Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Vetolaukku Foldable Trolley Dun...
Arvio: 34.22 €/kpl
Vetolaukku Foldable Trolley Dunant, punainen
Tuote# 14733003000_TP63534.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality 2 wheeled folding trolley in resistant 300D polyester in bright tones. Main compartment with double puller ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
juomapullo, läpinäkyvä, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, bambu
Tuote# TBC836-L_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetyst...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetystä polyesteristä, beige
Tuote# T4702.030.XXXL_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten bodywarmer on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikattu...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
4.
LIVOO Kuulokkeet, musta
Arvio: 18.61 €/kpl
LIVOO Kuulokkeet, musta
Tuote# TES200N_TP63418.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stereo headphone - Bluetooth® compatible - Built-in microphone for hand free calls - Input : audio jack 3,5mm, TF card s...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1475 kpl
5.
Poncho Raincoat Claytop, keltai...
Arvio: 1.48 €/kpl
Poncho Raincoat Claytop, keltainen
Tuote# 20346005000_TP6351.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
One Size. Kids. 90 x 64 cm. Polyester RPET Pouch<b>Composition : </b>PE.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
juomapullo, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, valkoinen
Tuote# TBC800-0BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, sininen-teräs
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, sininen-teräs
Tuote# FR05DB_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen-teräs
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Pillerirasia Pillbox Lucam, sin...
Arvio: 1.24 €/kpl
Pillerirasia Pillbox Lucam, sininen
Tuote# 15034019000_TP6351.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Weekly pill box in resistant translucent translucent colorful finishing material. 7 individual compartments with safety ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
9.
Pheebs trendikäs kangaskassi, 1...
Arvio: 3.02 €/kpl
Pheebs trendikäs kangaskassi, 150 g/m² kierrätettyä puuvillaa 7 litraa, punainen
Tuote# 12064191_TP0013.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Trendikäs 150 g/m² ostoskassi, jossa on avoin päälokero ja 25 cm pitkät kahvat. Valmistettu kierrätetystä puuvillasta ja...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6349 kpl
10.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 3.60 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1925S.100_11028_TP6363.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed clic-clac tin with approx. 50 gram shaped mintsShelf life : 36 months.Filling : Shape mints car
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Huopa Blanket Thiago, vihreä
Arvio: 9.43 €/kpl
Huopa Blanket Thiago, vihreä
Tuote# 15213004000_TP6359.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Blanket of 120x150cm in a varied range of bright tones. In polar fleece material of 180g/m2 with anti-pilling treatment ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4733 kpl
12.
XD Xclusive Utah RCS muovi ja FSC® bambu sä...
Arvio: 20.25 €/kpl
XD Xclusive Utah RCS muovi ja FSC® bambu sääasema, ruskea
Tuote# P279.419_TP30920.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sääasema valmistettuna RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä ja FSC® 100% bambusta. Kierrät...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 2293 kpl
13.
Muistilappusetti VISIONMAX
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistilappusetti VISIONMAX
Tuote# IT3233-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A7 muistilappusetti, kaksi muistilappu lehtiötä ja viisi eri väristä indeksi tarralappua.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11669 kpl
14.
TECHMATE PENDRIVE
Arvio: 0.00 €/kpl
TECHMATE PENDRIVE
Tuote# MO1001a-08-4GB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
0
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Kaiutin Speaker Boitok, harmaa
Arvio: 18.03 €/kpl
Kaiutin Speaker Boitok, harmaa
Tuote# 20293008000_TP63518.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
With 3W of power, 300 mAh battery and Bluetooth® 5.0 connection. Including Type C charging cable and instruction manual ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2000 kpl
16.
hi!dea MARGOT. Pussukka, vaaleansininen
Arvio: 2.07 €/kpl
hi!dea MARGOT. Pussukka, vaaleansininen
Tuote# 92741-124_TP3812.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ilmatiivis EVA-pussukka vetoketjulla. Saatavana useissa eri väreissä. Sopii esimerkiksi lentomatkustamiseen. 190 x 150 x...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 11488 kpl
17.
XD Collection Langattomat JAM-kuulokkeet, sin...
Arvio: 18.88 €/kpl
XD Collection Langattomat JAM-kuulokkeet, sininen
Tuote# P329.145_TP30918.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Modernit, langattomat kuulokkeet, joissa BT 5.0 huippukätevään yhdistämiseen ja pitkiin toistoaikoihin. Valmistettu kevy...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3637 kpl
18.
Kosmetiikkalaukku NEW & SMART
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosmetiikkalaukku NEW & SMART
Tuote# MO9345-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D- polyesterinen kosmetiikkalaukku PPE-taustalla, kahdella vetoketjullisella taskulla.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 9332 kpl
19.
Muki Cup Nelo, keltainen
Arvio: 2.08 €/kpl
Muki Cup Nelo, keltainen
Tuote# 13789005000_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350ml ceramic cup in white color, with silicone strap in a fun range of bright tones. Presented in an individual box.Cer...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Roly Prince miesten lyhythihainen pi...
Arvio: 16.23 €/kpl
Roly Prince miesten lyhythihainen pikeepaita, harmaa-kanerva
Tuote# R66172U_TP00116.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen pikeepaita OCS-sertifioidusta luomupuuvillasta. 1x1 resorireunus kaula-aukossa ja hihoissa. Nappilista kah...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
21.
hi!dea THC ANKARA. Miesten t-paita, ke...
Arvio: 22.78 €/kpl
hi!dea THC ANKARA. Miesten t-paita, keltainen
Tuote# 30112-108_TP38122.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (Väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 91 kpl
22.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, valkoinen
Tuote# TBC610-DC20-1BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Tuote# MO6903-27_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
BPA-vapaa Tritan?-juomapullo. Sisältää silikonilenkin kiinnitystä varten. Tilavuus 500 ml. Ei sovellu hiilihapollisille ...
Väri: läpinäkyvä-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 9132 kpl
24.
Mittasuhdeviivain 30 cm TRIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Mittasuhdeviivain 30 cm TRIA
Tuote# MO6698-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kolmionmuotoinen mittasuhdeviivain, kolmella sivulla yhteensä viisi eri mitta-asteikkoa: 1:20/1:25/1:50/1:75/1:100. Mat...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 4885 kpl
25.
hi!dea HOOKE. Puhelinpidike, musta
Arvio: 1.11 €/kpl
hi!dea HOOKE. Puhelinpidike, musta
Tuote# 97367-103_TP3811.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS ja TPR matkapuhelinpidike. Suljettu: 89 x 30 x 9 mmABS jaTPRPacking : Muovipussiin - Repacking : Ilman yksittäispakk...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 8.23 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo nokallisella korkilla, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21043707_TP0018.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
27.
Asiakirjasalkku Richmond docume...
Arvio: 25.48 €/kpl
Asiakirjasalkku Richmond document folder, musta
Tuote# AP752094_TP41925.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Black leather document folder with metal inlay on the top of the cover, with lined sheet notepad, business card and pen ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 172 kpl
28.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, vaaleanharmaa
Tuote# T9303.032.S_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: vaaleanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
29.
Sateenvarjo RPET/bambu TUTENDO...
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo RPET/bambu TUTENDO, musta
Tuote# MO6967-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23,5 tuuman käsin avattava tuulenpitävä sateenvarjo 190T RPET pongee-materiaalista. Varjossa on bambusta varsi, kärjet j...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1255 kpl
30.
PVC rantatyyny SIESTA
Arvio: 0.00 €/kpl
PVC rantatyyny SIESTA
Tuote# IT1628-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantatyyny PVC-materiaalista.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Hide-kamerasuoja, musta
Arvio: 0.87 €/kpl
Hide-kamerasuoja, musta
Tuote# 13500400_TP0010.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tarjoaa suojaa sinua mahdollisesti vakoilevia vastaan, estää myös kameran naarmuuntumisen. Kun suoja on paikallaan webbi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9711 kpl
32.
MyKit M Junior -liikenneturvasa...
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit M Junior -liikenneturvasarja
Tuote# 1Z259102_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen pakkaus lapsille. Tämä pakkaus varmistaa, että lapsesi pysyvät paremmin turvassa ja näkyvät paremmin teill...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
hi!dea BEIRA. RPet taiteltava kassi, k...
Arvio: 3.16 €/kpl
hi!dea BEIRA. RPet taiteltava kassi, kuninkaallinen
Tuote# 92930-114_TP3813.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taiteltava RPet 190T -kassi. Valmistettu kierrätetystä muovista, mikä vähentää jätteiden määrää ympäristössä. Kahvat 40 ...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 9026 kpl
34.
Bodum POUR OVER 500. Kahvinkeitin 500...
Arvio: 36.15 €/kpl
Bodum POUR OVER 500. Kahvinkeitin 500ml, luonnollinen
Tuote# 34818-160_TP38136.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Innovatiivinen suodatinkahvinkeitin, jossa on korkealaatuinen borosilikaattilasinen säiliö. Lasi kestää kuumuutta eikä m...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2414 kpl
35.
Lyijykynä Godiva pencil, valkoi...
Arvio: 0.29 €/kpl
Lyijykynä Godiva pencil, valkoinen, vihreä
Tuote# AP761194-07_TP4190.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden lead pencil with eraser, sharpened. HB grade.
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 21247 kpl
36.
Kuulakynä Pen Peters, sininen
Arvio: 0.39 €/kpl
Kuulakynä Pen Peters, sininen
Tuote# 21127019000_TP6350.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Wheat Straw/ ABS.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Monikäyttöinen kuulakärkikynä R...
Arvio: 1.01 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakärkikynä Roller Hembrock, valkoinen
Tuote# 15608001000_TP6351.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brightly designed bicolored hood roller with soft body in bold metallic colors and accessories in shiny silver color. Ju...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 34 kpl
38.
Rantapallo Playo beach ball (ø2...
Arvio: 1.47 €/kpl
Rantapallo Playo beach ball (ø28 cm), keltainen
Tuote# AP781978-02_TP4191.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC beach ball, 6 panels. Deflated size: 380 mm.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2314 kpl
39.
Jetta 330 ml kuparityhjiöeriste...
Arvio: 16.26 €/kpl
Jetta 330 ml kuparityhjiöeristetty muki, punainen
Tuote# 10068921_TP00116.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparityhjiöeristetty muki, jossa on yhdellä kädellä avattava kansi, joka helpottaa juomista ajon tai muu...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2972 kpl
40.
Asiakirjalaukku VINTAGE
Arvio: 0.00 €/kpl
Asiakirjalaukku VINTAGE
Tuote# MO7870-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC asiakirjalaukku mattapintaisella lopputuloksella. Valkoisilla yksityikohdilla, sivutasku vetoketjulla ja säädettävä ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1608 kpl
41.
Valhalla juomalasi kuparityhjiö...
Arvio: 15.74 €/kpl
Valhalla juomalasi kuparityhjiöllä, valkoinen
Tuote# 10046702_TP00115.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muki trendikkäällä ja liukumisen estävällä korkkisella designalustalla. Kaksiseinäinen tyhjiörakenne ruostumattomasta te...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 388 kpl
42.
Roly Europa lasten lämpöeristetty ta...
Arvio: 31.76 €/kpl
Roly Europa lasten lämpöeristetty takki, musta
Tuote# K50773O_TP00131.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävä topattu parkatakki. Keskellä vetoketju saman sävyisellä suojaavalla listalla. Korkea kaulus ja taitettu, irr...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
23 tuuman tuulenpitävä sateenva...
Arvio: 0.00 €/kpl
23 tuuman tuulenpitävä sateenvarjo SEATLE, harmaa
Tuote# MO2168-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23 tuuman automaattisesti avautuva tuulenpitävä sateenvarjo 190T polyesteristä, jossa lasikuitukehys ja mustaksi kullatt...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2863 kpl
44.
Lyijykynä Minik mini pencil, pu...
Arvio: 0.27 €/kpl
Lyijykynä Minik mini pencil, punainen
Tuote# AP791382-05_TP4190.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden mini pencil with eraser on the top, sharpened.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.21 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, vesi-vihreä
Tuote# 21069517_TP0017.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi. Ei sisällä silikonia. Muki voidaan ...
Väri: vesi-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
XD Collection X3 Smooth Touch kynä, valkoinen...
Arvio: 1.32 €/kpl
XD Collection X3 Smooth Touch kynä, valkoinen, oranssi
Tuote# P610.968_TP3091.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ainutlaatuinen kuulakärkikynä, joka erottuu kiehtovalla timanttikuvioinnillaan. Uusi versio Smooth Touch -ominaisuudella...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 25174 kpl
47.
purukumi, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
purukumi, valkoinen
Tuote# AP716757_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Monikäyttöinen taskuveitsi Wyom...
Arvio: 5.07 €/kpl
Monikäyttöinen taskuveitsi Wyoming pocket knife with 11 functions, hopea
Tuote# AP810701_TP4195.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal pocket knife with 11 functions and plastic inlay.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 3503 kpl
49.
RPET aurinkolasit MACUSA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET aurinkolasit MACUSA
Tuote# MO6531-25_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET aurinkolasit, UV400 suojalla.
Väri: läpinäkyvä-punainen
Varastosaldo: Vähintään 6253 kpl
50.
stressinpoisto, violetti
Arvio: 0.00 €/kpl
stressinpoisto, violetti
Tuote# AP781806-13_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Avira Avior RCS Re-steel pullo 500ml,...
Arvio: 18.61 €/kpl
Avira Avior RCS Re-steel pullo 500ml, musta
Tuote# P438.001_TP30918.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avior RCS matkamuki kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä on suunniteltu pitkäaikaiselle juonti-ilolle! Tuplaseinäin...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7799 kpl
52.
Huopa Blanket Landak, valkoinen
Arvio: 15.08 €/kpl
Huopa Blanket Landak, valkoinen
Tuote# 13882001000_TP63515.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
130x160cm blanket in an original red Christmas design with white motifs. In soft and warm polar fleece material of 200g/...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Ostoskassi Foldable Bag Persey,...
Arvio: 1.88 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Persey, musta
Tuote# 14468002000_TP6351.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding bag in fun and in varied colors. Soft 190T polyester, with elastic folding band and carrying carabiner. Stitched...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 36220 kpl
54.
Asilah-kuulakärkikynä, valmiste...
Arvio: 0.66 €/kpl
Asilah-kuulakärkikynä, valmistettu kierrätyspaperista, luonnollinen
Tuote# 10738000_TP0010.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkilla varustettu kierrätyspaperista valmistettu kuulakärkikynä. Kirjoituspituus +/-1000 m. Kierrätetyn paperin väri v...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Heijastin Safebear prism keyrin...
Arvio: 0.80 €/kpl
Heijastin Safebear prism keyring, punainen
Tuote# AP844007-05_TP4190.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bear shaped reflective keyring.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9621 kpl
56.
hi!dea PORTIS. Urheilupullo 600 mL, pu...
Arvio: 6.19 €/kpl
hi!dea PORTIS. Urheilupullo 600 mL, punainen
Tuote# 94630-105_TP3816.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PP- ja PS-urheilupullo, jossa on kantokahva. Tilavuus 600 mL. ø67 x 245 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Soveltuu...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 8205 kpl
57.
Käsipyyhe Kotto towel, keltainen
Arvio: 3.24 €/kpl
Käsipyyhe Kotto towel, keltainen
Tuote# AP741549-02_TP4193.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre towel, 345 g/m².
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Iqoniq Makalu naisten softshell takki ...
Arvio: 55.69 €/kpl
Iqoniq Makalu naisten softshell takki R-polyesteristä, jalka
Tuote# T4700.020.M_TP30955.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: jalka
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
59.
Uma Kuulakynä SKY transparent M SI,...
Arvio: 2.72 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY transparent M SI, vaaleanvihreä
Tuote# 0-0125_TM-SI_50-2271_TP3622.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, flexible metal clip and heavy metal tip chrome plated.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Aurinkovarjo Sunshade Belgiox, ...
Arvio: 10.00 €/kpl
Aurinkovarjo Sunshade Belgiox, musta
Tuote# 15709002000_TP63510.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminum sunshade with bubble on both sides in silver metallic finish with black piping. Max. size 180x90cm, with metal ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut