Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Joulupipo SHIMAS HAT, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulupipo SHIMAS HAT, sininen
Tuote# CX1529-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jouluinen neulottu pipo taitteella, materiaali pehmeää joustavaa akryyliä.<br>Dimensions : 22X21,5CM
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Iqoniq Logan kevyt takki kierrätyspoly...
Arvio: 33.01 €/kpl
Iqoniq Logan kevyt takki kierrätyspolyesteristä, beige
Tuote# T9701.030.M_TP30933.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-kevyt takki, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä, jonka paino on 70 G/M²...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 40 kpl
3.
Matkapuhelimen suojus Multipurp...
Arvio: 0.98 €/kpl
Matkapuhelimen suojus Multipurpose Bag Misu, sininen
Tuote# 19258019000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose bag in resistant polyester and in varied colors. With velcro closure flap and carrying belt.Polyester
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Pikeepaita Women White Polo Shi...
Arvio: 6.48 €/kpl
Pikeepaita Women White Polo Shirt Koupan, valkoinen
Tuote# 21182001106_TP6356.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Ring Spun Cotton, Pique 220 g/ m2.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Duo Slim 64 Gt USB-asema, Type-...
Arvio: 20.57 €/kpl
Duo Slim 64 Gt USB-asema, Type-C ja USB-A 3.0, valkoinen
Tuote# 12375001_TP00120.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Seuraavan sukupolven 64 GB:n käännettävä USB, jossa on kaksi liitäntää (Type-C ja USB-A). USB-versio 3.0, kirjoitusnopeu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 494 kpl
6.
juomapullo, läpinäkyvä, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, bambu
Tuote# TBC836-1H_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
USB Rotating Square, valkoinen
Arvio: 5.74 €/kpl
USB Rotating Square, valkoinen
Tuote# 1Z39250F_TP0015.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotating Square. This USB has a compact square body, with an easy twist action to expose the USBWith this USB stick ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Avainketju Keyring Nevek, musta
Arvio: 1.22 €/kpl
Avainketju Keyring Nevek, musta
Tuote# 14207002000_TP6351.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain with aluminum body in a varied range of bright tones. Especially designed for laser printing.Aluminium
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 27635 kpl
9.
Myssy Marvin fishing cap, oranssi
Arvio: 2.15 €/kpl
Myssy Marvin fishing cap, oranssi
Tuote# AP761011-03_TP4192.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fishing cap made of 100% cotton.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
MyKit-ensiapupakkaus työpaikalle
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus työpaikalle
Tuote# 1Z250302_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus työpaikallesi. Tämä pakkaus kannattaa hankkia jokaiselle työpaikalle pienten vammojen ja hä...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO,...
Arvio: 0.97 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO, vaaleanvihreä
Tuote# 0-2250_57-7492_TP3620.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque glossy housing and clip.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Kuulakynä Glindery ballpoint pe...
Arvio: 1.21 €/kpl
Kuulakynä Glindery ballpoint pen, luonnollinen
Tuote# AP781718_TP4191.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with metal clip. With blue refill.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 11291 kpl
13.
Lidan 360 ml:n lasinen kahvimuk...
Arvio: 12.67 €/kpl
Lidan 360 ml:n lasinen kahvimuki borosilikaatista, korkkigrippi ja silikonikansi, harmaa
Tuote# 10066582_TP00112.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen borosilikaattikahvimuki sileällä korkkigripillä. Sisältää irrotettavan silikonikannen, joka on turvallinen...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1270 kpl
14.
Sadetakki Raincoat Hips, sininen
Arvio: 8.53 €/kpl
Sadetakki Raincoat Hips, sininen
Tuote# 198620192_TP6358.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raincoat in resistant PVC with heat-sealed finishing in a wide range of tones. With built-in zipper closure hood on coll...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Pyöreä valaiseva USB, valkoinen...
Arvio: 6.54 €/kpl
Pyöreä valaiseva USB, valkoinen, hopea, musta
Tuote# 1Z48390K_TP0016.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreässä USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen tai sininen valo). Koot 1?64 Gt.Due to Chinese New Year lead t...
Väri: valkoinen, hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Vinga of Sweden Vinga Reserved aurinkotuolipyyh...
Arvio: 48.00 €/kpl
Vinga of Sweden Vinga Reserved aurinkotuolipyyhe, vihreä, valkoinen
Tuote# 8055_TP30948.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellinen puuvillainen rantapyyhe, jonka toisella lyhyellä sivulla on tasku aurinkotuolia varten. Aurinkotuoliin kiinnit...
Väri: vihreä, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3223 kpl
17.
Clic clac -kanelipastillit
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -kanelipastillit
Tuote# 1PE00521_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanelipastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja erilaisia sisält...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Viuhka Pumik RPET hand fan, pun...
Arvio: 3.63 €/kpl
Viuhka Pumik RPET hand fan, punainen
Tuote# AP722836-05_TP4193.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET polyester hand fan with PP ribs.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 39 kpl
19.
Eristetty muki Fresno thermo mu...
Arvio: 7.33 €/kpl
Eristetty muki Fresno thermo mug, musta
Tuote# AP781215-10_TP4197.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel, double wall thermo mug with coloured plastic parts, in gift box. 450 ml.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1408 kpl
20.
hi!dea RENAU. Kenkälusikka, punainen
Arvio: 0.83 €/kpl
hi!dea RENAU. Kenkälusikka, punainen
Tuote# 98108-105_TP3810.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PS kenkälusikka jossa reikä ripustamista varten. 153 x 38 mmProperties : Tehty EuroopassaPS Default customisation : Kenk...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 15467 kpl
21.
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, purppura
Arvio: 4.14 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, purppura
Tuote# 0-9450_SI_58-0241_TP3624.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button chrome plated.
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Pakastin Cool Bag Aitanax, musta
Arvio: 8.16 €/kpl
Pakastin Cool Bag Aitanax, musta
Tuote# 16988002000_TP6358.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, kids cooler bag. In durable 600D RPET, made from recycled plastic to promote the reuse of plastic waste and...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5418 kpl
23.
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Arvio: 27.14 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen kaiutin, musta
Tuote# TES249_TP63427.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Power 2 x 5 W - Rechargeable Li-ion battery 1800 mAh, 5 hours listening time - Built-in microphone for hands-free phone ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 133 kpl
24.
SOL'S REGENT Miesten T paita 150g REG...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Miesten T paita 150g REGENT FIT, vanha-ruusu
Tuote# S00553-AP_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S REGENT FIT miesten t-paita 150g/m² modernilla muotoonommelulla istuvuudella, edulliseen hintaan ja laatuun. Kokom...
Väri: vanha-ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Uma Kuulakynä GEOS SI, turkoosi
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI, turkoosi
Tuote# 1-0148_SI_01-3262_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing and upper part with coloured plug in opaque or transparent. Heavy metal tip...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Sadetakki Raincoat Hinbow, puna...
Arvio: 11.79 €/kpl
Sadetakki Raincoat Hinbow, punainen
Tuote# 145510032_TP63511.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raincoat in resistant PVC with heat-sealed finishing in a wide range of tones. With hood and strings, button closures an...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2762 kpl
27.
Pöytäsetti Place Mat Irsan, pun...
Arvio: 1.11 €/kpl
Pöytäsetti Place Mat Irsan, punainen
Tuote# 13223003000_TP6351.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Table mat made of 100% cotton material in a wide range of bright tones.100% Cotton
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Korvatulpat BUDS TO GO
Arvio: 0.00 €/kpl
Korvatulpat BUDS TO GO
Tuote# MO9501-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korvatulpat kätevässä muoviputki kotelossa.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 16852 kpl
29.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.73 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Zalem, sininen, oranssi
Tuote# 15601007000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up mechanism ball pen with white glossy body finish and accessories in a wide range of bright tones. With maxi clip...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent...
Arvio: 2.80 €/kpl
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent M SI, tummansininen
Tuote# 0-0122_TM-SI_50-0072_TP3622.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, rubber grip zone, heavy metal tip and metal clip chrome plated.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Huulirasva Lip Balm Bortum, ruusu
Arvio: 1.77 €/kpl
Huulirasva Lip Balm Bortum, ruusu
Tuote# 20139022000_TP6351.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lip balm in elegant gold, silver and pink gold colours. Vanilla fragrance, SPF15 protection and dermatologically tested...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
32.
Tietokonereppu Backpack Shamer,...
Arvio: 22.52 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Shamer, harmaa
Tuote# 15445008000_TP63522.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Resistant 600D nylon backpack with zipper closure front pockets and reinforced handle. With ergonomic back padding and s...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 6082 kpl
33.
kirjasin, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, punainen
Tuote# AP800765-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Kuulakynä Pen Bropex, ruskea
Arvio: 0.90 €/kpl
Kuulakynä Pen Bropex, ruskea
Tuote# 11678018000_TP6350.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line ball pen, with barrel made of coffee fibre and matching details. Push-button mechanism and in blue ink, with...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
35.
Kukkarot Bag Dratinix, punainen
Arvio: 1.79 €/kpl
Kukkarot Bag Dratinix, punainen
Tuote# 11452003000_TP6351.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pouch in nature line and size 10x14 cm. With drawstring closure and made of 100% recycled cotton GRS 120g/m2. Easy brand...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 38935 kpl
36.
H2O Active® Vibe 850 ml -urheil...
Arvio: 6.91 €/kpl
H2O Active® Vibe 850 ml -urheilujuomapullo läppäkannella, läpikuultava-valkoinen, oranssi
Tuote# 21009407_TP0016.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suora yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Pullon tilavuus on 850 ml. Luo täydellinen pullo värejä y...
Väri: läpikuultava-valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
37.
vesipullo, musta, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, musta, musta
Tuote# TBC160NP-33-0NNE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
hi!dea MILLER. Pussukka avaimenperällä...
Arvio: 1.67 €/kpl
hi!dea MILLER. Pussukka avaimenperällä, sininen
Tuote# 93124-104_TP3811.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni 600D-pussukka avaimenperällä ja vetoketjulla. 120 x 80 mm600D Default customisation : Pussukka avainrenkaalla - Et...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10288 kpl
39.
Taustavalo Lamp Rodina, musta
Arvio: 7.34 €/kpl
Taustavalo Lamp Rodina, musta
Tuote# 20609002000_TP6357.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
20 Leds. Solar Charging. Battery 300 mAh<b>Composition : </b>Glass.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Avaimenperäpoletti Keyring Coin...
Arvio: 1.81 €/kpl
Avaimenperäpoletti Keyring Coin Evelyn, luonnollinen
Tuote# 20232013000_TP6351.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coin keyring with integrated torch, made of Wheat Straw and ABS. With practical coin, 2 LEDs and battery power (button c...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 30000 kpl
41.
hi!dea HANDY. Monitoimiavaimenperä, ku...
Arvio: 1.21 €/kpl
hi!dea HANDY. Monitoimiavaimenperä, kultainen-satiini
Tuote# 95049-137_TP3811.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen avaimenperä pullonavaajalla. Muotoilunsa takia sitä voi käyttää ovien avaamiseen ja sen kärkeä voi käyttää e...
Väri: kultainen-satiini
Varastosaldo: Vähintään 7585 kpl
42.
Tablettiteline Lemins mobile an...
Arvio: 5.13 €/kpl
Tablettiteline Lemins mobile and table holder, luonnollinen
Tuote# AP722337_TP4195.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Desk mobile phone and tablet holder in bamboo.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 206 kpl
43.
hi!dea THC ROME WOMEN. Naisten slim fi...
Arvio: 32.22 €/kpl
hi!dea THC ROME WOMEN. Naisten slim fit pikeepaita, kuninkaallinen
Tuote# 30139-114_TP38132.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten kaksivärinen lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (210 g/m²). Kaksivärinen kontrasti kauluksessa, n...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 177 kpl
44.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta
Tuote# T9302.009.XXS_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
45.
SCX.design O30 10 W:n pöytälamppu
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design O30 10 W:n pöytälamppu
Tuote# 1PX06590_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. boikea logo,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monitoiminen pöytälamppu 10 W:n langattomalla latausalustalla, johon saadaan haluttaessa valaistuva logomerkintä. Kumipi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2766 kpl
46.
Suklaa, valkoinen
Arvio: 4.70 €/kpl
Suklaa, valkoinen
Tuote# 7090.100_30057_TP6364.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 240kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Egg box with 6 Lindt eggs with a full colour printed sleevePresent your brand in a delectable way with our 6-pack of Lin...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Kuulakynä Pen Zonet, sininen, o...
Arvio: 0.62 €/kpl
Kuulakynä Pen Zonet, sininen, oranssi
Tuote# 13523007000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Classic ball pen with push-up mechanism, bold bicolor design and body in frosted colors with a smooth finish. With comfo...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
48.
hi!dea SHOPS. Kokoontaiteltava kassi 1...
Arvio: 2.52 €/kpl
hi!dea SHOPS. Kokoontaiteltava kassi 190T, kuninkaallinen
Tuote# 92906-114_TP3812.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T kokoontaiteltava kassi. Sangat 50 cm. Saatavana useissa eri väreissä. Toimitetaan taittelemattomana. 370 x 400 mm19...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.87 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Arlequix, tummansininen
Tuote# 21133006000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Vyölaukku Waistbag Zunder, tumm...
Arvio: 3.30 €/kpl
Vyölaukku Waistbag Zunder, tummansininen
Tuote# 16219006000_TP6353.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Resistant 600D polyester waist bag with a smart design. In varied colors, with two matching color zipper pockets and adj...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 26430 kpl
51.
Merimiessäkki Duffel Bag Lopso
Arvio: 9.43 €/kpl
Merimiessäkki Duffel Bag Lopso
Tuote# 16817000000_TP6359.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, multipurpose rucksack with two-colour design. Made of jute, with details in cotton. Adjustable strap and in...
Varastosaldo: Vähintään 7865 kpl
52.
hi!dea ANCELLE. Muki, monivärinen
Arvio: 6.81 €/kpl
hi!dea ANCELLE. Muki, monivärinen
Tuote# 93826-100_TP3816.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jouluaiheinen keraaminen muki jonka tilavuus on 350 ml. Toimitetaan lahjalaatikossa. ø82 x 97 mm | Laatikko: 102 x 118 x...
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 3072 kpl
53.
Sateenvarjo SWANSEA
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo SWANSEA
Tuote# MO8581-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T pongee 27 tuuman sateenvarjo automaattiavauksella. Mustalla värillä päällystetty metallivarsi-, ruoteet, EVA kahva ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4268 kpl
54.
Patakinnas Piper oven mitt, sin...
Arvio: 3.30 €/kpl
Patakinnas Piper oven mitt, sininen
Tuote# AP761202-06_TP4193.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured cotton oven mitt, 1 pc.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 731 kpl
55.
Reeva-esiliina, 180 g/m², kalki...
Arvio: 2.01 €/kpl
Reeva-esiliina, 180 g/m², kalkinvihreä
Tuote# 11271204_TP0012.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reeva-keittiöesiliina on siisti ja käytännöllinen. Painetulla logolla tai ilman, esiliina suojaa vaatteita aina ruoanlai...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 5646 kpl
56.
Kravatti Colours necktie, harmaa
Arvio: 12.38 €/kpl
Kravatti Colours necktie, harmaa
Tuote# AP1222-80_TP41912.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Premier Line polyester necktie in trendy colours. Packed in polybag, with black hanger.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Makeinen, harmaa
Arvio: 2.98 €/kpl
Makeinen, harmaa
Tuote# 1932E.204_11000_TP6362.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 576kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin embossed with approx. 23 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months.Filling...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Kuulakynä Clover ballpoint pen,...
Arvio: 0.99 €/kpl
Kuulakynä Clover ballpoint pen, beige
Tuote# AP721427-00_TP4190.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ballpoint pen with natural cork covered barrel. With blue refill.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 2187 kpl
59.
Uma Monikäyttöinen kuulakärkikynä M...
Arvio: 14.78 €/kpl
Uma Monikäyttöinen kuulakärkikynä MESH R, musta
Tuote# 0-9352_R_66-0002_TP36214.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal rollerball in glossy lacquered finish with spring-mounted metal clip and barrel with integrated mesh band.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
lyijykynä, violetti, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
lyijykynä, violetti, valkoinen
Tuote# AP761194-13_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: violetti, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut