Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetyst...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetystä polyesteristä, jäävuori
Tuote# T4702.023.L_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten bodywarmer on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikattu...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
2.
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierr...
Arvio: 35.62 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9402.010.XL_TP30935.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq huppari on suunniteltu mukavuuden tunteen maksimointiin. Hupparissa on rento istuvuus madalletuilla olkapäil...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
3.
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, h...
Arvio: 8.69 €/kpl
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, hopea
Tuote# 94688-127_TP3818.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen urheilupullo, jossa on karabiini. Saatavana useissa eri väreissä. Kapasiteetti jopa 750ml. ø73 x 247 mmPrope...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
RPET matkapeitto MUSALA RPET
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET matkapeitto MUSALA RPET
Tuote# MO9935-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 gr/m² fleece matkapeitto, RPET polyesterisessä säilytyspussissa.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2609 kpl
5.
hi!dea GWENNO. Kenkäpussi, musta
Arvio: 2.42 €/kpl
hi!dea GWENNO. Kenkäpussi, musta
Tuote# 92851-103_TP3812.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukangaspussi (80 g/m²) kengille. 360 x 420 mmKuitukangas: 80 g/m²Certificates : REACH Default customisation : Laukku...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10557 kpl
6.
hi!dea BARDEM L. Kylpypyyhe, harmaa
Arvio: 21.22 €/kpl
hi!dea BARDEM L. Kylpypyyhe, harmaa
Tuote# 99047-113_TP38121.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kylpypyyhe (500 g/m²) puuvillaa (82 %) ja kierrätettyä puuvillaa (18 %). OEKO-TEX-sertifiointi. Valmistettu Euroopassa. ...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Sateenvarjo HAARLEM
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo HAARLEM
Tuote# MO8775-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T pongee 21 tuuman sateenvarjo, automaatti avauksella. Sinkillä päällystetty teräsrunko, ruoteet ja kärjet. Musta kum...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4761 kpl
8.
SOL'S RIDE Naisten takki 180g RIDE WO...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S RIDE Naisten takki 180g RIDE WOMEN, musta
Tuote# S01170-BK_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S RIDE naisten kevyesti pehmustettu takki. Kontrasti väri vuoressa ja vetoketjussa. Tuulta ja vettä hylkivät materia...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Säilytystasku Beauty Bag Akilax...
Arvio: 2.14 €/kpl
Säilytystasku Beauty Bag Akilax, tummansininen
Tuote# 16842006000_TP6352.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line beauty bag in resistant 600D RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse of plastic waste and co...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 23713 kpl
10.
Lippis GLOP CAP
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippis GLOP CAP
Tuote# KC1447-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toimikkaasta puuvillasta valmistettu viisi paneelinen lippalakki, muovinen säädettävä snapback kiinnitys takana. Kahdel...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Eri Eye Protector Adorix, fuksia
Arvio: 1.29 €/kpl
Eri Eye Protector Adorix, fuksia
Tuote# 14687011000_TP6351.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and comfortable silicone eye protector in a wide range of bright tones. With adjustable strap through accessory and...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Karamelliastia, hopea
Arvio: 17.38 €/kpl
Karamelliastia, hopea
Tuote# 1799.103_11074_TP63617.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Medium glass jar 0,9 liter with full colour printed stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 12 months.Fi...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
SCX.design E19 Bluetooth®-nappi...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design E19 Bluetooth®-nappikuulokkeet
Tuote# 1PX08890_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langattomat nappikuulokkeet korkealaatuisella äänentoistolla. Nappikuulokkeita voi säilyttää ja ladata lieriönmuotoisess...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1574 kpl
14.
Elevate Cerus 6-kiilainen lippalakki, c...
Arvio: 7.21 €/kpl
Elevate Cerus 6-kiilainen lippalakki, cool fit, musta
Tuote# 38684900_TP0017.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valmiiksi kaareva lippa. Verkkopaneelit ilmanvaihtoa varten. Metallisolki. Pään ympärys: 58 cm.Verkkomateriaali, cool fi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 11391 kpl
15.
Kuulakynä Pen Lukonen, hopea
Arvio: 4.97 €/kpl
Kuulakynä Pen Lukonen, hopea
Tuote# 20664009000_TP6354.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill<b>Composition : </b>Recycled Stainless Steel.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
hi!dea THC TOKYO WOMEN. Naisten oxford...
Arvio: 39.46 €/kpl
hi!dea THC TOKYO WOMEN. Naisten oxford-paita, harmaa
Tuote# 30154-113_TP38139.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten pitkähihainen oxford-paita 70% puuvillaa ja 30% polyesteria (130 g/m²). Säädettävät hihansuut laskoksella ja 2 n...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 390 kpl
17.
Tietokonepussi Laptop Pouch Dri...
Arvio: 9.39 €/kpl
Tietokonepussi Laptop Pouch Drift, sininen
Tuote# 11449019000_TP6359.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Padded laptop sleeve for laptops up to 15 inches. In nature line and made of 100% recycled cotton GRS 275g/m2. Main comp...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 9665 kpl
18.
hi!dea VOLTA. Kuulokkeet, valkoinen
Arvio: 9.55 €/kpl
hi!dea VOLTA. Kuulokkeet, valkoinen
Tuote# 97331-106_TP3819.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS säädettävät kuulokkeet. 1'20 m johto ja 3'5 mm stereoliitin. 150 x 165 mmABSCertificates : EMC, RoHS, EMCPacking : M...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Arvio: 22.66 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Tuote# TES251_TP63422.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Power 5 W - Rechargeable li-ion battery 1200 mAh, 4-5 hours playing time - Built-in microphone for hand free calls - USB...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1569 kpl
20.
Paperinipputeline Magnet Sylox,...
Arvio: 1.03 €/kpl
Paperinipputeline Magnet Sylox, vihreä
Tuote# 14811004000_TP6351.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad magnet in a wide range of bright tones. 40 sheets with striped layout.40 Sheets Notepad
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 16023 kpl
21.
Keraaminen muki TWEENIES
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki TWEENIES
Tuote# MO9243-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen vintage-muki 240 ml. Keraaminen siirtokuva on konepesun kestävä, muut painatukset kestävät vain käsinpesun. Y...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 25550 kpl
22.
hi!dea THC DYNAMIC WOMEN WH. Naisten t...
Arvio: 29.63 €/kpl
hi!dea THC DYNAMIC WOMEN WH. Naisten tekninen poolo, tummansininen
Tuote# 30292-134_TP38129.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten lyhythihainen tekninen poolo 100 % kierrätetystä polyesteripiqué-neuloksesta (180 g/m²). Tässä poolopaidassa on ...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
XD Collection Bamboo 3W kaiutin väriä vaihtav...
Arvio: 20.25 €/kpl
XD Collection Bamboo 3W kaiutin väriä vaihtavalla valolla, valkoinen
Tuote# P329.343_TP30920.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton 3W kaiutin luonnollisesta bambosta. Kaiuttimessa on integroitu tunnelma valo, jossa on 4 eri moodia. BT 5.0 yht...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5078 kpl
24.
Myssy Marvin fishing cap, tumma...
Arvio: 2.15 €/kpl
Myssy Marvin fishing cap, tummansininen
Tuote# AP761011-06A_TP4192.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fishing cap made of 100% cotton.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, koralli
Arvio: 30.38 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, koralli
Tuote# TES221C_TP63430.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Speaker - Bluetooth® compatible - FM radio - Built-in microphone for hand free calls - TF card slot and USB port - Aux i...
Väri: koralli
Varastosaldo: Vähintään 622 kpl
26.
Brite-Americano® 350 ml lämpöer...
Arvio: 9.72 €/kpl
Brite-Americano® 350 ml lämpöeristetty muki, violetti
Tuote# 21000310_TP0019.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Mukia ympäröi värillinen, materiaaliin upotettu kuvio, joten ...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
27.
Asiakirjasalkku Folder Neco, ha...
Arvio: 14.09 €/kpl
Asiakirjasalkku Folder Neco, harmaa
Tuote# 19587008000_TP63514.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant folder in bright tones. In soft microfiber, with elastic band metal closure especially designed for laser printi...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1832 kpl
28.
Avaimenperäpoletti Nelly trolle...
Arvio: 0.47 €/kpl
Avaimenperäpoletti Nelly trolley coin keyring, musta
Tuote# AP800375-10_TP4190.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic keyring with shopping trolley coin and metal ring. Coin size: ø24×2 mm.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8473 kpl
29.
Iqoniq Torres värjäämätön huppari kier...
Arvio: 36.12 €/kpl
Iqoniq Torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, harmaa-kanerva
Tuote# T9401.013.5XL_TP30936.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit huppari, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 340 g / m...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 787 kpl
30.
Mittanauha Grade 7,5m tape meas...
Arvio: 6.70 €/kpl
Mittanauha Grade 7,5m tape measure, valkoinen, musta
Tuote# AP721485-01_TP4196.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic tape measure with lock function, metal clip and hand strap, 7,5 m.
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 6063 kpl
31.
Lippalakki Cap Kisse, musta
Arvio: 3.83 €/kpl
Lippalakki Cap Kisse, musta
Tuote# 14676002000_TP6353.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel cap in 100% brushed cotton material. In a wide range of bright tones, with colored sandwich and padded visor. Em...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2606 kpl
32.
Yömaski Travel Eye Mask Asleep,...
Arvio: 1.16 €/kpl
Yömaski Travel Eye Mask Asleep, musta
Tuote# 19800002000_TP6351.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and comfortable microfiber mask in black finish with matching color double elastic adjustment.Microfiber
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
33.
SOL'S PRIME Naisten Polo 200g PRIME W...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PRIME Naisten Polo 200g PRIME WOMEN, suklaa
Tuote# S00573-CH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S PRIME naisten poolopaita. Vahvistettu kestävyys, olkasaumojen ansiosta. Erinomainen istuvuus. Saatavan useissa eri...
Väri: suklaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
XD Collection 4-in-1 kaapeli karabiinihakalla...
Arvio: 9.44 €/kpl
XD Collection 4-in-1 kaapeli karabiinihakalla, musta
Tuote# P302.071_TP3099.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4-in-1 latauskaapeli karabiinihakalla. USB-tuloliitin ja lähtö: kaksipuolinen liitin IOS-laitteille, mikro USB ja tyypin...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4999 kpl
35.
TekiÅ Hybrid 15 W:n ensiluokkainen la...
Arvio: 37.96 €/kpl
TekiÅ Hybrid 15 W:n ensiluokkainen langaton latausalusta, musta
Tuote# 12424090_TP00137.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hybrid 15W:n ensiluokkainen langaton latausalusta sopii jokaiselle toimistopöydälle. Se mahtuu helposti kannettavan tiet...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2881 kpl
36.
hi!dea THC ADAM KIDS. Lasten pikeepait...
Arvio: 22.69 €/kpl
hi!dea THC ADAM KIDS. Lasten pikeepaita, keltainen
Tuote# 30173-108_TP38122.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) lyhythihainen pikeepaita 100% puuvillaa (195 g/m²). Normaali leikkaus, ribbikaulus ja -hihansuut. Kaulus...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 70 kpl
37.
Juomapullo BRACE +
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo BRACE +
Tuote# MO6579-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 510 ml juomapullo PP-kannella, tuote on vuoto vapaa.
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 5607 kpl
38.
Original Lanyards . Lanyard Tube Long Set II. Per...
Arvio: 3.42 €/kpl
Original Lanyards . Lanyard Tube Long Set II. Perusmallit, valkoinen, oranssi
Tuote# 75089-386_TP3813.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Räätälöitävä Original Lanyards® lyhyt putkikaulanauha polyamidia jossa 40 vakioväriä muokattavaksi. Sisältää seuraavat l...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 9905 kpl
39.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., läpikuultava-valkoinen, vaaleanpunainen
Tuote# 21004967_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: läpikuultava-valkoinen, vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
40.
Cross Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen...
Arvio: 28.46 €/kpl
Cross Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Tech 2, musta
Tuote# 17331002000_TP63528.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tech 2 ball pen by Cross. With retractable mechanism, classic bicolor design, metallic body in smooth finish, in varied ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 975 kpl
41.
Eristetty piknik-kassi Antarcti...
Arvio: 17.45 €/kpl
Eristetty piknik-kassi Antarctica cooler bag, sininen
Tuote# AP702669-06_TP41917.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped cooler bag with adjustable shoulder strap and zipped front pocket. Material: 600D polyester.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2852 kpl
42.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, vaaleanpunainen-orkidea
Tuote# S11380-OP_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: vaaleanpunainen-orkidea
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
43.
Kosketusnäyttökynä RIOTOUCH
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosketusnäyttökynä RIOTOUCH
Tuote# MO8152-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiertomekanismilla varustettu kuulakärkikynä sinisellä musteella, grippi ja kosketusnäyttöpää.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 52198 kpl
44.
XD Collection Deluxe pehmeäkantinen A5 muisti...
Arvio: 7.89 €/kpl
XD Collection Deluxe pehmeäkantinen A5 muistikirja, sininen
Tuote# P773.025_TP3097.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeä PU-muistikirja, 192 viivoitettua sivua, 80 g/m2. Vastaa kadmiumdirektiiviä 91/338/EY, Vastaa Yhdysvalloissa voim...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8462 kpl
45.
USB Rotate on-the-go, sininen
Arvio: 5.18 €/kpl
USB Rotate on-the-go, sininen
Tuote# 1Z20120D_TP0015.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate on-the-go. This USB stick has a micro USB connector so it can be plugged into smartphones for extra storage.W...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Pilli Claxo whistle, sininen
Arvio: 0.50 €/kpl
Pilli Claxo whistle, sininen
Tuote# AP810376-06_TP4190.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic whistle with matching colour lanyard.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 16538 kpl
47.
Dax-kynä, kumikärkinen, kuninka...
Arvio: 1.60 €/kpl
Dax-kynä, kumikärkinen, kuninkaallinen, musta
Tuote# 10741701_TP0011.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kumipäällystetty kumikärkinen kynä, napsautuksella toiminta mekanismi. Kynän kärjen väri vastaa kynän laserkaiverrettua ...
Väri: kuninkaallinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 9966 kpl
48.
H2O Active® Eco Big Base 1 litr...
Arvio: 8.68 €/kpl
H2O Active® Eco Big Base 1 litran urheilujuomapullo flip lid -kannella, kivihiili, sininen
Tuote# 21017894_TP0018.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilupullo, jonka valmistusaineena on Prevented Ocean Plastic. Muovi kerätään 50 kilometrin säteellä val...
Väri: kivihiili, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
49.
SOL'S REGENT F Naisten Tpaita REGENT ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT F Naisten Tpaita REGENT FIT WOMEN, punainen
Tuote# S02758-RD_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT FIT naisten T-paita yksivärinen, värillinen nauhasauma, kauluksessa kaulanauhan ympärillä oleva elastaani n...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Muki Mug Hilman, harmaa
Arvio: 2.76 €/kpl
Muki Mug Hilman, harmaa
Tuote# 20519008000_TP6352.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
300 ml<b>Composition : </b>Ceramic.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Värikynä Set Baby, punainen
Arvio: 1.03 €/kpl
Värikynä Set Baby, punainen
Tuote# 19162003000_TP6351.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 7 pieces in natural cardboard box with transparent hood in varied colors. Includes 6 wooden pencils in natural fi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
52.
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkiel...
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkieläimille
Tuote# 1Z251503_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus jokaiselle lemmikin omistajalle. Tämän pakkauksen avulla olet varautunut pieniin vammoihin ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Kirjasin Notepad Clibend, sinin...
Arvio: 1.49 €/kpl
Kirjasin Notepad Clibend, sininen, oranssi
Tuote# 15123007000_TP6351.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. termografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft touch covers in an elegant black PU. 80 blank sheets with side in fun colors, elastic band and matchin...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 3398 kpl
54.
Tunnistusranneke Multivent wris...
Arvio: 0.34 €/kpl
Tunnistusranneke Multivent wristband, keltainen
Tuote# AP761108-02_TP4190.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic wristband with press button, disposable.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 6969 kpl
55.
Vihko Notebook Tecnar, keltainen
Arvio: 6.91 €/kpl
Vihko Notebook Tecnar, keltainen
Tuote# 14730005000_TP6356.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant recycled cardboard and ball pen in matching color recycled cardboard. ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 1560 kpl
56.
Vinga of Sweden VINGA Retro salaattiottimet, ru...
Arvio: 19.78 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Retro salaattiottimet, ruskea
Tuote# 10220_TP30919.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassisen kauniit rosteriset salaattiottimet jonka varret ovat tammea. Skandinaavinen minimalistinen muotoilu kruunaa ar...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 1968 kpl
57.
Lasipullo hylsyllä 750 ml KEILA...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lasipullo hylsyllä 750 ml KEILA, musta
Tuote# MO6972-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkea borosilikaattilasipullo, jossa on silikoninen läpinäkyvä hylsy ja PP-kansi kantokahvalla. Vuotamaton. Tilavuus: 7...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 939 kpl
58.
XD Collection Vuototiivis termospullo logolaa...
Arvio: 16.44 €/kpl
XD Collection Vuototiivis termospullo logolaatalla, valkoinen
Tuote# P436.673_TP30916.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vuototiivis, eristetty termospullo, jossa kierrettävä kansi. Edessä ainutlaatuisesti sijoitettu logo. Sisäpuoli ruostuma...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3282 kpl
59.
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR, ranskan-laivasto
Tuote# S03815-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CONDOR, Unisex hupullinen huppari, 80 % puuvillaa - 20 % kierrätettyä polyesteriä Grs sertifioitu. Harjattu fleece...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
60.
Lukulamppu Lamp Vilatak, punainen
Arvio: 1.52 €/kpl
Lukulamppu Lamp Vilatak, punainen
Tuote# 15390003000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolor design LED reading lamp. Foldable body, with adaptable light and comfortable clamp. Presented in a self-closing ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut