Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Roly Imola miesten lyhythihainen urh...
Arvio: 7.08 €/kpl
Roly Imola miesten lyhythihainen urheilu-t-paita, kirkas-vaaleanpunainen
Tuote# R04274R_TP0017.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen lyhythihainen t-paita kierrätettyä CONTROL DRY -polyesterikankaasta. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetu...
Väri: kirkas-vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Aurinkolasit Sunglasses Xaloc, ...
Arvio: 1.61 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Xaloc, punainen
Tuote# 17000003000_TP6351.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With glossy finish frame in fun colors and black lenses.UV400 Protec...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
3.
Elevate Markham miesten lyhythihainen j...
Arvio: 27.24 €/kpl
Elevate Markham miesten lyhythihainen joustinpikeepaita, valkoinen
Tuote# 3808401_TP00127.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Joustava kangas. Pick-Stitch details. Nappilistassa kolme nappia . Kontrastiväriset V-paikat sivuhal...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 249 kpl
4.
Roly Norway miesten lämpöeristetty t...
Arvio: 31.30 €/kpl
Roly Norway miesten lämpöeristetty takki, tummansininen
Tuote# R50901R_TP00131.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten toppatakki untuvan tuntuisella täytteellä ja kiinteällä istuvalla hupulla. saman sävyiset piilovetoketjut, joide...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
XD Collection Kezar AWARE 500 gsm deluxe viik...
Arvio: 24.68 €/kpl
XD Collection Kezar AWARE 500 gsm deluxe viikonloppulaukku rcanvas, musta
Tuote# P707.171_TP30924.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ylellinen viikonloppulaukku on tyylikäs ja vähäpäästöisempi vaihtoehto valmistettuna 500gsm kierrätetystä puuvillak...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 827 kpl
6.
Puuvillakassi PORTOBELLO
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi PORTOBELLO
Tuote# MO9596-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 g/m² puuvilla kassi, pitkillä kahvoilla ja pohja levikkeellä. Valmistettu sertifioidun standardin mukaisesti haitall...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 26061 kpl
7.
Flip-USB, valkoinen
Arvio: 6.66 €/kpl
Flip-USB, valkoinen
Tuote# 1Z48101M_TP0016.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB kiinnittyy helposti laukkuihin tai vaatteisiin kätevällä jousihaalla (jousihaka ei sovellu kiipeilyyn). Koot 1?64 Gt...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
XD Collection Monitoimityökalu- ja taskulampp...
Arvio: 23.97 €/kpl
XD Collection Monitoimityökalu- ja taskulamppusetti, punainen
Tuote# P238.084_TP30923.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
14 toiminnon setti, monitoimityökalu ruostumattomasta teräksestä, anodisoitu alumiinikahva ja alumiinitaskulamppu, jossa...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1173 kpl
9.
hi!dea WILLIS. Kosmetiikkalaukku, sini...
Arvio: 8.67 €/kpl
hi!dea WILLIS. Kosmetiikkalaukku, sininen
Tuote# 92724-104_TP3818.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mikrokuituinen kosmetiikkalaukku useilla sisätaskuilla, ripustuskoukulla ja vetoketjulla. 200 x 160 x 85 mmMikrokuitu De...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10895 kpl
10.
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecn...
Arvio: 4.27 €/kpl
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecnic Rox, vihreä
Tuote# 152470041_TP6354.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2 and in hexagonal weave design. Available in...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 5794 kpl
11.
Öljypullo - salaatinkastikepull...
Arvio: 1.45 €/kpl
Öljypullo - salaatinkastikepullo Multipurpose Karly, sininen
Tuote# 14255019000_TP6351.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
175ml, glass, multi purpose oil dispenser. In a cheerful range of bright tones, with a matching color dosing cap and an...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Urheilutakki Jacket Scola, tumm...
Arvio: 27.71 €/kpl
Urheilutakki Jacket Scola, tummansininen
Tuote# 113050061_TP63527.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof, windproof and breathable jacket in a combination of RPET materials, made from recycled plastic, to promote t...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1839 kpl
13.
USB-tikku, vaaleansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, vaaleansininen
Tuote# PCUSSILBG7U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
hi!dea MERIDA. Luomupuuvillakassi, sin...
Arvio: 9.84 €/kpl
hi!dea MERIDA. Luomupuuvillakassi, sininen
Tuote# 92326-104_TP3819.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kassi (220 g/ m²) puuvillaa (50%) ja kierrätettyä puuvillaa (50%) 62cm kahvoilla. 380 x 400 x 100 mmPuuvilla, Kierrätett...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Ruokalappu / 4 x 6 cm, valkoine...
Arvio: 14.76 €/kpl
Ruokalappu / 4 x 6 cm, valkoinen, valkoinen
Tuote# 9150.106-BOR6X4_TP22114.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Terry cloth bib with velcro closure, Oeko-Tex Standard 100 certified. With embroidery 6x4 cm, full-surface embroidery by...
Väri: valkoinen, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Lämpöliivi Rostol RPET bodywarm...
Arvio: 26.51 €/kpl
Lämpöliivi Rostol RPET bodywarmer vest, vihreä
Tuote# AP721922-07_TP41926.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wind and water resistant bodywarmer vest in 100% RPET polyester.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Hiirimatto Suborond sublimation...
Arvio: 3.01 €/kpl
Hiirimatto Suborond sublimation mouse pad, valkoinen
Tuote# AP718175_TP4193.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round shaped, polyester mouse pad for sublimation printing with silicone anti-slip base. Price includes sublimation prin...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6099 kpl
18.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.72 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Spook, vaaleansininen
Tuote# 13164021000_TP6351.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in soft polyester 210T, available in a wide range of colors. Black color, self-adjusting strings, re...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
19.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 17.62 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1810.102_11075_TP63617.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,9l, filled with sweetsShelf life : 24 months.Filling : Wilhelmina mints
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
juomapullo, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, musta
Tuote# AP800542-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Marksman Alessio-kuulakärkikynä, kierrät...
Arvio: 0.99 €/kpl
Marksman Alessio-kuulakärkikynä, kierrätettyä PET-muovia, musta
Tuote# 10772390_TP0010.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä sertifioidusta kierrätetystä PET-muovista valmistettu kuulakärkikynä on tehty vesi- ja virvoitusjuomapulloista (pl...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
T-paita Women T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.06 €/kpl
T-paita Women T-Shirt Tecnic Plus, sininen, oranssi
Tuote# 141860071_TP6354.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for women in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5939 kpl
23.
Kynä ilman mustetta Eternal Pen...
Arvio: 1.08 €/kpl
Kynä ilman mustetta Eternal Pencil Pen May, hopea
Tuote# 20182009000_TP6351.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eternal pencil and ball pen 2 in 1. Hooded closure, with ball pen in one end (jumbo cartridge and blue ink), and eternal...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
24.
Kaksiseinäinen pullo 420 ml TON...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaksiseinäinen pullo 420 ml TONIA, matta-hopea
Tuote# MO2117-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu tyhjiöeristetty pullo, jossa on tiivis kupin kansi. Tilavuus: pul...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 2704 kpl
25.
Termospullo Insulated Bottle Li...
Arvio: 9.66 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Liyar, valkoinen
Tuote# 11937001000_TP6359.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
550 ml capacity thermal bottle, made in double wall stainless steel. With screw cap, BPA free and available in a wide ra...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4889 kpl
26.
Felta GRS-kierrätetystä huovast...
Arvio: 16.23 €/kpl
Felta GRS-kierrätetystä huovasta tehty kokoontaitettava auton järjestelijä, keskiharmaa
Tuote# 12066482_TP00116.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeästä ja kestävästä korkealaatuisesta GRS-sertifioidusta kierrätetystä huovasta valmistettu taitettava takakontin jä...
Väri: keskiharmaa
Varastosaldo: Vähintään 9892 kpl
27.
Ostoskassi Siltex cotton shoppi...
Arvio: 5.10 €/kpl
Ostoskassi Siltex cotton shopping bag, beige
Tuote# AP721087_TP4195.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cotton shopping bag with long handles. 100% cotton, 140 g/m².
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 65814 kpl
28.
Grip-puhelinteline autoon, musta
Arvio: 2.14 €/kpl
Grip-puhelinteline autoon, musta
Tuote# 13510000_TP0012.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puhelinteline, joka sopii kojelaudan ilma-aukkoon autossa, ja pitää matkapuhelimen kätevässä ja turvallisessa asennossa...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Kuulakynä Pen Weler, vihreä
Arvio: 0.87 €/kpl
Kuulakynä Pen Weler, vihreä
Tuote# 20654004000_TP6350.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Aluminium/ Bamboo.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Muistikirja A5 ARPU, kuninkaall...
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja A5 ARPU, kuninkaallinen
Tuote# MO6835-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja jonka kannet on kierrätettyä PU materiaalia. 192 viivoitettua sivua kierrätyspaperista (96 arkkia). Kiinn...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 12532 kpl
31.
Kaulanauha, ilman turvalukkoa
Arvio: 6.65 €/kpl
Kaulanauha, ilman turvalukkoa
Tuote# M_2.2_TP4236.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland. Custom-designed lanyard with a buckle with full-color dye-sublima...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
LIVOO Puhallin, valkoinen
Arvio: 50.49 €/kpl
LIVOO Puhallin, valkoinen
Tuote# DOM384W_TP63450.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tower fan - 3 speed settings - 70° oscillation - Height of 77 cm - Timer of 120 min - Overheat protection - cable storag...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Avainketju Keyring Telsox
Arvio: 1.37 €/kpl
Avainketju Keyring Telsox
Tuote# 16015000000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oenologist keychain in natural cork for lovers of wine and the ecological products manufactured with natural materials.N...
Varastosaldo: Vähintään 14978 kpl
34.
Makeinen, sininen
Arvio: 1.60 €/kpl
Makeinen, sininen
Tuote# 1766.700_TP6361.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed tube container with approx. 7 gram mini mintsingredients sticker included.Shelf life : 36 months.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
hi!dea AUSTEN. Kumi, valkoinen
Arvio: 0.83 €/kpl
hi!dea AUSTEN. Kumi, valkoinen
Tuote# 91917-106_TP3810.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valkoinen TPR pyyhekumi lyijykynän jälkien poistamiseen. Suorakulmainen pyyhekumi. Ideaalinen kouluun tai toimistolle. 5...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Luxe Etern musteeton kynä, puu
Arvio: 6.44 €/kpl
Luxe Etern musteeton kynä, puu
Tuote# 10778271_TP0016.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kynä, jonka avulla voit kirjoittaa ja piirtää loputtomasti ilman mustetta. Kynän runko on valmistettu kestävästä puusta ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1465 kpl
37.
Audio Yois bluetooth speaker, v...
Arvio: 35.11 €/kpl
Audio Yois bluetooth speaker, valkoinen, luonnollinen
Tuote# AP721505-01_TP41935.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Moon shaped bluetooth speaker with built-in rechargeable battery and wooden stand. LED lights with warm and cold light a...
Väri: valkoinen, luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 97 kpl
38.
Rannetuki Wristband Oakley, pun...
Arvio: 2.01 €/kpl
Rannetuki Wristband Oakley, punainen
Tuote# 13618003000_TP6352.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Resistant and soft microfiber wristband in bright tones, with zipper pocket in matching color and firm fit. Designed for...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5947 kpl
39.
Peili Mirror Rinoco
Arvio: 12.87 €/kpl
Peili Mirror Rinoco
Tuote# 11237000000_TP63512.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line table mirror made of bamboo. With two mirrors (1X and 3X) and presented in individual, eco-designed box.Bamb...
Varastosaldo: Vähintään 919 kpl
40.
SOL'S NEW SUPREME Lasten 280g NEW SUP...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S NEW SUPREME Lasten 280g NEW SUPREME KIDS, harmaa-kanerva
Tuote# S13249-GM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOLIN UUSI SUPREME-lasten collegepaita / collegepaita, vahvistettu kaulasauma, elastaani-hihansuut, kaulus ja helma, siv...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 13 kpl
41.
Korttikotelo, luottokorttikoko ...
Arvio: 3.95 €/kpl
Korttikotelo, luottokorttikoko Card Holder Restek, harmaa
Tuote# 11894008000_TP6353.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylish card holder made of durable 300D RPET polyester. Hard covers with magnetic closure. Chromed metal detail on the ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 9860 kpl
42.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.51 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO K transparent GUM, tummansininen
Tuote# 0-2250_KT_GUM_57-0662_TP3621.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing made from recycled PET material with transparent clip.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
XD Xclusive Impact AWARE 300D two tone 15.6...
Arvio: 51.45 €/kpl
XD Xclusive Impact AWARE 300D two tone 15.6" reppu kannettavalle, tummansininen
Tuote# P762.915_TP30951.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Näytä terävältä toimistolla ja sen ulkopuolella tämän minimalistisella muotoilulla varustetulla kannettavan tietokoneen ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2020 kpl
44.
Kirjasin Notepad Andrik, harmaa
Arvio: 3.64 €/kpl
Kirjasin Notepad Andrik, harmaa
Tuote# 20953008000_TP6353.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
80 Sheets<b>Composition : </b>Polyester 300D RPET/ Cork.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Tunnistusranneke Bracelet Indir...
Arvio: 0.96 €/kpl
Tunnistusranneke Bracelet Indira, espanjan-lippu
Tuote# 11808139000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spanish wristband made of resistant polyester, with adjustable ball closure in chrome finish.Polyester/ ABSAdjustable
Väri: espanjan-lippu
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
46.
Kuulakynä Pen Ximor, omenanvihreä
Arvio: 0.72 €/kpl
Kuulakynä Pen Ximor, omenanvihreä
Tuote# 14793171000_TP6350.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original fruit ball pen with body in soft glossy finish, in bright tones and with matching color hood. Black ink.Black I...
Väri: omenanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Case Logic tietokonepussi, sinappi
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, sinappi
Tuote# CE47BR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sinappi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Eristetty muki Loret thermo mug...
Arvio: 19.13 €/kpl
Eristetty muki Loret thermo mug, hopea
Tuote# AP722803-21_TP41919.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel thermo mug with drinking lid and natural cork base, 330 ml. In kraft paper box.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Uma Kuulakynä TITAN ONE, musta
Arvio: 11.37 €/kpl
Uma Kuulakynä TITAN ONE, musta
Tuote# 0-9360_52-0002_TP36211.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with matt lacquered housing, soft twist mechanism and spring-mounted metal clip brush-finished...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Poncho Raincoat Domin, punainen
Arvio: 1.98 €/kpl
Poncho Raincoat Domin, punainen
Tuote# 15810003000_TP6351.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult poncho in LDPE material. In size 120x95cm and presented in polyester cover in a wide range of bright tones, especi...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Makeinen, hopea
Arvio: 30.76 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1900.103_11060_TP63630.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large tin 1,3L with full colour printed label, filled with sweetsShelf life : 12 months.Filling : Chalk board sticks li...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Aurinkovarjo Sunshade Birdy, mu...
Arvio: 16.82 €/kpl
Aurinkovarjo Sunshade Birdy, musta
Tuote# 11186002000_TP63516.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable car sunshade. Size 140x78cm. With manual opening mechanism and polyester pouch included.Polyester UV Protection...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Termospullo Vacuum Flask Sutung...
Arvio: 11.35 €/kpl
Termospullo Vacuum Flask Sutung, musta
Tuote# 20731002000_TP63511.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
450 ml. Touch Temperature Display. Infuser Included. Button Battery Included<b>Composition : </b>Stainless Steel.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
LIVOO Imuri, harmaa
Arvio: 64.61 €/kpl
LIVOO Imuri, harmaa
Tuote# DOH141_TP63464.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1032 kpl
55.
H2O Active® Tempo 700 ml kupuka...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Tempo 700 ml kupukantinen urheilujuomapullo, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21004201_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs, ohut muotoilu. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalis...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
56.
Ostoskassi Bag Natia, valkoinen
Arvio: 2.00 €/kpl
Ostoskassi Bag Natia, valkoinen
Tuote# 14775001000_TP6352.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laminated Non-woven bag in matt finish of 110g/m2. In a wide range of bright tones, with reinforced, medium size, 55cm h...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 43160 kpl
57.
Muistikortin lukulaite Card Rea...
Arvio: 0.88 €/kpl
Muistikortin lukulaite Card Reader Apek, punainen
Tuote# 13398003000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original twist card reader of circular design, with USB 2.0 connection, in fun colors and smooth finish. Circular design...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6829 kpl
58.
Saippuakupla SOPLA
Arvio: 0.00 €/kpl
Saippuakupla SOPLA
Tuote# MO8817-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Saippuakuplatikku ja säiliö 30 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 16342 kpl
59.
hi!dea SWING. Kuulakärkikynä metallikl...
Arvio: 0.73 €/kpl
hi!dea SWING. Kuulakärkikynä metalliklipsillä, musta
Tuote# 91019-103_TP3810.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on metalliklipsi ja värillinen liukumaton pinta. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø1...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 41324 kpl
60.
Uma Kuulakynä CHECK frozen SI, vaal...
Arvio: 1.44 €/kpl
Uma Kuulakynä CHECK frozen SI, vaaleansininen
Tuote# 1-0142_TF-SI_01-0306_TP3621.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing and heavy metal tip matt chromed.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut