Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
tietokonereppu, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
tietokonereppu, tummansininen
Tuote# AP733981-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Jälkiruokakulho Multipurpose Ho...
Arvio: 1.60 €/kpl
Jälkiruokakulho Multipurpose Holder Teurus, punainen
Tuote# 14156003000_TP6351.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose metal holder with ceramic cartridge in bright tones. Presented in a PVC box.Ceramic
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Uma Kuulakynä LUMOS GUM, tummanvihreä
Arvio: 4.00 €/kpl
Uma Kuulakynä LUMOS GUM, tummanvihreä
Tuote# 0-9560_GUM_58-7479_TP3624.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with softtouch housing. Metal clip and push-button matt chromed.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Vinga of Sweden Vinga Alba-piknikhuopa, ruskea
Arvio: 40.90 €/kpl
Vinga of Sweden Vinga Alba-piknikhuopa, ruskea
Tuote# V4590013_TP30940.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Piknikhuopa on pehmeää fleeceä puuvillacanvaksesta ja tekonahasta valmistetuilla yksityiskohdilla. Fleece on valmistettu...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 760 kpl
5.
Elevate Vaillant pitkähihainen miesten ...
Arvio: 31.04 €/kpl
Elevate Vaillant pitkähihainen miesten oxford- paita, musta
Tuote# 3816299_TP00131.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Napitettava kaulus. Säädettävä hihansuu laskoksella. Second buttonhole from the bottom with orange stitching. Satiiniter...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 78 kpl
6.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC847-50-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Uma Kuulakynä YES RECY, valkoinen
Arvio: 0.82 €/kpl
Uma Kuulakynä YES RECY, valkoinen
Tuote# 0-0092_RECY_50-0001_TP3620.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing, wide curved clip button and tip made from recycled plastic.The model...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Uma Kuulakynä LINEO SI, purppura
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kuulakynä LINEO SI, purppura
Tuote# 0-0154_SI_50-0233_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel, opaque matt housing and metal tip matt chrome plated.
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Kuulakynä Pen Xenik, vihreä
Arvio: 0.79 €/kpl
Kuulakynä Pen Xenik, vihreä
Tuote# 16077004000_TP6350.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with aluminum body in a wide range of bright colors. Original curved clip, with tip in matching color, both in ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 11678 kpl
10.
Anorakki Jacket Likpan, musta
Arvio: 29.30 €/kpl
Anorakki Jacket Likpan, musta
Tuote# 211480021_TP63529.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wind and Water Resistant. Polyester RPET Pouch<b>Composition : </b>100% Polyester RPET.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Kaksiseinäinen borosilikaattimu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaksiseinäinen borosilikaattimuki FARBI, läpinäkyvä
Tuote# MO2200-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen borosilikaattilasimuki bambukannella ja värillisillä kahvoilla. Tilavuus: 300 ml.<br>Dimensions : 13X10CM
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 4331 kpl
12.
kirjasin, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, valkoinen
Tuote# AP800765-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
USB Business, valkoinen
Arvio: 4.82 €/kpl
USB Business, valkoinen
Tuote# 1Z39351F_TP0014.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Business. This USB stick has a convenient compact bodyWith this USB stick you can easily store all your important do...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
SOL'S MAJESTIC Naisten T paita MAJEST...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S MAJESTIC Naisten T paita MAJESTIC, punainen
Tuote# S11425-RD_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S MAJESTIC pitkähihainen naisten toppi / t-paita, vahvistettu kaulasauma, hiukan leveämpi kaula-aukko uurrettulla ka...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Makeinen, vaaleansininen
Arvio: 2.46 €/kpl
Makeinen, vaaleansininen
Tuote# 1711.701_TP6362.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spring dispenser with approx. 5 gram mini mintsShelf life : 36 months.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Termosmuki 300 ml INARI, matta-...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki 300 ml INARI, matta-hopea
Tuote# MO6934-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä ja 10 % ruostumatonta ...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 1409 kpl
17.
Baseline® Plus 500 ml -pullo ur...
Arvio: 2.57 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml -pullo urheilukannella, valkoinen, musta
Tuote# 21068812_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä nokka. Pullon tilavuus on 500 m...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
18.
Makeinen, musta
Arvio: 1.60 €/kpl
Makeinen, musta
Tuote# 1766.200_TP6361.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed tube container with approx. 7 gram mini mintsingredients sticker included.Shelf life : 36 months.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Seinäkello bambua ESFERE
Arvio: 0.00 €/kpl
Seinäkello bambua ESFERE
Tuote# MO6792-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu seinäkello, joka tikittää. Kellon halkaisija on 30 cm. Tarvitaan yksi AA-paristo, ei sisälly toimit...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 786 kpl
20.
Lippalakki Cap Zorp, musta
Arvio: 3.63 €/kpl
Lippalakki Cap Zorp, musta
Tuote# 20839002000_TP6353.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>100% Cotton.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Vinga of Sweden VINGA Hilo AWARE kierrätetty ma...
Arvio: 16.52 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Hilo AWARE kierrätetty maxi tote -laukku, tummansininen
Tuote# V762015_TP30916.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanna arjen tavarat tyylikkäästi tilavassa Hilo Aware Maxi Tote -laukussa, jonka vankka ja peräti 400 gsm rakenne tarjoa...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3452 kpl
22.
Avainketju Keyring Kimbox
Arvio: 1.20 €/kpl
Avainketju Keyring Kimbox
Tuote# 16205374000_TP6351.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Smart keychain of nature line made of natural wood. With a wide printing area and available in squared and round designs...
Varastosaldo: Vähintään 30615 kpl
23.
juomapullo, punainen, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, punainen, hopea
Tuote# TBC841-RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
hi!dea WHARF. Kassi 100% puuvillaa, tu...
Arvio: 14.94 €/kpl
hi!dea WHARF. Kassi 100% puuvillaa, tummansininen
Tuote# 92902-134_TP38114.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puuvillakassi (100 g/m²). Sangat 75 cm. 370 x 410 mmProperties : 100% puuvilla100% puuvillaCertificates : REACH Default ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 184613 kpl
25.
Webcam-suojus Webcam Cover Fewe...
Arvio: 0.68 €/kpl
Webcam-suojus Webcam Cover Fewek, sininen
Tuote# 15740019000_TP6350.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cover for webcam camera to protect privacy. In a wide range of tones and with screen cleaner included.Screen Cleaner Inc...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Makeinen, fuksia
Arvio: 1.76 €/kpl
Makeinen, fuksia
Tuote# 1933.805_11000_TP6361.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed micro hinged tin filled with approx. 9 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months.F...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Monikäyttöinen muistilapputelin...
Arvio: 1.24 €/kpl
Monikäyttöinen muistilapputeline Clip Opener Lambra, musta
Tuote# 14894002000_TP6351.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnetic clip opener with resistant body in bicolor design. In assorted colors and with a metal piece for opening.Magnet...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
LED taskulamppu SANLIGHT
Arvio: 0.00 €/kpl
LED taskulamppu SANLIGHT
Tuote# MO9469-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
LED taskulamppu ABS avaimenperällä, sisältää 3 AG3 patteria. Rungossa LED- valo valaisemaan logon, kun kaiverrus on vali...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 24733 kpl
29.
LIVOO Leivänpaahdin, valkoinen
Arvio: 29.84 €/kpl
LIVOO Leivänpaahdin, valkoinen
Tuote# DOD167W_TP63429.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toaster 4 slices - Functions manual switch off, reheating and defrost - Variable thermostat : 7 levels - Automatic eject...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1129 kpl
30.
Kuulakärkikynä RIOCOLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä RIOCOLOUR
Tuote# MO3314-24_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Painomekanismilla toimiva kuulakärkikynä sinisellä musteella ja abs rungolla, pehmeä grippi.
Väri: läpinäkyvä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8085 kpl
31.
kirjasin, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, musta
Tuote# AP864032-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Jääkaavin WARMIX
Arvio: 0.00 €/kpl
Jääkaavin WARMIX
Tuote# MO7780-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muovinen jääkaavin suojakäsineellä.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6458 kpl
33.
rannetuki, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
rannetuki, sininen
Tuote# AP733546-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-pai...
Arvio: 16.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, harmaa
Tuote# T9101.013.XXXL_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit t-paita on sama, kuin Iqoniq "Bryce" t-paita. Tässä tuotteessa on vain yksi ero: eliminoi...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 863 kpl
35.
XD Collection PLA to go kahvimuki 280ml, harmaa
Arvio: 10.10 €/kpl
XD Collection PLA to go kahvimuki 280ml, harmaa
Tuote# P432.892_TP30910.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöä säästävä vaihtoehto perinteisille mukeille! Tyyliä ja käytännöllisyyttä aamuisille työmatkoillesi ? tässä PLA...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 8723 kpl
36.
Kuulakynä Zonet ballpoint pen, ...
Arvio: 0.38 €/kpl
Kuulakynä Zonet ballpoint pen, kalkinvihreä
Tuote# AP791080-71_TP4190.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with rubber grip. With blue refill.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 9516 kpl
37.
hi!dea CAMPBEL. Lippalakki "sandwich",...
Arvio: 3.76 €/kpl
hi!dea CAMPBEL. Lippalakki "sandwich", vaaleanvihreä
Tuote# 99547-119_TP3813.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippalakki polyesteriä (160 g/m²) ilmanvaihtoaukoilla. Säädettävissä tarranauhalla. Koko: 580 mmPolyesteriCertificates :...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 6308 kpl
38.
Taskupeili Pocket Mirror Thiny,...
Arvio: 1.01 €/kpl
Taskupeili Pocket Mirror Thiny, sininen
Tuote# 13052019000_TP6351.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding mirror in a wide range of bright frosted colors.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
39.
XD Collection Deluxe kovakantinen keinonahkai...
Arvio: 8.35 €/kpl
XD Collection Deluxe kovakantinen keinonahkainen A5 vihko, harmaa
Tuote# P774.232_TP3098.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ole valmiina mihin tahansa tapaamiseen tällä kovakantisella keinonahkaisella A5 viholla. Tyylikäs ja pehmeä koskettaa. V...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 3062 kpl
40.
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita...
Arvio: 7.39 €/kpl
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita, koralli
Tuote# 30171-178_TP3817.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa. 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus...
Väri: koralli
Varastosaldo: Vähintään 190 kpl
41.
Swiss Peak -kassi 15.4" kannettavalle, musta
Arvio: 31.03 €/kpl
Swiss Peak -kassi 15.4" kannettavalle, musta
Tuote# P732.210_TP30931.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanna 15.4? kannettavaasi työmatkalla tässä ohuessa 600D ja 168D polyesteristä valmistetussa Swiss Peak -laukussa. Sisäl...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2244 kpl
42.
Lilio 310 ml:n keramiikkamuki, ...
Arvio: 6.82 €/kpl
Lilio 310 ml:n keramiikkamuki, musta
Tuote# 10077390_TP0016.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä keraaminen muki on täydellinen tapa aloittaa päivä kahvin tai teen parissa. Siinä on mattapintainen ulkopinta ja ki...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Uma Kuulakynä CORAL frozen SI, tumm...
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL frozen SI, tummanvihreä
Tuote# 0-0177_TF-SI_50-0356_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and tip chrome plated.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Uma Kuulakynä HAPPY K frozen, viole...
Arvio: 0.57 €/kpl
Uma Kuulakynä HAPPY K frozen, violetti
Tuote# 0-0037_KTF_20-2077_TP3620.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing in white and coloured transparent frosted clip button.
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Silikoni ranneke EVENT
Arvio: 0.00 €/kpl
Silikoni ranneke EVENT
Tuote# MO8913-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silikoni ranneke.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 72041 kpl
46.
Vihko Notebook Quantum
Arvio: 3.82 €/kpl
Vihko Notebook Quantum
Tuote# 16948000000_TP6353.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line notebook made from stone extracts, in elegant white finish. Flexible covers, with eco illustration on the in...
Varastosaldo: Vähintään 7342 kpl
47.
Baseline® Plus 500 ml läppäkant...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, läpikuultava-valkoinen, punainen
Tuote# 21006818_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 500 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen pullo. Ot...
Väri: läpikuultava-valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
48.
Nash-kuulakärkikynä, värillinen...
Arvio: 0.68 €/kpl
Nash-kuulakärkikynä, värillinen runko ja grippi, musta muste, musta
Tuote# 10639990_TP0010.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kirjoittaminen on jotain, mitä ihmiset tekevät lähes päivittäin. Siksi on tärkeää, että sitä varten on luotettava kynä. ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 132079 kpl
49.
webcam-suojus, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
webcam-suojus, sininen
Tuote# MBWCBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
XD Xclusive TwistLock kynä GRS sertifioidus...
Arvio: 1.09 €/kpl
XD Xclusive TwistLock kynä GRS sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä, musta
Tuote# P611.181_TP3091.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuvittele kynä, joka paitsi kirjoittaa moitteettomasti myös takaa mielenrauhasi. TwistLock -kynässä on nerokas kiertotoi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 11645 kpl
51.
WS104 2000/2200/2600 mAh varavi...
Arvio: 0.00 €/kpl
WS104 2000/2200/2600 mAh varavirtalähde
Tuote# 1Z70199C_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A classic powerbank model with a robust design and compact size. Use the keychain to attach to your keys or bag. Micro U...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Matkatavarasetti Yorder travel ...
Arvio: 1.12 €/kpl
Matkatavarasetti Yorder travel set, keltainen
Tuote# AP781010-02_TP4191.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Travel set with microfibre eye mask and EVA earplugs.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
53.
Puhallin Mini Fan Miclox, kelta...
Arvio: 7.20 €/kpl
Puhallin Mini Fan Miclox, keltainen
Tuote# 14389005000_TP6357.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold mini desk fan with USB connection in fun colors. Compact and resistant design, it incorporates a switch on the back...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2289 kpl
54.
VONMÃHLEN puhelimen kiinnike, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
VONMÃHLEN puhelimen kiinnike, punainen
Tuote# VM04RE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Kuulakynä Rampant ballpoint pen...
Arvio: 1.68 €/kpl
Kuulakynä Rampant ballpoint pen, musta
Tuote# AP809447-10_TP4191.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ballpoint pen in matte metallic colour, with aluminium barrel and special clip movement. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6804 kpl
56.
Original Lanyards . Lanyard Nautic Short Set. Per...
Arvio: 2.44 €/kpl
Original Lanyards . Lanyard Nautic Short Set. Perusmallit, musta, punainen
Tuote# 75092-354_TP3812.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Räätälöitävä Original Lanyards® lyhyt Nautic putkikaulanauha polyaesteria jossa 12 vakioväriä muokattavaksi. Sisältää se...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 34042 kpl
57.
muki, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, punainen
Tuote# AP800539-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Ka...
Arvio: 4.59 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Kannur, musta
Tuote# 211550021_TP6354.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable<b>Composition : </b>100% Polyester 135 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Kuulokkeet Headphones Legolax, ...
Arvio: 19.07 €/kpl
Kuulokkeet Headphones Legolax, punainen
Tuote# 15531003000_TP63519.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable headphone set with Bluetooth® connectivity and casual design in varied bright tones. With built-in control pane...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6117 kpl
60.
Desk-Mate®-muistio, A4, valkoinen
Arvio: 4.42 €/kpl
Desk-Mate®-muistio, A4, valkoinen
Tuote# 21202004_TP0014.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. litografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valkoinen A4 Desk-Mate®-muistio. Sisältää 50 kpl tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Myös 25 ja 100 arkkia saatavilla. Täysi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut