Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSCRSIG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Kortti Pin Xandar, valkoinen
Arvio: 2.21 €/kpl
Kortti Pin Xandar, valkoinen
Tuote# 20626001000_TP6352.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multicolour Led Lights. 3 Light Modes, Fixed and Flashing. Button Batteries Included
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Taskulamppu Set Sufli, punainen
Arvio: 8.26 €/kpl
Taskulamppu Set Sufli, punainen
Tuote# 13484003000_TP6358.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of aluminum knife with 7 functions and carabiner flashlight. In varied colors and presented in an individual box wit...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkiel...
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkieläimille
Tuote# 1Z251501_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus jokaiselle lemmikin omistajalle. Tämän pakkauksen avulla olet varautunut pieniin vammoihin ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
LIVOO Laturi, vihreä
Arvio: 30.39 €/kpl
LIVOO Laturi, vihreä
Tuote# TEA290V_TP63430.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bedside lamp with dimmer switch - Wireless induction charging station - 15W fast charger - Power output 9V/2A (15W max) ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Plyysikangas Plush Toy Kuisy
Arvio: 8.63 €/kpl
Plyysikangas Plush Toy Kuisy
Tuote# 20134000000_TP6358.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tender and soft teddy bear with customisable T-shirt and original Santa Claus hat. A fun gift with Christmas motifs to s...
Varastosaldo: Vähintään 2422 kpl
7.
pullo, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, läpinäkyvä
Tuote# TBC820-50-L_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
T-paita Adult Color T-Shirt Pre...
Arvio: 2.87 €/kpl
T-paita Adult Color T-Shirt Premium, musta
Tuote# 144810021_TP6352.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Premium quality adult t-shirt in 100% cotton material of 150g/m2. Available in a wide range of bright tones and in sizes...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 44 kpl
9.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Napa kuulokkeet, ...
Arvio: 41.24 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Napa kuulokkeet, sininen
Tuote# P329.725_TP30941.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kun avaat kotelon ja laitat kuulokkeet korviisi, iskee intensiivinen bassoääni. Miten näin pienikokoinen ja helposti muk...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2013 kpl
10.
Swiss Peak uudelleenkäytettävä muistikirja...
Arvio: 22.75 €/kpl
Swiss Peak uudelleenkäytettävä muistikirja ja kynäsetti, musta
Tuote# P773.320_TP30922.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1680D and 600D polyesteri muistikirjan kannet ja kynä. Sisältää irrotettavan muistilehtiön 192 sivulla 80g/m2. Kannen ta...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1192 kpl
11.
Avaimenperäpoletti Keyring Coin...
Arvio: 1.27 €/kpl
Avaimenperäpoletti Keyring Coin Euromarket, punainen
Tuote# 13298003000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallic keychain coin in fun design in varied colors with removable coin and closure carabiner.Metal
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
12.
Ilmankostutin Humidifier Krougax
Arvio: 14.34 €/kpl
Ilmankostutin Humidifier Krougax
Tuote# 11872000000_TP63514.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant and decorative humidifier, made in resistant PP and natural cork base. With 2 vaporisation modes and 200 ml tank...
Varastosaldo: Vähintään 6004 kpl
13.
Hattu Hat Chizzer
Arvio: 2.19 €/kpl
Hattu Hat Chizzer
Tuote# 16103000000_TP6352.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hat in synthetic, high quality fibers. With inner ribbon and ventilation holes.Synthetic
Varastosaldo: Vähintään 146931 kpl
14.
Bella-sateenvarjo, 23 tuumaa, a...
Arvio: 13.96 €/kpl
Bella-sateenvarjo, 23 tuumaa, automaattinen, tuulenkestävä, valkoinen
Tuote# 10940102_TP00113.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automaattisesti avautuva sateenvarjo polyesterikuvulla. Tukeva metallivarsi ja patentoitu laadukas lasikuiturunko tarjoa...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2127 kpl
15.
Kuulakynä Coldery bamboo ballpo...
Arvio: 1.17 €/kpl
Kuulakynä Coldery bamboo ballpoint pen, luonnollinen, oranssi
Tuote# AP810441-03_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with coloured plastic parts and metal clip. With blue refill.
Väri: luonnollinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5407 kpl
16.
Uma Kuulakynä VITAN, vaaleanharmaa
Arvio: 0.87 €/kpl
Uma Kuulakynä VITAN, vaaleanharmaa
Tuote# 1-0736_01-0428_TP3620.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and large clip. Designed in Germany, manufactured in Switzerland, a...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
XD Collection Impact Aware 240 gsm rcanvas is...
Arvio: 20.03 €/kpl
XD Collection Impact Aware 240 gsm rcanvas iso ostoskassi värjäämätön, harmaa
Tuote# P762.952_TP30920.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact Aware? 240 gsm kierrätetystä kanvaksesta valmistettu värjäämätön ostoskassi on täydellinen tapa pitää päivittäise...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1695 kpl
18.
Kuulakynä Antistress Pen Lennox...
Arvio: 0.79 €/kpl
Kuulakynä Antistress Pen Lennox, vihreä
Tuote# 15825004000_TP6350.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Relaxing anti-stress ball pen with a wide range of push-up buttons and flexible ball on top. Twist mechanism, with white...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
André Philippe Kuulakynä Nouart set, musta
Arvio: 16.42 €/kpl
André Philippe Kuulakynä Nouart set, musta
Tuote# AP873027_TP41916.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal and PU leather set with ballpoint pen, business card holder and keyring. In black gift box. André Philippe brand p...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2506 kpl
20.
André Philippe Huivi Chamonix men's scarf, har...
Arvio: 21.29 €/kpl
André Philippe Huivi Chamonix men's scarf, harmaa, beige
Tuote# AP800454-00_TP41921.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant scarf for men, in black gift box. Made of 38% polyester / 62% viscose blend. André Philippe brand product.
Väri: harmaa, beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Clic clac -suklaat
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -suklaat
Tuote# 1PE00321_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suklaata peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja erilaisia sisältövaihto...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
hi!dea ANQUETIL. Kaulanauha, keltainen
Arvio: 1.10 €/kpl
hi!dea ANQUETIL. Kaulanauha, keltainen
Tuote# 94401-108_TP3811.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester-kaulanauha metallikarabiinikoukulla, irroitettavalla avaimenperällä ja puhelinlenkillä.20 x 530 mmPolyesteri D...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Sateenvarjo Henderson automatic...
Arvio: 10.46 €/kpl
Sateenvarjo Henderson automatic umbrella, tummansininen
Tuote# AP800727-06A_TP41910.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, 8 panel umbrella with metal frame. With wooden shaft, handle and tips. Material: 190T polyester.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Baseline® Plus 650 ml -urheiluj...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus 650 ml -urheilujuomapullo, musta
Tuote# 22020190_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilupullo läikkymättömällä kannella, jossa on vedettävä nokka. Tilavuus on 650 ml. Valmistettu Britanni...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 105 kpl
25.
vesipullo, läpinäkyvä, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, läpinäkyvä, oranssi
Tuote# TBC100DP-2NA_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Baseline 500 ml:n kierrätetystä...
Arvio: 3.38 €/kpl
Baseline 500 ml:n kierrätetystä materiaalista valmistettu juomapullo läppäkannella, sininen, sininen
Tuote# 21046152_TP0013.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä yksiseinäinen urheilupullo tekee kertakäyttöisistä muovisista maitopulloista uudelleenkäytettäviä. Pullossa on rois...
Väri: sininen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
27.
Uma Kuulakynä ELEGANCE C, mattamusta
Arvio: 17.96 €/kpl
Uma Kuulakynä ELEGANCE C, mattamusta
Tuote# 0-9190_C_53-CAR3_TP36217.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with carbon fibre barrel in black or silver, spring-mounted metal clip and glossy chrome plate...
Väri: mattamusta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
H2O Active® Bop 500 ml läppäkan...
Arvio: 5.38 €/kpl
H2O Active® Bop 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, läpikuultava-valkoinen, keltainen
Tuote# 21005010_TP0015.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. R...
Väri: läpikuultava-valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
29.
Tunnistusranneke Bracelet Event...
Arvio: 0.56 €/kpl
Tunnistusranneke Bracelet Events, neon-keltainen
Tuote# 13841265000_TP6350.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events, synthetic fiber bracelet for adult in a wide range of bright tones. With adhesive closure, waterproof and presen...
Väri: neon-keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Huulirasva Lip Balm Nirox, kelt...
Arvio: 1.18 €/kpl
Huulirasva Lip Balm Nirox, keltainen
Tuote# 15053005000_TP6351.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lip balm bar type SPF15 in a wide range of bright translucent colors.SPF15. Vanilla Aroma
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
31.
Juomapullo Bottle Henzo, musta
Arvio: 3.47 €/kpl
Juomapullo Bottle Henzo, musta
Tuote# 14821002000_TP6353.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
330ml capacity bottle with aluminum finishing body in bright and in varied colors. With screw-on safety cap and metal ca...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 33972 kpl
32.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 9.46 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1805.102_11069_TP6369.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,35l, filled with sweetsShelf life : 12 months.Filling : Jelly Beans mix
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
RPET kassi TOTEPET
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET kassi TOTEPET
Tuote# MO9441-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T RPET kassi pitkillä kahvoilla, eco- ystävällinen materiaali on valmistettu kierrätetyistä muovipulloista.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9056 kpl
34.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP...
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP F, keltainen
Tuote# 0-2210_F_57-0012_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque matt housing, clip and push-button.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Brainiac- aivojumppasetti, 3-os...
Arvio: 11.49 €/kpl
Brainiac- aivojumppasetti, 3-osainen, luonnollinen
Tuote# 11002900_TP00111.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3 palapelin setti puisessa lahjakotelossa. Painatus ei ole mahdollinen peleihin.PuuTampopainatus - laatikko - 60 x 40 mm...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 3290 kpl
36.
Fresh 'n Rebel kaiutin, liila
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel kaiutin, liila
Tuote# FR01PU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: liila
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Ostoskassi Bag Yermen, punainen
Arvio: 1.94 €/kpl
Ostoskassi Bag Yermen, punainen
Tuote# 14519003000_TP6351.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality bag in laminated non-woven with metallic finish of 160g/m2, in a wide range of bright tones. With 50cm medi...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Grom 650 ml sporttipullo, kunin...
Arvio: 7.01 €/kpl
Grom 650 ml sporttipullo, kuninkaallinen
Tuote# 10046302_TP0017.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Grom 650 ml alumiininen urheilupullo on kaunis ja kevyt. Kirkas kierrekorkki on läikkymissuojattu, ja siinä on värikäs l...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 20007 kpl
39.
hi!dea MAURICE. Matkateline, punainen
Arvio: 0.23 €/kpl
hi!dea MAURICE. Matkateline, punainen
Tuote# 94952-105_TP3810.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silikonilenkki puhdistusgeelipullon kuljetusta varten. 3 säätöastetta. 20 x 139 mmSilikoni Default customisation : .
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 115668 kpl
40.
23" Lisa-sateenvarjo puukahvall...
Arvio: 10.22 €/kpl
23" Lisa-sateenvarjo puukahvalla, automaattisesti avautuva, oranssi
Tuote# 10901703_TP00110.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lisa 23" -sateenvarjo on todellinen bestseller. Automaattisen avautuva järjestelmän ansiosta sateenvarjo voidaan avata n...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5565 kpl
41.
RPET ruokailuvälinetasku TREESG...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET ruokailuvälinetasku TREESGUARD, vihreä
Tuote# CX1479-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET 4 ruokailuväline huopataskun setti, pakattuna voimapaperi pakkaukseen.<br>Dimensions : 16X2X21CM
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3597 kpl
42.
REGENT Naisten T paita 150g REG...
Arvio: 0.00 €/kpl
REGENT Naisten T paita 150g REGENT WOMEN, bordeaux
Tuote# S01825-BG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT naisten t-paita yksivärinen ja moderni leikkaus. Teipattu kaulasauma, joustava kaulus, sivusauma. Parhain l...
Väri: bordeaux
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
XD Collection X9 kynä silikoniotepinnalla, tu...
Arvio: 1.08 €/kpl
XD Collection X9 kynä silikoniotepinnalla, tummansininen
Tuote# P610.829_TP3091.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uusin lisäys X-kynäperheeseen tyylikkäällä ulkomuodolla ja kauniilla viimeistelyllä. Täydellinen brändisi viestin välitt...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 123 kpl
44.
SOL'S IMPERIAL naisten lsl 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL naisten lsl 190g IMPERIAL LSL WOMEN, pullo-vihreä
Tuote# S02075-BO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL naisten t-paita 190g. Kylkikaulus. Pitkät hihat. Leikattu ja ommeltu. Istuva leikkaus. Teippi kauluksen ...
Väri: pullo-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Hiirimatto Mousepad Exfera, kel...
Arvio: 1.28 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Exfera, keltainen
Tuote# 14577005000_TP6351.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality silicone mousepad with circular design. Surface in bright tones with non-slip base. Presented in an attract...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2578 kpl
46.
hi!dea MAURICE. Matkateline, kuninkaal...
Arvio: 0.23 €/kpl
hi!dea MAURICE. Matkateline, kuninkaallinen
Tuote# 94952-114_TP3810.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silikonilenkki puhdistusgeelipullon kuljetusta varten. 3 säätöastetta. 20 x 139 mmSilikoni Default customisation : .
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 254866 kpl
47.
Kynttilä Aromatic Candle Shiva,...
Arvio: 2.86 €/kpl
Kynttilä Aromatic Candle Shiva, beige
Tuote# 19718117000_TP6352.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aromatic candle with metallic container and body covered with thread in a wide range of tones. Available in vanilla, ora...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
48.
Kytketty kello Smart Bracelet S...
Arvio: 20.83 €/kpl
Kytketty kello Smart Bracelet Selkos, musta
Tuote# 11205002000_TP63520.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction smart bracelet with sporty design, lithium battery and Bluetooth® 4.0 connection, rechargeable via USB con...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
49.
Roly Capri naisten lyhythihainen t-p...
Arvio: 8.44 €/kpl
Roly Capri naisten lyhythihainen t-paita, kirkas-vaaleanpunainen
Tuote# R66834R_TP0018.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen ja muotoiltu naisten t-paita. 1x1 resorikankainen pyöreä kaula-aukko. Vahvistettu sauma pääntiessä. Irrote...
Väri: kirkas-vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
50.
Rotate-USB puuta, vaaleanruskea
Arvio: 6.26 €/kpl
Rotate-USB puuta, vaaleanruskea
Tuote# 1Z48771L_TP0016.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB-muistin ulkopinta on puuta, mikä tekee tuotteesta trendikkään ja ympäristöystävällisen.Due to Chinese New Year lead ...
Väri: vaaleanruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Viininlaskija Corkscrew Mac, si...
Arvio: 1.84 €/kpl
Viininlaskija Corkscrew Mac, sininen, oranssi
Tuote# 19514007000_TP6351.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Classic corkscrew with stainless steel accessories. Includes capsule cutter and opener. Presented in an individual box.
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 16345 kpl
52.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSDWH3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Bodum TRAVEL MUG 450. matkamuki 450ml...
Arvio: 20.84 €/kpl
Bodum TRAVEL MUG 450. matkamuki 450ml, valkoinen
Tuote# 34802-106_TP38120.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen tyhjiöeristetty ranskalainen pressomuki, joka on valmistettu BPA-vapaasta materiaalista. Sisältää verkkom...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 212 kpl
54.
Tefal termospullo, koralli
Arvio: 0.00 €/kpl
Tefal termospullo, koralli
Tuote# TL08PI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: koralli
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Asiakirjasuoja Folder Haborg
Arvio: 2.04 €/kpl
Asiakirjasuoja Folder Haborg
Tuote# 15629000000_TP6352.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folder in resistant recycled cardboard with rigid finish. Inside with two flap pockets.Recycled Cardboard
Varastosaldo: Vähintään 10709 kpl
56.
Hamppu esiliina NAIMA APRON
Arvio: 0.00 €/kpl
Hamppu esiliina NAIMA APRON
Tuote# MO6164-01_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
200gr/m² säädettävä 100% hamppukankaasta valmistettu esiliina, kahdella etutaskulla.
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 3819 kpl
57.
Kylmäkotelo Cool Bag Tivex, pun...
Arvio: 2.10 €/kpl
Kylmäkotelo Cool Bag Tivex, punainen
Tuote# 14147003000_TP6352.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cooler bag of 4 cans in resistant PVC of bright tones. Isothermal inside in aluminum finish. With zipper and matching co...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 20949 kpl
58.
KESKITIN Weeper USB hub, valkoi...
Arvio: 7.05 €/kpl
KESKITIN Weeper USB hub, valkoinen, musta
Tuote# AP781137-10_TP4197.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB hub with 4 ports, USB 2.0.
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 549 kpl
59.
Kuulokkeet Darsy bluetooth head...
Arvio: 25.33 €/kpl
Kuulokkeet Darsy bluetooth headphones, valkoinen, musta
Tuote# AP741953-10_TP41925.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable, plastic bluetooth headphones with built-in rechargeable battery. With hands-free call and micro SD MP3 playbac...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 53 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut