Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
USB Rotate Translucent, vihreä
Arvio: 2.78 €/kpl
USB Rotate Translucent, vihreä
Tuote# 1Z44007D_TP0012.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Translucent. Classic model with a translucent body. Protection from damage with the rotate function.With this...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Dairy Dream -kuulakärkikynä, mu...
Arvio: 0.73 €/kpl
Dairy Dream -kuulakärkikynä, musta
Tuote# 10780790_TP0010.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä napsautusmekanismilla ja kierrätetyistä maitotölkeistä valmistetulla varrella (jopa 70 %). Painike, klips...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 24081 kpl
3.
SOL'S SPIDER Miesten neule 260g SPIDE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPIDER Miesten neule 260g SPIDER, valkoinen
Tuote# S01168-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPIDER pehmeän tuntuinen miesten college-pusero / collegepaita edulliseen hintaan. Joustava kaulus ja elastaaniset...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 874 kpl
4.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9103.018.M_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
5.
Vyöhihna Lanyard Mirok
Arvio: 1.70 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Mirok
Tuote# 16196000000_TP6351.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line lanyard in 100% cotton material. Natural color and including a metal carabiner.100% Cotton
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
6.
Satulan peite Saddle Cover Lesp...
Arvio: 1.37 €/kpl
Satulan peite Saddle Cover Lespley, vihreä
Tuote# 16172004000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Handy and resistant saddle cover in 190T polyester. Adjustable for any kind of saddle and available in a wide range of c...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 7193 kpl
7.
Pikeepaita Adult Colour Polo Sh...
Arvio: 11.46 €/kpl
Pikeepaita Adult Colour Polo Shirt Original, punainen
Tuote# 113310031_TP63511.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult color polo shirt Original by Fruit Of The Loom. Made in 100% cotton piqué material 185g/m2. Soft touch and classic...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 636 kpl
8.
Uma Kuulakynä PRIMUS, musta
Arvio: 3.41 €/kpl
Uma Kuulakynä PRIMUS, musta
Tuote# 0-9575_22-0002_TP3623.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt lacquered aluminium housing. Metal clip and push-button chrome plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
XD Xclusive Calgary bambuinen 10W langaton ...
Arvio: 28.76 €/kpl
XD Xclusive Calgary bambuinen 10W langaton laturi, ruskea
Tuote# P308.479_TP30928.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10W pikalaturi kynäpidikkeellä valmistettuna RCS (Recycled Claim Standard) sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä. Kierrät...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 5363 kpl
10.
Kukka Flowerpot Advert, luonnol...
Arvio: 2.95 €/kpl
Kukka Flowerpot Advert, luonnollinen
Tuote# 19966013000_TP6352.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line pot with Petunia seeds in a varied range of colors. With 5-8 seeds and sachet with growing substrate.Biodegr...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 12572 kpl
11.
Mitalin halkaisija 5cm WINNER, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Mitalin halkaisija 5cm WINNER, ruskea
Tuote# MO2260-01_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raudasta valmistettu mitali, jossa on polyesterihihna, värit sininen, valkoinen ja punainen. Halkaisija 5 cm.<br>Dimensi...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 9837 kpl
12.
Moneta-kuulakynä anodisoitua al...
Arvio: 1.25 €/kpl
Moneta-kuulakynä anodisoitua alumiinia, naksautusmekanismi, kalkinvihreä
Tuote# 10758304_TP0011.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä naksautusmekanismillinena, alumiinivarrellinen, ABS-osat ja teräspidike. Kynää saa monissa eri väreissä j...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 8948 kpl
13.
XD Xclusive Eon infinity monitoimikynä RCS ...
Arvio: 3.06 €/kpl
XD Xclusive Eon infinity monitoimikynä RCS alumiinista, keltainen
Tuote# P221.016_TP3093.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Moderni infinitykynä, joka on valmistettu RCS-sertifioidusta kierrätetystä alumiinista. Kierrätetyn materiaalin kokonais...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10139 kpl
14.
rannetuki, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
rannetuki, sininen
Tuote# AP733546-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Pix color pop -keramiikkamuki, ...
Arvio: 6.52 €/kpl
Pix color pop -keramiikkamuki, värillinen, 330 ml, punainen
Tuote# 10052202_TP0016.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä klassisesti muotoillussa keraamisessa mukissa on erityinen pinnoite sublimaatiota varten. Mukissa on värillinen si...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 32935 kpl
16.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# USTWU3BAG8_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Silmälasien sangat Glasses Zamu...
Arvio: 1.20 €/kpl
Silmälasien sangat Glasses Zamur, vihreä
Tuote# 14234004000_TP6351.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original design glasses especially designed for full color digital printing. With frame in fun colors and perforated len...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 52272 kpl
18.
Kuulakynä Pen Wencex, sininen, ...
Arvio: 1.05 €/kpl
Kuulakynä Pen Wencex, sininen, oranssi
Tuote# 16033007000_TP6351.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with push-up mechanism, aluminum body in white solid color and upper ring in a wide range of bright, metallic c...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 8884 kpl
19.
Avainketju Woody Plus B custom ...
Arvio: 1.17 €/kpl
Avainketju Woody Plus B custom keyring, vihreä
Tuote# AP716559-07_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oval shaped, birch plywood keyring with coloured polyester string and full colour printing. Price includes UV LED printi...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., violetti
Tuote# 21004924_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
21.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, valkoinen
Tuote# T9103.004.M_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
22.
SOL'S MONARCH MEN T-paita 150g MONARC...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S MONARCH MEN T-paita 150g MONARCH, sininen-karibia
Tuote# S11420-UL_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S MONARCH, Miesten Pyöreä kaula-aukkoinen pitkähihainen t-paita, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 1...
Väri: sininen-karibia
Varastosaldo: Vähintään 393 kpl
23.
Eristetty muki Insulated Mug Lo...
Arvio: 13.03 €/kpl
Eristetty muki Insulated Mug Loret, valkoinen
Tuote# 11771001000_TP63513.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall, stainless steel thermal cup with 330ml capacity. Specially designed for sublimation printing, finished in g...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Pyöreä valaiseva USB, valkoinen...
Arvio: 5.67 €/kpl
Pyöreä valaiseva USB, valkoinen, hopea, musta
Tuote# 1Z48390F_TP0015.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreässä USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen tai sininen valo). Koot 1?64 Gt.Due to Chinese New Year lead t...
Väri: valkoinen, hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Rantapyyhe MALIBU
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantapyyhe MALIBU
Tuote# MO9221-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 gr / m² puuvilla hamam rantapyyhe.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 9909 kpl
26.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSOOREG4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Marka 600 ml kuparityhjiöeriste...
Arvio: 22.75 €/kpl
Marka 600 ml kuparityhjiöeristetty pullo metallisilmukalla, valkoinen
Tuote# 10067201_TP00122.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Marka-pullossa on kuparieristetty tyhjiörakenne, joka pitää juomat kuumina tai kylminä useita tunteja. Eristetty 18/8 ru...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1970 kpl
28.
Eristetty pullopussi Cool Bottl...
Arvio: 3.81 €/kpl
Eristetty pullopussi Cool Bottle Fresher, sininen
Tuote# 13074019000_TP6353.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cooler bag for bottles up to 1.5l in resistant 600D polyester with bright tones. With string closure and comfortable adj...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 13652 kpl
29.
Keraaminen muki 290 ml LIM
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki 290 ml LIM
Tuote# MO6840-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Musta mattapintainen keraaminen muki, jossa kiiltävä värillinen sisäpuoli. Tilavuus 290 ml.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 923 kpl
30.
Muki Bafy mug, keltainen, musta
Arvio: 7.24 €/kpl
Muki Bafy mug, keltainen, musta
Tuote# AP781260-02_TP4197.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Black ceramic mug with coloured inside, 350 ml. With special coating for engraving, the engraved logo is matching the in...
Väri: keltainen, musta
Varastosaldo: Vähintään 315 kpl
31.
Elevate Helios naisten lyhythihainen po...
Arvio: 15.37 €/kpl
Elevate Helios naisten lyhythihainen poolopaita, punainen
Tuote# 3810725_TP00115.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Kaulus tasaista ribbineuletta. Nappi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 81 kpl
32.
Sateenvarjo CUMULI
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo CUMULI
Tuote# KC5131-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23 tuuman sateenvarjo 190T polyesteriä. Puinen varsi, kärjet ja yläosa. Mustat päällysteet metalli ruoteissa ja kaareva ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4915 kpl
33.
Liivi Cambex sport vest, vihreä
Arvio: 4.66 €/kpl
Liivi Cambex sport vest, vihreä
Tuote# AP741555-07_TP4194.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven sport vest for adults.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 631 kpl
34.
Eristetty muki CreaCup Mini cus...
Arvio: 0.96 €/kpl
Eristetty muki CreaCup Mini customisable thermo mug, grip, musta
Tuote# AP892007-10_C_TP4190.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, double wall plastic thermo mug with drinking lid and silicone grip. 300 ml. MOQ: 50 pcs.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1730 kpl
35.
hi!dea DHABI. Urheilupullo 380 mL, sin...
Arvio: 10.30 €/kpl
hi!dea DHABI. Urheilupullo 380 mL, sininen
Tuote# 94668-104_TP38110.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Borosilikaattinen lasipullo PP-korkilla ja silikonisuojuksella. Tilavuus 380 mL. Toimitetaan rasiassa. ø58 x 191 mmPrope...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2861 kpl
36.
Uma Kuulakynä CRYS SI RECY shell, m...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä CRYS SI RECY shell, magenta-läpinäkyvä
Tuote# 1-0147_SI_RECY_SHELL_01-0227_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque glossy housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyst...
Väri: magenta-läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Bambu avaimenperä CLAUER
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu avaimenperä CLAUER
Tuote# MO9888-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avaimenperä bambu pinnalla ja latauskaapelilla, USB-A, mikro-B (2 in 1) ja C tyypin. Luonnollisen materiaalin (bambu) vu...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 35244 kpl
38.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9401.016.S_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
39.
Pullo Bottle Haser, valkoinen
Arvio: 2.02 €/kpl
Pullo Bottle Haser, valkoinen
Tuote# 15597001000_TP6352.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
260ml capacity glass bottle with vintage design and safety stopper in a wide range of bright tones. Presented in an attr...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
40.
Joulukoriste kuusi KIVA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste kuusi KIVA, puu
Tuote# CX1488-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu joulukoriste juuttiköydellä. Sublimaatiopainatus ei tue valkoisen värin painatusta.<br>Dimensions ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 2334 kpl
41.
Kuulakynä Pen Dafnel, fuksia
Arvio: 0.58 €/kpl
Kuulakynä Pen Dafnel, fuksia
Tuote# 16035011000_TP6350.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylish ball pen with cuadrangular body in frosted finishing. Push-up mechanism, original clip and available in a wide r...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 84304 kpl
42.
Uma Kuulakynä FANTASY, sininen
Arvio: 0.99 €/kpl
Uma Kuulakynä FANTASY, sininen
Tuote# 0-0011_70-0280_TP3620.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and clip button in white, coloured rubber grip zone and plug.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Prixton BC300 -vaaka
Arvio: 0.00 €/kpl
Prixton BC300 -vaaka
Tuote# 1PA07301_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vaa?assa on 13 toimintoa, joita voi seurata sovelluksella: kehon rasva, kehon vesi, lihasten osuus, luumassa, BMR, BMI, ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 894 kpl
44.
LIVOO Monitoimikone
Arvio: 58.63 €/kpl
LIVOO Monitoimikone
Tuote# DOP137G_TP63458.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction mixer for your sweet and savoury preparations - Stainless steel bowl of 3 L capacity - 6 speed variations ...
Varastosaldo: Vähintään 2913 kpl
45.
Kuulakynä Plarri ballpoint pen,...
Arvio: 0.44 €/kpl
Kuulakynä Plarri ballpoint pen, luonnollinen, musta
Tuote# AP806654-10_TP4190.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper ballpoint pen with biodegradable PLA plastic parts. With blue refill.
Väri: luonnollinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 3606 kpl
46.
Uma Kuulakynä SKY GUM, sininen
Arvio: 1.11 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY GUM, sininen
Tuote# 0-0125_GUM_50-2388_TP3621.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with softtouch housing and collar, opaque glossy clip and neck.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore sporter, greige...
Arvio: 33.19 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore sporter, greige-liitu
Tuote# 500720_TP30933.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Esittelemme Baltimore-sarjan urheilulaukun ? ihanteellinen ratkaisu niille, jotka etsivät käytännöllistä ja tyylikästä l...
Väri: greige-liitu
Varastosaldo: Vähintään 996 kpl
48.
Makeinen / , violetti
Arvio: 2.41 €/kpl
Makeinen / , violetti
Tuote# 1932.809_11001_TP6362.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini hinged tin filled with approx. 23 gram peppermintingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 mon...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Aamiaiskotelo Lunch Box Weaver,...
Arvio: 6.51 €/kpl
Aamiaiskotelo Lunch Box Weaver, luonnollinen
Tuote# 11739013000_TP6356.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lunch box made of BPA-free veined PP. 1 l capacity, includes elastic safety band with fork and knife. Food Grade certifi...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Largo-lämpöpatteriavain avaimen...
Arvio: 1.50 €/kpl
Largo-lämpöpatteriavain avaimenperässä, muovinen, sininen
Tuote# 21087201_TP0011.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avaimenperä, jossa on yleisavain esimerkiksi lämpöpattereille, mittarikaapeille, lyhtypylväille. Neliönmuotoisen aukon r...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
Uma Kuulakynä PUR SI, valkoinen
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä PUR SI, valkoinen
Tuote# 0-0146_SI_50-0001_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque glossy housing, heavy metal tip and metal clip. A nubbed grip zone on the cap supports t...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSOOSI3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
muistilehtiö, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
muistilehtiö, tummansininen
Tuote# AP734054-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Hattu Hatband Polyesterband, si...
Arvio: 1.04 €/kpl
Hattu Hatband Polyesterband, sininen, oranssi
Tuote# 15465007000_TP6351.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Sa...
Arvio: 3.22 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Sappor, punainen
Tuote# 211570031_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable<b>Composition : </b>100% Polyester 135 g/ m2.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718969_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Muki Mug Witar, punainen
Arvio: 1.44 €/kpl
Muki Mug Witar, punainen
Tuote# 12495003000_TP6351.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
400ml PP mug with body in a wide range of bright tones.PP370 ml
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Tutti-frutti 740 ml Tritan urhe...
Arvio: 10.77 €/kpl
Tutti-frutti 740 ml Tritan urheilujuomapullo, läpikuultava-valkoinen, punainen
Tuote# 10031404_TP00110.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tutti-frutti on suuri 740 ml:n urheilupullo, jossa on mukana infuusori. Voit lisätä kierrettävään infuusoriin mitä tahan...
Väri: läpikuultava-valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 6909 kpl
59.
Hattu Hatband Nwovenband, valko...
Arvio: 0.89 €/kpl
Hattu Hatband Nwovenband, valkoinen
Tuote# 12008001000_TP6350.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven ribbon for hat, in a wide range of colors. Served in cut pieces, in size 67x2,7cm.Non-Woven
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
60.
Hamppu esiliina NAIMA APRON
Arvio: 0.00 €/kpl
Hamppu esiliina NAIMA APRON
Tuote# MO6164-01_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
200gr/m² säädettävä 100% hamppukankaasta valmistettu esiliina, kahdella etutaskulla.
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 3819 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut