Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Avainketju Keyring Slayter, val...
Arvio: 1.37 €/kpl
Avainketju Keyring Slayter, valkoinen
Tuote# 16062001000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose keychain in a monochromatic design, with body in bright aluminum colors and a resistant polyester strap in ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 19857 kpl
2.
Puhallettava tyyny Sunshine bea...
Arvio: 2.20 €/kpl
Puhallettava tyyny Sunshine beach pillow, vihreä
Tuote# AP702217-07_TP4192.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable beach pillow, PVC.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3829 kpl
3.
Lippalakki Cap Oconor, punainen
Arvio: 2.50 €/kpl
Lippalakki Cap Oconor, punainen
Tuote# 20835003000_TP6352.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 Panels. Velcro Closure<b>Composition : </b>Polyester RPET.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
hi!dea PLANCK. Puhelinpidike autoon, m...
Arvio: 4.32 €/kpl
hi!dea PLANCK. Puhelinpidike autoon, musta
Tuote# 97156-103_TP3814.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen matkapuhelinteline autoon. Sisältää magneettisen metalikappaleen, jossa on 360° kääntyvä runko, jolla matkap...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
XD Collection Dillon AWARE RPET kevyt kokoont...
Arvio: 24.55 €/kpl
XD Collection Dillon AWARE RPET kevyt kokoontaitettava reppu, tummansininen
Tuote# P763.175_TP30924.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Repussa on kätevät roll-up muotoilu, jonka ansiosta tämä kokoontaitettava reppu mahtuu helposti sen sisäänrakennettuun p...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1913 kpl
6.
MyKit M Premium -ensiapupakkaus
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit M Premium -ensiapupakkaus
Tuote# 1Z259002_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kattava ensiapupakkaus on hyvä pitää kotona vammojen ja hätätilanteiden varalta. Sisältö: 1 ensiapuopas, 1 rakkolaa...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Clic clac -pastillit, erittäin ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -pastillit, erittäin vahva sokeriton minttu
Tuote# 1PE00194_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Erittäin vahvat minttupastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja ...
Väri: oranssi-matto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Tunnistusranneke Events wristba...
Arvio: 0.27 €/kpl
Tunnistusranneke Events wristband, vihreä
Tuote# AP791448-07_TP4190.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wristband with self-adhesive tab, in one size. Material: synthetic fibre.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1465 kpl
9.
Parker Geeli kuulakarkikikynän täyttöp...
Arvio: 6.20 €/kpl
Parker Geeli kuulakarkikikynän täyttöpatruuna, hopea, musta
Tuote# 42000481_TP0016.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Geeli kuulakärkikynän täyttöpatriina, sopii kaikkiin Parkerin kuulakärkikyniin. Silkinpehmeä lopputulos. Kirjoituspituus...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 478 kpl
10.
hi!dea DRAWS. Värityspussi, valkoinen
Arvio: 3.39 €/kpl
hi!dea DRAWS. Värityspussi, valkoinen
Tuote# 92619-106_TP3813.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen (80 m/g²) väritettävä pussi. Toimitetaan yhdessä 4 värikynän kanssa. Soveltuu lahjaksi lapsille. 300 x 35...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
hi!dea RYAN. Lippalakki kierrätyspuuvi...
Arvio: 8.73 €/kpl
hi!dea RYAN. Lippalakki kierrätyspuuvillaa (280 g/m²), punainen
Tuote# 99090-105_TP3818.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippis on valmistettu harjattua (65% kierrätyspuuvillaa) jossa on 6 paneelia ja silmukat tuuletusta varten (280 g/m²). S...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
pullo, hopea, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, hopea, läpinäkyvä
Tuote# TBC862-37-L_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Termospullo BELO BOTTLE
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo BELO BOTTLE
Tuote# MO9812-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 500 ml termos juomapullo, tuote on vuoto vapaa.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11433 kpl
14.
hi!dea CLAUDIUS 4GB. 4GB USB- muistiti...
Arvio: 3.84 €/kpl
hi!dea CLAUDIUS 4GB. 4GB USB- muistitikku, valkoinen
Tuote# 97548-106_TP3813.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 GB USB-muistitikku kumisella viimeistelyllä ja metalliklipsillä. Toimitetaan rasiassa. 56 x 19 x 10 mm | Laatikko: 86 ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1084 kpl
15.
Viinipumppu Vacuum Bottle Stopp...
Arvio: 3.10 €/kpl
Viinipumppu Vacuum Bottle Stopper Kabalt, musta
Tuote# 16096002000_TP6353.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vaccum lid for wine bottles in an elegant, black color and transparent design. Upper side of the lid in metal for laser ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 15776 kpl
16.
hi!dea ECOWN. Muistikirja A5, punainen
Arvio: 1.76 €/kpl
hi!dea ECOWN. Muistikirja A5, punainen
Tuote# 93495-105_TP3811.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja joustavilla pahvikansilla. 80 viivoitettua sivua. 140 x 210 mmProperties : Koko A5, Viivoitetut sivutPahv...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Kirjasin Ciluxlin notebook, pun...
Arvio: 4.45 €/kpl
Kirjasin Ciluxlin notebook, punainen
Tuote# AP781195-05_TP4194.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather covered notebook with 100 lined sheets and rubber strap.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 8017 kpl
18.
Kenkäpussi Shoe Bag Helanor, mu...
Arvio: 4.91 €/kpl
Kenkäpussi Shoe Bag Helanor, musta
Tuote# 11563002000_TP6354.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, handy shoe bag made of 600D RPET. With matching zip closure and reinforced inside. Available in a wide rang...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
Viivain Ruler Hebe, sininen
Arvio: 0.94 €/kpl
Viivain Ruler Hebe, sininen
Tuote# 13811019000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15cm ruler with body in smooth, bright finish. Metric system in centimeters/inches.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
hi!dea ASTRADA. Taitettava matkamuki 2...
Arvio: 4.27 €/kpl
hi!dea ASTRADA. Taitettava matkamuki 250 mL, keltainen
Tuote# 94762-108_TP3814.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kokoontaittuva matkamuki silikonia, kansi PP-muovia. Kahva kannessa. Tilavuus 250 mL. ø88 x 85 mmProperties : Soveltuu r...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 3566 kpl
21.
Rantapyyhe MALIBU
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantapyyhe MALIBU
Tuote# MO9221-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 gr / m² puuvilla hamam rantapyyhe.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, h...
Arvio: 8.69 €/kpl
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, hopea
Tuote# 94688-127_TP3818.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen urheilupullo, jossa on karabiini. Saatavana useissa eri väreissä. Kapasiteetti jopa 750ml. ø73 x 247 mmPrope...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Fabia-muistikirja ryppypaperika...
Arvio: 3.59 €/kpl
Fabia-muistikirja ryppypaperikannella, kahvi
Tuote# 10774972_TP0013.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyt ja taipuisa muistikirja jokapäiväisiin muistiinpanoihin. Kansi on vastuullisesti valmistettu ja sisältää kahvijää...
Väri: kahvi
Varastosaldo: Vähintään 774 kpl
24.
Baseline® Plus 750 ml läppäkant...
Arvio: 2.75 €/kpl
Baseline® Plus 750 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, sininen, musta
Tuote# 21007013_TP0012.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 750 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen pullo. Ot...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
25.
Iqoniq Trivor mikrofleece huppari r-po...
Arvio: 42.24 €/kpl
Iqoniq Trivor mikrofleece huppari r-polyesteristä, musta
Tuote# T9403.001.XXL_TP30942.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-mikrofleecehuppari, joka on valmistettu 100% kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä, 240 G/M². Tämä f...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
26.
RFX H-10 ripustettava TPU-heija...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-10 ripustettava TPU-heijastin, suorakulmio, pieni
Tuote# 1PR09513_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: neon-keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
USB-tikku, vaaleansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, vaaleansininen
Tuote# PCUSSOLBG4U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Karamelliastia, läpinäkyvä
Arvio: 13.44 €/kpl
Karamelliastia, läpinäkyvä
Tuote# 1781.102_11065_TP63613.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic jar 1 liter with full colour printed sticker, filled with sweetsShelf life : 24 months.Filling : Fruit Hearts
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9104.005.M_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
30.
Lippalakki Sport baseball cap, ...
Arvio: 2.86 €/kpl
Lippalakki Sport baseball cap, valkoinen
Tuote# AP761990-01_TP4192.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 5 panels and velcro, material: 100% cotton.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 59 kpl
31.
Monikäyttöinen taskutyövälineet...
Arvio: 9.89 €/kpl
Monikäyttöinen taskutyövälineet Multitool Argix, musta
Tuote# 20486002000_TP6359.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
20 COB Lights. 3 Light Modes, Fixed and Flashing. 10 Functions. Magnetic. Battery 500 mAh<b>Composition : </b>Aluminium.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Akku Power Bank Thazer, fuksia
Arvio: 7.82 €/kpl
Akku Power Bank Thazer, fuksia
Tuote# 14743011000_TP6357.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2,200 mAh, external auxiliary battery. In aluminum, with charging and micro USB cable. Large printing surface, especiall...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 4475 kpl
33.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 39.24 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1798.100_11050_TP63639.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large glass jar 2 liter with full colour printed stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filli...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Uma Kuulakynä TWISTY frozen, tumman...
Arvio: 0.60 €/kpl
Uma Kuulakynä TWISTY frozen, tummansininen
Tuote# 0-0040_TF_50-0072_TP3620.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Vyöhihna Kappin lanyard, vihreä
Arvio: 1.49 €/kpl
Vyöhihna Kappin lanyard, vihreä
Tuote# AP721131-07_TP4191.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester lanyard with metal carabiner and safety buckle.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1888 kpl
36.
Kuulakynä Pen Piklam, punainen
Arvio: 1.12 €/kpl
Kuulakynä Pen Piklam, punainen
Tuote# 21083003000_TP6351.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Aluminium/ Bamboo.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Puhallettava tanko Torres cheer...
Arvio: 0.63 €/kpl
Puhallettava tanko Torres cheering sticks, keltainen
Tuote# AP761201-02_TP4190.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable cheering sticks, disposable, 2pcs. Delivered deflated, mouthpiece for inflating is included, made of LDPE.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 12560 kpl
38.
SOL'S WARM Miesten vartalolämmtn WARM...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S WARM Miesten vartalolämmtn WARM, sininen
Tuote# S44002-SL_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S WARM miesten vartalonlämmitin. Vettä hylkivä ja tuulenpitävä. Etu vetoketju, 2 vetoketjullista sivutaskua, kaulus ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718977_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Jalkapallo Delko football, puna...
Arvio: 10.33 €/kpl
Jalkapallo Delko football, punainen
Tuote# AP791920-05_TP41910.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PU leather and PVC football, size 5. Delivered deflated.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 47 kpl
41.
Kuulakynä Pen Lileo, punainen
Arvio: 0.63 €/kpl
Kuulakynä Pen Lileo, punainen
Tuote# 20228003000_TP6350.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with genuine matching cap, made of wheat straw and resistant ABS. With blue ink and available in a wide range o...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
42.
Sateenvarjo Umbrella Wolver, va...
Arvio: 14.23 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Wolver, vaaleanvihreä
Tuote# 20344279000_TP63514.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23". Automatic. Windproof<b>Composition : </b>Pongee 190T RPET. Fibreglass Ribs.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Kosketusnäytön käsine Vanzox to...
Arvio: 11.96 €/kpl
Kosketusnäytön käsine Vanzox touch sport gloves, musta, punainen
Tuote# AP721211-05_TP41911.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Touch screen sport gloves with special coating on 2 fingers. Material: polyester and lycra.
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 130 kpl
44.
SCX.design W17 10 W:n langaton ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design W17 10 W:n langaton latausalusta valaistuvalla logolla ja kynäteline bambusta
Tuote# 1PX07871_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. boikea logo,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10 W:n langaton latausalusta ja bambusta valmistettu kynäteline. Tämä antibakteerisesti käsitelty latausalusta (18 x 8 x...
Väri: puu, musta
Varastosaldo: Vähintään 3947 kpl
45.
Moleskine Cahier Journal-muistivihko, L-k...
Arvio: 6.48 €/kpl
Moleskine Cahier Journal-muistivihko, L-koko - viiva, indigo
Tuote# 10715811_TP0016.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kartonkinen kansi, pyöristetyt kulmat. Sidonta näkyvissä vihon selässä, läppä irtonaisia papereita varten. 80 (70 gsm) n...
Väri: indigo
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Vihko Antibacterial Notepad Kio...
Arvio: 2.78 €/kpl
Vihko Antibacterial Notepad Kioto, sininen
Tuote# 16763019000_TP6352.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 size notepad with rigid antibacterial leather covers, available in a wide range of colours, with sewn binding. With...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 18924 kpl
47.
Elevate Charon miesten huppari, harmaa
Arvio: 22.36 €/kpl
Elevate Charon miesten huppari, harmaa
Tuote# 3823380_TP00122.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus logomerkitä myös niskaan. Leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuuden. Hupussa on kiristysnyöri. Kenguruta...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 228 kpl
48.
SCX.design C18 -kaapeli, valais...
Arvio: 19.21 €/kpl
SCX.design C18 -kaapeli, valaistuva, helposti kuljetettava, musta
Tuote# 2PX00490_TP00119.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valaistuvalla logolla ja kelalla varustettu latauskaapeli kolmella liitännällä (Type-C, Android, iPhone). Mukana silikon...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 380 kpl
49.
Puhallettava tanko Cheering Sti...
Arvio: 1.51 €/kpl
Puhallettava tanko Cheering Sticks Stick, kuninkaallinen
Tuote# 19075228000_TP6351.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of bastom sticks/clappers in resistant, noisy LDPE colorful material. Reusable and with inflation valve included.LD...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
50.
Camelbak MultiBev ruostumattomasta teräk...
Arvio: 53.34 €/kpl
Camelbak MultiBev ruostumattomasta teräksestä valmistettu 500 ml:n tyhjiöeristetty pullo ja 350 ml:n kuppi, musta
Tuote# 10071690_TP00153.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen pullo joka on kestävä ja käytössä monipuolinen aktiivisille liikkujille. MultiBev on 2-in-1 juomapullo, j...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Muunneltava kauluri Neck Warmer...
Arvio: 1.91 €/kpl
Muunneltava kauluri Neck Warmer Meifar, punainen
Tuote# 15130003000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
neck warmer in a soft combination of elastic polyester and polar fleece. Available in a wide range of bright tones.Polye...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 611 kpl
52.
Luottokorttikotelo Brigit credi...
Arvio: 8.65 €/kpl
Luottokorttikotelo Brigit credit card holder, musta
Tuote# AP781144-10_TP4198.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RFID blocking, PU leather credit card holder for 8 cards.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 706 kpl
53.
Lehtikassi Store paper bag, har...
Arvio: 3.96 €/kpl
Lehtikassi Store paper bag, harmaa-tuhka
Tuote# AP719612-77_TP4193.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kraft paper shopping bag with coloured, twisted handle, 100 g/m².
Väri: harmaa-tuhka
Varastosaldo: Vähintään 4092 kpl
54.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore pyörälaukku, si...
Arvio: 37.94 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore pyörälaukku, sininen
Tuote# 501821_TP30937.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs, nykyaikainen laukku taipuisaa vegaanista/nupukkista PU-nahkaa. Tätä monipuolista mallia voidaan kantaa joko se...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1340 kpl
55.
Thor Tritan -juomapullo, 800 ml...
Arvio: 9.24 €/kpl
Thor Tritan -juomapullo, 800 ml, punainen
Tuote# 10065821_TP0019.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, kestävää Tritan?-materiaalia. Kestävä, estää tahroja ja hajuja. Kierrekannessa on bambu-yläosa...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2636 kpl
56.
Laturi Fiore wireless charger, ...
Arvio: 14.82 €/kpl
Laturi Fiore wireless charger, luonnollinen, beige
Tuote# AP721821-00_TP41914.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless charger in bamboo and ecological wheat straw plastic housing. Max. output: 1000 mA. Including USB cable.
Väri: luonnollinen, beige
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
57.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, ruskea
Tuote# T9401.017.S_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
58.
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFECT WOMEN, sininen
Tuote# S11347-CY_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT naisten poolopaita, 1x1 joustinneule kaulus ja hihansuut, vahvistettu kaulasauma, 2 sävyyn sopivaa helmipn...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1033 kpl
59.
Selkäreppu Drawstring Bag Shaud...
Arvio: 2.23 €/kpl
Selkäreppu Drawstring Bag Shauden, musta
Tuote# 15620002000_TP6352.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comfortable backpack in soft polyester 210D in a varied and bright tones. With adjustable shoulder straps and matching c...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Ostoskassi Bag Poznan, ruusu
Arvio: 2.25 €/kpl
Ostoskassi Bag Poznan, ruusu
Tuote# 15938022000_TP6352.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag in non-woven with lamination material and metallic finishing. Available in golden, silver and golden pink colors. Wi...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 11686 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut