Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9100.010.S_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
2.
Matkalaukkulukko THREECODE
Arvio: 0.00 €/kpl
Matkalaukkulukko THREECODE
Tuote# MO8354-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallinen matkalaukunlukko, kolme numeroinen yhdistelmälukko.
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 1945 kpl
3.
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari ...
Arvio: 37.25 €/kpl
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari rpuuvillasta, tummansininen
Tuote# T9600.002.XS_TP30937.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-huppari, jossa on vetoketju. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaani...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
4.
Myssy Hat Hetul, luonnollinen
Arvio: 4.48 €/kpl
Myssy Hat Hetul, luonnollinen
Tuote# 16854013000_TP6354.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, soft and warm knitted hat in RPET polyester, made from recycled plastic to promote the reuse of plastic was...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 4657 kpl
5.
Aterialautanen bambusta LEATA, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Aterialautanen bambusta LEATA, puu
Tuote# MO2163-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu aterialautanen, jossa on 2 lokeroa.<br>Dimensions : 30X21.5X1CM
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 5907 kpl
6.
Bodhi juomapullo, 500 ml, läpin...
Arvio: 5.51 €/kpl
Bodhi juomapullo, 500 ml, läpinäkyvä-kalkinvihreä
Tuote# 10066063_TP0015.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo kestävästä materiaalista kierrekannella. Kestävä, estää tahroja ja hajuja. Kannessa on hihna, j...
Väri: läpinäkyvä-kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 21635 kpl
7.
Siirrettävä kirjanmerkki Karlen...
Arvio: 0.72 €/kpl
Siirrettävä kirjanmerkki Karlen adhesive notepad, valkoinen
Tuote# AP741874-01_TP4190.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paper covered adhesive notepad with 2 sizes (2x20 medium and 5x20 small).
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 20108 kpl
8.
pullo, musta, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, musta, läpinäkyvä
Tuote# TBC862-37-1VNE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Uma Kuulakynä DOT, valkoinen
Arvio: 1.22 €/kpl
Uma Kuulakynä DOT, valkoinen
Tuote# 0-0015_50-0001_TP3621.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque glossy housing in black or white, round cutout, silver matt ring and heavy metal tip mat...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Sticky-Mate®-muistilaput 127x75...
Arvio: 1.30 €/kpl
Sticky-Mate®-muistilaput 127x75 mm, vaaleansininen
Tuote# 21096012_TP0011.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput. Vakiomalli sisältää 50 kpl itsestään kiinnittyviä tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Saatavilla us...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
11.
Makeinen / sokeriton, fuksia
Arvio: 2.00 €/kpl
Makeinen / sokeriton, fuksia
Tuote# 1932LS.805_11170_TP6362.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1152kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin pink filled with approx. 23 gram sugar free logo mints, including ingredients sticker and sealNeed a uni...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Monikäyttöinen kuulakynä Pen To...
Arvio: 1.29 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Pen Torch Krujer, punainen
Tuote# 15035003000_TP6351.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with built-in LED flashlight. In an original design, with body in smooth metallic finish in varied colors and h...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 33642 kpl
13.
Berk A5-muistikirja kierrätyspa...
Arvio: 3.49 €/kpl
Berk A5-muistikirja kierrätyspaperista, punainen
Tuote# 10781521_TP0013.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-muistikirja kierrätetystä ja viivoitetusta paperista (70 g/m²) pyöristetyillä kulmilla, värillisellä kuminauhalla ja ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9926 kpl
14.
vyöhihna, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna, valkoinen
Tuote# AP716689_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Oriole-reppu kiristysnyörillä, ...
Arvio: 3.81 €/kpl
Oriole-reppu kiristysnyörillä, verkkokangasta 5L, vihreä
Tuote# 12048714_TP0013.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnyörillinen reppu, jossa päälokero, samanvärisellä kiristysnyörillä. Yksi vetoketjullinen verkkoetutasku ja napp...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 6885 kpl
16.
Roly Stafford lasten lyhythihainen t...
Arvio: 6.58 €/kpl
Roly Stafford lasten lyhythihainen t-paita, turkoosi
Tuote# K66814U_TP0016.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Sivusaumat. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
17.
23 tuuman tuulenpitävä sateenva...
Arvio: 0.00 €/kpl
23 tuuman tuulenpitävä sateenvarjo SEATLE, valkoinen
Tuote# MO2168-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23 tuuman automaattisesti avautuva tuulenpitävä sateenvarjo 190T polyesteristä, jossa lasikuitukehys ja mustaksi kullatt...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2908 kpl
18.
Kirjasin Ciluxlin notebook, val...
Arvio: 4.45 €/kpl
Kirjasin Ciluxlin notebook, valkoinen
Tuote# AP781195-01_TP4194.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather covered notebook with 100 lined sheets and rubber strap.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Korkinavaaja Corkscrew Trolex, ...
Arvio: 8.63 €/kpl
Korkinavaaja Corkscrew Trolex, sininen
Tuote# 14503019000_TP6358.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Premium corkscrew with accessories in stainless steel and body in a varied range of bright tones. Presented in an attrac...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 210 kpl
20.
HidrateSpark ® TAP 592 ml:n tyhjiöeristetty ...
Arvio: 39.99 €/kpl
HidrateSpark ® TAP 592 ml:n tyhjiöeristetty ruostumattomasta teräksestä valmistettu älykäs vesipullo, kuninkaallinen
Tuote# 10074353_TP00139.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Älykäs vesipullo, joka seuraa juomasi veden määrää HidrateSpark®-sovelluksen kautta ja hehkuu tunnin välein muistuttaen ...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 91 kpl
21.
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 ...
Arvio: 0.84 €/kpl
Sticky-Mate®-muistilaput 50x75 mm, valkoinen
Tuote# 21092004_TP0010.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky-Mate®-muistilaput. Vakiomalli sisältää 50 kpl itsestään kiinnittyviä tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Saatavilla us...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
Juomapullo Bottle Tukel, vaalea...
Arvio: 4.99 €/kpl
Juomapullo Bottle Tukel, vaaleanvihreä
Tuote# 15986279000_TP6354.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650 ml capacity bottle in aluminum material. Body in silver color, with screw-on, safety lid in a wide range of transpar...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
23.
hi!dea SOARES. Grillisetti, musta
Arvio: 14.25 €/kpl
hi!dea SOARES. Grillisetti, musta
Tuote# 93998-103_TP38114.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Grillisetti, 3 osaa. Ruostumatonta terästä. Toimitetaan kahvallisessa kuitukangaspussissa. Laukku: 405 x 120 x 25 mmProp...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Uma Kuulakynä CETA RECY, valkoinen
Arvio: 1.37 €/kpl
Uma Kuulakynä CETA RECY, valkoinen
Tuote# 1-0041_RECY_01-0001_TP3621.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing made from 100% recycled post-consumer plastic. The model is labelled with t...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Termosmuki 300 ml INARI, matta-...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki 300 ml INARI, matta-hopea
Tuote# MO6934-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä ja 10 % ruostumatonta ...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 1409 kpl
26.
Brite-Americano® Espresso Eco 2...
Arvio: 9.38 €/kpl
Brite-Americano® Espresso Eco 250 ml:n eristetty juomamuki, oranssi
Tuote# 21049631_TP0019.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty juomamuki, jossa on kierrettävä kansi ja jota ympäröi värillinen, materiaaliin upotettu kuvio. ...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
27.
Uma Kuulakynä SKY, antrasiitti
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY, antrasiitti
Tuote# 0-0125_50-0405_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white or black and transparent coloured collar.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
USB Rotate Keychain, keltainen
Arvio: 3.55 €/kpl
USB Rotate Keychain, keltainen
Tuote# 1Z40011K_TP0013.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
hi!dea THC STOCKHOLM. Topattu työliivi...
Arvio: 28.70 €/kpl
hi!dea THC STOCKHOLM. Topattu työliivi, tummansininen
Tuote# 30177-134_TP38128.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten topattu työliivi 100% oxford polyesteria akryylipinnoitteella (170 g/m²), vuori 100% taftipolyesteriä (65 g/m²)...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 611 kpl
30.
Huulirasva Vegan Lip Balm Posie...
Arvio: 0.83 €/kpl
Huulirasva Vegan Lip Balm Posie, vaaleansininen
Tuote# 20570021000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SPF15. Vanilla Aroma
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 1.92 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1705.102_TP6361.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tube full colour printed filled with 13 gram mini choco'sother fillings possible at request.Shelf life : 12 months.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Termospullo BELO BOTTLE
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo BELO BOTTLE
Tuote# MO9812-97_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 500 ml termos juomapullo, tuote on vuoto vapaa.
Väri: matta-kultaa
Varastosaldo: Vähintään 3438 kpl
33.
tiivis kassi, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
tiivis kassi, sininen
Tuote# AP733577-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Anchorage-kokouskassi 11L, puna...
Arvio: 15.58 €/kpl
Anchorage-kokouskassi 11L, punainen
Tuote# 19546662_TP00115.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laukku, jossa on säädettävä olkahihna, kiinnityssolki, läpässä vetoketjullinen tasku, vetoketjullinen säilytyslokero ja ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1531 kpl
35.
Lahjapussi suuri AMBER LARGE
Arvio: 0.00 €/kpl
Lahjapussi suuri AMBER LARGE
Tuote# MO6636-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
105 gr/m² suuri orgaanisesta puuvillas valmistettu pussi, kiristysnauhalla.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 15705 kpl
36.
XD Collection Light up logo langattomat nappi...
Arvio: 12.48 €/kpl
XD Collection Light up logo langattomat nappikuulokkeet, musta
Tuote# P328.041_TP30912.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langattomat nappikuulokkeet, jotka voidaan räätälöidä logollanne valaistuakseen ohjauspaneelissa antaakseen maksimaalise...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 856 kpl
37.
Brite-Americano® tyre 350 ml er...
Arvio: 11.96 €/kpl
Brite-Americano® tyre 350 ml eristetty muki, violetti
Tuote# 21008810_TP00111.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja rengastyylinen silikoninen oterengas. Mukia ympäröi värilli...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSDBAG4_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Sateenvarjo CUMULI
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo CUMULI
Tuote# KC5131-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23 tuuman sateenvarjo 190T polyesteriä. Puinen varsi, kärjet ja yläosa. Mustat päällysteet metalli ruoteissa ja kaareva ...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 3896 kpl
40.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta
Tuote# T9400.009.XXS_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
41.
hi!dea THC BERLIN 3XL. Miesten pikeepa...
Arvio: 33.67 €/kpl
hi!dea THC BERLIN 3XL. Miesten pikeepaita, bordeaux
Tuote# 30268-115_TP38133.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 35% harjattua puuvillaa ja 65% polyesteria (200 g/m²). Väri 183: 85% puuvillaa/15% visk...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 162 kpl
42.
Urheilupyyhe Risel RPET towel, ...
Arvio: 22.75 €/kpl
Urheilupyyhe Risel RPET towel, punainen
Tuote# AP722134-05_TP41922.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large size, microfibre towel in RPET polyester. 310 g/m².
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 28 kpl
43.
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätety...
Arvio: 16.43 €/kpl
iqoniq Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, valkoinen
Tuote# T9100.004.XS_TP30916.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex t-paita on jokapäiväinen vaate kaikille kiitos sen tavallisen, mukavan istuvuuden. Voit käyttää sitä vuode...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 881 kpl
44.
juomapullo, fuksia, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, fuksia, fuksia
Tuote# TBC871-0FU_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia, fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
LIVOO Eristetty reppu, kerma, musta
Arvio: 40.75 €/kpl
LIVOO Eristetty reppu, kerma, musta
Tuote# SE970C_TP63440.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kerma, musta
Varastosaldo: Vähintään 1031 kpl
46.
Piknik-kassi Picnic Set Scotty,...
Arvio: 25.16 €/kpl
Piknik-kassi Picnic Set Scotty, luonnollinen
Tuote# 11737013000_TP63525.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 service, cool picnic set. Presented in a resistant 100% cotton bag with natural finish, zip closure and carry handle. ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2863 kpl
47.
600Dpolyester rolltop reppu IRE...
Arvio: 0.00 €/kpl
600Dpolyester rolltop reppu IREA, musta
Tuote# MO2170-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15 tuuman rullakantolevyreppu 600D-polyesteristä, jossa on pehmustettu selkä ja pohjan vahvistus. Vetoketjullinen etutas...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
hi!dea ASIMOV. Muistikirja B6, musta
Arvio: 2.34 €/kpl
hi!dea ASIMOV. Muistikirja B6, musta
Tuote# 93715-103_TP3812.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
B6 spiraalimuistikirja. Kovat pahvikannet. 120 tyhjää kierrätyspaperisivua, kynäpidike ja kynä. 130 x 177 mmProperties :...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Termospullo HELSINKI LARGE
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo HELSINKI LARGE
Tuote# MO6373-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu litran termospullo bambu korkilla. Tuote on vuoto vapaa. Luonnoll...
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 3188 kpl
50.
Akku Dickens power bank, valkoi...
Arvio: 39.93 €/kpl
Akku Dickens power bank, valkoinen, luonnollinen
Tuote# AP721378_TP41939.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo USB power bank with 8000 mAh battery and built-in wireless charger. With 2 USB and 1 USB-C charger ports. The pow...
Väri: valkoinen, luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
eläinten lelu, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
eläinten lelu, punainen
Tuote# AP844066-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT MEN, ranskan-laivasto
Tuote# S11346-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT MEN, miesten poolopaita, 100 % kampapuuvillaa, 100 % rengaspunottu puuvilla Piqué 180, Rib 1X1 kaulus ja h...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 113 kpl
53.
Käsipyyhe Kotto towel, musta
Arvio: 3.24 €/kpl
Käsipyyhe Kotto towel, musta
Tuote# AP741549-10_TP4193.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre towel, 345 g/m².
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 955 kpl
54.
Urheilukassi Drako sports bag, ...
Arvio: 19.24 €/kpl
Urheilukassi Drako sports bag, vihreä
Tuote# AP791249-07_TP41919.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D polyester sports bag with shoulder strap and zipped pockets.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 11 kpl
55.
Karamelliastia, valkoinen
Arvio: 17.38 €/kpl
Karamelliastia, valkoinen
Tuote# 1799.100_11050_TP63617.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Medium glass jar 0,9 liter with full colour printed stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Fi...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
SOL'S CRUSADER Lasten T paita CRUSADE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CRUSADER Lasten T paita CRUSADER KIDS, harmaa-harmaa, kuninkaallinen
Tuote# S03580-EJ_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
CRUSADER Lasten T paita S03580-PP-4XL
Väri: harmaa-harmaa, kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Juta 300 g/m² juuttikassi 12 l,...
Arvio: 4.40 €/kpl
Juta 300 g/m² juuttikassi 12 l, luonnollinen, valkoinen
Tuote# 12067406_TP0014.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä 12-litrainen Juta-kassi on vahva ja kulutusta kestävä sekä valmistettu 300 g/m² laminoidusta juutista. Tämä kassi o...
Väri: luonnollinen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8888 kpl
58.
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-pai...
Arvio: 16.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, harmaa
Tuote# T9101.013.XS_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit t-paita on sama, kuin Iqoniq "Bryce" t-paita. Tässä tuotteessa on vain yksi ero: eliminoi...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 863 kpl
59.
Lyijykynä Togi pencil, luonnoll...
Arvio: 0.29 €/kpl
Lyijykynä Togi pencil, luonnollinen, musta
Tuote# AP791916-10_TP4190.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Natural wood, lead pencil with coloured eraser, unsharpened.
Väri: luonnollinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 463 kpl
60.
hi!dea NOVAK. Taskumatti ja 4 kuppia, ...
Arvio: 15.74 €/kpl
hi!dea NOVAK. Taskumatti ja 4 kuppia, hopea
Tuote# 94665-107_TP38115.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taskupullosetti ruostumatonta terästä. Pullo 200 mL, kupit 4 x 20 mL ja suppilo. Toimitetaan rasiassa. 189 x 40 x 168 mm...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 3702 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut