Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Matkakassi Bag Wistol, vihreä
Arvio: 15.59 €/kpl
Matkakassi Bag Wistol, vihreä
Tuote# 20454004000_TP63515.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Shoe Compartment<b>Composition : </b>Polyester 600D RPET.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Vihko Notepad Kimberly, valkoinen
Arvio: 3.46 €/kpl
Vihko Notepad Kimberly, valkoinen
Tuote# 20230001000_TP6353.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 ring binder notebook with hard covers made of resistant RPET 300D material. Inside with 100 white, 100% recycled, mic...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
Puhallettava tyyny Table Pelmax...
Arvio: 1.47 €/kpl
Puhallettava tyyny Table Pelmax, sininen
Tuote# 14818019000_TP6351.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original PVC inflatable table with anti-fall edges in bright tones.PVC
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3817 kpl
4.
Hammasharja ColoBoo bamboo toot...
Arvio: 1.93 €/kpl
Hammasharja ColoBoo bamboo toothbrush, luonnollinen, punainen
Tuote# AP809570-05_TP4191.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult toothbrush with natural bamboo handle and coloured nylon bristles. With matching colour decoration at the end of t...
Väri: luonnollinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 2500 kpl
5.
Anorakki Parka Flogox, sininen
Arvio: 31.34 €/kpl
Anorakki Parka Flogox, sininen
Tuote# 148050191_TP63531.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parka with outside in soft and in resistant polyester with waterproof treatment of vivid colors and inside in warm fleec...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 425 kpl
6.
Kytketty kello Smart Watch Simo...
Arvio: 19.68 €/kpl
Kytketty kello Smart Watch Simont, valkoinen
Tuote# 16747001000_TP63519.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunctional smart watch with casual design, with Bluetooth® connection. Elegant case with TPU strap and integrated 1...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2205 kpl
7.
Uma Kuulakynä VITAN, musta
Arvio: 0.87 €/kpl
Uma Kuulakynä VITAN, musta
Tuote# 1-0736_01-0002_TP3620.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and large clip. Designed in Germany, manufactured in Switzerland, a...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Elevate Calgary naisten lyhythihainen p...
Arvio: 16.28 €/kpl
Elevate Calgary naisten lyhythihainen pikeepaita, sotilaallinen-vihreä
Tuote# 3808170_TP00116.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kolme nappia . Pick-Stitch details. Satiininen niskateippi...
Väri: sotilaallinen-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 305 kpl
9.
Fresh 'n Rebel kaiutin, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel kaiutin, punainen
Tuote# FR01RE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Uma Kuulakynä YES RECY, valkoinen
Arvio: 0.82 €/kpl
Uma Kuulakynä YES RECY, valkoinen
Tuote# 0-0092_RECY_50-0001_TP3620.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing, wide curved clip button and tip made from recycled plastic.The model...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Avainketju Strap Keyring Brux, ...
Arvio: 0.90 €/kpl
Avainketju Strap Keyring Brux, valkoinen
Tuote# 14530001000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical high visibility reflective keychain in original colors. With matching color aluminum carabiner.PVC/ AluminiumR...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8343 kpl
12.
Muistilehtiö Holder Notebook Al...
Arvio: 2.29 €/kpl
Muistilehtiö Holder Notebook Alyxa, tummansininen
Tuote# 20955006000_TP6352.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hard Cover. 80 Sheets<b>Composition : </b>Polyester 300D RPET/ Bamboo.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n ...
Arvio: 7.09 €/kpl
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n urheilujuomapullo nokallisella korkilla, kivihiili, kalkinvihreä
Tuote# 21044963_TP0017.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 5...
Väri: kivihiili, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
14.
Juomapullo Bottle Zanip, fuksia
Arvio: 3.58 €/kpl
Juomapullo Bottle Zanip, fuksia
Tuote# 14596011000_TP6353.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600ml capacity bottle with PS translucent finishing body in bright and in varied colors. With screw-on safety cap and me...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 7327 kpl
15.
Vinga of Sweden VINGA Monte valurautapata 5,5 l...
Arvio: 63.09 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Monte valurautapata 5,5 l, vihreä
Tuote# 21886_TP30963.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suurikokoinen kannellinen valurautapata. Valurauta jakaa lämmön tasaisesti ja se sopii erinomaisesti esimerkiksi nyhtöpo...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 175 kpl
16.
Harry iso juuttikassi 25L, valk...
Arvio: 7.89 €/kpl
Harry iso juuttikassi 25L, valkoinen, luonnollinen
Tuote# 12018200_TP0017.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Harry-laukku on täydellinen laukku päivään rannalla, puistossa tai ostoksille. Kun kaikki tavarat on laitettu suureen pä...
Väri: valkoinen, luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 16439 kpl
17.
Bambupintainen Bambus-juomamuki...
Arvio: 11.61 €/kpl
Bambupintainen Bambus-juomamuki, 450 ml, ruskea
Tuote# 10063636_TP00111.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksinkertainen ja eristetty juomamuki on valmistettu ruostumattomasta teräksestä ja sen ulkopuoli on luonnonbambua. Se ...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 325 kpl
18.
Olkihattu TEXAS
Arvio: 0.00 €/kpl
Olkihattu TEXAS
Tuote# MO6755-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cowboy-hatun mallinen luonnon oljesta valmistettu hattu, jossa on polyesterinauha.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 1770 kpl
19.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 5.85 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1776.102_11173_TP6365.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mailing "glass" midi with 1 full colour printed label, filled with sweetsproduced with rPET recycled plastic.Shelf life ...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
21" Wali-sateenvarjo, taitettav...
Arvio: 13.39 €/kpl
21" Wali-sateenvarjo, taitettava, automaattisesti avautuva, punainen
Tuote# 10907712_TP00113.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wali 21" kokoontaitettava sateenvarjo näyttää pieneltä ja kompaktilta, mutta tarjoaa erinomaisen suojan sateelta. Sateen...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
juomapullo, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, oranssi
Tuote# AP800551-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
XD Collection Cuppa RCS re-steel vakuumimuki ...
Arvio: 16.44 €/kpl
XD Collection Cuppa RCS re-steel vakuumimuki kantolenkillä, hopea, musta
Tuote# P435.022_TP30916.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cuppa on suunniteltu sopimaan täydellisesti käteesi. Se on valmistettu RCS-sertifioidusta kierrätetystä ruostumattomasta...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 1017 kpl
23.
Eristetty muki Insulated Cup Ho...
Arvio: 3.64 €/kpl
Eristetty muki Insulated Cup Holwe, musta
Tuote# 20196002000_TP6353.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Thermal cup made of durable, double-walled PP with 300ml capacity. Safety lid with dispenser and easy open, BPA free. Fo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 110 kpl
24.
Moleskine Classic XL -muistikirja, pehmeä...
Arvio: 22.25 €/kpl
Moleskine Classic XL -muistikirja, pehmeäkantinen - viiva, kirkkaan-punainen
Tuote# 10715515_TP00122.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Moleskinen pehmeäkantinen Classic-muistikirja (koko XL, 19x25 cm) Saatavana useita tyylikkäitä ja kirkkaita värivaihtoeh...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 112 kpl
25.
Nipistin Clip Yonsy, sininen, o...
Arvio: 0.88 €/kpl
Nipistin Clip Yonsy, sininen, oranssi
Tuote# 14708007000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Clip in an original design, in bright metallic colors and with push-up buttons in matching color.
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
hi!dea THC PARIS. Miesten popliinipait...
Arvio: 41.41 €/kpl
hi!dea THC PARIS. Miesten popliinipaita, vaaleansininen
Tuote# 30151-124_TP38141.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten pitkähihainen popliinipaita 68% puuvillaa, 28% polyamidia ja 4% elastaania (115 g/m²). Säädettävät hihansuut las...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 245 kpl
27.
kuulakynä USB-tikku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, sininen
Tuote# PCUSSKBUBUG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Piknik-peitto Picnic Blanket Ba...
Arvio: 13.92 €/kpl
Piknik-peitto Picnic Blanket Barea, musta
Tuote# 20461002000_TP63513.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester RPET 160 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Belmont langattom...
Arvio: 45.30 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Belmont langattomat kuulokkeet, musta
Tuote# P329.761_TP30945.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Basso; et vain kuule sitä, vaan tunnet sen. Paina kuulokkeiden sivussa olevaa nappia saadaksesi lisätehoa. Uppoudu täyte...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 888 kpl
30.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 3.66 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Blades, musta
Tuote# 14780002000_TP6353.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in 210T soft polyester, in cheerful and wide range of colors. With zippered front pocket and headpho...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
31.
XD Collection Impact AWARE kiristysnauhalaukk...
Arvio: 7.61 €/kpl
XD Collection Impact AWARE kiristysnauhalaukku kierrätetystä puuvillasta, vihreä
Tuote# P762.637_TP3097.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämä monikäyttöinen 145gr puuvillasta valmistettu kiristysnauhalaukku sisäl...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8547 kpl
32.
Uma Kuulakynä CHECK SI, keskivihreä
Arvio: 1.44 €/kpl
Uma Kuulakynä CHECK SI, keskivihreä
Tuote# 1-0142_SI_01-0340_TP3621.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing and heavy metal tip matt chromed.
Väri: keskivihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Keya Pikeepaita Women Colour Polo Sh...
Arvio: 8.10 €/kpl
Keya Pikeepaita Women Colour Polo Shirt "keya" WPS180, tummansininen
Tuote# 158720061_TP6358.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
WPS180 Keya, piqué polo shirt for woman in 100% cotton material of 180g/m2. With two matching color buttons and availabl...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1325 kpl
34.
Älypuhelimen objektiivi Univers...
Arvio: 1.52 €/kpl
Älypuhelimen objektiivi Universal Lenses Drian, keltainen
Tuote# 14947005000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of universal lenses for smartphone, adjustable to the camera by means of tweezers. Aluminum and glass lenses, with -...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 412 kpl
35.
Uma Kuulakynä VISTA, keskivihreä
Arvio: 1.09 €/kpl
Uma Kuulakynä VISTA, keskivihreä
Tuote# 1-0695_01-0340_TP3621.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and nickel-plated flexible metal clip. Designed in Germany, manufac...
Väri: keskivihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
MyKit-matka- ja ensiapupakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-matka- ja ensiapupakkaus
Tuote# 1Z250801_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus matkailijoille. Tämän kattavan pakkauksen avulla olet valmis hoitamaan ja hoitamaan vammoja...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Bambu juustolautanen TREECHESSE...
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu juustolautanen TREECHESSE, puu
Tuote# CX1477-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Joulukuusen muotoinen juustolautanen bambusta, sisältää juustoveitsen ruostumattomasta teräksestä. Luonnollisen materiaa...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetyst...
Arvio: 26.44 €/kpl
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetystä puuvillasta, valkoinen
Tuote# T9404.004.XXXL_TP30926.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -huppari 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Puserossa on kaksikerrok...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2279 kpl
39.
Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä...
Arvio: 26.83 €/kpl
Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, jäävuori
Tuote# T9300.023.M_TP30926.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit. Pyöreä pääntie, pitkähihainen paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 209 kpl
40.
Kosmetiikkalaukku KLEUREN
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosmetiikkalaukku KLEUREN
Tuote# MO9815-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
340 g/m² puuvilla kosmetiikkalaukku värillisellä pohjalla ja väriltään yhteensopivalla vetoketjulla.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4667 kpl
41.
Keraaminen muki DUBLIN TONE
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki DUBLIN TONE
Tuote# MO6208-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen 300 ml muki, pakattuna aaltopahvi pakkaukseen. Keraamine siirtokuva on konepesun kestävä, tampopainatus ainoa...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 17871 kpl
42.
Selkäreppu Backpack Densul, pun...
Arvio: 20.48 €/kpl
Selkäreppu Backpack Densul, punainen
Tuote# 16168003000_TP63520.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adventure backpack in combination of resistant 210D polyester and ripstop materials, in an attractive color scheme. Doub...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7898 kpl
43.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 33.01 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9500.010.S_TP30933.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
44.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vaa...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vaaleanharmaa-kanerva
Tuote# 30106-183_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: vaaleanharmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
45.
Americano® Medio 300 ml muki ot...
Arvio: 5.07 €/kpl
Americano® Medio 300 ml muki oterenkaalla, musta, punainen
Tuote# 21000803_TP0015.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen muki, jossa on painettava kansi ja silikoninen oterengas. Tilavuus on 300 ml. Sekoita värejä ja luo täydel...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, v...
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, vaaleansininen
Tuote# 0-0146_T-SI_50-2925_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip and metal clip. A nubbed grip zone on the cap supports the...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Lasi Cup Arlene, hopea
Arvio: 12.54 €/kpl
Lasi Cup Arlene, hopea
Tuote# 20210009000_TP63512.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cup with a capacity of 540 ml made of aluminium and available in a wide range of metallic colours. Presented in an attra...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4000 kpl
48.
hi!dea ROLS. 6 värikynän pakkaus, oran...
Arvio: 0.99 €/kpl
hi!dea ROLS. 6 värikynän pakkaus, oranssi
Tuote# 91751-128_TP3810.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Värikynäsetti teroittimella sylinterin muotoisessa pahvipakkauksessa. ø26 x 106 mmPahviCertificates : Phthalates, EN71Pa...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 35853 kpl
49.
Alexluca Kuulakynä Pen Parma, musta
Arvio: 0.71 €/kpl
Alexluca Kuulakynä Pen Parma, musta
Tuote# 13294002000_TP6350.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen by Alexluca with push-up mechanism in an elegant bicolor design and soft body with a glossy finish in striking ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Urheilupyyhe FRIS
Arvio: 0.00 €/kpl
Urheilupyyhe FRIS
Tuote# MO9203-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Urheilupyyhe 300 ml PET pullossa, pyyhe on valmistettu 100% polyesterikuidusta.
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 6448 kpl
51.
Kuulakynä Dexir ballpoint pen, ...
Arvio: 0.35 €/kpl
Kuulakynä Dexir ballpoint pen, oranssi
Tuote# AP741884-03_TP4190.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with blue refill.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 14763 kpl
52.
USB-tikku USB Memory Sleut 8GB
Arvio: 10.60 €/kpl
USB-tikku USB Memory Sleut 8GB
Tuote# 15757000608_TP63510.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8GB USB flash drive with original bulb design that lights up with white light when connected to the USB port. With keych...
Varastosaldo: Vähintään 1125 kpl
53.
Puhallettava tyyny Sunshine bea...
Arvio: 2.20 €/kpl
Puhallettava tyyny Sunshine beach pillow, punainen
Tuote# AP702217-05_TP4192.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable beach pillow, PVC.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 813 kpl
54.
XD Design Oft Daypack, vihreä
Arvio: 68.83 €/kpl
XD Design Oft Daypack, vihreä
Tuote# P705.987_TP30968.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft Daypack on ihanteellinen kumppani päivittäiseen kantamiseen. Korkealaatuisista materiaaleista, kuten 1200D RPET-kan...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 839 kpl
55.
Muki Mug Colorful, sininen
Arvio: 4.33 €/kpl
Muki Mug Colorful, sininen
Tuote# 13272019000_TP6354.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350ml ceramic mug with blackboard blackboard body for painting and mouthpiece in fun range of vivid colors. Chalk includ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
56.
Juomapullo Bottle Henzo, valkoi...
Arvio: 3.47 €/kpl
Juomapullo Bottle Henzo, valkoinen
Tuote# 14821001000_TP6353.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
330ml capacity bottle with aluminum finishing body in bright and in varied colors. With screw-on safety cap and metal ca...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 26376 kpl
57.
Antibakteerinen pyyhe Hydroalco...
Arvio: 1.11 €/kpl
Antibakteerinen pyyhe Hydroalcoholic Gel Vixel, keltainen
Tuote# 16720005000_TP6351.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hydroalcoholic gel for hygiene and skin cleansing in a 30 ml refillable bottle, with balsamic Aloe Vera extract. Transpa...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 93678 kpl
58.
Muki, valkoinen, oranssi
Arvio: 3.38 €/kpl
Muki, valkoinen, oranssi
Tuote# Mode_380ml-white-orange_TP5683.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Waterman Kuulakärkikynän täyttöpatruuna,...
Arvio: 6.43 €/kpl
Waterman Kuulakärkikynän täyttöpatruuna, sininen-taivas, hopea
Tuote# 42000581_TP0016.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynän täyttöpatruuna, pehmeä kirjoittaa, ei kuivu. Kirjoituspituus 3500 metriä, kärjen koko 0.7mm (medium). Pa...
Väri: sininen-taivas, hopea
Varastosaldo: Vähintään 1165 kpl
60.
Vesipullo, musta, läpinäkyvä
Arvio: 1.67 €/kpl
Vesipullo, musta, läpinäkyvä
Tuote# 6151.135_TP2211.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml spring water in a transparent bottle with screw cap500 ml spring water in a bottle made from 100% recycled plasti...
Väri: musta, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut