Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kuulakynä Coldery bamboo ballpo...
Arvio: 1.17 €/kpl
Kuulakynä Coldery bamboo ballpoint pen, valkoinen, luonnollinen
Tuote# AP810441-01_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with coloured plastic parts and metal clip. With blue refill.
Väri: valkoinen, luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 13051 kpl
2.
Sateenvarjo Alexon umbrella, si...
Arvio: 15.52 €/kpl
Sateenvarjo Alexon umbrella, sininen
Tuote# AP721882-06_TP41915.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Full automatic (open/close), windproof folding umbrella with 8 panels. With metal shaft, metal/fibreglass frame and plas...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 328 kpl
3.
Aurinkolasit Sunglasses Mirfat,...
Arvio: 1.95 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Mirfat, vihreä
Tuote# 11031004000_TP6351.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line sunglasses with UV400 protection and black lenses. Wheat straw frame and legs, with Wheat Straw label to enc...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 31258 kpl
4.
Case Logic Reflect -suojatasku kannettaval...
Arvio: 40.08 €/kpl
Case Logic Reflect -suojatasku kannettavalle tietokoneelle, 13", tummansininen
Tuote# 12056055_TP00140.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
13":n kannettavan tietokoneen suojatasku, jossa on laitteen suojausta varten 6 mm:n muistivaahto, muhkea sisävuori ja he...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 499 kpl
5.
Uma Kuulakynä SKY GUM, punainen
Arvio: 1.11 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY GUM, punainen
Tuote# 0-0125_GUM_50-7627_TP3621.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing and collar, opaque glossy clip and neck.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Staki 4-osainen 280 ml pinottav...
Arvio: 12.83 €/kpl
Staki 4-osainen 280 ml pinottava mukilahjasetti, musta
Tuote# 10068690_TP00112.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lahjasetin neljä keramiikkamukia ovat pinottavissa niin, että ne vievät mahdollisimman vähän tilaa ja ovat siististi jär...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1681 kpl
7.
Termospullo CHAN
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo CHAN
Tuote# MO8314-38_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräsksestä valmistettu 500 ml termospullo. Tuote on vuoto vapaa.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 1608 kpl
8.
XD Collection Deluxe kokin kangasesiliina, si...
Arvio: 28.86 €/kpl
XD Collection Deluxe kokin kangasesiliina, sininen
Tuote# P262.825_TP30928.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ole huippukokki tässä kauniissa esiliinassa valmistettu laadukkaasta 16oz. kankaasta PU-yksityiskohdilla. Yhden koon mal...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5073 kpl
9.
Lippalakki Cap Clipak, sininen
Arvio: 3.91 €/kpl
Lippalakki Cap Clipak, sininen
Tuote# 16337019000_TP6353.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel cap in polyester, with mesh fabric and adjustable plastic closure. Available in a wide range of vivid colors (wh...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 31354 kpl
10.
Avaimenperälamppu Torch Bimox, ...
Arvio: 1.61 €/kpl
Avaimenperälamppu Torch Bimox, hopea
Tuote# 15834009000_TP6351.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Flashlight LED keychain in varied colors of glossy finish with illuminated inside. Outside surface especially designed f...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 15775 kpl
11.
Suklaa, kultainen
Arvio: 0.80 €/kpl
Suklaa, kultainen
Tuote# 2150.104_TP6360.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Small chocolate coin with full colour printed stickerShelf life : 12 months.
Väri: kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Muki, tummansininen
Arvio: 3.21 €/kpl
Muki, tummansininen
Tuote# Dallas_Matt_380ml-dark_blue_TP5683.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Stac Helios kierrätetystä muovista v...
Arvio: 12.49 €/kpl
Stac Helios kierrätetystä muovista valmistettu aurinkodynamotaskulamppu karbiinihaalla, sotilaallinen-vihreä
Tuote# 10457564_TP00112.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oletko kyllästynyt siihen, että virta loppuu, kun sitä eniten tarvitset? Heitä hyvästit kyseisille turhauttaville hetkil...
Väri: sotilaallinen-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Joulukoriste Christmas Decorati...
Arvio: 1.09 €/kpl
Joulukoriste Christmas Decoration Set Yenkit, valkoinen
Tuote# 15107001000_TP6351.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 Christmas hanging balls in varied, bright metallic colors. Presentation in individual sachet with printing stri...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 13003 kpl
15.
XD Collection Vuototiivis termospullo logolaa...
Arvio: 17.25 €/kpl
XD Collection Vuototiivis termospullo logolaatalla, harmaa
Tuote# P436.672_TP30917.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vuototiivis, eristetty termospullo, jossa kierrettävä kansi. Edessä ainutlaatuisesti sijoitettu logo. Sisäpuoli ruostuma...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 3778 kpl
16.
Kynttilä Aromatic Candle Elora,...
Arvio: 3.38 €/kpl
Kynttilä Aromatic Candle Elora, luonnollinen
Tuote# 20600013000_TP6353.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanilla Aroma<b>Composition : </b>Ceramic.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
USB Rotate Doming, vihreä
Arvio: 2.95 €/kpl
USB Rotate Doming, vihreä
Tuote# 1Z43007H_TP0012.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Doming. Classic model with a doming to give your logo a 3D effect. Protection from damage with the rotate fun...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Uma Kuulakynä SPIRIT transparent, t...
Arvio: 1.06 €/kpl
Uma Kuulakynä SPIRIT transparent, tummanvihreä
Tuote# 1-0765_T_01-0336_TP3621.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing and large clip on nubbed clip holder.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Stressilelu DESCANSO
Arvio: 0.00 €/kpl
Stressilelu DESCANSO
Tuote# IT1332-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU stressipallo.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 24684 kpl
20.
Kumi Cafey eraser and sharpener...
Arvio: 1.05 €/kpl
Kumi Cafey eraser and sharpener, valkoinen, keltainen
Tuote# AP731939-02_TP4191.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pencil sharpener and eraser in one.
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 250 kpl
21.
Hammasharja Fident toothbrush s...
Arvio: 2.72 €/kpl
Hammasharja Fident toothbrush set, punainen
Tuote# AP741956-05_TP4192.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toothbrush set for children with plastic toothbrush and sand timer. In zipped plastic case.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3725 kpl
22.
Kuulakynä Pen Hurban, vihreä
Arvio: 0.73 €/kpl
Kuulakynä Pen Hurban, vihreä
Tuote# 15574004000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen with bold bicolor design with accessories in bright solid colors and soft body in solid white. With ori...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
23.
Värikynä Pencil Set Garten, val...
Arvio: 0.92 €/kpl
Värikynä Pencil Set Garten, valkoinen
Tuote# 19830001000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 pencils in cardboard box with glossy finish in bright tones and window. Wooden pencils with cylindrical body Wo...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
24.
juomapullo, musta, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, musta, bambu
Tuote# TBC822-NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Ristinolla Grapex tic-tac-toe, ...
Arvio: 3.80 €/kpl
Ristinolla Grapex tic-tac-toe, luonnollinen
Tuote# AP721447_TP4193.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
9 pc wooden tic-tac-toe game, in wooden box.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
hi!dea BAITT. Avaimenperä pullonavaaja...
Arvio: 0.95 €/kpl
hi!dea BAITT. Avaimenperä pullonavaajalla, hopea
Tuote# 93151-127_TP3810.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen avaimenperä pullonavaajalla. Saatavana useissa eri väreissä. 11 x 60 x 15 mmAlumiiniPacking : Muovipussiin -...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 12352 kpl
27.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, musta
Tuote# T9104.001.4XL_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
28.
Avira Atik RCS pullo kierrätetystä PE...
Arvio: 14.31 €/kpl
Avira Atik RCS pullo kierrätetystä PET:stä 500ML, vihreä
Tuote# P438.037_TP30914.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Atik pullo on mainio valinta, jos arvostat kevyttä ja minimalistista suunnittelua. Ihanteellinen pullo mukaan matkaan. P...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4976 kpl
29.
Niskatuki Traveller pillow, fuk...
Arvio: 2.50 €/kpl
Niskatuki Traveller pillow, fuksia
Tuote# AP761828-25_TP4192.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable, microfibre travel pillow.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
30.
Makeinen / , vihreä
Arvio: 2.41 €/kpl
Makeinen / , vihreä
Tuote# 1932.600_11001_TP6362.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini hinged tin filled with approx. 23 gram peppermintingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 mon...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
kuulakynä, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, valkoinen
Tuote# PNSMWHBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Termospullo Insulated Bottle St...
Arvio: 16.00 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Staver, kultainen
Tuote# 16859023000_TP63516.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel thermal bottle, with double layer and copper vacuum insulation. It allows you to maintain heat and cold ...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 7834 kpl
33.
Roly Extreme miesten pitkähihainen t...
Arvio: 11.76 €/kpl
Roly Extreme miesten pitkähihainen t-paita, valkoinen
Tuote# R12171Z_TP00111.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pitkähihainen tuubikudottu t-paita, nelikerroksinen pyöreä pääntie. Vahvistettu sauma pääntiessä ja olkapäissä. Hihoissa...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
hi!dea BALIC. Paperiveitsi, oranssi
Arvio: 0.66 €/kpl
hi!dea BALIC. Paperiveitsi, oranssi
Tuote# 94501-128_TP3810.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paperiveitsi turvalukkomekanismilla ja poistettava osa terän säätämistä varten. Värillinen runko. 130 x 20 x 8 mm-Packin...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä...
Arvio: 26.83 €/kpl
Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, bordeaux
Tuote# T9300.007.XXL_TP30926.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit. Pyöreä pääntie, pitkähihainen paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 209 kpl
36.
Cross Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen...
Arvio: 28.46 €/kpl
Cross Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Tech 2, sininen
Tuote# 17331019000_TP63528.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tech 2 ball pen by Cross. With retractable mechanism, classic bicolor design, metallic body in smooth finish, in varied ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 224 kpl
37.
SOL'S FACTOR miesten fl-takki FACTOR ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S FACTOR miesten fl-takki FACTOR MEN, metsä-vihreä
Tuote# S03823-FG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S FACTOR miesten takki 280g. Vetoketjulliset sivutaskut ja vetoketju auki edessä kontrastivärisillä vetoketjunvetim...
Väri: metsä-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Tietokonereppu Brooklyn backpac...
Arvio: 21.56 €/kpl
Tietokonereppu Brooklyn backpack, tummanharmaa
Tuote# AP819022-80_TP41921.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack with zipped compartments, padded laptop pocket, PU leather handles and adjustable shoulder strap. 300D duotone ...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 928 kpl
39.
Lasten näyttö LCD Writing Table...
Arvio: 5.16 €/kpl
Lasten näyttö LCD Writing Tablet Arraky, valkoinen
Tuote# 20384001000_TP6355.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pen and Button Battery Included
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4000 kpl
40.
Monikäyttöinen kuulakynä Bonnel...
Arvio: 1.18 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Bonnel touch ballpoint pen, vihreä
Tuote# AP806986-07_TP4191.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint and touch screen pen with bamboo grip and rubberized finish. With special coating for mirror laser e...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4465 kpl
41.
Monikäyttöinen kaiutin Speaker ...
Arvio: 1.16 €/kpl
Monikäyttöinen kaiutin Speaker Keyring Holys, punainen
Tuote# 14636003000_TP6351.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain speaker with holder function, minimalist design in an original bicolor finish and especially designed for pad p...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
hi!dea THC ATHENS WOMEN WH. Naisten t-...
Arvio: 16.72 €/kpl
hi!dea THC ATHENS WOMEN WH. Naisten t-paita, vaaleanharmaa-kanerva
Tuote# 30118-183_TP38116.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa. V-mallinen, trikootukinauhalla ...
Väri: vaaleanharmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 2319 kpl
43.
Avaimenperälamppu Torch Keyring...
Arvio: 1.91 €/kpl
Avaimenperälamppu Torch Keyring Wols, hopea
Tuote# 20985009000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 Led. Button Batteries Included<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Satulan peite Saddle Cover Lesp...
Arvio: 1.37 €/kpl
Satulan peite Saddle Cover Lespley, valkoinen
Tuote# 16172001000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Handy and resistant saddle cover in 190T polyester. Adjustable for any kind of saddle and available in a wide range of c...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 17446 kpl
45.
Kuulakynä Pen Latif, keltainen
Arvio: 0.57 €/kpl
Kuulakynä Pen Latif, keltainen
Tuote# 20671005000_TP6350.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Wheat Straw/ ABS.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
hi!dea PANTHONY MAT. Posliinimuki 450 ...
Arvio: 13.28 €/kpl
hi!dea PANTHONY MAT. Posliinimuki 450 mL, valkoinen
Tuote# 94045-106_TP38113.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hydroglaze-posliinimuki. Tilavuus 450 mL. Toimitetaan rasiassa. Ei ammattimaiseen käyttöön. Valmistettu Euroopassa. ø95 ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1946 kpl
47.
Juomapullo Sublimation Bottle V...
Arvio: 4.73 €/kpl
Juomapullo Sublimation Bottle Vantex, ruusu
Tuote# 20515022000_TP6354.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml<b>Composition : </b>Glass/ Bamboo.
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Nomumi kansio, tummansininen
Arvio: 21.79 €/kpl
Nomumi kansio, tummansininen
Tuote# 10787055_TP00121.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RCS-sertifioitu Nomumi-kansio on valmistettu osittain kierrätetystä polyesteristä, minkä ansiosta tämä kansio on ympäris...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
RPET-vedenpitävä rullalaukku SC...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET-vedenpitävä rullalaukku SCUBAROLL, kuninkaallinen
Tuote# MO2181-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET 210D polyesteristä valmistettu vedenpitävä rolltop-reppu. Tilavuus: 30L.<br>Dimensions : 37X55CM
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 1146 kpl
50.
Puhelinteline Holder Smaner, va...
Arvio: 0.94 €/kpl
Puhelinteline Holder Smaner, valkoinen
Tuote# 15022001000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft silicone holder for mobile devices. Original design in eye-catching colors and fixing system with a suction cup. Wi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7237 kpl
51.
USB Flat, sininen
Arvio: 4.59 €/kpl
USB Flat, sininen
Tuote# 1Z34221G_TP0014.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Flat. USB Flat. Hopeanväriset reunat viimeistelevät klassisen designin. Muovi.Due to Chinese New Year lead times are...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
hi!dea NINJA. Taskuveitsi ruostumatont...
Arvio: 13.16 €/kpl
hi!dea NINJA. Taskuveitsi ruostumatonta terästä ja metallia, musta
Tuote# 94036-103_TP38113.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taskuveitsi ruostumatonta terästä ja metallia turvalukolla ja klipsillä. Toimitetaan lahjarasiassa. 115 x 15 x 32 mm | L...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Sai RPET -kauppakassi 7L, kunin...
Arvio: 2.61 €/kpl
Sai RPET -kauppakassi 7L, kuninkaallinen
Tuote# 12049601_TP0012.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä kassi on valmistettu 100 % kierrätetystä, kuluttajakäytössä olleesta muovista, ja se auttaa vähentämään muovijät...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 43194 kpl
54.
eri, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
eri, hopea
Tuote# TBC700V-45L-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Elevate Boreas pipo ja merkki, keltainen
Arvio: 4.29 €/kpl
Elevate Boreas pipo ja merkki, keltainen
Tuote# 38676100_TP0014.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksikerroksinen pipo, kaksinkerroin käännetty reuna. Kangasmerkki logoa varten.1x1 Ribbineulos100% Akryyli , Contrast fa...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2496 kpl
56.
Ostoskassi Foldable Bag Nepax, ...
Arvio: 4.21 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Nepax, luonnollinen
Tuote# 16391013000_TP6354.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, folding bag. 100% natural, organic cotton in 120 g/m2. 70cm length, reinforced handles with stitched finish...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
57.
Värityssetti ColoBook custom co...
Arvio: 2.47 €/kpl
Värityssetti ColoBook custom colouring booklet, mandala, valkoinen
Tuote# AP716555-D_TP4192.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made colouring booklet with 24 thematic colouring pages. Price includes full-colour printed outside cover. MOQ: 1...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
USB-tietokonekassi Charger Back...
Arvio: 40.74 €/kpl
USB-tietokonekassi Charger Backpack Rasmux, vihreä
Tuote# 16329004000_TP63540.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Complete backpack charger with solar panel of 6,5W, capable of fully charging most of the new smartphones and tablets. M...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
59.
Lippalakki Keinfax RPET basebal...
Arvio: 4.59 €/kpl
Lippalakki Keinfax RPET baseball cap, vihreä
Tuote# AP721583-07_TP4194.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 5 panels and velcro closure. RPET polyester, 180 g/m².
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 84 kpl
60.
Sky-juomapullo, alumiinia. 650 ...
Arvio: 5.91 €/kpl
Sky-juomapullo, alumiinia. 650 ml, violetti
Tuote# 10065337_TP0015.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Katseenvangitsija Sky-urheilupullo on valmistettu alumiinista, joka on kevyt ja kestävä materiaali. Kierrekorkki varmist...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 2799 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut