Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kubi kaulanauha puhelimelle, ku...
Arvio: 5.67 €/kpl
Kubi kaulanauha puhelimelle, kuninkaallinen
Tuote# 12426353_TP0015.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen korkealaatuinen kaulanauha puhelinkoteloita varten, sopii kaikille kotelollisille älypuhelimille. Kaulana...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 4776 kpl
2.
pullo, sininen, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, sininen, hopea
Tuote# TBC867-AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Lippalakki Cap Zodak, vihreä
Arvio: 3.45 €/kpl
Lippalakki Cap Zodak, vihreä
Tuote# 14828004000_TP6353.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel trucker cap in 100% polyester material with soft finish. In a wide range of bright tones, with white front panel...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4276 kpl
4.
Geo-termosmuki, valkoinen
Arvio: 13.95 €/kpl
Geo-termosmuki, valkoinen
Tuote# 10045503_TP00113.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Geo-termosmukissa on tuplaseinäinen vakuumirakenne kuparieristyksellä, joka pitää juomasi kuumana 8 tuntia tai kylmänä 2...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5337 kpl
5.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSUKCRBAG4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Jauhemaalattu muki CHIN CHIN
Arvio: 0.00 €/kpl
Jauhemaalattu muki CHIN CHIN
Tuote# MO9597-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml jauhemaalattu kaksiseinäinen muki ruostumattomasta teräksestä (304 18/8)
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 2484 kpl
7.
Juomapullo Bottle Terkol, vihreä
Arvio: 3.22 €/kpl
Juomapullo Bottle Terkol, vihreä
Tuote# 16314004000_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality, 550 ml crystal bottle, with transparent finished body in BPA-free material. screw-on cap in stainless stee...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
8.
Avira Alya RCS Re-steel matkamuki 300...
Arvio: 20.72 €/kpl
Avira Alya RCS Re-steel matkamuki 300ml, vihreä
Tuote# P438.028_TP30920.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pysy nesteytystavoitteessasi tämän tyylikkään Alya matkamukin avulla. Kaksiseinäinen, vakuumieristetty ruostumattomasta ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3042 kpl
9.
Ostoskassi Bag Kaiso, keltainen
Arvio: 2.92 €/kpl
Ostoskassi Bag Kaiso, keltainen
Tuote# 16341005000_TP6352.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag in RPET material, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plastic residues...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 9780 kpl
10.
Juomapullo Raican sport bottle,...
Arvio: 10.87 €/kpl
Juomapullo Raican sport bottle, vihreä
Tuote# AP721941-07_TP41910.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bottle shaped, aluminium sport bottle, 550 ml.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
11.
RPET aurinkolasit MACUSA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET aurinkolasit MACUSA
Tuote# MO6531-24_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET aurinkolasit, UV400 suojalla.
Väri: läpinäkyvä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2747 kpl
12.
Adapteri Feildin keyring USB ch...
Arvio: 10.63 €/kpl
Adapteri Feildin keyring USB charger cable, luonnollinen
Tuote# AP722528_TP41910.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring USB charger cable in recycled paper and wheat straw plastic with micro USB, USB-C and Lightning connectors. With...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 117 kpl
13.
Kaiutin Speaker Syrene, punainen
Arvio: 8.21 €/kpl
Kaiutin Speaker Syrene, punainen
Tuote# 15566003000_TP6358.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original Bluetooth® speaker with holder for smartphone. Minimalist design in vivid colors and suction cups. With Bluetoo...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4595 kpl
14.
Lina 400 ml ruostumaton teräspu...
Arvio: 10.71 €/kpl
Lina 400 ml ruostumaton teräspullo, jossa on pilli ja lenkki, tummansininen
Tuote# 10067455_TP00110.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen 18/8 ruostumattomasta teräksestä valmistettu urheilupullo, jossa on lipsumaton silikonipohja. Kierrekannes...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2373 kpl
15.
XD Collection Wood vakuumipullo RCS ruostumat...
Arvio: 18.09 €/kpl
XD Collection Wood vakuumipullo RCS ruostumattomasta teräksestä, hopea
Tuote# P435.532_TP30918.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wood RCS ruostumattomasta teräksestä valmistettu kaksoisseinäinen eristetty pullo on täydellinen koko päivän nesteytykse...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4985 kpl
16.
Valaiseva USB, musta
Arvio: 7.68 €/kpl
Valaiseva USB, musta
Tuote# 1Z48090K_TP0017.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB, jossa on vaikuttava valologo.Due to Chinese New Year lead times are impacted from week 2 to 6. Alternative products...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Pyöräilijän pullo Bottle Vandix...
Arvio: 7.38 €/kpl
Pyöräilijän pullo Bottle Vandix, vihreä
Tuote# 15695004000_TP6357.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650ml capacity high quality bottle with body in heat resistant (70ºC) and BPA free, tritan material. In a wide range of ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2072 kpl
18.
Maximilian talonmuotoinen kierr...
Arvio: 1.42 €/kpl
Maximilian talonmuotoinen kierrätetystä materiaalista valmistettu työkaluavain-avaimenperä, sininen
Tuote# 21019552_TP0011.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Työkaluavain-avainketju sopii esimerkiksi lämpöpattereihin, mittarikaappeihin ja lyhtypylväisiin. Valmistettu kierrätety...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
lippalakki, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
lippalakki, musta
Tuote# AP733935-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Elevate Markham naisten lyhythihainen j...
Arvio: 27.24 €/kpl
Elevate Markham naisten lyhythihainen joustinpikeepaita, harmaa-harmaa
Tuote# 3808596_TP00127.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Joustava kangas. Pick-Stitch details. 4 napin nappilista . Kontrastiväriset V-paikat sivuhalkiossa. ...
Väri: harmaa-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 72 kpl
21.
Skribo-kuulakärkikynä- ja muist...
Arvio: 13.43 €/kpl
Skribo-kuulakärkikynä- ja muistikirjasetti, tummansininen
Tuote# 10787355_TP00113.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RCS-sertifioitu Skribo-kynä- ja muistikirjasetti on valmistettu osittain kierrätetystä polyesterista, minkä ansiosta se ...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Avaimenperäpoletti Keyring Coin...
Arvio: 0.88 €/kpl
Avaimenperäpoletti Keyring Coin Zabax, sininen
Tuote# 14669019000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain coin in fun design bicolored in varied colors and with removable coin.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Kaulanauha PANY
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaulanauha PANY
Tuote# MO9354-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
20 mm kaulanauha papukaijalukolla ja turvalukolla. Sublimaatiopainatus ainoastaan valkoiseen tuotteeseen.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 18405 kpl
24.
Reeva-esiliina, 180 g/m², valko...
Arvio: 6.56 €/kpl
Reeva-esiliina, 180 g/m², valkoinen
Tuote# 11271201_TP0016.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reeva-keittiöesiliina on siisti ja käytännöllinen. Painetulla logolla tai ilman, esiliina suojaa vaatteita aina ruoanlai...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 16492 kpl
25.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSOCG6_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
hi!dea SALEMA. RPET-aurinkolasit, sini...
Arvio: 2.78 €/kpl
hi!dea SALEMA. RPET-aurinkolasit, sininen
Tuote# 98349-104_TP3812.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
rPET-aurinkolasit kategorian 3 linsseillä, joissa UV400-suoja. Standardin EN ISO 12312-1 mukaiset. Toimitetaan valkaisem...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
TekiÅ Rise taittuva puhelinjalusta, m...
Arvio: 11.21 €/kpl
TekiÅ Rise taittuva puhelinjalusta, musta
Tuote# 12419390_TP00111.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taitettava puhelinjalusta alumiinista. Sekä korkeutta että katselukulmaa voidaan säätää, mikä tekee lisälaitteesta täyde...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Laastari, luonnollinen
Arvio: 1.06 €/kpl
Laastari, luonnollinen
Tuote# 8435.303_TP2211.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Envelope filled with 10 plasters, produced in Germany10 individually packed plasters in a square envelope, produced in G...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Kosketusnäyttökäsineet RPET DAC...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosketusnäyttökäsineet RPET DACTILE, musta
Tuote# MO6955-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Älypuhelimen kosketusnäyttökäsineet RPET-polyesteriä. Käsineissä on korkkia oleva merkki merkkausta varten.<br>Dimension...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5875 kpl
30.
kukkarot, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
kukkarot, vihreä
Tuote# AP716668-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Aurinkolasit Sunglasses Nival, ...
Arvio: 2.07 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Nival, punainen
Tuote# 14581003000_TP6352.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With translucent frame finish in fun colors and matching color mirro...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 71307 kpl
32.
Urheilukassi Bag Novo, sininen
Arvio: 12.87 €/kpl
Urheilukassi Bag Novo, sininen
Tuote# 19146019000_TP63512.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose bag in resistant polyester 600D of bold bicolored design in a wide range of tones, with reinforcement pipi...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8899 kpl
33.
Uma Kuulakynä ELLIPSE GUM, sininen
Arvio: 4.57 €/kpl
Uma Kuulakynä ELLIPSE GUM, sininen
Tuote# 0-9540_GUM_66-7685_TP3624.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with elliptical softtouch housing. Metal clip, metal tip and elliptical push-button gun ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
hi!dea LERGAN. Avaimenperä LED-valolla...
Arvio: 2.39 €/kpl
hi!dea LERGAN. Avaimenperä LED-valolla, musta
Tuote# 93141-103_TP3812.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen avaimenperä 3 LED-valolla. Tämä yksilöitävä avaimenperä sisältää 4 LR44-paristoa. ø17 x 62 mmProperties : LE...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Kuulakynä Pen Zufer, keltainen
Arvio: 0.62 €/kpl
Kuulakynä Pen Zufer, keltainen
Tuote# 14345005000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Classic ball pen with push-up mechanism, in bold design and with solid white body in soft finish. With comfortable grip ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 52482 kpl
36.
T-paita Adult Color T-Shirt Hec...
Arvio: 2.31 €/kpl
T-paita Adult Color T-Shirt Hecom, tummansininen
Tuote# 141970061_TP6352.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
T-shirt for adult in 100% cotton material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones and in sizes S, M, L, XL...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Chennai-juuttikassi 16L, luonno...
Arvio: 6.50 €/kpl
Chennai-juuttikassi 16L, luonnollinen, tummansininen
Tuote# 12013402_TP0016.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Chennai- kassi sopii puistoon, rannalle tai ruokakauppaan. Kassi on myös kestävä vaihtoehto, sillä se on valmistettu juu...
Väri: luonnollinen, tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 401 kpl
38.
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecn...
Arvio: 4.27 €/kpl
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecnic Rox, sininen, oranssi
Tuote# 152470071_TP6354.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2 and in hexagonal weave design. Available in...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5794 kpl
39.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9103.018.XXXL_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
40.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 8.24 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1784.102_11091_TP6368.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini glass jar 0,13 liter with 1 full colour label, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Tum Tum
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Sateenvarjo Umbrella Santy, bor...
Arvio: 8.09 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Santy, bordeaux
Tuote# 19215020000_TP6358.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in a wide range of bright tones. 105cm in diameter, with manual opening and in resistant polyester mate...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 14719 kpl
42.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.55 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo kierrekorkilla, musta, punainen
Tuote# 21043803_TP0017.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
43.
Ruokalappu / 4 x 6 cm, valkoine...
Arvio: 14.76 €/kpl
Ruokalappu / 4 x 6 cm, valkoinen, vaaleanpunainen
Tuote# 9150.118-BOR6X4_TP22114.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Terry cloth bib with velcro closure, Oeko-Tex Standard 100 certified. With embroidery 6x4 cm, full-surface embroidery by...
Väri: valkoinen, vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
USB-tikku, violetti
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, violetti
Tuote# PCUSUTPUG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Langaton laturi WIRELESS PLATO
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi WIRELESS PLATO
Tuote# MO9446-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni langaton laturi, lähtövirta DC5V/1A (5W) Yhdistä laturi tietokoneeseen ja aseta älypuhelin alustalle aloittaaksesi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7958 kpl
46.
Luonnonkynä siemenpussissa PENS...
Arvio: 0.00 €/kpl
Luonnonkynä siemenpussissa PENSEED, valkoinen
Tuote# MO2257-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luonnonpuusta valmistettu lyijykynä, jossa on pyyhekumi. Esitetään siemenpaperipussissa ( luonnonkukkia).<br>Dimensions ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2726 kpl
47.
LIVOO Paistinpannu, sininen
Arvio: 47.07 €/kpl
LIVOO Paistinpannu, sininen
Tuote# MEP128B_TP63447.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Enamelled cast iron <br/>- Diameter 24 cm <br/>- Capacity 4L <br/>- Dimpled lid to continuously baste dishes <br/>- All ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1251 kpl
48.
WMF raikastaja, teräs
Arvio: 0.00 €/kpl
WMF raikastaja, teräs
Tuote# WF03SI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: teräs
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 0.62 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 7005.102_30003_TP6360.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag filled with approx. 10 g fruit gummies in standard shape, all-over printedstandard in assorted colours and flavours,...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Pussi Bike Bag Leven, musta
Arvio: 4.33 €/kpl
Pussi Bike Bag Leven, musta
Tuote# 16725002000_TP6354.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicycle bag in resistant 600D polyester with reinforced PVC interior. Available in black color. Main compartment with zi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 13772 kpl
51.
XD Collection Ruostumaton deluxe-teräspullo, ...
Arvio: 10.36 €/kpl
XD Collection Ruostumaton deluxe-teräspullo, sininen
Tuote# P436.415_TP30910.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä täydellisenkokoinen ja kevyt, uudelleen käytettävä pullo on valmistettu kestävästä, ruostumattomasta teräksestä. Ti...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4744 kpl
52.
Oli 360 ml keramiikkamuki käden...
Arvio: 7.06 €/kpl
Oli 360 ml keramiikkamuki kädensijalla, musta, punainen
Tuote# 10068721_TP0017.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Modernisti muotoiltu mattapintainen keramiikkamuki, jonka kiiltävä sisäosa on värikäs. Tilavuus on 360 ml. Kaikki merkka...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 797 kpl
53.
Muki Yotel mug, valkoinen
Arvio: 11.85 €/kpl
Muki Yotel mug, valkoinen
Tuote# AP721708-01_TP41911.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ceramic mug in matt finish with bamboo lid, 370 ml. In kraft paper box.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 158 kpl
54.
Sateenvarjo Reversible Umbrella...
Arvio: 18.46 €/kpl
Sateenvarjo Reversible Umbrella Hamfrey, punainen
Tuote# 15552003000_TP63518.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8-panel reversible umbrella, made of resistant, colorful pongee material with original hands-free handle. 108cm in diame...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2708 kpl
55.
XD Collection Impact AWARE Polylana®tuplakudo...
Arvio: 13.69 €/kpl
XD Collection Impact AWARE Polylana®tuplakudottu pipo, sininen
Tuote# P453.395_TP30913.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaunis kaksoiskerroksinen kudottu pipo sopii kaikille. Klassinen taitettu reuna näyttää rennolta, ja pipo pitää pään läm...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 999 kpl
56.
USB Rotate Translucent, vihreä
Arvio: 2.78 €/kpl
USB Rotate Translucent, vihreä
Tuote# 1Z44007D_TP0012.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Translucent. Classic model with a translucent body. Protection from damage with the rotate function.With this...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
silmälasikotelo, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
silmälasikotelo, punainen
Tuote# AP733861-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Vetolaukku Dacrux RPET trolley ...
Arvio: 147.52 €/kpl
Vetolaukku Dacrux RPET trolley bag, musta
Tuote# AP722069-10_TP419147.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET plastic trolley bag with 4 double wheels, telescopic handle and TSA combination lock. With RPET inner lining and el...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 47 kpl
59.
iqoniq Iqoniq Denali värjäämätön colle...
Arvio: 31.17 €/kpl
iqoniq Iqoniq Denali värjäämätön collegepaita kier. puuvillasta, vihreä
Tuote# T9301.015.M_TP30931.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on sama, mukava neulepusero kuin meidän Iqoniq "Zion" pusero. Yksi ero: eliminoimme ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1158 kpl
60.
Takki Jacket Hizan, musta
Arvio: 19.46 €/kpl
Takki Jacket Hizan, musta
Tuote# 147550021_TP63519.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jacket in warm and soft polar fleece of 280g/m2, with anti-pilling treatment. With collar in maxi size, zipper closure w...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1573 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut