Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Eristetty muki Insulated Cup Bl...
Arvio: 12.54 €/kpl
Eristetty muki Insulated Cup Blur, kultainen
Tuote# 16860023000_TP63512.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel thermal cup, with double layer and copper vacuum insulation. It allows you to maintain heat and cold for...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 7638 kpl
2.
Tuoksukynttilä SELIGHT
Arvio: 0.00 €/kpl
Tuoksukynttilä SELIGHT
Tuote# MO9030-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuoksukynttilä värillisessä lasisssa.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10205 kpl
3.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., vesi-vihreä
Tuote# 21004951_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: vesi-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
4.
Bambu kampa SIRCOMB
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu kampa SIRCOMB
Tuote# MO6304-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu kampa. Luonnollisen materiaalin (bambu) vuoksi, tuotteiden värissä/ koossa saattaa olla erinäisyyks...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Lippis GLOP CAP
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippis GLOP CAP
Tuote# KC1447-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toimikkaasta puuvillasta valmistettu viisi paneelinen lippalakki, muovinen säädettävä snapback kiinnitys takana. Kahdel...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 4040 kpl
6.
Lasi Cup Arlene, sininen
Arvio: 12.54 €/kpl
Lasi Cup Arlene, sininen
Tuote# 20210019000_TP63512.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cup with a capacity of 540 ml made of aluminium and available in a wide range of metallic colours. Presented in an attra...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4000 kpl
7.
Pikeepaita Polo Shirt Dekrom, t...
Arvio: 8.82 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Dekrom, tummansininen
Tuote# 167550061_TP6358.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable polo shirt in 100% polyester RPET material of 180g/m2, made from recycled plastic to encourage the reuse of p...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1846 kpl
8.
Rantatossut HONOLULU, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantatossut HONOLULU, fuksia
Tuote# MO9082-38_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantatossut polyeteenipohjassa, PVC-hihnalla. Saatavana 2 kokoa, M- koko 36-39 ja L- koko 40-43.<br>Dimensions : 27,5X1,...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 7997 kpl
9.
BRANVE NEO. Alumiininen kuulakärkikynä...
Arvio: 7.26 €/kpl
BRANVE NEO. Alumiininen kuulakärkikynä kosketuskärjellä, musta
Tuote# 81001-103_TP3817.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neo on nykyaikainen, alumiininen kuulakärkikynä kääntömekanismilla. Suunniteltu ammattilaisille, jotka käyttävät muistik...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6633 kpl
10.
Baseline® Plus Grip 750 ml -urh...
Arvio: 2.67 €/kpl
Baseline® Plus Grip 750 ml -urheilujuomapullo urheilukannell, valkoinen, kalkinvihreä
Tuote# 21068904_TP0012.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: valkoinen, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
11.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c WAVE, harmaa
Tuote# MO2058-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hammam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Vinga of Sweden VINGA Asado patalappu, musta
Arvio: 9.42 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Asado patalappu, musta
Tuote# V261001_TP3099.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä ja tyylikäs patalappu on valmistettu korkealaatuisesta kivipestystä canvaskankaasta. Paksu kangas tarjoaa erinom...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1243 kpl
13.
Alumiininen painonappikynä VERI...
Arvio: 0.00 €/kpl
Alumiininen painonappikynä VERIA, matta-hopea
Tuote# MO2158-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Painonappikynä alumiinia korkkikahvalla. Sininen muste.<br>Dimensions : Ø1X13,7 CM
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 19180 kpl
14.
Ovikello Bike Bell Tolfen, puna...
Arvio: 1.77 €/kpl
Ovikello Bike Bell Tolfen, punainen
Tuote# 11574003000_TP6351.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicycle bell made of durable aluminium with a glossy finish. With handlebar adjustment and available in a wide range of ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9690 kpl
15.
Kynäsetti, 26 osaa, luonnollinen
Arvio: 2.70 €/kpl
Kynäsetti, 26 osaa, luonnollinen
Tuote# 19544405_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
24 värikynää, kumi ja teroitin pahvilaatikossa. Painatus ei mahdollinen eri osiin.PaperiTampopainatus - laatikko - 15 x ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 162 kpl
16.
Frisbee Ditul frisbee, luonnoll...
Arvio: 2.75 €/kpl
Frisbee Ditul frisbee, luonnollinen
Tuote# AP721474_TP4192.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological bamboo fibre plastic frisbee.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 11 kpl
17.
Tablettisuoja Keyboard Holder D...
Arvio: 7.53 €/kpl
Tablettisuoja Keyboard Holder Dustin, musta
Tuote# 15739002000_TP6357.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bluetooth® keyboard with mobile holder function in soft PU leather finish. Compact design, with magnetic flap closure, i...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3701 kpl
18.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSRTBA4G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
hi!dea THC PHOENIX KIDS. Verryttelypai...
Arvio: 30.31 €/kpl
hi!dea THC PHOENIX KIDS. Verryttelypaita lapsille (unisex), pastelli-keltainen
Tuote# 30174-158_TP38130.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten huppari (unisex) 100% puuvillatrikoota (150 g/m²). Harjattu sisäpuoli. Trikoovuoritettu huppu, noudattaa Euroopan...
Väri: pastelli-keltainen
Varastosaldo: Vähintään 251 kpl
20.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.23 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Plus, neon-oranssi
Tuote# 141842671_TP6354.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: neon-oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Paperinen olkiämpärihattu BILGO...
Arvio: 0.00 €/kpl
Paperinen olkiämpärihattu BILGOLA+, musta
Tuote# MO2267-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paperinen olkihatu.<br>Dimensions : Ø26X13CM
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Siirrettävä kirjanmerkki Feros ...
Arvio: 3.37 €/kpl
Siirrettävä kirjanmerkki Feros adhesive notepad, luonnollinen
Tuote# AP722172_TP4193.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo covered, spiral notepad with 75 large (in 3 different colours) and 125 small adhesive notes (in 5 different colou...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 372 kpl
23.
Alumiinipullo 500ml ALBO, matta...
Arvio: 0.00 €/kpl
Alumiinipullo 500ml ALBO, matta-hopea
Tuote# MO6975-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysalumiinipullo, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvallinen korkki, Vuotamaton. Tilavuus: 500 m...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 8432 kpl
24.
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrä...
Arvio: 26.40 €/kpl
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9300.002.XXL_TP30926.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on mukava, tavallinen pusero, joka sopii moniin tilanteisiin. Pyöreä pääntie, pitkät...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 60 kpl
25.
Luxe Lucetta kierrätetty alumiininen...
Arvio: 11.09 €/kpl
Luxe Lucetta kierrätetty alumiininen mustekynä, musta
Tuote# 10783290_TP00111.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mustekynä, jossa on kierrätetty alumiinirunko mustalla mattapinnoitteella ja musta kierrätetty alumiinigrippi. Alumiini ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4867 kpl
26.
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "k...
Arvio: 4.99 €/kpl
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "keya" WCS180, sininen, oranssi
Tuote# 158700071_TP6354.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for woman in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 242 kpl
27.
Kuulakynä Runnel ballpoint pen,...
Arvio: 0.96 €/kpl
Kuulakynä Runnel ballpoint pen, punainen
Tuote# AP805989-05_TP4190.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with rubberized finish and blue refill. With special coating for mirror laser engraving.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Hattu Kids Hat Tolvex, valkoinen
Arvio: 0.97 €/kpl
Hattu Kids Hat Tolvex, valkoinen
Tuote# 14838001000_TP6350.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Children´s hat in 100% polyester material in bright tones. One size only 54.Polyester
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11301 kpl
29.
XD Collection Pehmeäntuntuinen X7-kynä, valko...
Arvio: 1.21 €/kpl
XD Collection Pehmeäntuntuinen X7-kynä, valkoinen, harmaa
Tuote# P610.632_TP3091.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Päivitetty versio X3-kynästä: aiempaa parempi klipsi ja uusi upea kuosi. Sileän pehmeä kosketus tekee kirjoittamisesta t...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 32763 kpl
30.
Kuulakynä Zoom wooden ballpoint...
Arvio: 1.32 €/kpl
Kuulakynä Zoom wooden ballpoint pen, mouse
Tuote# AP809344-E_TP4191.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden ballpoint pen with coloured barrel and animal figure. With blue refill.
Varastosaldo: Vähintään 5949 kpl
31.
Päivyri Diary Witra, malva
Arvio: 8.45 €/kpl
Päivyri Diary Witra, malva
Tuote# 12547174000_TP6358.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 size ring agenda, with covers in resistant and soft PU leather in varied colors. Day page design. In Spanish, Galicia...
Väri: malva
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
WS101 2200/2600 mAh varavirtalä...
Arvio: 0.00 €/kpl
WS101 2200/2600 mAh varavirtalähde
Tuote# 1Z70692D_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Powerbank WS101. Compact, rectangular shaped powerbank. By pressing the main button, an LED indicator will tell you the ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Kietaisuhame Foulard Pareo Rosi...
Arvio: 3.93 €/kpl
Kietaisuhame Foulard Pareo Rosix, fuksia
Tuote# 14831011000_TP6353.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft pareo/foulard in combination of viscose material and polyester in vivid colors. Presented in transparent PVC case w...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
34.
LIVOO Henkilövaaka, vihreä
Arvio: 13.28 €/kpl
LIVOO Henkilövaaka, vihreä
Tuote# DOM382CA_TP63413.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Avainketju SuboFob custom keyri...
Arvio: 1.07 €/kpl
Avainketju SuboFob custom keyring, valkoinen
Tuote# AP718135_TP4191.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, polyester keyring with metal carabiner. With sublimation printed graphics on both sides. MOQ: 100 pcs.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Ranneke Bracelet Festak, keltai...
Arvio: 0.90 €/kpl
Ranneke Bracelet Festak, keltainen
Tuote# 16199005000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events bracelet in resistant and soft polyester. With adjustable, security lock and pad printing area. Available in a wi...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 72716 kpl
37.
hi!dea CHANCERY. Jumppapussi, musta
Arvio: 13.57 €/kpl
hi!dea CHANCERY. Jumppapussi, musta
Tuote# 92928-103_TP38113.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnauhoilla suljettava kassi, osittain tehty kierrätetystä puuvillasta (140 g/m²). Vetoketjullinen etutasku ja puu...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Lukko Zanex luggage lock, valko...
Arvio: 2.06 €/kpl
Lukko Zanex luggage lock, valkoinen
Tuote# AP741366-01_TP4192.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal luggage lock with 3 digit code.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 136 kpl
39.
Kukkarot Fergut produce bag, be...
Arvio: 2.64 €/kpl
Kukkarot Fergut produce bag, beige
Tuote# AP721525_TP4192.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reusable cotton produce bag with drawstring closure. 100% cotton, 105 g/m².
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 1926 kpl
40.
Kuulokekela Cord Winder Bäl, va...
Arvio: 0.77 €/kpl
Kuulokekela Cord Winder Bäl, valkoinen
Tuote# 14267001000_TP6350.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical keychain for cables and with carabiner closure. Soft body, finished in eye-catching colors and especially desi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 16796 kpl
41.
Urheilupyyhe Absorbent Towel Ru...
Arvio: 1.99 €/kpl
Urheilupyyhe Absorbent Towel Rustuff, vihreä
Tuote# 14513004000_TP6351.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cheerful dog towel in absorbent and soft microfiber of 310g/m2 and in vivid colors. Presented in a transparent, PVC, des...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 13919 kpl
42.
LIVOO Sitruspuristin, musta
Arvio: 46.11 €/kpl
LIVOO Sitruspuristin, musta
Tuote# DOD193_TP63446.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Powerful quiet motor with slow rotating for better extraction of the juice - Automatic working - Stainless steel filter ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1505 kpl
43.
Puhelinteline Quiton mobile hol...
Arvio: 1.01 €/kpl
Puhelinteline Quiton mobile holder, musta
Tuote# AP721097-10_TP4191.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round shaped, plastic mobile holder ring with self adhesive base and shopping trolley coin.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Marksman Alessio-kuulakärkikynä, kierrät...
Arvio: 0.99 €/kpl
Marksman Alessio-kuulakärkikynä, kierrätettyä PET-muovia, musta
Tuote# 10772390_TP0010.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä sertifioidusta kierrätetystä PET-muovista valmistettu kuulakärkikynä on tehty vesi- ja virvoitusjuomapulloista (pl...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Puhelimen kiinnike Holder Quito...
Arvio: 0.96 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Quiton, musta
Tuote# 16084002000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky holder for smartphone with integrated shopping trolley coin in matching color, available in a wide range of tones...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
46.
Munakuppi EVO
Arvio: 0.00 €/kpl
Munakuppi EVO
Tuote# MO6333-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksi puista munakuppia. Luonnollisen materiaalin vuoksi, tuotteiden värissä/ koossa saattaa olla erinäisyyksiä ja tämä ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1358 kpl
47.
Huivi Bandana Garfy, musta
Arvio: 2.69 €/kpl
Huivi Bandana Garfy, musta
Tuote# 19212002000_TP6352.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bandana in soft combination of cotton and polyester materials. In a wide range of bright tones and with adjustment strip...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12772 kpl
48.
hi!dea MARIETA SOFT. Kuulakärkikynä al...
Arvio: 1.69 €/kpl
hi!dea MARIETA SOFT. Kuulakärkikynä alumiinia, vaaleansininen
Tuote# 81189-124_TP3811.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on kumipäällysteinen viimeistely ja klipsi. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen mu...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Uma Kuulakynä FLEXI M, musta
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kuulakynä FLEXI M, musta
Tuote# 6-2861_G_06-0002_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen like 6-2860 G, but with metal-collar grip zone.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Aamiaiskotelo Noix lunch box, v...
Arvio: 1.91 €/kpl
Aamiaiskotelo Noix lunch box, vihreä
Tuote# AP741293-07_TP4191.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sandwich shaped, plastic lunch box, 450 ml.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1184 kpl
51.
Sagan-kaulanauha, irrotettava s...
Arvio: 1.67 €/kpl
Sagan-kaulanauha, irrotettava solki, puhelinpidike, punainen
Tuote# 10250804_TP0011.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monitoimiketjussa on irrotettava solki, ovaalinmuotoinen koukku, klipsi ja puhelinpidike nimi- tai henkilökortille tai a...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3511 kpl
52.
Luomupuuvillakassi 180g/m² EU T...
Arvio: 0.00 €/kpl
Luomupuuvillakassi 180g/m² EU TURA COLOUR
Tuote# MO6851-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ostoskassi pitkillä kahvoilla, materiaali luomupuuvillaa, 180 gr/m². Valmistettu EU:ssa
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 7597 kpl
53.
Juomapullo Bottle Delby, sininen
Arvio: 4.60 €/kpl
Juomapullo Bottle Delby, sininen
Tuote# 15491019000_TP6354.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
800ml capacity bottle with aluminum finishing body in bright and in varied colors. With screw-on safety cap and metal ca...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
54.
XD Xclusive Flow vakuumipullo RCS ruostumat...
Arvio: 18.63 €/kpl
XD Xclusive Flow vakuumipullo RCS ruostumattomasta teräksestä, valkoinen
Tuote# P435.543_TP30918.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Flow RCS kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu vakuumipullo on suunniteltu juomiesi pitkäkestoiseen naut...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1492 kpl
55.
Termospullo Insulated Bottle Pr...
Arvio: 11.47 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Prismix, tummansininen
Tuote# 21065006000_TP63511.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml<b>Composition : </b>Recycled Stainless Steel.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Pikeepaita Adult Polo Shirt Tro...
Arvio: 7.70 €/kpl
Pikeepaita Adult Polo Shirt Troky, harmaa
Tuote# 180070081_TP6357.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex technical polo. Made from 100% recycled polyester fabric and melange effect colour. Its 150g/m2 fabric makes it a...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Pilli Straw Jexor, hopea
Arvio: 3.11 €/kpl
Pilli Straw Jexor, hopea
Tuote# 20616009000_TP6353.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extendable. Reusable. Cleaner Included<b>Composition : </b>Stainless Steel.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.23 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Plus, tummansininen
Tuote# 141840061_TP6354.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Magneetti Magnet Kibly
Arvio: 1.63 €/kpl
Magneetti Magnet Kibly
Tuote# 11387000000_TP6351.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnet for notes in nature line. Made of solid recycled paper, including mini wooden pencil and notepad with 40 cream-co...
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
60.
Ostoskassi Bag Decal, valkoinen
Arvio: 1.64 €/kpl
Ostoskassi Bag Decal, valkoinen
Tuote# 14923001000_TP6351.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag in laminated non-woven of 110g/m2, in combination of body and handles in white color and gussets in a varied range o...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut