Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Roly Extreme naisten pitkähihainen t...
Arvio: 14.19 €/kpl
Roly Extreme naisten pitkähihainen t-paita, musta
Tuote# R12183O_TP00114.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyesti muotoiltu pitkähihainen t-paita hienosti resoroidulla pääntiellä. Hihoissa ei ole resoreita. Sivusaumat. Irrote...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Eristetty ostoskassi Cool Bag R...
Arvio: 1.96 €/kpl
Eristetty ostoskassi Cool Bag Rumbix, vihreä
Tuote# 16092004000_TP6351.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose cooler bag in nature line. Outside in resistant paper of 135g/m2 and body in natural color, with details i...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, tur...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, turkoosi
Tuote# 30106-144_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
4.
Flip-USB, sininen
Arvio: 5.86 €/kpl
Flip-USB, sininen
Tuote# 1Z48152H_TP0015.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB kiinnittyy helposti laukkuihin tai vaatteisiin kätevällä jousihaalla (jousihaka ei sovellu kiipeilyyn). Koot 1?64 Gt...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Elevate Orion naisten softshell-takki, ...
Arvio: 32.51 €/kpl
Elevate Orion naisten softshell-takki, tummansininen
Tuote# 3832449_TP00132.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Muovinen etuvetoketju. Rintatasku, j...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 88 kpl
6.
H2O Active® Tempo 700 ml flip k...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Tempo 700 ml flip kansi urheilujuomapullo, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21004001_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs, ohut muotoilu. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalis...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetyst...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetystä polyesteristä, jäävuori
Tuote# T4702.023.S_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten bodywarmer on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikattu...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
8.
Lasi Cup Arlene, hopea
Arvio: 12.54 €/kpl
Lasi Cup Arlene, hopea
Tuote# 20210009000_TP63512.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cup with a capacity of 540 ml made of aluminium and available in a wide range of metallic colours. Presented in an attra...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4000 kpl
9.
Roly Antartida naisten softshell-tak...
Arvio: 26.91 €/kpl
Roly Antartida naisten softshell-takki, tummansininen
Tuote# R64331R_TP00126.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksikerroksinen softshell-takki. Käänteinen piilotettu vetoketju yhteensopivalla leuansuojalla ja vetimellä. Kolme veto...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Sportlife Makeinen, hopea
Arvio: 2.01 €/kpl
Sportlife Makeinen, hopea
Tuote# 1932.103_11609_TP6362.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin silver filled with approx. 23 gram Sportlife mints, including ingredients sticker and sealDiscover the u...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Soikea levy ELLWOOD RUNDA
Arvio: 0.00 €/kpl
Soikea levy ELLWOOD RUNDA
Tuote# MO8862-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Leppä puusta valmistettu 100% luonnollinen soikea levy, eurooppa tuotantoa. Koot voivat vaihdella tuotteen mukaan.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 3210 kpl
12.
Oregon-puuvillareppu kiristysny...
Arvio: 3.11 €/kpl
Oregon-puuvillareppu kiristysnyörillä, 140 g/m² 5L, tummansininen
Tuote# 12057555_TP0013.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri päälokero ja puuvillaiset kiristysnyörit. Kestää jopa 5 kg painon.Puuvilla, 140 g/m2Silkkipainatus - eteen - 230 x...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Langatonlaturi NAGO
Arvio: 0.00 €/kpl
Langatonlaturi NAGO
Tuote# MO6571-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magneettinen bambusta valmistettu langaton laturi, autokiinnikkeellä. Lähtövirta DC 9V/1,67A (15W) pikalataukseen. Yhtee...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 2607 kpl
14.
Tarttuva paperinippu CreaStick ...
Arvio: 2.61 €/kpl
Tarttuva paperinippu CreaStick Combo C Eco custom sticky notepad, luonnollinen
Tuote# AP716512_TP4192.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, recycled kraft paper covered sticky notepad. Includes 50 sheets of recycled paper sticky notes (75×75 mm) a...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
LIVOO Keittolevy, musta
Arvio: 28.27 €/kpl
LIVOO Keittolevy, musta
Tuote# DOC167N_TP63428.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Built in Electric cooking plate - Front control switch - Adjustable thermostat - 18,5 cm hotplate - Power light indicato...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3082 kpl
16.
uudelleen käytettävä muki, läpi...
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, läpinäkyvä, vihreä
Tuote# TBC6009-0VE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSUKCRRE3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Korttikotelo, luottokorttikoko ...
Arvio: 3.33 €/kpl
Korttikotelo, luottokorttikoko Card Holder Guarex, musta
Tuote# 11902002000_TP6353.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant wallet and card holder made of RPET polyester with black finish. With magnet closure and capacity for 5 cards. R...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 22852 kpl
19.
SOL'S RE CRUSADER T-paita 150g, valko...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S RE CRUSADER T-paita 150g, valkoinen
Tuote# S04233-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S RE CRUSADER, kauluspaita t-paita 100 % puuvillaa (50 % kierrätettyä puuvillaa - 50 % puuvillaa) Ribbed Round Neck,...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 298 kpl
20.
RPET narureppu SHOOPPET
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET narureppu SHOOPPET
Tuote# MO9440-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T RPET narureppu PP nyöreillä. Sublimaatiopainatus ainoastaan valkoiseen tuotteeseen.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 11389 kpl
21.
Uma Kuulakynä YES antibacterial, tu...
Arvio: 0.82 €/kpl
Uma Kuulakynä YES antibacterial, turkoosi
Tuote# 0-0093_antibac_50-0326_TP3620.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy antibacterial housing and wide curved clip button. The antimicrobial additi...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Ach. Brito SPA COLLECTION. Ihon tarpeisiin...
Arvio: 5.62 €/kpl
Ach. Brito SPA COLLECTION. Ihon tarpeisiin sopiva saippua (100g), ruusu
Tuote# 35607-102_TP3815.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spa-linjaan kuuluvien saippuoiden sarja, joka perustuu kasviperäiseen saippuaan, joka on tarkoitettu ihosi tarpeisiin ja...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 4636 kpl
23.
hi!dea CUPPARI. Matkamuki, kuninkaalli...
Arvio: 5.91 €/kpl
hi!dea CUPPARI. Matkamuki, kuninkaallinen
Tuote# 94041-114_TP3815.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% PP-matkamuki tuplaseinällä. Tilavuus 500 mL. Taittuva kansi. ø89 x 160 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Sove...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 239 kpl
24.
Elevate Bigelow-pikeepaita, pitkähihain...
Arvio: 8.69 €/kpl
Elevate Bigelow-pikeepaita, pitkähihainen, miesten, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3817689_TP0018.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Joustava kangas. Säädettävä hihansuu laskoksella. Napitettava kaulus. Satiinitere niskan sisäpuolell...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 84 kpl
25.
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n ...
Arvio: 6.39 €/kpl
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n urheilujuomapullo läppäkannella, kivihiili, oranssi
Tuote# 21044831_TP0016.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 5...
Väri: kivihiili, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
26.
avainketju, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
avainketju, ruskea
Tuote# KRFARC_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Ruostumattomasta teräksestä val...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ruostumattomasta teräksestä valmis TAMELUNCH, hopea
Tuote# MO2224-14_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu eväsrasia, jossa on irrotettava lukituskahva. Tilavuus: 750 ml.<br>Dimensions : ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTU...
Arvio: 2.00 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTURE F GUM, vaaleansininen
Tuote# 0-2217_F_GUM_57-6120_TP3622.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with softtouch housing and opaque matt clip, push-button and p...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Monikäyttöinen kuulakynä Multif...
Arvio: 5.68 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Multifunction Pen Tulix, hopea
Tuote# 20504009000_TP6355.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 Accessorie. 8 Functions<b>Composition : </b>Stainless Steel.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Avaimenperälamppu Torch Keyring...
Arvio: 1.91 €/kpl
Avaimenperälamppu Torch Keyring Wols, vihreä
Tuote# 20985004000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 Led. Button Batteries Included<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Sateenvarjo Typhoon umbrella, v...
Arvio: 9.57 €/kpl
Sateenvarjo Typhoon umbrella, vihreä
Tuote# AP808409-07_TP4199.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, windproof umbrella with 8 panels, EVA handle, metal shaft and fibreglass ribs. 170T polyester.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 112 kpl
32.
Vinga of Sweden VINGA RPET Sortino istuinalunen...
Arvio: 11.65 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA RPET Sortino istuinalunen, harmaa
Tuote# 512001_TP30911.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Käytännöllinen ja tyylikäs taitettava istuintyyny puistoon, ulkotapahtumiin, veneeseen ja retkeilyyn. Sen polyesterikank...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2583 kpl
33.
Roly Monzha lasten lyhythihainen urh...
Arvio: 8.23 €/kpl
Roly Monzha lasten lyhythihainen urheilupoolopaita, kalkinvihreä
Tuote# K04042X_TP0018.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen tekninen pikeepaita. Neulottu kaulus ja nappilista kolmella napilla. Hengittävä kangas, joka on helppo pes...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
34.
B6 Muistikirja BLOQUERO
Arvio: 0.00 €/kpl
B6 Muistikirja BLOQUERO
Tuote# KC7012-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetty muistikirja, mustalla tai luonnonruskealla kannella. Sisältää 120 sivua kierrätyspaperia (70 arkkia) ja bioh...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 5293 kpl
35.
Willow GRS RPET paksu fleecepei...
Arvio: 17.92 €/kpl
Willow GRS RPET paksu fleecepeitto, beige
Tuote# 11319002_TP00117.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
GRS-sertifioitu paksu RPET-fleeceviltti, joka soveltuu sisä- ja ulkokäyttöön. Sisältää 190T RPET -kantopussin kiristysny...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 6783 kpl
36.
Kuulokkeet Magnel bluetooth hea...
Arvio: 29.58 €/kpl
Kuulokkeet Magnel bluetooth headphones, valkoinen
Tuote# AP721371-01_TP41929.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rubberized plastic bluetooth headphones with PU leather earpads. With 3,5 mm audio Jack connection, hands-free call func...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Piparminttu pastilleja BRISE
Arvio: 0.00 €/kpl
Piparminttu pastilleja BRISE
Tuote# KC6642-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Piparminttu pastilleja peltirasiassa, sisältää 25 grammaa pastilleja.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6398 kpl
38.
Fabianna kuulakärkikynä paperis...
Arvio: 0.97 €/kpl
Fabianna kuulakärkikynä paperista, ruskea
Tuote# 10782171_TP0010.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyt kuulakärkikynä arjen muistiinpanoihin. Varsi on valmistettu vastuullisesti hankitusta rypistetystä paperista. Rusk...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 27282 kpl
39.
T-paita Kids T-Shirt Tecnic Plu...
Arvio: 3.91 €/kpl
T-paita Kids T-Shirt Tecnic Plus, tummansininen
Tuote# 141850063_TP6353.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for children in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright ton...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1951 kpl
40.
Kuulakynä Channel ballpoint pen...
Arvio: 0.79 €/kpl
Kuulakynä Channel ballpoint pen, harmaa-tuhka
Tuote# AP809488-77_TP4190.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with blue refill.
Väri: harmaa-tuhka
Varastosaldo: Vähintään 38552 kpl
41.
SOL'S LEGEND T-Shirt Organic 175g, kö...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S LEGEND T-Shirt Organic 175g, köysi
Tuote# S03981-RO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S LEGEND, T-paita 100 % kampattua luomupuuvillaa - Muunnoksessa Ribbed Round Neck,Neck Tape,Leikattu ja ommeltu,Mode...
Väri: köysi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Kuulokkeet Headphones Vildrey, ...
Arvio: 15.66 €/kpl
Kuulokkeet Headphones Vildrey, hopea
Tuote# 15945009000_TP63515.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding headphones with bluetooth connection and cheerful 2 color design in a wide range of colors . Micro SD card slot ...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1623 kpl
43.
Americano® Renew 350 ml eristet...
Arvio: 7.14 €/kpl
Americano® Renew 350 ml eristetty kahvimuki läikkymiseltä suojaavalla kannella, vesi-vihreä
Tuote# 21042762_TP0017.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty 350 ml:n juomamuki, joka sulkeutuu tiukasti läikkymiseltä suojaavalla kierrekannella. Sisällöst...
Väri: vesi-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
44.
Uma Kuulakynä CORAL SI, turkoosi
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL SI, turkoosi
Tuote# 0-0177_SI_50-0326_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing and tip chrome plated.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Tunnistusranneke Multivent wris...
Arvio: 0.34 €/kpl
Tunnistusranneke Multivent wristband, punainen
Tuote# AP761108-05_TP4190.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic wristband with press button, disposable.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2347 kpl
46.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 6.51 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1776.102_11060_TP6366.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mailing "glass" midi with 1 full colour printed label, filled with sweetsproduced with rPET recycled plastic.Shelf life ...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Pullonpidike CARRY
Arvio: 0.00 €/kpl
Pullonpidike CARRY
Tuote# MO6236-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silikoninen pullonpidike.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1395 kpl
48.
Hyrrä Fidget Spinner Fredd, sin...
Arvio: 1.27 €/kpl
Hyrrä Fidget Spinner Fredd, sininen
Tuote# 15805019000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fidget anti-stress spinside with a wide range of relaxing buttons. With white body and accessories in varied bright tone...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Swiss Peak GRS kirjoitusalusta kierrätetys...
Arvio: 23.13 €/kpl
Swiss Peak GRS kirjoitusalusta kierrätetystä PU:sta, musta
Tuote# P300.181_TP30923.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suurikokoinen ylellinen kirjoitusalusta GRS (global recycle standard) sertifioiduista materiaaleista valmistettuna. GRS-...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1132 kpl
50.
Uma Kuulakynä ULTIMATE frozen SI, v...
Arvio: 2.07 €/kpl
Uma Kuulakynä ULTIMATE frozen SI, valkoinen
Tuote# 1-0048_TF-SI_01-WG01_TP3622.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and plug optionally available in various matt colours or silver. He...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Eläinten kaulapanta Pet Collar ...
Arvio: 2.06 €/kpl
Eläinten kaulapanta Pet Collar Muttley, punainen
Tuote# 13063003000_TP6352.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reflective collar for pet in resistant and soft polyester of bright tones. With adjustable buckle closure strap and meta...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9506 kpl
52.
hi!dea HYDRA. Kuulakärkikynä kierrätet...
Arvio: 0.89 €/kpl
hi!dea HYDRA. Kuulakärkikynä kierrätettyä PET, musta
Tuote# 91482-103_TP3810.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä kierrätetystä ja läpikuultavasta PET-muovista. Ympäristöystävällinen kynä. ø11 x 139 mmProperties : Sinin...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 13607 kpl
53.
Elevate Laguna unisex-huppari, valkoinen
Arvio: 38.96 €/kpl
Elevate Laguna unisex-huppari, valkoinen
Tuote# 3823501_TP00138.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laguna-huppari, unisex ? kaikille sopiva yhdistelmä tyyliä ja mukavuutta. Hupparissa on resorireunukset, jotka parantava...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 74 kpl
54.
Retkeilylamppu Demil camping la...
Arvio: 11.43 €/kpl
Retkeilylamppu Demil camping lamp, musta
Tuote# AP721356-10_TP41911.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Portable camping lamp with metal carrying handles and 30 LEDs in 3 COB lights. Operates with 3 AAA batteries, without ba...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 198 kpl
55.
Laturi Charger Alanny
Arvio: 9.78 €/kpl
Laturi Charger Alanny
Tuote# 11206000000_TP6359.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round wireless charger, with 15W fast charge and non-slip base. Micro USB cable included and compatible with smartphones...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
56.
hi!dea STRATFORD. Kuitukangakassi, pun...
Arvio: 1.94 €/kpl
hi!dea STRATFORD. Kuitukangakassi, punainen
Tuote# 92499-105_TP3811.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen (80 g/m²), kuumasaumattu kassi. Saatavana useissa eri väreissä. Tämä kampanja on voimassa 31. joulukuuta ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 20810 kpl
57.
XD Collection MagBoost 5000mAh magneettinen v...
Arvio: 36.86 €/kpl
XD Collection MagBoost 5000mAh magneettinen virtapankki RCS muovista, musta
Tuote# P322.411_TP30936.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5000 mAh:n taskukokoinen virtapankki, jossa on 15W:n magneettinen langaton laturi, ja jonka kotelo on valmistettu RCS-se...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1953 kpl
58.
hi!dea FITCH. Varavirtalähde ja langat...
Arvio: 29.05 €/kpl
hi!dea FITCH. Varavirtalähde ja langaton laturi 5'000mAh, luonnollinen
Tuote# 97909-160_TP38129.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambuinen varavirtalähde. Litiumparisto. 5'000 mAH kapasiteetti. Lataus- ja purkausjaksojen määrä ? 500 jaksoa. 5V/2A si...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
59.
hi!dea BETA. Kuulakärkikynä alumiinia,...
Arvio: 1.11 €/kpl
hi!dea BETA. Kuulakärkikynä alumiinia, ase
Tuote# 91311-147_TP3811.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja metallinen viimeistely. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø1...
Väri: ase
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Baseline® Plus 750 ml läppäkant...
Arvio: 2.75 €/kpl
Baseline® Plus 750 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21007016_TP0012.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 750 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen pullo. Ot...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut