on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 
spacer

Asiakaslahjat

Yritysilmeesi mukaisesti kustomoidut asiakaslahjat ovat loistava tapa osoittaa asiakkaillesi että arvostat heidän asiakkuuttaan. Asiakaslahja joka on varustettu yrityksesi logolla muistuttavat yrityksestäsi, sen olemassaolosta, sen arvoista ja yhteistyöstänne, ja rakentavat ja vahvistavat näin pitkäjännitteisiä asiakassuhteita. Kun markkinoilla on paljon kilpalua saattaa asiakaslahjojen psykologinen merkitys olla ratkaiseva asemassa että asiakas valitsee sinun yrityksesi.



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 35824
Tuotteita/sivu
 
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 35824
Tuotteita/sivu
 
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida

Asiakaslahjat ovat helppo ja hyvä tapa kiittää asiakkaitasi. Kun ideoit asiakaslahjoja, mikset lähtisi liikkeelle vuodenaikojen tunnelmista? Ohessa muutama idea kuinka voit hyödyntää vuodenaikojen vaihtuvia tunnelmia valitessasi asiakaslahjoja. Toivottavasti löydät inspiraatiota parhaiden asiakaslahjojen valitsemiseen näiden avulla.

Kevät: Luonto herää

Kevät on uuden alun aikaa, joten pyri herättämään kevät asiakkaiden rinnassa. Voit esimerkiksi lähettää asiakkaillesi puutarhanhoitoon liittyviä asiakaslahjoja tai istutettavia siemeniä pienissä ruukuissa. Tai mikset lähettäisi asiakkaille keväisiä makeisia, kuten suklaamunia tai pastellivärisiä karkkeja?

Kesä: Rentoutta asiakkaiden kesäpäiviin

Kesällä moni asiakkaasi viettää aikaa ulkona, lomailee, rentoutuu rannalla. Ole mukana asiakkaidesi rennoissa hetkissä antamalla heille asiakaslahjoiksi kesään, rentoutumiseen ja ulkoiluun liittyviä lahjoja, kuten aurinkolaseja, rantapyyhkeitä tai grillitarvikkeita. Myös piknik-korit, riippumatot ja juomapullot ovat hyviä kesälahjoja.

Syksy: Tarjoa asiakkaille mukavia syystunnelmia

Syksy on tunnelmallinen vuodenaika joka tarjoaa hyviä... Lue lisää


Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana

Eri maissa tehdyt tutkimukset kertovat, että liikelahjojen tai asiakaslahjojen antaminen on edelleen hienoisessa kasvussa. Ja saimmepa lahjoja työntekijän, asiakkaan tai muun sidosryhmän jäsenenä, arvostamme niitä edelleen. Siitäkin huolimatta, että tiedämme varsin hyvin, että niiden tarkoituksena on varmistaa lojaalisuutemme tai bisneskumppanuutemme. Miksi näin?

Henkilöstö

Henkilöstölahjojen antaminen vahvistaa henkilöstön tunnetta siitä, että he ovat todellakin osa yritystä. Kun annat lahjan työtekijöille, kannattaa lahjaa ajatella nimenomaan liikelahjana. Ja lahjat kannattaa yrittää mieltää persoonallisiksi arvostuksen osoitukseksi, ja välttää niiden mieltämistä ”lahjuksiksi”. Lahjan muuttaminen persoonalliseksi onnistuu esimerkiksi niin, että liittää siihen käsinkirjoitetun saatteen. Tällainen pieni teko saa työntekijän tuntemaan, että lahja on henkilökohtainen ja että työnantaja tuntee heidän persoonalliset mieltymyksensä.

Vastavuoroisuus

Vastavuoroisuus on termi, joka psykologia käyttää kuvaamaan ilmiötä, jossa positiivinen toimi aiheuttaa myönteisiä vaikutuksia. Anteliaisuus asiakaslahjojen kanssa aiheuttaa mitä todennäköisimmin... Lue lisää




Videot

Inspiraatiota! Bambu asiakaslahjat