaamunia tai pastellivärisiä karkkeja?

Kesä: Rentoutta asiakkaiden kesäpäiviin

Kesällä moni asiakkaasi viettää aikaa ulkona, lomailee, rentoutuu rannalla. Ole mukana asiakkaidesi rennoissa hetkissä antamalla heille asiakaslahjoiksi kesään, rentoutumiseen ja ulkoiluun liittyviä lahjoja, kuten aurinkolaseja, rantapyyhkeitä tai grillitarvikkeita. Myös piknik-korit, riippumatot ja juomapullot ovat hyviä kesälahjoja.

Syksy: Tarjoa asiakkaille mukavia syystunnelmia

Syksy on tunnelmallinen vuodenaika joka tarjoaa hyviä... Lue lisää


Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana

Eri maissa tehdyt tutkimukset kertovat, että liikelahjojen tai asiakaslahjojen antaminen on edelleen hienoisessa kasvussa. Ja saimmepa lahjoja työntekijän, asiakkaan tai muun sidosryhmän jäsenenä, arvostamme niitä edelleen. Siitäkin huolimatta, että tiedämme varsin hyvin, että niiden tarkoituksena on varmistaa lojaalisuutemme tai bisneskumppanuutemme. Miksi näin?

Henkilöstö

Henkilöstölahjojen antaminen vahvistaa henkilöstön tunnetta siitä, että he ovat todellakin osa yritystä. Kun annat lahjan työtekijöille, kannattaa lahjaa ajatella nimenomaan liikelahjana. Ja lahjat kannattaa yrittää mieltää persoonallisiksi arvostuksen osoitukseksi, ja välttää niiden mieltämistä ”lahjuksiksi”. Lahjan muuttaminen persoonalliseksi onnistuu esimerkiksi niin, että liittää siihen käsinkirjoitetun saatteen. Tällainen pieni teko saa työntekijän tuntemaan, että lahja on henkilökohtainen ja että työnantaja tuntee heidän persoonalliset mieltymyksensä.

Vastavuoroisuus

Vastavuoroisuus on termi, joka psykologia käyttää kuvaamaan ilmiötä, jossa positiivinen toimi aiheuttaa myönteisiä vaikutuksia. Anteliaisuus asiakaslahjojen kanssa aiheuttaa mitä todennäköisimmin... Lue lisää


Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin

Asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kestitseminen ja palkitseminen on antoisaa. Ja sen pitäisi olla myös hauskaa. Uusia ideoita voi olla vaikea keksiä työn ohessa, ja ehkä jo rutiiniksi muodostuneet illalliset eivät enää kiinnosta.  Annamme viisi vinkkiä siitä, miten asiakastilaisuuksia voisi piristää.
Suomalaiset voivat olla tunnetusti hiljaista kansaa. Mitäpä jos illanvietossa tarjottaisiin jotain erilaista tekemistä yhdessä? Emme puhu nyt pakollisista tiiminsitouttamis-leikeistä, vaan mielekkäästä uuden oppimisesta. Miten olisi kokkaustunti tärkeimpien asiakkaiden kanssa? Monet ravintolat tarjoavat kokkaustunteja, joiden aikana ihmiset yhdessä valmistavat hienon aterian alusta loppuun - pastaa, sushia, eksoottisia thairuokia? Tunnelma näissä tapahtumissa on rento, yhdessä tekeminen on luontevaa ja tutustuminen sekä jutustelu tuntuu helpolta.
Hanki kiinnostava puhuja. Useat tilaisuudet hyötyvät huomattavasti kiinnostavasta ohjelmasta. Onko mielessäsi joku toimialaasi sopiva julkisuuden henkilö, joka voisi puhua alasta. Tai kenties pitää inspiroivan puheen työnteosta, motivaatiosta, yrittämisestä tai vaikka kalastuksesta - mahdollisuudet ovat rajattomat.... Lue lisää


Oscar-gaalassa häviäjiäkin muistetaan

Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä koko elokuvista kiinnostunut maailma, noin miljardi (varovaisten arvioiden mukaan) katsojaa, näki kuinka Hollywoodin silmäätekevät astelivat asuissaan pitkin punaista mattoa. Oscareissa ei ole kyse ainoastaan siitä, voittaako aidosti paras elokuva parhaan elokuvan kategorian – tosiasia kun on että kyseessä on enemmänkin markkinointikoneiston voimannäyte.

Lobbaus ennen Oscareita on ankaraa. Lounaita, markkinointia ja kulissien takaisia keskuteluita käydään jatkuvalla syötöllä. Omaa elokuvaa tehdään tunnetuksi, tuottajat tekevät kaikkensa että Akatemian jäsenten elokuvakokemus juuri heidän filminsä kohdalla on ikimuistoinen. Oscar-lobbaus on markkinointia ja asiakaskontaktointia kiivaimmillaan.

Mutta häviäjätkin voittavat. Ainakin jos puhutaan materiaalisesta tavarasta. Distinctive Assets on markkinointiyritys joka vastaa Oscar-gaalan kuuluisista lahjakasseista – eli swag bageista. Kassit jaetaan kaikille ehdokkaille, joten yksikään ehdokas ei lähde juhlista täysin tyhjin käsin. Tämän artikkelin mukaan lahjakassin arvo heiluu peräti 47 000 $ pinnassa.

Mitä maailman kuuluisimmille elokuva-alan ammattilaisille sitten... Lue lisää