Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Uma Kuulakynä GEOS SI, turkoosi
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI, turkoosi
Tuote# 1-0148_SI_01-3262_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing and upper part with coloured plug in opaque or transparent. Heavy metal tip...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Brite-Americano® Eco 350 ml:n l...
Arvio: 12.38 €/kpl
Brite-Americano® Eco 350 ml:n läikyttämätön eristetty kahvimuki, kalkinvihreä
Tuote# 21049363_TP00112.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki, jossa on kierrettävä läikyttämätön kansi ja jota ympäröi värillinen, materiaaliin up...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetyst...
Arvio: 26.44 €/kpl
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetystä puuvillasta, sininen-taivas
Tuote# T9404.022.L_TP30926.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -huppari 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Puserossa on kaksikerrok...
Väri: sininen-taivas
Varastosaldo: Vähintään 2279 kpl
4.
Roly Montecarlo naisten lyhythihaine...
Arvio: 6.56 €/kpl
Roly Montecarlo naisten lyhythihainen urheilu-t-paita, turkoosi
Tuote# R04234U_TP0016.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen tekninen t-paita. Pyöristetty pääntie resorilla. Slim-fit leikkaus. Hengittävä kangas, joka on helppo pest...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
5.
Journey RPET vyölaukku, musta
Arvio: 8.77 €/kpl
Journey RPET vyölaukku, musta
Tuote# 12062990_TP0018.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä PET-muovista valmistettu Journey-vyölaukku on täydellinen varuste liikkeellä ollessa. Vetoketjullinen päät...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1757 kpl
6.
Aamiaiskotelo Lunch Box Alexia,...
Arvio: 7.51 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Alexia, harmaa
Tuote# 20195008000_TP6357.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lunch box with matte finish outside, made of recycled PP and BPA free. With a capacity of 900ml and airtight lid with sa...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
7.
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetyst...
Arvio: 41.56 €/kpl
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetystä polyesteristä, beige
Tuote# T1702.030.XXL_TP30941.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten bodywarmer, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeen kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikat...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 39 kpl
8.
Elevate Rixford naisten fleecetakki, tu...
Arvio: 9.47 €/kpl
Elevate Rixford naisten fleecetakki, tummansininen
Tuote# 3949749_TP0019.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ulkopuolella medialaitteen johto-ohjain. Etutaskut kontrastivärisella vetoketjulla . Tikkaus yksityiskohdat kontrastivär...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 173 kpl
9.
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetyst...
Arvio: 41.56 €/kpl
Iqoniq Meru miesten liivi kierrätetystä polyesteristä, tummansininen
Tuote# T1702.002.L_TP30941.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten bodywarmer, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeen kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikat...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 39 kpl
10.
Bambu kampa SIRCOMB
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu kampa SIRCOMB
Tuote# MO6304-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu kampa. Luonnollisen materiaalin (bambu) vuoksi, tuotteiden värissä/ koossa saattaa olla erinäisyyks...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Viuhka Stilo fan, valkoinen, pu...
Arvio: 0.85 €/kpl
Viuhka Stilo fan, valkoinen, punainen
Tuote# AP731531-05_TP4190.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paper hand fan with plastic stick.
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 301 kpl
12.
monikäyttöinen kuulakynä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
monikäyttöinen kuulakynä, musta
Tuote# AP733849-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Patakinnas Pot Holder Hisa, sin...
Arvio: 2.86 €/kpl
Patakinnas Pot Holder Hisa, sininen, oranssi
Tuote# 14535007000_TP6352.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality kitchen grip in combination of neoprene and polyester materials of varied range in bright tones. With a pla...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 562 kpl
14.
Uma Kuulakynä SLIMLINE, hopea
Arvio: 3.66 €/kpl
Uma Kuulakynä SLIMLINE, hopea
Tuote# 0-8250_53-0004_TP3623.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Slim metal retractable ballpoint pen with lacquered housing and perforated grip zone. Metal fittings chrome plated.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Tarttuva paperinippu CreaStick ...
Arvio: 2.08 €/kpl
Tarttuva paperinippu CreaStick Note M Eco custom sticky notepad, luonnollinen
Tuote# AP716510_TP4192.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, recycled kraft paper covered sticky notepad. Includes 50 sheets of recycled paper sticky notes (75×75 mm). ...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Valhalla juomalasi kuparityhjiö...
Arvio: 15.74 €/kpl
Valhalla juomalasi kuparityhjiöllä, musta
Tuote# 10046700_TP00115.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muki trendikkäällä ja liukumisen estävällä korkkisella designalustalla. Kaksiseinäinen tyhjiörakenne ruostumattomasta te...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3443 kpl
17.
Termospullo Staver copper insul...
Arvio: 20.48 €/kpl
Termospullo Staver copper insulated vacuum flask, valkoinen
Tuote# AP722017-01_TP41920.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel, copper insulated vacuum flask with carry lid, 650 ml. Copper insulation keeps drinks hot fo...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 33 kpl
18.
hi!dea TARABUCO. Kassi, sininen
Arvio: 2.13 €/kpl
hi!dea TARABUCO. Kassi, sininen
Tuote# 92921-104_TP3812.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuumaliimattu (80g/m²), painettu kuitukassi 85 mm leveällä taittopohjalla. Tämä kampanja on voimassa 31. joulukuuta 2022...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 11794 kpl
19.
XD Collection Lasitettu keraaminen muki, musta
Arvio: 7.18 €/kpl
XD Collection Lasitettu keraaminen muki, musta
Tuote# P434.111_TP3097.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti lempijuomasi missä tahansa tästä keraamisesta mukista. Mukissa on lasitettu runko ja luonnollinen lasittamaton poh...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10962 kpl
20.
Aurinkolasit CreaSun customisab...
Arvio: 1.20 €/kpl
Aurinkolasit CreaSun customisable sunglasses - temples, valkoinen
Tuote# AP800383-01_B_TP4191.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, plastic sunglasses with UV 400 protection. The product is assembled in the requested frame and temples col...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 326 kpl
21.
Luomupuuvillainen ostoskassi BE...
Arvio: 0.00 €/kpl
Luomupuuvillainen ostoskassi BENTE COLOUR, tumma-laivasto-sininen
Tuote# MO2197-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luomupuuvillasta valmistettu ostoskassi, jossa on pitkät kahvat ja sivusäleikkö. 220 gr/m².<br>Dimensions : 38X9X42CM
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 8009 kpl
22.
Akku Lenard USB power bank, sin...
Arvio: 19.82 €/kpl
Akku Lenard USB power bank, sininen, musta
Tuote# AP741932-06_TP41919.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silicone covered plastic power bank with 4000 mAh battery, solar charger and 1 LED flashlight. Including micro USB charg...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 946 kpl
23.
Kaiutin Speaker Rariax, keltainen
Arvio: 7.46 €/kpl
Kaiutin Speaker Rariax, keltainen
Tuote# 14929005000_TP6357.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bluetooth® connectivity speaker. Water splash resistant in bold bicolor design and soft finishing. With Bluetooth® 3.0 c...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
24.
Aurinkolasit Sunglasses Musin, ...
Arvio: 1.46 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Musin, läpinäkyvä
Tuote# 15282216000_TP6351.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With transparent frame finish in fun colors and black lenses.UV400 P...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 50555 kpl
25.
Rover 20" GRS-kierrätetystä mat...
Arvio: 61.44 €/kpl
Rover 20" GRS-kierrätetystä materiaalista valmistettu matkustamovetolaukku 40 l, musta
Tuote# 13004990_TP00161.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iskunkestävästä kierrätysmuovista valmistettu 20 tuuman Rover-matkustamovetolaukku RPET-sisuksella edustaa sekä ympärist...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1042 kpl
26.
Minik värillinen avainnauha ava...
Arvio: 0.00 €/kpl
Minik värillinen avainnauha avainrenkaalla / 15 mm
Tuote# 1PL0120F_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Minik värillinen avainnauha avainrenkaalla. Värillinen mini sublimaatio-kaulanauha. Tässä kaulanauhassa on värillinen ko...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Americano® Espresso 250 ml eris...
Arvio: 6.11 €/kpl
Americano® Espresso 250 ml eristetty muki, vaaleanpunainen
Tuote# 21009240_TP0016.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti, kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Sopii useimpien kahvikoneiden. Tilavuus on 250 ml. ...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
28.
Collegepusero Adult Sweatshirt ...
Arvio: 17.68 €/kpl
Collegepusero Adult Sweatshirt Lightweight Hooded S, musta
Tuote# 113350021_TP63517.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult sweatshirt Lightweight Hooded Sweat by Fruit Of The Loom. With hood and matching color, flat design adjusting cord...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 249 kpl
29.
Kirjasin Kinelin notebook, vihreä
Arvio: 2.15 €/kpl
Kirjasin Kinelin notebook, vihreä
Tuote# AP781194-07_TP4192.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather covered notebook with 100 lined sheets, bookmark and rubber strap.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2507 kpl
30.
RFX H9 Roikkuva PVC karabiinihe...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H9 Roikkuva PVC karabiiniheijastin
Tuote# 1PR05182_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Matkapuhelimen suojus Armband T...
Arvio: 1.91 €/kpl
Matkapuhelimen suojus Armband Tracxu, fuksia
Tuote# 14149011000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comfortable sports bracelet in soft shell, with adjustable velcro closure and PVC window with tactile function.Soft Shel...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, v...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, vaaleanruskea
Tuote# 30131-111_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: vaaleanruskea
Varastosaldo: Vähintään 7496 kpl
33.
Huivi Neckerchief Wrap Kozma, p...
Arvio: 2.88 €/kpl
Huivi Neckerchief Wrap Kozma, punainen
Tuote# 14834003000_TP6352.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extra-large sash cloth in soft polyester and a wide range of bright tones. With side reinforcement stitching.Polyester 1...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 19639 kpl
34.
Avaimenperälamppu Torch Keyring...
Arvio: 1.91 €/kpl
Avaimenperälamppu Torch Keyring Wols, sininen
Tuote# 20985019000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 Led. Button Batteries Included<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Elevate Feniks-lakki, omenanvihreä
Arvio: 2.86 €/kpl
Elevate Feniks-lakki, omenanvihreä
Tuote# 38666680_TP0012.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brodeeratut tuuletusreiät. Kangaskoukku ja kiinnike. Pään ympärys: 58 cm.Puuvilla twill100% Puuvilla, 175 g/m2Digitaalin...
Väri: omenanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
kuulakynä, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, sininen
Tuote# AP808081-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 49789 kpl
37.
USB-tikku USB Memory Rebik 16GB...
Arvio: 4.98 €/kpl
USB-tikku USB Memory Rebik 16GB, fuksia
Tuote# 15071011616_TP6354.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
16GB USB flash drive, with twist mechanism, smooth finish body and metal clip. Presented in an individual case.Individua...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 5093 kpl
38.
Kello Watch Ania
Arvio: 6.08 €/kpl
Kello Watch Ania
Tuote# 13674000000_TP6356.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Analogic pocket watch with white dial and resistant crystal. With chain and clamps.
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
39.
Rotate-basic-USB-muistitikku, 2...
Arvio: 3.29 €/kpl
Rotate-basic-USB-muistitikku, 2 Gt, hopea, punainen
Tuote# 12350403_TP0013.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rotate-basic 2GB -muistitikulla on helppo ja turvallinen jakaa, siirtää ja varmuuskopioida tiedostoja. Muovisessa muisti...
Väri: hopea, punainen
Varastosaldo: Vähintään 2488 kpl
40.
Laukkukoukku Foldable Bag Hange...
Arvio: 2.95 €/kpl
Laukkukoukku Foldable Bag Hanger Skype, sininen
Tuote# 19416019000_TP6352.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable metal bag hanger with leather PU crown in bright tones. Presented in an individual box with die-cut inside.Meta...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10911 kpl
41.
Taitettava ABS-puhelinteline FLOB
Arvio: 0.00 €/kpl
Taitettava ABS-puhelinteline FLOB
Tuote# MO6724-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taitettava pöytäpuhelinteline ABS-materiaalista.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3856 kpl
42.
OTG USB Alumiini, musta
Arvio: 5.70 €/kpl
OTG USB Alumiini, musta
Tuote# 1Z20310K_TP0015.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
OTG USB Alumiini. OTG USB alumiinia. USB tikussa mikro USB pää joten sen voi liittää älypuhelimeen. Alumiini.Due to Chin...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
HydroFlex-juomapullo, 750 ml, v...
Arvio: 2.86 €/kpl
HydroFlex-juomapullo, 750 ml, valkoinen, musta
Tuote# 21044390_TP0012.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
44.
Kaulanauha, ilman turvalukkoa
Arvio: 6.65 €/kpl
Kaulanauha, ilman turvalukkoa
Tuote# M_2.2_TP4236.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland. Custom-designed lanyard with a buckle with full-color dye-sublima...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Tefal eristetty muki, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Tefal eristetty muki, sininen
Tuote# TL04BU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSRTWH2G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Viivain Ruler Hebe, keltainen
Arvio: 0.94 €/kpl
Viivain Ruler Hebe, keltainen
Tuote# 13811005000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15cm ruler with body in smooth, bright finish. Metric system in centimeters/inches.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Uma Kuulakynä YES transparent SI, p...
Arvio: 0.97 €/kpl
Uma Kuulakynä YES transparent SI, punainen
Tuote# 0-0093_T-SI_50-1795_TP3620.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, wide curved clip button and heavy metal tip chrome plated.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
murtumaton lasi, läpikuultava
Arvio: 0.00 €/kpl
murtumaton lasi, läpikuultava
Tuote# TBC660-1TR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpikuultava
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "k...
Arvio: 4.21 €/kpl
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "keya" MC150, keltainen
Tuote# 158570051_TP6354.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC150 Keya T-shirt for adult in 100% cotton material of 150g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, liitto
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, liitto
Tuote# FR05GR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: liitto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Uma Kuulakynä UP transparent SI, or...
Arvio: 0.75 €/kpl
Uma Kuulakynä UP transparent SI, oranssi
Tuote# 0-0096_T-SI_50-1585_TP3620.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, matt clip surface and tip chrome plated.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Kuulakynä Wobby ballpoint pen, ...
Arvio: 2.31 €/kpl
Kuulakynä Wobby ballpoint pen, valkoinen
Tuote# AP805987-01_TP4192.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with rubberized finish and blue refill. With special coating for mirror laser engraving.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1860 kpl
54.
Moneta-kuulakärkikynä, anodisoi...
Arvio: 0.96 €/kpl
Moneta-kuulakärkikynä, anodisoitu, hopea
Tuote# 10716302_TP0010.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä naksautusmekanismilla, alumiinivarrella, ABS-osilla ja teräspidikkeellä. Kynää saa monissa eri väreissä j...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 33558 kpl
55.
Americano® 350 ml eristetty muk...
Arvio: 6.78 €/kpl
Americano® 350 ml eristetty muki oterenkaalla, valkoinen
Tuote# 21000207_TP0016.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja silikoninen oterengas. Tilavuus on 350 ml. Sekoita värejä j...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
56.
Americano® Medio 300 ml muki ot...
Arvio: 5.07 €/kpl
Americano® Medio 300 ml muki oterenkaalla, musta, vihreä
Tuote# 21000824_TP0015.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen muki, jossa on painettava kansi ja silikoninen oterengas. Tilavuus on 300 ml. Sekoita värejä ja luo täydel...
Väri: musta, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
57.
Vinga of Sweden VINGA Alcamo pyöreä leikkuu- ja...
Arvio: 28.05 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Alcamo pyöreä leikkuu- ja tarjoilulauta, ruskea
Tuote# 31925_TP30928.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellinen kombinaatiolauta joka toimii loistavasti leikkuu- ja tarjoilulautana. Koristaa keittiötäsi käyttökertojen väli...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 1798 kpl
58.
Kuulakynä Pen Tori, valkoinen
Arvio: 0.60 €/kpl
Kuulakynä Pen Tori, valkoinen
Tuote# 13564001000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up mechanism ball pen in an original combination of body in recycled cardboard of natural color and accessories in ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 36768 kpl
59.
Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä...
Arvio: 26.83 €/kpl
Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, valkoinen
Tuote# T9300.004.S_TP30926.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit. Pyöreä pääntie, pitkähihainen paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 209 kpl
60.
Pikeepaita Polo Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 7.76 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Tecnic Plus, vaaleansininen
Tuote# 141870211_TP6357.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical polo shirt in 100% breathable polyester material of 180g/m2. With 3 matching color buttons and available in a ...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut