Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Avainketju Keyring Depor
Arvio: 1.59 €/kpl
Avainketju Keyring Depor
Tuote# 14981298000_TP6351.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keychain in a brilliant silver finish with a wide range of sporty designs in relief. Presented in an individual bl...
Varastosaldo: Vähintään 18490 kpl
2.
Ostoskassi Bag Divia, valkoinen
Arvio: 2.02 €/kpl
Ostoskassi Bag Divia, valkoinen
Tuote# 14422001000_TP6352.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality bag in laminated non-woven of 110g/m2, in a varied range of bright tones. With short, 35cm reinforced handl...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 33525 kpl
3.
Lasinen juomapullo UTAH GLASS
Arvio: 0.00 €/kpl
Lasinen juomapullo UTAH GLASS
Tuote# MO9358-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml lasinen juomapullo neopreenipussissa, vuoto vapaa. Tuote ei sovellu käytettäväksi hiilihapollisilla nesteille.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 36420 kpl
4.
T-paita Kids White T-Shirt Heco...
Arvio: 2.08 €/kpl
T-paita Kids White T-Shirt Hecom, valkoinen
Tuote# 142000013_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
T-shirt for children in 100% cotton material of 135g/m2. Available in white and in sizes 4-5, 6-8, 10-12.100% Cotton 135...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6743 kpl
5.
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetys...
Arvio: 23.02 €/kpl
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9200.001.5XL_TP30923.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-regular pikeepaita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% kierrätysmateriaalia ja 50% orgaanista materi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1345 kpl
6.
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "k...
Arvio: 3.60 €/kpl
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "keya" MC130, tummansininen
Tuote# 158550061_TP6353.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC130 Keya T-shirt for adult in 100% cotton material of 130g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3189 kpl
7.
MyKit M Premium -ensiapupakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit M Premium -ensiapupakkaus
Tuote# 1Z259001_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kattava ensiapupakkaus on hyvä pitää kotona vammojen ja hätätilanteiden varalta. Sisältö: 1 ensiapuopas, 1 rakkolaa...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Seasons Delys-bambuleikkuulauta, luonno...
Arvio: 14.64 €/kpl
Seasons Delys-bambuleikkuulauta, luonnollinen
Tuote# 11335306_TP00114.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Delys-leikkuulauta on valmistettu bambusta ja se on ihanteellinen valinta kaikille, jotka haluavat ympäristöystävällisem...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 3611 kpl
9.
juomapullo, vaaleansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, vaaleansininen
Tuote# AP733823-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Oriole-premiumreppu 5L, sininen
Arvio: 1.86 €/kpl
Oriole-premiumreppu 5L, sininen
Tuote# 11938502_TP0011.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oriole-reppu on helppo antaa lahjaksi brändin tai markkinointikampanjan mainostamiseen. Tämä kevyt reppu on budjettiystä...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 88546 kpl
11.
Monikäyttöinen kaiutin Speaker ...
Arvio: 1.16 €/kpl
Monikäyttöinen kaiutin Speaker Keyring Holys, musta
Tuote# 14636002000_TP6351.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain speaker with holder function, minimalist design in an original bicolor finish and especially designed for pad p...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Iqoniq Makalu naisten softshell takki ...
Arvio: 55.69 €/kpl
Iqoniq Makalu naisten softshell takki R-polyesteristä, tummanharmaa
Tuote# T4700.028.L_TP30955.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
13.
Chartik yksivärinen kierrätyspa...
Arvio: 0.75 €/kpl
Chartik yksivärinen kierrätyspaperista valmistettu mattapintainen kuulakärkikynä, punainen
Tuote# 10783921_TP0010.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksivärinen kierrätyspaperista valmistettu mattapintainen kuulakärkikynä. Valitsemalla kierrätyspaperista valmistetun ky...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 65849 kpl
14.
Uma Kuulakynä STRAIGHT M, tummansin...
Arvio: 4.08 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT M, tummansininen
Tuote# 0-9450_M_58-0654_TP3624.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button GUN metallic.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
XD Collection Light up logo -langaton hiiri, ...
Arvio: 18.32 €/kpl
XD Collection Light up logo -langaton hiiri, musta
Tuote# P300.321_TP30918.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uudelleenladattava langaton hiiri light up logo -ominaisuudella, joka antaa logollesi lisänäkyvyyttä. Hiiressä on uudell...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 527 kpl
16.
Lehtikassi Bag Blaster, musta
Arvio: 1.32 €/kpl
Lehtikassi Bag Blaster, musta
Tuote# 13200002000_TP6351.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven bag in a varied range of bright tones. With reinforced die-cut handles, gussets and heat-sealed finish. Resist...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
17.
Moneta kuulakärkikynä kierrätet...
Arvio: 1.20 €/kpl
Moneta kuulakärkikynä kierrätetystä alumiinista, kalkinvihreä
Tuote# 10782263_TP0011.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä alumiinista valmistettu kuulakärkikynä, jossa on kiiltävä lakkapinta ja upeita kromattuja yksityiskohtia. ...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 4422 kpl
18.
Webcam-suojus CreaCam Plus cust...
Arvio: 1.38 €/kpl
Webcam-suojus CreaCam Plus custom webcam blocker, valkoinen
Tuote# AP716617_TP4191.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom, full colour printed plastic, anti spy webcam blocker with sliding cover and adhesive back. With all over digital...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 3.28 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1961E.100_11011_TP6363.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Heart shaped tin with embossing, filled with approx. 23 gram heart shaped mintsingredients sticker and seal included.She...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Taskuveitsi Sultan pocket knife...
Arvio: 6.38 €/kpl
Taskuveitsi Sultan pocket knife, luonnollinen
Tuote# AP721903_TP4196.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel pocket knife with bamboo handle.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2138 kpl
21.
Seasons Suzy 150 x 120 cm GRS-polyester...
Arvio: 33.80 €/kpl
Seasons Suzy 150 x 120 cm GRS-polyesterinen neulottu huopa, beige
Tuote# 11333602_TP00133.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suzy-neulehuopa on monipuolinen lisä kaikkiin kodin tai toimiston tiloihin. Huopa on valmistettu 100 % GRS-polyesterineu...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 1838 kpl
22.
Rantasandaalit koko 38/39 KOLAM
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantasandaalit koko 38/39 KOLAM
Tuote# MO6785-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantasandaalit EVA-materiaalia. Koko: 38-39.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3429 kpl
23.
Uma Kuulakynä QUANTUM M, sininen
Arvio: 1.97 €/kpl
Uma Kuulakynä QUANTUM M, sininen
Tuote# 0-0053_M_52-2955_TP3621.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with housing in metallic colours and rubber grip zone in black. Metal clip, decorative ring and tip ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Myssy Daison organic cotton win...
Arvio: 8.87 €/kpl
Myssy Daison organic cotton winter cap, tummanvihreä
Tuote# AP722046-07A_TP4198.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Winter cap in 100% organic cotton, 130 g/m².
Väri: tummanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
25.
HydroFlex juomapullo, 750 ml, l...
Arvio: 2.86 €/kpl
HydroFlex juomapullo, 750 ml, läpinäkyvä-valkoinen, punainen
Tuote# 22030199_TP0012.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: läpinäkyvä-valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 1495 kpl
26.
Uma Kuulakynä ARCTIS, violetti
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä ARCTIS, violetti
Tuote# 0-8600_50-2077_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted or opaque housing. Metal push-button, metal clip and metal tip matt c...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Juomapullo Bottle Lobrok, vihreä
Arvio: 4.41 €/kpl
Juomapullo Bottle Lobrok, vihreä
Tuote# 15559004000_TP6354.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
780ml capacity bottle with body in heat resistant (70º) tritan material and free of BPA in a wide range of bright tones...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8247 kpl
28.
Joulukoriste YASUM, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste YASUM, puu
Tuote# CX1486-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu joulukoriste juuttiköydellä. Sublimaatiopainatus ei tue valkoisen värin painatusta.<br>Dimensions ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 11 kpl
29.
Joululasit NOEL, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joululasit NOEL, valkoinen
Tuote# CX1501-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 jouluaiheista 330 ml juomalasia, kultaisella reunuksella. Pakattuna lahjapakkaukseen.<br>Dimensions : 17X11X8,7 CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2029 kpl
30.
Lippalakki Rick baseball cap fo...
Arvio: 4.57 €/kpl
Lippalakki Rick baseball cap for kids, valkoinen
Tuote# AP722688-01_TP4194.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap for kids with 5 panels and velcro closure. RPET polyester, 145 g/m².
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 19 kpl
31.
Aamiaiskotelo Lunch Box Zenex, ...
Arvio: 2.74 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Zenex, valkoinen
Tuote# 12635001000_TP6352.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1L capacity lunch box, made of white PP. Made in Europe, with Food Grade certification, guaranteeing safety when food co...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 27590 kpl
32.
monikäyttöinen taskuveitsi, sin...
Arvio: 0.00 €/kpl
monikäyttöinen taskuveitsi, sininen
Tuote# AP808101-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Kuulakärkikynä CARTOON COLOURED
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä CARTOON COLOURED
Tuote# MO9830-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä sinisellä musteella, paperirungolla ja 100% PLA-maissi osilla.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 19188 kpl
34.
Laturi Charger Normux
Arvio: 9.09 €/kpl
Laturi Charger Normux
Tuote# 16744000000_TP6359.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5W wireless charger of nature line and circular design, in combination of natural cork and limestone cement, a conglomer...
Varastosaldo: Vähintään 4574 kpl
35.
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT MEN, tummanharmaa
Tuote# S11346-DG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT MEN, miesten poolopaita, 100 % kampapuuvillaa, 100 % rengaspunottu puuvilla Piqué 180, Rib 1X1 kaulus ja h...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 113 kpl
36.
Asiakirjasuoja Folder Quixar, l...
Arvio: 2.44 €/kpl
Asiakirjasuoja Folder Quixar, luonnollinen
Tuote# 21135013000_TP6352.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Wheat Straw/ PP.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Eristetty muki Lungogo thermo m...
Arvio: 9.91 €/kpl
Eristetty muki Lungogo thermo mug, kalkinvihreä
Tuote# AP808050-71_TP4199.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PP plastic covered double wall, stainless steel thermo mug with drinking lid. 500 ml.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 1938 kpl
38.
Rantasandaalit CreaPlaya custom...
Arvio: 1.06 €/kpl
Rantasandaalit CreaPlaya customisable beach slippers - strap, punainen
Tuote# AP809533-05_TP4191.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable beach slippers, with PE sole and PVC straps. The product is assembled in the requested sole and strap colou...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3481 kpl
39.
Aterimet Basuky cutlery set, lu...
Arvio: 10.78 €/kpl
Aterimet Basuky cutlery set, luonnollinen
Tuote# AP722793_TP41910.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 pc stainless steel cutlery set with wooden handle, in cotton drawstring pouch. Including fork, knife, spoon, drinking ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 40 kpl
40.
Baseline® Plus Grip 500 ml -urh...
Arvio: 2.57 €/kpl
Baseline® Plus Grip 500 ml -urheilujuomapullo läppäkannella, valkoinen, vihreä
Tuote# 21068706_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
41.
Tiimalasi (4 min) QUICKSHOWER
Arvio: 0.00 €/kpl
Tiimalasi (4 min) QUICKSHOWER
Tuote# MO9211-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3,5-4 minuutin tiimalasi imukupilla.
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Liivi Vest Anderson, vaaleanhar...
Arvio: 16.38 €/kpl
Liivi Vest Anderson, vaaleanharmaa
Tuote# 201683711_TP63516.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylish two-tone design vest in warm and soft 280g/m2 polar fleece, with anti-pilling treatment, and available in severa...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 290 kpl
43.
Parker IM-kuulakärkikynä, bordeaux
Arvio: 37.04 €/kpl
Parker IM-kuulakärkikynä, bordeaux
Tuote# 10784222_TP00137.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker IM -kuulakärkikynä on laadukas kirjoitusväline, joka tarjoaa sujuvan ja luotettavan kirjoituskokemuksen. IM-kynäs...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 514 kpl
44.
Monivärinen kuulakynä Pen Multi...
Arvio: 0.76 €/kpl
Monivärinen kuulakynä Pen Multifour, punainen
Tuote# 13131003000_TP6350.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4-in-1 ball pen with retractable push-up mechanism, classic design and body with soft translucent finish in vivid colors...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
45.
XD Collection Viivain vesivaa'alla, hopea
Arvio: 11.50 €/kpl
XD Collection Viivain vesivaa'alla, hopea
Tuote# P112.402_TP30911.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ammattimainen alumiininen neliöviivain sisäänrakennetulla vesivaa'alla. Mittaa kulmat ja piirrä neliöitä ongelmitta. Kak...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4723 kpl
46.
Urheilutakki Jacket Scola, puna...
Arvio: 27.71 €/kpl
Urheilutakki Jacket Scola, punainen
Tuote# 113050031_TP63527.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof, windproof and breathable jacket in a combination of RPET materials, made from recycled plastic, to promote t...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1839 kpl
47.
Monikäyttöinen kynäteline Notep...
Arvio: 3.24 €/kpl
Monikäyttöinen kynäteline Notepad Pencil Holder Arolax, luonnollinen
Tuote# 20920013000_TP6353.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
320 Sheets 7,5 x 7,5 cm. 125 Mini Sticky Notes 1,2 x 4,5 cm<b>Composition : </b>Recycled Cardboard.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Muunneltava kauluri Neck Warmer...
Arvio: 3.93 €/kpl
Muunneltava kauluri Neck Warmer and Hat Ponkar, vihreä
Tuote# 15913004000_TP6353.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality neck warmer/hat in combination of polyester and coral fleece material of 280g/m2. White color optimal for s...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
USB Rotate Basic, purppura
Arvio: 4.62 €/kpl
USB Rotate Basic, purppura
Tuote# 1Z41009L_TP0014.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Bodum BISTRO THERMAL. Termoskannu 1'1...
Arvio: 52.46 €/kpl
Bodum BISTRO THERMAL. Termoskannu 1'1L, tummansininen
Tuote# 34833-134_TP38152.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu tyhjiöeristetty vedenkeitin. Kansi sulkeutuu automaattisesti jokaisen käyttökerr...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 890 kpl
51.
hi!dea WILLIAMS. Pullo 470 mL, vihreä
Arvio: 8.99 €/kpl
hi!dea WILLIAMS. Pullo 470 mL, vihreä
Tuote# 94669-109_TP3818.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Borosilikaattinen lasipullo PP-korkilla. Mattainen liukuvärjäys ja silikonilenkki korkissa. Tilavuus 470 mL. Toimitetaan...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 5313 kpl
52.
Kirjasin Kine notebook, oranssi
Arvio: 2.13 €/kpl
Kirjasin Kine notebook, oranssi
Tuote# AP731965-03_TP4192.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather covered notebook with 100 blank sheets, bookmark and rubber strap.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 960 kpl
53.
SOL'S SLAM Unisex hupparipusero SLAM,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SLAM Unisex hupparipusero SLAM, oranssi
Tuote# S13251-OR_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SLAM, Unisex hupullinen huppari, 50 % Ringspun Cotton - 50 % Polyester Brushed Fleece 320, Elastan Rib hihansuut j...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1248 kpl
54.
TECHMATE PENDRIVE
Arvio: 0.00 €/kpl
TECHMATE PENDRIVE
Tuote# MO1001a-07-4GB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
0
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Digivideokamera Action Camera G...
Arvio: 44.64 €/kpl
Digivideokamera Action Camera Garrix, musta
Tuote# 15528002000_TP63544.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality sports camera with HD 4K video capture, compact and resistant design, especially designed for intensive use...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
56.
Kirjanmerkki Marxy bookmark, va...
Arvio: 0.66 €/kpl
Kirjanmerkki Marxy bookmark, valkoinen
Tuote# AP718347_TP4190.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic paper clip bookmark with custom graphics. Price includes UV LED printing on one side. MOQ: 250 pcs.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Monikäyttöinen kuulakärkikynä R...
Arvio: 2.03 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakärkikynä Roller Suton, sininen
Tuote# 20669019000_TP6352.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill<b>Composition : </b>Aluminium.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.51 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO K transparent GUM, turkoosi
Tuote# 0-2250_KT_GUM_57-7710_TP3621.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing made from recycled PET material with transparent clip.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Elevate Davis-lippalakki, 6-paneelinen,...
Arvio: 5.55 €/kpl
Elevate Davis-lippalakki, 6-paneelinen, myrskyinen-harmaa
Tuote# 38678890_TP0015.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valmiiksi kaareva lippa. Brodeeratut tuuletusreiät. Metallisolki. Pään ympärys: 58 cm.Harjattu puuvilla twill100% Puuvil...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 3430 kpl
60.
Uma Kuulakynä YES antibacterial, or...
Arvio: 0.82 €/kpl
Uma Kuulakynä YES antibacterial, oranssi
Tuote# 0-0093_antibac_50-1665_TP3620.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy antibacterial housing and wide curved clip button. The antimicrobial additi...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut