Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Vyöhihna Loriet lanyard, musta
Arvio: 1.68 €/kpl
Vyöhihna Loriet lanyard, musta
Tuote# AP722707-10_TP4191.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET polyester lanyard with metal carabiner.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 115 kpl
2.
Kolt kypäränmuotoinen avaimenpe...
Arvio: 1.56 €/kpl
Kolt kypäränmuotoinen avaimenperä kierrätetystä materiaalista, oranssi
Tuote# 21018931_TP0011.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysmuovista valmistettu suojakypärän muotoinen avainketju, jossa on metallinen avainrengas. Ihanteellinen rakennus...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
juomapullo, vaaleansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, vaaleansininen
Tuote# AP733823-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Moneta kuulakärkikynä kierrätet...
Arvio: 1.20 €/kpl
Moneta kuulakärkikynä kierrätetystä alumiinista, musta
Tuote# 10782290_TP0011.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä alumiinista valmistettu kuulakärkikynä, jossa on kiiltävä lakkapinta ja upeita kromattuja yksityiskohtia. ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8375 kpl
5.
Muki, valkoinen, sininen
Arvio: 2.87 €/kpl
Muki, valkoinen, sininen
Tuote# Temp_white_matt_380ml-white-blue_TP5682.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
XD Collection 20.5" Impact AWARE RPET 190T Po...
Arvio: 13.69 €/kpl
XD Collection 20.5" Impact AWARE RPET 190T Pongee bambusateenvarjo, valkoinen
Tuote# P850.573_TP30913.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämä Impact sateenvarjo on valmistettu 190T RPET pongee-materiaalista, ja v...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 408 kpl
7.
Avaimenperälamppu Torch Keyring...
Arvio: 1.91 €/kpl
Avaimenperälamppu Torch Keyring Wols, musta
Tuote# 20985002000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 Led. Button Batteries Included<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Seasons Kone 600 ml:n mutteripannu, hop...
Arvio: 18.01 €/kpl
Seasons Kone 600 ml:n mutteripannu, hopea, musta
Tuote# 11331890_TP00118.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laadukas klassisesti muotoiltu italialainen mutteripannu, jolla valmistat täydellisen espresson tai mokkakahvin. Pannun ...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 2047 kpl
9.
Original Lanyards . Lanyard Nautic Long Set. Peru...
Arvio: 3.37 €/kpl
Original Lanyards . Lanyard Nautic Long Set. Perusmallit, sininen
Tuote# 75091-303_TP3813.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Räätälöitävä Original Lanyards® lyhyt Nautic putkikaulanauha polyaesteria jossa 12 vakioväriä muokattavaksi. Sisältää se...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5179 kpl
10.
Tarjoilualusta VIRAM, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Tarjoilualusta VIRAM, valkoinen
Tuote# CX1502-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puun muotoinen bambusta valmistettu tarjoilulautanen, kolmella erillisellä keraamisella tarjoiluastialla.<br>Dimensions ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
hi!dea THC MONACO. Miesten pikeepaita,...
Arvio: 32.50 €/kpl
hi!dea THC MONACO. Miesten pikeepaita, valkoinen
Tuote# 30187-106_TP38132.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% puuvillaa (240 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali leikkaus, r...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 35 kpl
12.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vaa...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vaaleanpunainen
Tuote# 30108-112_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
13.
Roly Monzha miesten lyhythihainen po...
Arvio: 8.61 €/kpl
Roly Monzha miesten lyhythihainen poolopaita, kalkinvihreä
Tuote# R04042X_TP0018.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen tekninen pikeepaita. Neulottu kaulus ja nappilista kolmella napilla. Hengittävä kangas, joka on helppo pes...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
14.
Uma Kuulakynä SKY M SI GUM, keltainen
Arvio: 2.92 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY M SI GUM, keltainen
Tuote# 0-0125_M-SI_GUM_50-0101_TP3622.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing, flexible metal clip and heavy metal tip chrome plated.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Uma Lyijytäytekynä NOBILIS B, sininen
Arvio: 12.58 €/kpl
Uma Lyijytäytekynä NOBILIS B, sininen
Tuote# 0-8907_B_52-2756_TP36212.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carbon fibre metal twist pencil (0.7mm) with coloured grip zone, flexible metal clip, metal ring and metal tip chrome pl...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Uma Kuulakynä FUSION SI F, vihreä
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä FUSION SI F, vihreä
Tuote# 0-0155_SI_F_59-0348_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing, coloured transparent inner part and clip. Tip and push-button silv...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSSIREG9U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Makeinen, ruskea
Arvio: 2.95 €/kpl
Makeinen, ruskea
Tuote# 1080.300_11065_TP6362.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paper bag with full colour printed sticker, filled with 100 gram sweetsShelf life : 18 months.Filling : Fruit Hearts
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Kietaisuhame Towel Pareo Sally,...
Arvio: 8.25 €/kpl
Kietaisuhame Towel Pareo Sally, harmaa
Tuote# 11184008000_TP6358.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Two-tone design pareo towel, made of 100% cotton material 180g/m2. Size 170x90cm and available in a wide range of colour...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
20.
Collegepusero Kids Sweatshirt C...
Arvio: 13.59 €/kpl
Collegepusero Kids Sweatshirt Classic Set-In Sweat, punainen
Tuote# 114990033_TP63513.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kid sweatshirt Clasic Set-In Sweat by Fruit Of The Loom. Made in a combination of 80% cotton + 20% polyester 280g/m2 mat...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 339 kpl
21.
Dairy Dream A5-kokoinen muistiv...
Arvio: 6.68 €/kpl
Dairy Dream A5-kokoinen muistivihko ja kuulakärkikynäsetti, punainen
Tuote# 10781121_TP0016.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-kokoinen muistikirja ja kuulakärkikynäsetti. Tässä muistikirjassa on 80 kierrätetyistä maitotölkeistä (jopa 70 %) val...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5083 kpl
22.
Hiiri Lyster optical mouse, val...
Arvio: 10.26 €/kpl
Hiiri Lyster optical mouse, valkoinen
Tuote# AP741481-01_TP41910.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless optical mouse with plastic housing. Operates with 2 AAA batteries, without battery.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 494 kpl
23.
Ensiapusetti Medic first aid ki...
Arvio: 7.06 €/kpl
Ensiapusetti Medic first aid kit, punainen
Tuote# AP809565-05_TP4197.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comprehensive first aid kit in zipped nylon case. It includes scissors, plastic tweezers, 1 elastic bandage, 1 triangula...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1765 kpl
24.
Flip-USB, musta
Arvio: 5.86 €/kpl
Flip-USB, musta
Tuote# 1Z48190H_TP0015.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB kiinnittyy helposti laukkuihin tai vaatteisiin kätevällä jousihaalla (jousihaka ei sovellu kiipeilyyn). Koot 1?64 Gt...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
vesipullo, läpinäkyvä, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, läpinäkyvä, läpinäkyvä
Tuote# TBC110DP-1TR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, tummansininen
Tuote# T4100.002.L_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
27.
Lippalakki Cap Sodel, keltainen
Arvio: 3.68 €/kpl
Lippalakki Cap Sodel, keltainen
Tuote# 14479005000_TP6353.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel trucker cap in 100% polyester material with soft finish and adjustable velcro closure. With white front panel an...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 8715 kpl
28.
ukiyo Ukiyo borosilikaattilasinen las...
Arvio: 10.83 €/kpl
ukiyo Ukiyo borosilikaattilasinen lasi silikonikannella, musta
Tuote# P432.701_TP30910.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti kahvistasi töissä tai kotona tämän Ukiyo borosilikaattilasista valmistetun lasin kanssa. Silikoninen kansi ja vyöt...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1250 kpl
29.
Kuulakynä Pen Blavix, tummansin...
Arvio: 1.14 €/kpl
Kuulakynä Pen Blavix, tummansininen
Tuote# 16368006000_TP6351.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with push-up mechanism in an elegant two color design. Aluminum body with rubber finishing, especially designed...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2962 kpl
30.
Xina-sadeviitta pallosäiliössä ...
Arvio: 2.51 €/kpl
Xina-sadeviitta pallosäiliössä avaimenperällä, punainen
Tuote# 10301005_TP0012.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yhden koon hupullinen viitta (90 x 120 cm) yllättäviin sadekuuroihin. Kätevän ja pienen pussukkan voi ripustaa avainketj...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 13058 kpl
31.
Juomapullo Bottle Dalber, hopea
Arvio: 6.19 €/kpl
Juomapullo Bottle Dalber, hopea
Tuote# 11780009000_TP6356.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml capacity bottle, made in stainless steel with glossy finish. With matching, original screw cap in stainless steel...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
32.
Tic Tac Makeinen, oranssi
Arvio: 3.53 €/kpl
Tic Tac Makeinen, oranssi
Tuote# 7552.404_TP6363.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 600kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed tin filled with approx. 18 gram Tic-Tac mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 9 months.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Vyöhihna Lanyard Kappin, keltai...
Arvio: 1.68 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Kappin, keltainen
Tuote# 16102005000_TP6351.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lanyard in resistant polyester, with neck security accessory and metal carabiner. Available in a wide range of vivid col...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 40373 kpl
34.
Monikäyttöinen kuulakynä alusta...
Arvio: 1.03 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä alustalla Stylus Touch Ball Pen Alzar, fuksia
Tuote# 14661011000_TP6351.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original pointer ball pen with screen-cleaning base included, with twist mechanism and soft body in bright tones.Screen ...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Avainketju CreaFob custom made ...
Arvio: 1.21 €/kpl
Avainketju CreaFob custom made keyring, läpinäkyvä
Tuote# AP718119-01T_TP4191.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, acrylic keyring with full colour printing. Produced in custom shape - maximum size: 45x45 mm. Price include...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
hi!dea GOYA. Korkkinen kuulakärkikynä,...
Arvio: 1.12 €/kpl
hi!dea GOYA. Korkkinen kuulakärkikynä, vaaleansininen
Tuote# 91795-124_TP3811.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkkinen kuulakärkikynä klipsillä ja värillisillä elementeillä, jotka ovat vehnän olkikuitua ja PP-muovia. Ympäristöyst...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Silmälasien sangat Lenses Optio...
Arvio: 0.62 €/kpl
Silmälasien sangat Lenses Options, musta
Tuote# 15050002000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of smoked lenses with UV400 protection and frame in a wide range of bright tones. For combination with special die-...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 15638 kpl
38.
Kravatti Colours necktie, tumma...
Arvio: 12.38 €/kpl
Kravatti Colours necktie, tummansininen
Tuote# AP1222-06A_TP41912.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Premier Line polyester necktie in trendy colours. Packed in polybag, with black hanger.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 184 kpl
39.
XD Collection Impact AWARE lippalakki 6 panee...
Arvio: 10.01 €/kpl
XD Collection Impact AWARE lippalakki 6 paneelilla harjatusta puuvillasta, valkoinen
Tuote# P453.363_TP30910.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kuusipaneelinen lippalakki kaarevalla lipalla on valmistettu harjatusta 280gr puuvillasta, joka hyödyntää AWARE? j...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 19029 kpl
40.
pyöräilijän pullo, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
pyöräilijän pullo, vihreä
Tuote# TBC843-0VE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Avaimenperäpoletti Zabax trolle...
Arvio: 0.47 €/kpl
Avaimenperäpoletti Zabax trolley coin keyring, oranssi
Tuote# AP741590-03_TP4190.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic keyring with coloured shopping trolley coin.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10100 kpl
42.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 0.97 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO frozen, läpinäkyvä
Tuote# 0-2250_TF_57-0291_TP3620.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent frosted housing and clip.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
hi!dea LAVINE 600. 600 mL termospullo,...
Arvio: 22.70 €/kpl
hi!dea LAVINE 600. 600 mL termospullo, tummanvihreä
Tuote# 94262-129_TP38122.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyhjiöeristetty kaksiseinäinen termospullo ruostumattomasta teräksestä. Kuparipinnoitettu sisäseinä ja korkkitulppa. Til...
Väri: tummanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 5541 kpl
44.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSDBAG8U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Uma Täytekynä VIP F, musta
Arvio: 16.09 €/kpl
Uma Täytekynä VIP F, musta
Tuote# 0-9106_F_54-0002_TP36216.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal fountain pen with iridium fountain and spring-mounted clip. Fittings chrome plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Makeinen / , oranssi
Arvio: 3.17 €/kpl
Makeinen / , oranssi
Tuote# 1932E.404_11001_TP6363.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 576kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin embossed with approx. 23 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months.Filling...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Kaksiseinäinen juomapullo 300ml...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaksiseinäinen juomapullo 300ml NOMU, valkoinen
Tuote# MO2187-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu ulkokuori ja PP-sisäpintainen juomapullo, jossa on korkkipohja ja...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1836 kpl
48.
Tiedät Jacket Baidok, tummansin...
Arvio: 14.80 €/kpl
Tiedät Jacket Baidok, tummansininen
Tuote# 147160061_TP63514.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof and breathable jacket in combination of soft shell and elastane 300g/m2. In a wide range of bright tones, wit...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2942 kpl
49.
hi!dea TEAPAD SOFT. Muistikirja A6, lu...
Arvio: 5.58 €/kpl
hi!dea TEAPAD SOFT. Muistikirja A6, luonnollinen
Tuote# 93293-160_TP3815.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A6-muistilehtiö, jonka joustava kansi on valmistettu teelehtijätteestä. Sisäpaperi on valmistettu puuvillajätteestä, ja ...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
USB Swivel square, punainen
Arvio: 5.07 €/kpl
USB Swivel square, punainen
Tuote# 1Z46003G_TP0015.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Swivel square. This USB stick has a convenient compact body. The USB key can be folded into the body for solid prote...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Stark-mini-sateenvarjo, 21 tuum...
Arvio: 16.46 €/kpl
Stark-mini-sateenvarjo, 21 tuumaa, automaattinen, oranssi
Tuote# 10914408_TP00116.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automaattisesti avautuva ja sulkeutuva sateenvarjo pongee-polyesterikuvulla. Tukeva metallivarsi ja laadukas runko lasik...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
hi!dea THC QUITO. Lasten t-paita, tumm...
Arvio: 6.43 €/kpl
hi!dea THC QUITO. Lasten t-paita, tumman-keltainen
Tuote# 30169-118_TP3816.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten t-paita (unisex) 100% harjattua puuvillatrikoota (150 g/m²). 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus. Kaksoisommel hih...
Väri: tumman-keltainen
Varastosaldo: Vähintään 9460 kpl
53.
Jojo Milux yo-yo, musta
Arvio: 0.73 €/kpl
Jojo Milux yo-yo, musta
Tuote# AP741365-10_TP4190.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Flat plastic yo-yo.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5326 kpl
54.
Ostoskassi Bag Xental, tummansi...
Arvio: 3.45 €/kpl
Ostoskassi Bag Xental, tummansininen
Tuote# 11820006000_TP6353.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag made of 100% cotton 240g/m2. Stitched finish and long reinforced handles (70 x 2.5 cm). Available in a wide range of...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Elevate Jasper-svetari pyöreällä päänti...
Arvio: 25.07 €/kpl
Elevate Jasper-svetari pyöreällä pääntiellä, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla ja GRS-kierrätetty polyesteri, miesten, tummansininen
Tuote# 3751249_TP00125.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ekologinen vaihtoehto. Pyöreä kaula-aukko. V-tikkaus resorin alapupolella. Harjattu sisäpuoli. Neuleresorit. Kaksivärine...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 135 kpl
56.
H2O Active® Eco Base 650 ml -ur...
Arvio: 7.09 €/kpl
H2O Active® Eco Base 650 ml -urheilujuomapullo kupukannella, kivihiili, violetti
Tuote# 21009809_TP0017.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi k...
Väri: kivihiili, violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
57.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 19.24 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1810.102_11064_TP63619.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,9l, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Mixed liquorice
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Maine-puuvillaverkkolaukku 12L,...
Arvio: 5.10 €/kpl
Maine-puuvillaverkkolaukku 12L, luonnollinen
Tuote# 12045100_TP0015.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uudelleenkäytettävä puuvillaverkko-ostoskassi hedelmille ja vihanneksille. Kaksi kahvaa, joiden korkeus on 27,5 cm. Tila...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1713 kpl
59.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9200.003.XXXL_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
60.
Roly Clasica unisex-svetari pyöreäll...
Arvio: 19.87 €/kpl
Roly Clasica unisex-svetari pyöreällä kaula-aukolla, granaatti
Tuote# R10702P_TP00119.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen collegepaita, jonka pääntie, hihansuut ja vyötärö elastaania sisältävää resoria. Vahvistettu sauma pääntiessä...
Väri: granaatti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut