Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
hi!dea CUSSLER. Kansio A4, sininen
Arvio: 10.07 €/kpl
hi!dea CUSSLER. Kansio A4, sininen
Tuote# 92049-104_TP38110.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A4 kansio 600D. Sisältää muistilehtiön jossa on 20 viivoitettua arkkia, sisätaskun ja kynäpidikkeen (kynä ei sisälly). 2...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, tummansininen
Tuote# T9103.002.S_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
3.
Kirjasin Notepad Kine, hopea
Arvio: 1.94 €/kpl
Kirjasin Notepad Kine, hopea
Tuote# 13393009000_TP6351.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft-touch covers, in PU leather and in bold colors. 100 blank sheets, with elastic band and matching color...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Magneetti Magnet Yakari, sinine...
Arvio: 1.65 €/kpl
Magneetti Magnet Yakari, sininen, oranssi
Tuote# 14582007000_TP6351.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnet notepad in resistant cardboard of bright and varied colors. 40 sheets with striped design, with pencil and holder...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 14906 kpl
5.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSCG6_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Rantakassi Raxnal beach bag, tu...
Arvio: 12.91 €/kpl
Rantakassi Raxnal beach bag, tummansininen
Tuote# AP722216-06A_TP41912.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured beach bag in combination of laminated jute and laminated cotton with long handles.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
7.
juomapullo, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, keltainen
Tuote# AP800542-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Muistilehtiö Notebook Winlon
Arvio: 1.42 €/kpl
Muistilehtiö Notebook Winlon
Tuote# 15403318000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notebook of cheerful emoji designs in eye-catching yellow color. With white rings, rigid cardboard covers in soft glossy...
Varastosaldo: Vähintään 25224 kpl
9.
juomapullo, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, punainen
Tuote# TBC870-0RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 3.66 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Blades, sininen
Tuote# 14780019000_TP6353.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in 210T soft polyester, in cheerful and wide range of colors. With zippered front pocket and headpho...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
LIVOO Laturi, musta
Arvio: 9.17 €/kpl
LIVOO Laturi, musta
Tuote# TEA302_TP6349.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1980 kpl
12.
grillitarvikkeet, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
grillitarvikkeet, musta
Tuote# AP733584_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Pillerirasia Pillbox Ziprik, pu...
Arvio: 1.76 €/kpl
Pillerirasia Pillbox Ziprik, punainen
Tuote# 15150003000_TP6351.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pill box with timer in soft and resistant material in white, with transparent coverin bright tones. Two inside compartme...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3777 kpl
14.
Monikäyttöinen taskulamppu Pen ...
Arvio: 1.24 €/kpl
Monikäyttöinen taskulamppu Pen Torch Mustap, sininen, harmaa
Tuote# 14524144000_TP6351.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with built-in LED flashlight. Original bicolor design and body in soft silver finish. Translucent hood in brigh...
Väri: sininen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 42736 kpl
15.
Baseline® Plus 650 ml -urheiluj...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus 650 ml -urheilujuomapullo, valkoinen, vesi-vihreä
Tuote# 21068405_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä nokka. Pullon tilavuus on 650 m...
Väri: valkoinen, vesi-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
16.
Monikäyttöinen taskutyövälineet...
Arvio: 10.41 €/kpl
Monikäyttöinen taskutyövälineet Multitool Craxin
Tuote# 11587000000_TP63510.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line multitool with resistant body in stainless steel and bamboo handle. With 13 functions, including hammer and ...
Varastosaldo: Vähintään 9731 kpl
17.
Avainketju Opener Keyring Mixe,...
Arvio: 1.09 €/kpl
Avainketju Opener Keyring Mixe, punainen
Tuote# 11908003000_TP6351.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring opener in recycled aluminium. With can opener accessory and specially designed for laser printing. Available in ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 52508 kpl
18.
asiakirjasalkku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
asiakirjasalkku, sininen
Tuote# AP800745-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1876 kpl
19.
Hiirimatto Mousepad Roland, musta
Arvio: 3.04 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Roland, musta
Tuote# 15520002000_TP6353.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round design mousepad in soft polyester with bright tones and silicone non-slip base.Polyester/ Silicone
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10733 kpl
20.
WS104 2000/2200/2600 mAh varavi...
Arvio: 0.00 €/kpl
WS104 2000/2200/2600 mAh varavirtalähde
Tuote# 1Z70143B_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A classic powerbank model with a robust design and compact size. Use the keychain to attach to your keys or bag. Micro U...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Vinga of Sweden VINGA RPET Sortino day trip kyl...
Arvio: 26.91 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA RPET Sortino day trip kylmälaukku, sininen
Tuote# 519002_TP30926.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Moderni ja tyylikäs kylmälaukku, joka on täydellinen mukaan retkelle. 50 % laukun valmistusmateriaalista on peräisin kie...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 991 kpl
22.
Vinga of Sweden VINGA Louis superpehmeä RPET aa...
Arvio: 49.16 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Louis superpehmeä RPET aamutakki L/XL, ruskea
Tuote# 496035_TP30949.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. leather print,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeän ylellinen hupullinen kylpy- ja oleskelutakki. Nauti viikonloppuaamiainen parvekkeella miellyttävään kankaaseen k...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 482 kpl
23.
Roly Star miesten lyhythihainen pool...
Arvio: 12.85 €/kpl
Roly Star miesten lyhythihainen poolopaita, vaaleanvihreä
Tuote# R66385Q_TP00112.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen miesten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Siv...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
24.
H2O Active® Eco Big Base 1 litr...
Arvio: 8.68 €/kpl
H2O Active® Eco Big Base 1 litran urheilujuomapullo flip lid -kannella, kivihiili, valkoinen
Tuote# 21017893_TP0018.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilupullo, jonka valmistusaineena on Prevented Ocean Plastic. Muovi kerätään 50 kilometrin säteellä val...
Väri: kivihiili, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
25.
Lyijykynä Pencil Godiva, musta
Arvio: 0.54 €/kpl
Lyijykynä Pencil Godiva, musta
Tuote# 18587002000_TP6350.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden pencil with round body, glossy finish in varied fun colors and with eraser. Sharpened tip.Wood
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
26.
Elevate Macin naisten untuvatakki, myrs...
Arvio: 82.22 €/kpl
Elevate Macin naisten untuvatakki, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3934082_TP00182.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuumasaumatikkaus. GRS- ja RDS-sertifioitu kierrätetty untuvaeriste. Myrskyläppä ja leukasuoja. Neulotut resorit hihansu...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 98 kpl
27.
Hiirimatto Mousepad Serfat, vih...
Arvio: 2.62 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Serfat, vihreä
Tuote# 15781004000_TP6352.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose, high quality microfiber mousepad with rectangular design. In bright tones and non-slip silicone. Function...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4212 kpl
28.
Rikkoutumaton muki Jar Gorex, v...
Arvio: 1.77 €/kpl
Rikkoutumaton muki Jar Gorex, vihreä
Tuote# 14873004000_TP6351.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
710ml jar in resistant PP, especially designed for liquids. In a wide range bright tones, with translucent cover with 4 ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 11562 kpl
29.
Lippalakki Kids Cap Lemkin, luo...
Arvio: 2.81 €/kpl
Lippalakki Kids Cap Lemkin, luonnollinen
Tuote# 20507013000_TP6352.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>100% Organic Cotton.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
30.
Gerlos-rollerclip avaimenperä, ...
Arvio: 2.51 €/kpl
Gerlos-rollerclip avaimenperä, musta
Tuote# 10210403_TP0012.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Gerlos-rollerclip sopii erinomaisesti toimistoon, messuille, konferenssiin tai laskettelurinteeseen. Rollerclipissä on k...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 39117 kpl
31.
Roly Stafford miesten lyhythihainen ...
Arvio: 7.74 €/kpl
Roly Stafford miesten lyhythihainen t-paita, vaaleanvihreä
Tuote# R66815Q_TP0017.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos100% Puuvill...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
32.
Työkalusarja GALLAWAY
Arvio: 0.00 €/kpl
Työkalusarja GALLAWAY
Tuote# MO6496-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
21 osainen työkalusarja bambu kotelossa. Sisältää 3 ruuvimeisseliä, 10 risti päätä, 3 taltta-, 3 torx- ja räikän, 4 hyls...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Teräsmuki 500 ml URSA, matta-ho...
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräsmuki 500 ml URSA, matta-hopea
Tuote# MO2090-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ruostumatonta terästä) valmistettu pu...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 16822 kpl
34.
HydroFlex juomapullo, 750 ml, v...
Arvio: 2.86 €/kpl
HydroFlex juomapullo, 750 ml, valkoinen, sininen
Tuote# 22030195_TP0012.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 5286 kpl
35.
Taskulamppu ENTA
Arvio: 0.00 €/kpl
Taskulamppu ENTA
Tuote# MO6591-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni alumiininen zoomattava 1 LEDin taskulapmppu, lähtövirta 200 lumenia, 3AA patteria ei sisälly toimitukseen.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2058 kpl
36.
XD Collection Fleece viltti pussukassa, musta
Arvio: 23.29 €/kpl
XD Collection Fleece viltti pussukassa, musta
Tuote# P459.061_TP30923.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Käperry tähän kotoisaan pehmeään vilttiin. Helppo ottaa mukaan minne tahansa mukana tulevassa pussukassa. Viltti on valm...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3275 kpl
37.
Retrend GRS RPET-reppu 16L, musta
Arvio: 15.96 €/kpl
Retrend GRS RPET-reppu 16L, musta
Tuote# 12053290_TP00115.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kestävä reppu on valmistettu 100% kierrätetystä GRS-sertifioidusta, kuluttajakäytössä olleesta muovista, mikä autta...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Muunneltava kauluri Neck Warmer...
Arvio: 2.81 €/kpl
Muunneltava kauluri Neck Warmer Suanix, valkoinen
Tuote# 16856001000_TP6352.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, high quality multi-position neck warmer. In soft elastic polyester RPET, made from recycled plastic to enco...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
39.
Case Logic tietokonepussi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, musta
Tuote# CE52BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Vihko Idina notebook, luonnolli...
Arvio: 5.81 €/kpl
Vihko Idina notebook, luonnollinen
Tuote# AP722176-00_TP4195.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper, spiral notebook with hard cover and 80 lined sheets, A5 size.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 54 kpl
41.
Puutarhatuoli Chair Bonsix, sin...
Arvio: 25.60 €/kpl
Puutarhatuoli Chair Bonsix, sininen
Tuote# 15488019000_TP63525.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding chair with resistant tubular metal body. In resistant 600D polyester, in a wide range of bright tones. With rein...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5252 kpl
42.
Kuulakynä Mini Pen Hall, valkoi...
Arvio: 0.67 €/kpl
Kuulakynä Mini Pen Hall, valkoinen
Tuote# 13147001000_TP6350.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini ball pen with twist mechanism in bold solid colors. With original oversized clip and silver colored center ring. Bl...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
43.
Kuuma/kylmägeeli Kison heat pac...
Arvio: 1.70 €/kpl
Kuuma/kylmägeeli Kison heat pack, vihreä
Tuote# AP781012-07_TP4191.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Transparent, reusable heat pack with coloured gel.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 421 kpl
44.
MyKit-matkasetti lentokoneeseen
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-matkasetti lentokoneeseen
Tuote# 1Z251202_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen matkasarja jokaiselle matkalle. Tämän paketin avulla voit rentoutua ja virkistäytyä, jotta saapuisit raikk...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Avaimenperälamppu Skyway keyrin...
Arvio: 1.04 €/kpl
Avaimenperälamppu Skyway keyring, oranssi
Tuote# AP810717-03_TP4191.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Car shaped plastic keyring with white LED flashlight and metal ring. With button cell battery.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2295 kpl
46.
Kynäkotelo Station pen set, hop...
Arvio: 11.24 €/kpl
Kynäkotelo Station pen set, hopea, musta
Tuote# AP852011_TP41911.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal ballpoint pen and roller pen with black lacquered cap and shiny chrome barrel and clip. In gift box, with blue ref...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 1480 kpl
47.
XD Collection Basic kaksivärinen toilettilauk...
Arvio: 7.47 €/kpl
XD Collection Basic kaksivärinen toilettilaukku, antrasiitti, musta
Tuote# P703.021_TP3097.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksivärinen 600D polyesterinen toilettilaukku, jossa tilaa kaikille kauneustuotteille. PVC-vapaa. Vastaa Yhdysvalloiss...
Väri: antrasiitti, musta
Varastosaldo: Vähintään 541 kpl
48.
Huivi Scarf Anut, ruusu
Arvio: 1.45 €/kpl
Huivi Scarf Anut, ruusu
Tuote# 13721022000_TP6351.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Children´s scarf in soft and warm polar fleece material of 180g/m2 with fringe finish.Polar Fleece 180 g/ m2
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 6942 kpl
49.
tarra
Arvio: 0.00 €/kpl
tarra
Tuote# STWHA4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
hi!dea DICKENS A5. Muistikirja A5, luo...
Arvio: 10.24 €/kpl
hi!dea DICKENS A5. Muistikirja A5, luonnollinen
Tuote# 93485-160_TP38110.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 spiraalimuistikirja kovilla bambukansilla. 140 viivoitettua kierrätyspaperisivua ja kynäpidike (kynä ei sisälly). 135...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Elevate Borax naisten lyhythihainen, ki...
Arvio: 19.06 €/kpl
Elevate Borax naisten lyhythihainen, kierrätysmateriaalista valmistettu GRS cool fit t-paita, tummansininen
Tuote# 3752355_TP00119.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä valinta. Pyöreä kaula-aukko V-yksityiskohdalla. Kaulus samasta kankaasta. Sivuhalkiot. Droptail-selkäpuoli. Kaks...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
52.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSUTFUG6_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
SOL'S IMPERIAL WOMEN T-paita 190g IMP...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL WOMEN T-paita 190g IMPERIAL WOMEN, ranskan-laivasto
Tuote# S11502-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL WOMEN, naisten pyöreä kaula-aukkoinen t-paita, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, tei...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 1966 kpl
54.
Lippalakki Cap Fandol, punainen
Arvio: 6.20 €/kpl
Lippalakki Cap Fandol, punainen
Tuote# 15554003000_TP6356.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SoftCool Extreme sports cap in coolant material. UV50 protection, in a wide range of bright tones. Adjustable velcro clo...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7315 kpl
55.
Uma Kuulakynä SKY GUM, vaaleanvihreä
Arvio: 1.11 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY GUM, vaaleanvihreä
Tuote# 0-0125_GUM_50-2420_TP3621.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing and collar, opaque glossy clip and neck.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Keraaminen Santos-muki, 330 ml,...
Arvio: 4.44 €/kpl
Keraaminen Santos-muki, 330 ml, vihreä
Tuote# 10037804_TP0014.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen muotoilu, Santos-muki sopii kotiin tai toimistoon. Tämä muki on saatavana eri väreissä ja siinä on riittävästi...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4415 kpl
57.
Clic clac -pastillit, sitruunan...
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -pastillit, sitruunan ja mintun makuiset
Tuote# 1PE00793_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sitruunan ja mintun makuiset pastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia vär...
Väri: matta-vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSODWHG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Kukkarot Bag Kiping, punainen
Arvio: 0.94 €/kpl
Kukkarot Bag Kiping, punainen
Tuote# 14221003000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester sachet with soft body in bright and varied colors. With string closure.Polyester
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 36055 kpl
60.
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, v...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, valkoinen
Tuote# 30131-196_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7496 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut