Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Muunneltava kauluri CreaScarf W...
Arvio: 9.92 €/kpl
Muunneltava kauluri CreaScarf Winter custom multi-purpose scarf, harmaa
Tuote# AP716452-77_TP4199.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, multipurpose scarf in breathable and quick-drying polyester, with coloured polar fleece neck warmer. With a...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
V-muotoinen heijastava turvaliivi
Arvio: 0.00 €/kpl
V-muotoinen heijastava turvaliivi
Tuote# 1PR04806_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
V-muotoinen unisex turvaliivi, sopii mm. jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Suuri painatusala edessä ja takana. Extraki...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Lippalakki Cap Fandol, vaaleanh...
Arvio: 6.20 €/kpl
Lippalakki Cap Fandol, vaaleanharmaa
Tuote# 15554371000_TP6356.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SoftCool Extreme sports cap in coolant material. UV50 protection, in a wide range of bright tones. Adjustable velcro clo...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 8075 kpl
4.
kuulakynä, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, harmaa
Tuote# AP800734-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1638 kpl
5.
XD Collection Bambuiset free flow -kuulokkeet...
Arvio: 25.35 €/kpl
XD Collection Bambuiset free flow -kuulokkeet kotelossa, musta
Tuote# P329.061_TP30925.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anna musiikin virrata näiden langattomien kuulokkeiden avulla. Bambukuulokkeilla on 35mAh:n akku, ja ne voidaan ladata t...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3293 kpl
6.
Tietokonreppu 300D RPET VALLEY ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Tietokonreppu 300D RPET VALLEY ROLLPACK, musta
Tuote# MO2051-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tietokonereppu 15 tuuman tietokoneelle 300D RPET-polyesteristä. Reppu suljetaan yläreunasta rullaamalla. Suuri vetoketj...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 117 kpl
7.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 19.24 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1810.102_11064_TP63619.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,9l, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Mixed liquorice
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
LIVOO Painekattila, harmaa
Arvio: 48.10 €/kpl
LIVOO Painekattila, harmaa
Tuote# MEP121_TP63448.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Steamer pot - stainless steel - Ø 24 cm - Pot 4 L - 2 steamers 3 L and lid - Heat resistant handles - Suitable for all t...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1703 kpl
9.
Monikäyttöinen osoitinkynä Hold...
Arvio: 0.71 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Holder Pen Mobix, punainen
Tuote# 14912003000_TP6350.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original pointer ball pen with hood convertible in a mobile devices holder. Designed in fun colors, with body in smooth ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Waterman Allure kuulamuste- ja kuulakärk...
Arvio: 36.22 €/kpl
Waterman Allure kuulamuste- ja kuulakärkikynäsetti, musta
Tuote# 10782455_TP00136.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kahden kynän lahjapakkaus, johon kuuluu kuulamustekynä mustalla musteella ja kuulakärkikynä sinisellä musteella. Tunnett...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Taskulamppu Set Sufli, punainen
Arvio: 8.26 €/kpl
Taskulamppu Set Sufli, punainen
Tuote# 13484003000_TP6358.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of aluminum knife with 7 functions and carabiner flashlight. In varied colors and presented in an individual box wit...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
vesipullo, läpinäkyvä, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, läpinäkyvä, läpinäkyvä
Tuote# TBC110NDP-1PVCTR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
LIVOO Tulisija, brasero, musta
Arvio: 158.86 €/kpl
LIVOO Tulisija, brasero, musta
Tuote# DOC286_TP634158.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Black painted steel structure <br/>- Ø total 59,5 cm and height 29 cm <br/>- Fireplace of heat <br/>- Ø grid 47,5 cm wit...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 539 kpl
14.
Americano® Medio 300 ml muki ot...
Arvio: 5.07 €/kpl
Americano® Medio 300 ml muki oterenkaalla, valkoinen, harmaa
Tuote# 21000829_TP0015.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen muki, jossa on painettava kansi ja silikoninen oterengas. Tilavuus on 300 ml. Sekoita värejä ja luo täydel...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
15.
Uma Kuulakynä FASHION K transparent...
Arvio: 1.32 €/kpl
Uma Kuulakynä FASHION K transparent SI VIS, keltainen
Tuote# 0-0134_KT-SI_VIS_50-0396_TP3621.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen FASHION KT-SI with digital foil transfer imprint on the barrel.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Taskuveitsi Thiam pocket knife,...
Arvio: 9.47 €/kpl
Taskuveitsi Thiam pocket knife, musta
Tuote# AP781423-10_TP4199.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel pocket knife with safety lock.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 572 kpl
17.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., läpikuultava-valkoinen, violetti
Tuote# 21004921_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: läpikuultava-valkoinen, violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
18.
XD Collection Sileä keinonahkainen 15.6" tiet...
Arvio: 37.40 €/kpl
XD Collection Sileä keinonahkainen 15.6" tietokonereppu, harmaa
Tuote# P762.572_TP30937.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä minimalistinen, moderni reppu on valmistettu sileästä keinonahasta. Sisällä 15.6" tietokonelokero, tilava päälokero...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1500 kpl
19.
Canvas kassi RASSA COLOURED, tu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Canvas kassi RASSA COLOURED, tumma-laivasto-sininen
Tuote# MO6442-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
270 gr/m² canvas kassi pitkillä kahvoilla. Maksimi kanto painoraja 2,5 kiloa.<br>Dimensions : 38X9X42 CM
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 6474 kpl
20.
Uma Kuulakynä VOGUE XL SI VIS, valk...
Arvio: 2.10 €/kpl
Uma Kuulakynä VOGUE XL SI VIS, valkoinen
Tuote# 0-0136_SI_VIS_50-0001_TP3622.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen VOGUE XL SI with digital foil transfer imprint on the barrel.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Adapteri Charger Synchronizer H...
Arvio: 1.05 €/kpl
Adapteri Charger Synchronizer Holnier, sininen
Tuote# 15741019000_TP6351.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB keychain charger in a wide range of bright tones. With dual micro USB/lightning connection. Presented in an individu...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4934 kpl
22.
USB Flat, hopea
Arvio: 4.54 €/kpl
USB Flat, hopea
Tuote# 1Z34222D_TP0014.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Flat. USB Flat. Hopeanväriset reunat viimeistelevät klassisen designin. Muovi.Due to Chinese New Year lead times are...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
hi!dea THC ATHENS WOMEN WH. Naisten t-...
Arvio: 16.72 €/kpl
hi!dea THC ATHENS WOMEN WH. Naisten t-paita, valkoinen
Tuote# 30117-106_TP38116.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa. V-mallinen, trikootukinauhalla ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2319 kpl
24.
Puhelinvarusteet Lanyard Itaka,...
Arvio: 1.68 €/kpl
Puhelinvarusteet Lanyard Itaka, keltainen
Tuote# 14993005000_TP6351.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical and comfortable silicone lanyard in bold colors with built-in smartphone holder. With adjustable accessory and...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 992 kpl
25.
kovalevy, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
kovalevy, hopea
Tuote# PCHD01SSM2G9SI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Roly Bahrain lasten lyhythihainen ur...
Arvio: 6.24 €/kpl
Roly Bahrain lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, kuninkaallinen
Tuote# K04074T_TP0016.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
27.
Case Logic tietokonepussi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, musta
Tuote# CE51BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Matkapuhelimen suojus Armband K...
Arvio: 3.30 €/kpl
Matkapuhelimen suojus Armband Kelan, musta
Tuote# 15522002000_TP6353.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tactile, sports armband, designed for devices up to 6 inches screen size. Reflective front with adjustable elastic closu...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5693 kpl
29.
Avaimenperälamppu Bimox flashli...
Arvio: 1.29 €/kpl
Avaimenperälamppu Bimox flashlight, hopea
Tuote# AP781933-21_TP4191.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic flashlight with 1 LED and metal keyring. Logos engraved on body are illuminated. Including button cell batteries...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 5282 kpl
30.
LIVOO Raclette-laite, musta
Arvio: 50.56 €/kpl
LIVOO Raclette-laite, musta
Tuote# DOC185_TP63450.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raclette set <br/>- Non-stick removable grill plate <br/>- 12 persons <br/>- Adjustable thermostat <br/>- Heating light ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Kuulakynä Pen Vite, vihreä
Arvio: 0.78 €/kpl
Kuulakynä Pen Vite, vihreä
Tuote# 19046004000_TP6350.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen of bold bicolor design with translucent color accessories and soft body in solid white color. With orig...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8097 kpl
32.
XD Collection Geometrinen muki, hopea
Arvio: 9.83 €/kpl
XD Collection Geometrinen muki, hopea
Tuote# P432.362_TP3099.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu trendikäs kahvimuki geometrisillä yksityiskohdilla. Sisäosa on valmistettu muovi...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 777 kpl
33.
Spectrum-muistivihko, koko A5, ...
Arvio: 3.00 €/kpl
Spectrum-muistivihko, koko A5, tyhjät sivut, valkoinen
Tuote# 10709102_TP0013.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistivihko yhteensopivalla joustavalla suljennalla ja sivumerkillä. Sisältää 96 tyhjää sivua (60g/m2).PVCTampopainat...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5015 kpl
34.
Liitumuki 300 ml CHALCKY
Arvio: 0.00 €/kpl
Liitumuki 300 ml CHALCKY
Tuote# MO8658-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kivitavarasta valmistettu 300 ml liitumuki, yksittäispakattuna valkoiseen kartonkipakkaukseen.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 19624 kpl
35.
Alumiinipullo BISCING
Arvio: 0.00 €/kpl
Alumiinipullo BISCING
Tuote# KC1203-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen 600 ml alumiinipullo.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4783 kpl
36.
Juomapullo Bottle Flaber, musta
Arvio: 3.41 €/kpl
Juomapullo Bottle Flaber, musta
Tuote# 16870002000_TP6353.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600ml capacity bottle. Body manufactured in glass, with screw cap. Including matching color soft shell case, with carryi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 51428 kpl
37.
rantapallo, valkoinen, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
rantapallo, valkoinen, valkoinen
Tuote# AP781730-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.67 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Lombys, vaaleanvihreä
Tuote# 14647279000_TP6350.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist mechanism ball pen in a bold bicolor design, with black accessories and a smooth touch body in fun fluorescent col...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 195 kpl
39.
Kuulokkeet Headphones Magnel, v...
Arvio: 14.06 €/kpl
Kuulokkeet Headphones Magnel, valkoinen
Tuote# 16266001000_TP63514.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Headphone set with Bluetooth® 4.2 connectivity and an elegant design in white color and chromed frames. Soft rubberized ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
40.
Huulirasva Lip Balm Mushu, kult...
Arvio: 1.42 €/kpl
Huulirasva Lip Balm Mushu, kultainen
Tuote# 20569023000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SPF15. Vanilla Aroma
Väri: kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Huulirasva UV GLOSS
Arvio: 0.00 €/kpl
Huulirasva UV GLOSS
Tuote# MO9407-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulirasva metallinhohtoisella viimeistelyllä, dermatologisesti testattu. SPF10. Maku: Vanilja
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
hi!dea SLIDER. 380 mL matkamuki, hopea
Arvio: 13.83 €/kpl
hi!dea SLIDER. 380 mL matkamuki, hopea
Tuote# 94242-127_TP38113.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuplaseinäinen sublimoitava matkamuki ruostumattomasta teräksestä. Läpinäkyvä kanssi liukuvalla avausmekanismilla. Tilav...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
hi!dea CAIRO. Kauppakassi, keltainen
Arvio: 4.02 €/kpl
hi!dea CAIRO. Kauppakassi, keltainen
Tuote# 92084-108_TP3814.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laukku (180 g/m²) kierrätyspuuvillaa (70 %) ja rPET:tä (30 %), 65 cm:n kahvat. 380 x 420 mmProperties : Ympäristöystäväl...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
plyysikangas, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
plyysikangas, ruskea
Tuote# AP844056_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore läppärilaukku 1...
Arvio: 25.07 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore läppärilaukku 15", harmaa
Tuote# 501620_TP30925.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylipuhdas läppäritasku, joka suojaa tietokonetta iskuilta ja kosteudelta. Valmistettu kevyestä, vettähylkivästä PU-nup...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2013 kpl
46.
Muistikirja A5 ARPU, turkoosi
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja A5 ARPU, turkoosi
Tuote# MO6835-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja jonka kannet on kierrätettyä PU materiaalia. 192 viivoitettua sivua kierrätyspaperista (96 arkkia). Kiinn...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 13744 kpl
47.
Ranneke Bracelet Dala, valkoinen
Arvio: 0.49 €/kpl
Ranneke Bracelet Dala, valkoinen
Tuote# 17040001000_TP6350.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant, adjustable, crystal pearl bracelet. Available in white and grey.Adjustable
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.72 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Spook, ruusu
Tuote# 13164022000_TP6351.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in soft polyester 210T, available in a wide range of colors. Black color, self-adjusting strings, re...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
49.
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puu...
Arvio: 16.38 €/kpl
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, punainen
Tuote# T9100.029.S_TP30916.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular t-paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 180 G/M². Pai...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 811 kpl
50.
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR, ranskan-laivasto
Tuote# S03815-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CONDOR, Unisex hupullinen huppari, 80 % puuvillaa - 20 % kierrätettyä polyesteriä Grs sertifioitu. Harjattu fleece...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
51.
hi!dea THC BERLIN. Miesten pikeepaita,...
Arvio: 30.58 €/kpl
hi!dea THC BERLIN. Miesten pikeepaita, bordeaux
Tuote# 30176-115_TP38130.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 35% harjattua puuvillaa ja 65% polyesteria (200 g/m²). Väri 183: 85% puuvillaa/15% visk...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 245 kpl
52.
Lippalakki Cap Daimat, vihreä
Arvio: 3.61 €/kpl
Lippalakki Cap Daimat, vihreä
Tuote# 20838004000_TP6353.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
hi!dea QUETA. Pullo 550 mL, tummansini...
Arvio: 8.88 €/kpl
hi!dea QUETA. Pullo 550 mL, tummansininen
Tuote# 94250-134_TP3818.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiinipullo, jossa on mattapintainen pinta ja bambukansi. Tilavuus enintään 550 ml. ø65 x 197 mmProperties : Soveltuu ...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Kuulakynä USB-tikku USB Stylus ...
Arvio: 12.66 €/kpl
Kuulakynä USB-tikku USB Stylus Touch Ball Pen Sivart 16GB, valkoinen
Tuote# 15849001616_TP63512.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction ball pen in sober colors, with built-in 16GB USB flash drive in the hood and soft rubber pointer in matchi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1243 kpl
55.
Kuulakynä Pen Banik, musta
Arvio: 0.60 €/kpl
Kuulakynä Pen Banik, musta
Tuote# 15416002000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with push-up mechanism and shiny finished body in bright tones. With big size clip for easy printing. B...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Sportlife Purukumi, valkoinen
Arvio: 1.71 €/kpl
Sportlife Purukumi, valkoinen
Tuote# 1412.100_11608_TP6361.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sportlife 12 Chewing gum blister with sugar free chewing gum full colour printedBoost your brand with our eye-catching 1...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Aamiaiskotelo Lunch Box Shonka,...
Arvio: 18.76 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Shonka, harmaa
Tuote# 11741008000_TP63518.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
750 ml capacity lunch box, made in recycled stainless steel. Airtight lid with safety latches and the distinctive of rec...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 978 kpl
58.
Urheilupyyhe Absorbent Towel Gy...
Arvio: 4.56 €/kpl
Urheilupyyhe Absorbent Towel Gymnasio, keltainen
Tuote# 14567005000_TP6354.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100x50cm towel in absorbent and soft microfiber of 185g/m2 in varied colors. Presented in a practical mesh bag with adju...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10027 kpl
59.
XD Collection Kupari termos juomamuki, musta
Arvio: 17.52 €/kpl
XD Collection Kupari termos juomamuki, musta
Tuote# P432.861_TP30917.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomamuki 304 ruostumattomasta teräksestä kaksoisseinällä ja kuparisella eristyksellä, mikä pitää juoman kuumana 8 tunti...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 665 kpl
60.
Sportlife Makeinen, musta
Arvio: 2.01 €/kpl
Sportlife Makeinen, musta
Tuote# 1932.200_11609_TP6362.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin black filled with approx. 23 gram Sportlife mints, including ingredients sticker and sealDiscover the ul...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut