Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Tarjoilijan korkkiruuvi bambua ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Tarjoilijan korkkiruuvi bambua SONO, puu
Tuote# MO6974-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu alkuperäinen tarjoilijam korkkiruuvi, jossa on kaksinkertainen korkkiruuvin avaa...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 5666 kpl
2.
eristetty muki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
eristetty muki, valkoinen
Tuote# AP808096-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Uma Huopakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.50 €/kpl
Uma Huopakynä RECYCLED PET PEN PRO FL, ruskea
Tuote# 0-2254_FL_57-0478_TP3621.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fineliner with opaque glossy housing in white or black made from recycled PET material. Plug in 12 possible writing colo...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Kierrätetty ruostumattomasta te...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kierrätetty ruostumattomasta teräk CARIBU, musta
Tuote# MO2226-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu muki (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ruostu...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Eristetty muki Vicuit thermo mu...
Arvio: 16.44 €/kpl
Eristetty muki Vicuit thermo mug, valkoinen
Tuote# AP722805-01_TP41916.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel thermo mug with drinking lid, 350 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 176 kpl
6.
Elevate Athenas miesten eristetty takki...
Arvio: 42.76 €/kpl
Elevate Athenas miesten eristetty takki, oranssi
Tuote# 3933733_TP00142.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Rinta...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 175 kpl
7.
Taitopeli Skill Game Bruffy
Arvio: 3.36 €/kpl
Taitopeli Skill Game Bruffy
Tuote# 16781000000_TP6353.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6-piece skill set for the brainiacs, presented in a durable cotton pouch with a drawstring closure.Wood6 Pieces
Varastosaldo: Vähintään 19480 kpl
8.
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, keltainen
Arvio: 4.14 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, keltainen
Tuote# 0-9450_SI_58-0106_TP3624.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button chrome plated.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Elevate Athenas naisten eristetty takki...
Arvio: 36.52 €/kpl
Elevate Athenas naisten eristetty takki, oranssi
Tuote# 3933833_TP00136.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Rinta...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 94 kpl
10.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9104.005.XS_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
11.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718356_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Vihko Koguel notebook, fuksia
Arvio: 4.36 €/kpl
Vihko Koguel notebook, fuksia
Tuote# AP741501-25_TP4194.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carton covered spiral notebook with 70 blank sheets, and matching colour recycled paper ballpoint pen with blue refill, ...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
13.
Uma Kuulakynä STREAM
Arvio: 1.06 €/kpl
Uma Kuulakynä STREAM
Tuote# 0-0151_50-0011_TP3621.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel. Opaque matt housing in black or white with curved clip a...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Kuulakärkikynä ABS SIDE, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä ABS SIDE, valkoinen
Tuote# MO6991-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä painonapilla kierrätetystä ABS-materiaalista. Valkoinen runko ja kontrastivärinen klipsi, sininen muste.<...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 38065 kpl
15.
Ostoskassi Turkal cotton shoppi...
Arvio: 5.53 €/kpl
Ostoskassi Turkal cotton shopping bag, sininen
Tuote# AP721145-06P_TP4195.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 140 g/m².
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 249 kpl
16.
Pesuvälinepussi CreaBeauty Cork...
Arvio: 11.20 €/kpl
Pesuvälinepussi CreaBeauty Cork L RPET custom cosmetic bag, valkoinen
Tuote# AP716589-01_TP41911.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, zipped cosmetic bag in 600D RPET polyester and natural cork. With all-over sublimation printed graphics. MO...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Tidan 600 ml:n borosilikaattila...
Arvio: 17.73 €/kpl
Tidan 600 ml:n borosilikaattilasipullo silikonisuojalla, musta
Tuote# 10066690_TP00117.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällinen vesipullo. Pullo on valmistettu kestävästä borosilikaattilasista, joka säilyttää puhtaan raikkaan ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7208 kpl
18.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.73 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Sagur, sininen, oranssi
Tuote# 14037007000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylishly designed bicolor twist mechanism ball pen with bright silver colored accessories and a smooth body in striking...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
19.
Ostoskassi Bag Lazar Fairtrade,...
Arvio: 2.03 €/kpl
Ostoskassi Bag Lazar Fairtrade, sininen
Tuote# 20777019000_TP6352.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 120 g/ m2.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Lyijytäytekynä Mechanical Penci...
Arvio: 0.65 €/kpl
Lyijytäytekynä Mechanical Pencil Penzil, valkoinen
Tuote# 19311001000_TP6350.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolored mechanical pencil with body in soft solid finish and in bright tones. With accessories in black and comfortabl...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Sun Ray -aurinkolasit, punainen
Arvio: 1.33 €/kpl
Sun Ray -aurinkolasit, punainen
Tuote# 10034502_TP0011.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä retrohenkisesti muotoillut aurinkolasit sopivat mainoslahjaksi kesäfestivaaleille, tapahtumiin tai muihin ulkoilma-...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 218053 kpl
22.
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "k...
Arvio: 4.99 €/kpl
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "keya" WCS180, pullo-vihreä
Tuote# 158702251_TP6354.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for woman in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 242 kpl
23.
Ostoskassi Bag Hintol, punainen
Arvio: 6.24 €/kpl
Ostoskassi Bag Hintol, punainen
Tuote# 14883003000_TP6356.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jute bag in a wide range of vivid colors. With long, reinforced cotton handles of 70cm in white color. Stitched finishin...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7041 kpl
24.
Aurinkolasit CreaSun customisab...
Arvio: 1.20 €/kpl
Aurinkolasit CreaSun customisable sunglasses - temples, valkoinen, musta
Tuote# AP800383-10_B_TP4191.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, plastic sunglasses with UV 400 protection. The product is assembled in the requested frame and temples col...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10248 kpl
25.
Roly Prince naisten lyhythihainen pi...
Arvio: 16.23 €/kpl
Roly Prince naisten lyhythihainen pikeepaita, pullo-vihreä
Tuote# R66184Z_TP00116.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen naisten pikeepaita OCS-sertifioidusta luomupuuvillasta. 1x1 resorireunus kaula-aukossa ja hihoissa. Nappil...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
26.
Uma Kuulakynä COSMOS, oranssi
Arvio: 3.77 €/kpl
Uma Kuulakynä COSMOS, oranssi
Tuote# 0-9440_22-0165_TP3623.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with housing, push-button, clip and tip chrome plated. Coloured rubber grip zone.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
muki, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, läpinäkyvä
Tuote# TBC6029-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Sateenvarjo CUMULI
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo CUMULI
Tuote# KC5131-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23 tuuman sateenvarjo 190T polyesteriä. Puinen varsi, kärjet ja yläosa. Mustat päällysteet metalli ruoteissa ja kaareva ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 5383 kpl
29.
Eristetty muki Insulated Mug Bo...
Arvio: 14.03 €/kpl
Eristetty muki Insulated Mug Bokat, musta
Tuote# 20709002000_TP63514.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
330 ml<b>Composition : </b>Stainless Steel.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
MyKit-ensiapupakkaus työpaikalle
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus työpaikalle
Tuote# 1Z250306_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus työpaikallesi. Tämä pakkaus kannattaa hankkia jokaiselle työpaikalle pienten vammojen ja hä...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Uma Kuulakynä GEOS frozen SI, purpp...
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS frozen SI, purppura
Tuote# 1-0148_TF-SI_01-0227_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and upper part with coloured plug in opaque or transparent. Heavy m...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Pikeepaita Polo Shirt Dekrom, p...
Arvio: 8.82 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Dekrom, punainen
Tuote# 167550031_TP6358.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable polo shirt in 100% polyester RPET material of 180g/m2, made from recycled plastic to encourage the reuse of p...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1846 kpl
33.
RPET polyesteriranneke FIESTA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET polyesteriranneke FIESTA
Tuote# MO6706-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tapahtumaranneke 300D RPET polyesteristä,. Rannekkeessa on bamburengassuljenta. Rannekkeen koko 34 cm ja leveys 1,5 cm.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 13592 kpl
34.
Toimiston organisaattori Organi...
Arvio: 20.42 €/kpl
Toimiston organisaattori Organizer Charger Golbar
Tuote# 11439000000_TP63520.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless organizer and charger 15W in nature line. With smartphone holder function and extra compartment for objects. US...
Varastosaldo: Vähintään 2414 kpl
35.
Pesuvälinepussi CreaBeauty Squa...
Arvio: 12.46 €/kpl
Pesuvälinepussi CreaBeauty Square L custom cosmetic bag, musta
Tuote# AP716593-10_TP41912.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, square shaped zipped cosmetic bag in 600D RPET polyester. With all-over sublimation printed graphics. MOQ: ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Keraaminen Santos-muki, 330 ml,...
Arvio: 4.51 €/kpl
Keraaminen Santos-muki, 330 ml, musta
Tuote# 10037800_TP0014.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen muotoilu, Santos-muki sopii kotiin tai toimistoon. Tämä muki on saatavana eri väreissä ja siinä on riittävästi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 467 kpl
37.
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent...
Arvio: 2.80 €/kpl
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent M SI, okra
Tuote# 0-0122_TM-SI_50-0130_TP3622.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, rubber grip zone, heavy metal tip and metal clip chrome plated.
Väri: okra
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
hi!dea JASON. Kaulaliina, musta
Arvio: 9.63 €/kpl
hi!dea JASON. Kaulaliina, musta
Tuote# 99011-103_TP3819.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyt fleecehuivi (200 g/m²) hapsuilla. Saatavana useissa eri väreissä. 1500 x 250 mmFleece 200 g/m²Certificates : REACH...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Langaton laturi VIANA DESK
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi VIANA DESK
Tuote# MO9917-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton latausasema kalkkikivestä ja bambu yksityiskohdalla. Sisältää 100cm USB kaapelin, lähtövirta DC5V/1A (5W). Yhte...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1777 kpl
40.
Säilytystasku Beauty Bag Akilax...
Arvio: 2.14 €/kpl
Säilytystasku Beauty Bag Akilax, musta
Tuote# 16842002000_TP6352.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line beauty bag in resistant 600D RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse of plastic waste and co...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
41.
XD Design XD DESIGN Suojaava maski setti ...
Arvio: 8.70 €/kpl
XD Design XD DESIGN Suojaava maski setti / M, tummansininen, sininen
Tuote# P265.875_TP3098.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä mukava XD DESIGN kasvosuoja on tehty jokaiselle kasvolle. Kevyt kolmikerroksinen suunnittelu; Polyesteri etukerros ...
Väri: tummansininen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 830 kpl
42.
Uudelleenkäytettävä muki 300 ml...
Arvio: 0.00 €/kpl
Uudelleenkäytettävä muki 300 ml ALAS, valkoinen
Tuote# MO2148-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä PP:stä valmistettu uudelleenkäytettävä vintage-muki. Tilavuus: 300 ml.<br>Dimensions : 11X8.5CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9634 kpl
43.
SOL'S STONE Lasten huppari 260g STONE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S STONE Lasten huppari 260g STONE KIDS, harmaa-harmaa
Tuote# S02092-GY_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S STONE lasten huppari / huppari, vetoketjulla, kengurutasku edessä, resorit hihansuissa ja helmassa. Ei etikettiä. ...
Väri: harmaa-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 56 kpl
44.
LIVOO Kytketty kello, musta
Arvio: 36.07 €/kpl
LIVOO Kytketty kello, musta
Tuote# TEC616_TP63436.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compatible with Android and IOS - HD resolution 1,28 ?screen - Dial customisation - IP67 waterproof (for swimming) - Hea...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1300 kpl
45.
Tunnistusranneke Events wristba...
Arvio: 0.27 €/kpl
Tunnistusranneke Events wristband, vaaleansininen
Tuote# AP791448-06V_TP4190.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wristband with self-adhesive tab, in one size. Material: synthetic fibre.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 30 kpl
46.
Kuulakynä Pen Yatson, musta
Arvio: 0.53 €/kpl
Kuulakynä Pen Yatson, musta
Tuote# 20679002000_TP6350.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Kirjasin Notebook Emerot, sininen
Arvio: 2.76 €/kpl
Kirjasin Notebook Emerot, sininen
Tuote# 13388019000_TP6352.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant, rigid recycled cardboard in a wide range of tones. 80 sheets with str...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5429 kpl
48.
Viera-esiliina, 240 g/m², tumma...
Arvio: 10.70 €/kpl
Viera-esiliina, 240 g/m², tummansininen
Tuote# 19538478_TP00110.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Riippumatta siitä, onko se varustettu logolla vai ilman, vaatteiden suojaaminen ruoanlaiton aikana on helppoa Viera-esil...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
XD Collection Vino Sommelier setti 3kpl, hopea
Arvio: 12.51 €/kpl
XD Collection Vino Sommelier setti 3kpl, hopea
Tuote# P911.072_TP30912.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaikki tarvitsemasi avataksesi ja tarjoilaksesi suosikkiviinejäsi tällä 3 kpl viinisetillä. Sarja sisältää tarjoilijan k...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 9952 kpl
50.
Huivi Plus scarf, valkoinen
Arvio: 0.98 €/kpl
Huivi Plus scarf, valkoinen
Tuote# AP761999-01_TP4190.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Triangle shaped head scarf, made of polyester.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1200 kpl
51.
hi!dea BETSEY. Sateenvarjo, vaaleansin...
Arvio: 10.62 €/kpl
hi!dea BETSEY. Sateenvarjo, vaaleansininen
Tuote# 99100-124_TP38110.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sateenvarjo 190T polyesteriä puisella rungolla ja kahvalla. Manuaalinen avausmekanismi. ø1040 x 885 mm190T polyesteriPac...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Viuhka Hand Fan Folklore, musta
Arvio: 2.84 €/kpl
Viuhka Hand Fan Folklore, musta
Tuote# 18863002000_TP6352.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fan with ribs in natural wood and polyester fabric. In assorted colors and presented in an individual box.Wood Ribs
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 26410 kpl
53.
XD Collection Kompakti pullo RCS ruostumattom...
Arvio: 16.25 €/kpl
XD Collection Kompakti pullo RCS ruostumattomasta teräksestä, vihreä
Tuote# P433.197_TP30916.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä RCS kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistetussa vakuumipullossa on kierrekorkki leveällä suulla helppo...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2621 kpl
54.
Lyijykynä Eternal Pencil Depex,...
Arvio: 0.61 €/kpl
Lyijykynä Eternal Pencil Depex, punainen
Tuote# 21077003000_TP6350.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Recycled Cardboard.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Satulan peite Trax bicycle seat...
Arvio: 1.15 €/kpl
Satulan peite Trax bicycle seat cover, musta
Tuote# AP810375-10_TP4191.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicycle seat cover with elastic band, 190T polyester.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2532 kpl
56.
Laturi Charger Dimper
Arvio: 16.55 €/kpl
Laturi Charger Dimper
Tuote# 16521000000_TP63516.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, wireless charger with smartphone holder functionality. Made of bamboo, from natural cut bamboo pieces. Char...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
57.
hi!dea BUCHANIO. Cocktailin sekoitusti...
Arvio: 0.58 €/kpl
hi!dea BUCHANIO. Cocktailin sekoitustikku, valkoinen
Tuote# 93971-106_TP3810.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PS cocktail-sekoitin. Saatavana useissa eri väreissä. 35 x 180 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Tehty EuroopassaP...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 80302 kpl
58.
Aurinkolasit Colobus sunglasses...
Arvio: 5.56 €/kpl
Aurinkolasit Colobus sunglasses, oranssi
Tuote# AP810428-03_TP4195.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with coloured plastic frame and bamboo temples. With UV 400 protection. In kraft paper box.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 3509 kpl
59.
Elevate Heros-t-paita, naisten, lyhyet ...
Arvio: 6.68 €/kpl
Elevate Heros-t-paita, naisten, lyhyet hihat, kivihiili
Tuote# 3802998_TP0016.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Side seams. Muotoillut saumat ja kap...
Väri: kivihiili
Varastosaldo: Vähintään 162 kpl
60.
Asiakirjakassi Document Bag Ver...
Arvio: 12.83 €/kpl
Asiakirjakassi Document Bag Verse, sininen
Tuote# 13103019000_TP63512.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Document bag in 600D polyester, with velcro flap and elegant black color front strip. With reinforced carrying handles a...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1380 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut