Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Lyijykynä Eternal Pencil Soiny,...
Arvio: 2.03 €/kpl
Lyijykynä Eternal Pencil Soiny, musta
Tuote# 20680002000_TP6352.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Recycled Cardboard.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Bodum MELIOR. Tritan-pullo, vihreä
Arvio: 18.24 €/kpl
Bodum MELIOR. Tritan-pullo, vihreä
Tuote# 34842-109_TP38118.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pullo korkealaatuista Tritan?-ainetta. Siinä on vesitiivis ruuvikorkki, jossa on silikonitiiviste vuotojen estämiseksi. ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1278 kpl
3.
Sateenvarjo Typhoon umbrella, v...
Arvio: 9.57 €/kpl
Sateenvarjo Typhoon umbrella, vihreä
Tuote# AP808409-07_TP4199.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, windproof umbrella with 8 panels, EVA handle, metal shaft and fibreglass ribs. 170T polyester.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 112 kpl
4.
Ellison-viivain paperi-insertil...
Arvio: 1.98 €/kpl
Ellison-viivain paperi-insertillä, 30 cm, muovinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21053700_TP0011.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paperi-insertillä varustettu muovinen viivain, johon on merkitty tuumat ja senttimetrit.Tämä tuote on FSC®- sertifioitu ...
Väri: läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
5.
Myssy Keyring Hat Telco, musta
Arvio: 1.55 €/kpl
Myssy Keyring Hat Telco, musta
Tuote# 13502002000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof polyester keychain hat in bright tones. Presented in a keychain ball in matching color the carrying carabiner...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
hi!dea THC AMSTERDAM KIDS WH. Lasten t...
Arvio: 37.54 €/kpl
hi!dea THC AMSTERDAM KIDS WH. Lasten takit, valkoinen
Tuote# 30295-106_TP38137.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Entsyymikäsitelty lasten takki amerikkalaista froteeta (50 % puuvillaa, jonka viljelykäytännöt ovat kestäviä) ja 50 % ki...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 210 kpl
7.
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPERIAL, jäätikkö-sininen
Tuote# S11500-IB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL, Miesten t-paita, pyöreä kaula-aukko, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, vahvistusnau...
Väri: jäätikkö-sininen
Varastosaldo: Vähintään 5002 kpl
8.
XD Collection Askelmittariranneke, musta
Arvio: 5.47 €/kpl
XD Collection Askelmittariranneke, musta
Tuote# P410.551_TP3095.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Askelmittariranneke ABS-rungon ja akryylinäytön kanssa. Ranneke tehty mukavasta silikonimateriaalista ja säädettävissä e...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12085 kpl
9.
Lippis NATUPRO
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippis NATUPRO
Tuote# KC1464-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toimikkaasta puuvillasta valmistettu kuusi paneelinen lippalakki, säädettävä kuparinen solki kiinnitys ja 6 samaan sävyy...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4829 kpl
10.
Lompakko Wallet Film, musta
Arvio: 2.14 €/kpl
Lompakko Wallet Film, musta
Tuote# 19266002000_TP6352.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wallet in resistant polyester 300D, in a varied range of bright tones and with outside velcro closure. Inside with billf...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Philips huippunopea PD matkalaturi, musta
Arvio: 30.31 €/kpl
Philips huippunopea PD matkalaturi, musta
Tuote# P301.181_TP30930.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Philips huippunopea 30W PD matkalaturi. Kätevässä matkakotelossa. Mukana 4 pistoketta; sisäänrakennettu Yhdysvaltojen pi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3158 kpl
12.
Fresh 'n Rebel akku, liitto
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel akku, liitto
Tuote# FR11GR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: liitto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, valkoinen
Tuote# TBC610-DC20EX-2BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
vaatepussi, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
vaatepussi, valkoinen
Tuote# AP716649-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Juomapullo Zoboo sport bottle, ...
Arvio: 7.28 €/kpl
Juomapullo Zoboo sport bottle, hopea
Tuote# AP800494-21_TP4197.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium sport bottle with bamboo carry lid, 600 ml.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 6550 kpl
16.
Säilytystasku Document Bag Bonx...
Arvio: 1.55 €/kpl
Säilytystasku Document Bag Bonx, fuksia
Tuote# 14576011000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original, hermetically sealed document bag, with body in elegant, brightly colored PVC. Matching color reinforced handle...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 6725 kpl
17.
XD Collection A5 Impact kivipaperinen kovakan...
Arvio: 11.22 €/kpl
XD Collection A5 Impact kivipaperinen kovakantinen vihko, vihreä
Tuote# P774.357_TP30911.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kovakantinen Impact-kokoelman kivipaperinen vihko on valmistettu puuttomasta paperista! Kivipaperi koostuu pääasias...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2999 kpl
18.
Tupakansytyttimen laturi USB Ca...
Arvio: 4.65 €/kpl
Tupakansytyttimen laturi USB Car Charger Santer, valkoinen
Tuote# 15333001000_TP6354.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction USB charger for car lighter. 3,000 mA charging capacity in an elegant finish and dual output which allows ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
hi!dea RUFAI. Lippalakki 100% puuvilla...
Arvio: 4.32 €/kpl
hi!dea RUFAI. Lippalakki 100% puuvillaa, vaaleanharmaa
Tuote# 99029-123_TP3814.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% puuvillalippalakki, jossa ilmareiät ja säädettävä tarrakiinnitys. Saatavana useissa eri väreissä. Koko: 580mmProper...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
muunneltava paperinippu, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
muunneltava paperinippu, valkoinen
Tuote# AP716758_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Käsipyyhe Lypso towel, oranssi
Arvio: 16.48 €/kpl
Käsipyyhe Lypso towel, oranssi
Tuote# AP741657-03_TP41916.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre towel, 345 g/m².
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 376 kpl
22.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 1.21 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Renseix, sininen
Tuote# 15584019000_TP6351.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with hood, LED light and inside and with the body especially designed for laser printing, illuminating ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2334 kpl
23.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9400.001.S_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
24.
Kosmetiikkalaukku NEW & SMART
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosmetiikkalaukku NEW & SMART
Tuote# MO9345-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D- polyesterinen kosmetiikkalaukku PPE-taustalla, kahdella vetoketjullisella taskulla.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6995 kpl
25.
Paperinipputeline Magnet Sylox,...
Arvio: 1.03 €/kpl
Paperinipputeline Magnet Sylox, fuksia
Tuote# 14811011000_TP6351.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad magnet in a wide range of bright tones. 40 sheets with striped layout.40 Sheets Notepad
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 5331 kpl
26.
Termospullo Willy copper insula...
Arvio: 17.06 €/kpl
Termospullo Willy copper insulated vacuum flask, musta
Tuote# AP722817-10_TP41917.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bottle shaped, double wall stainless steel, copper insulated vacuum flask, 750 ml. Copper insulation keeps drinks hot fo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 128 kpl
27.
Parker Jotter Recycled -kuulakärkikynä...
Arvio: 11.25 €/kpl
Parker Jotter Recycled -kuulakärkikynä, oranssi
Tuote# 10786531_TP00111.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker Jotter Recycled -kuulakärkikynässä yhdistyvät luontoystävällisyys, tyyli, suorituskyky ja edullinen hinta. Sen na...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2709 kpl
28.
Seasons Abele 150 x 140 cm puuvillavohv...
Arvio: 42.69 €/kpl
Seasons Abele 150 x 140 cm puuvillavohvelihuopa, musta
Tuote# 11333790_TP00142.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Abele-puuvillavohvelihuopa on monipuolinen ja ajaton valinta. Huopa on valmistettu 100 % puuvillaisesta vohvelikankaasta...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2479 kpl
29.
Uma Kuulakynä STRAIGHT GUM RECY, mu...
Arvio: 4.60 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT GUM RECY, musta
Tuote# 0-9450_GUM_RECY_58-0002_TP3624.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with softtouch housing made of recycled metal. Metal clip, metal tip and push-button GUN...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Kuulakynä Bripp bamboo ballpoin...
Arvio: 0.86 €/kpl
Kuulakynä Bripp bamboo ballpoint pen, luonnollinen, sininen
Tuote# AP809428-06_TP4190.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo, twist ballpoint pen with metal clip, coloured tip and top, and matching colour rubber grip. With blue refill.
Väri: luonnollinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 6679 kpl
31.
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Arvio: 2.54 €/kpl
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Tuote# 1045.131_11329_TP6362.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag with full colour printed inlay, filled with 50 gram sweetsShelf life : 18 months.Filling : Cough sweets
Väri: valkoinen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
hi!dea SLIM. Kuulakärkikynä luistonest...
Arvio: 0.67 €/kpl
hi!dea SLIM. Kuulakärkikynä luistonestolla, punainen
Tuote# 91247-105_TP3810.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-slip kuulakärkikynä saatavilla useissa eri väreissä ja klipsi. Sininen muste. ø10 x 145 mmProperties : Sininen muste...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 81935 kpl
33.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 1.12 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 3000.100_11093_TP6361.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 5000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
White paper bag filled with approx. 50 grams of Autodrop and printed on both sides in full colourSustainably indulge in ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Refari 30 cm:n viivain kierräte...
Arvio: 1.36 €/kpl
Refari 30 cm:n viivain kierrätetystä muovista, keltainen
Tuote# 21046811_TP0011.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tukeva kierrätysmuovinen viivain, johon on merkitty tuumat ja senttimetrit.Kierrätetty HIPS muoviSilkkipainatus - eteen ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
35.
Kukkaro Purse Babel, punainen
Arvio: 1.62 €/kpl
Kukkaro Purse Babel, punainen
Tuote# 14203003000_TP6351.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Purse of cheerful design with soft body in silicone in a wide range of bright tones. Main compartment with silicone-coat...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, musta
Tuote# T4100.001.XS_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
37.
Monikäyttöinen lukulamppu Multi...
Arvio: 29.74 €/kpl
Monikäyttöinen lukulamppu Multifunction Lamp Lars
Tuote# 11353000000_TP63529.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction Lamp Limited Edition with charger and speaker function. A modern and sustainable premium quality design ma...
Varastosaldo: Vähintään 3776 kpl
38.
juomapullo, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä
Tuote# TBC879-1TR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
USB Rotate Keychain, musta
Arvio: 2.96 €/kpl
USB Rotate Keychain, musta
Tuote# 1Z40000G_TP0012.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
MIYO kaksikerroksinen eväsrasia...
Arvio: 14.76 €/kpl
MIYO kaksikerroksinen eväsrasia, valkoinen, punainen
Tuote# 21047008_TP00114.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kaksikerroksinen MIYO-eväsrasia on iso! Yhdessä tai kahdessa 700 ml:n osastossa on runsaasti tilaa voileiville, hed...
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
41.
HydroFlex juomapullo, 500 ml, m...
Arvio: 2.70 €/kpl
HydroFlex juomapullo, 500 ml, musta
Tuote# 22030090_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3432 kpl
42.
Asiakirjakassi Document Bag Hir...
Arvio: 7.24 €/kpl
Asiakirjakassi Document Bag Hirkop, vihreä
Tuote# 14613004000_TP6357.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Document bag with zipper closure in soft 600D polyester finish. In bright tones and with reinforced carrying handles in ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3270 kpl
43.
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä pu...
Arvio: 31.87 €/kpl
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9400.002.5XL_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit huppari. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 340...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 432 kpl
44.
Rantamailat Cupsol beach tennis...
Arvio: 5.45 €/kpl
Rantamailat Cupsol beach tennis, keltainen
Tuote# AP741663-02_TP4195.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Beach tennis with 2 rackets and one ball, made of wood and plastic.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
T-paita Adult Color T-Shirt Pre...
Arvio: 2.87 €/kpl
T-paita Adult Color T-Shirt Premium, sininen, oranssi
Tuote# 144810071_TP6352.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Premium quality adult t-shirt in 100% cotton material of 150g/m2. Available in a wide range of bright tones and in sizes...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 44 kpl
46.
kynttilä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
kynttilä, hopea
Tuote# AP733716-21_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Collegepusero Adult Sweatshirt ...
Arvio: 12.34 €/kpl
Collegepusero Adult Sweatshirt Sendex, valkoinen
Tuote# 113010011_TP63512.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex adult sweatshirt. Made in a combination of brushed organic cotton and RPET polyester 280gsm. Collar, cuffs and wa...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 935 kpl
48.
Keraaminen Bahia-muki, valkoinen
Arvio: 4.23 €/kpl
Keraaminen Bahia-muki, valkoinen
Tuote# 10036400_TP0014.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoilun kannalta Bahia-keramiikkamuki on todellinen klassikko ja tarjoaa useita mahdollisuuksia logon tai viestin selk...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 90754 kpl
49.
Uma Kuulakynä STREAM, harmaa
Arvio: 1.06 €/kpl
Uma Kuulakynä STREAM, harmaa
Tuote# 0-0151_50-CG08_TP3621.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel. Opaque matt housing in black or white with curved clip a...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
hi!dea BARINE. Keraaminen muki 350 mL,...
Arvio: 8.07 €/kpl
hi!dea BARINE. Keraaminen muki 350 mL, vaaleanvihreä
Tuote# 93887-119_TP3818.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki. Tilavuus 350 mL. Toimitetaan rasiassa. ø82 x 97 mm | Laatikko: 102 x 117 x 88 mmProperties : Soveltuu r...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 6086 kpl
51.
Classic 300 ml muovimuki, punai...
Arvio: 5.26 €/kpl
Classic 300 ml muovimuki, punainen
Tuote# 21001204_TP0015.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä, yksiseinäinen muovimuki. Tilavuus on 300 ml. Tehty Isossa-Britanniassa.<br/>PFM tuotteiden toimitusajoissa on t...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
52.
SOL'S IMPERIAL WOMEN T-paita 190g IMP...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL WOMEN T-paita 190g IMPERIAL WOMEN, sininen
Tuote# S11502-BL_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL WOMEN, naisten pyöreä kaula-aukkoinen t-paita, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, tei...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1966 kpl
53.
Anna hamam-puuvillapyyhe, 150 g...
Arvio: 26.37 €/kpl
Anna hamam-puuvillapyyhe, 150 g/m², 100 x 180 cm, vaaleansininen
Tuote# 11333550_TP00126.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anna 150 g/m² puuvillainen hamam-pyyhe on valmistettu 100 %:sti puuvillasta. Se on pehmeä ja imukykyinen ja sopii moneen...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 1720 kpl
54.
sateenvarjo, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
sateenvarjo, musta
Tuote# AP808418-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Pyöräilijän pullo Iskan sport b...
Arvio: 3.08 €/kpl
Pyöräilijän pullo Iskan sport bottle, musta
Tuote# AP791439-10_TP4193.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PE sport bottle with drinking lid, 500 ml.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18722 kpl
56.
Uma Kuulakynä PREMIUM, vihreä
Arvio: 1.75 €/kpl
Uma Kuulakynä PREMIUM, vihreä
Tuote# 6-3000_06-0349_TP3621.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with mobile push-button and nickel-plated metal spring. Metal clip and decorative ring nickel-...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME MEN, harmaa-tuhka
Tuote# S00571-AS_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S PRIME miesten poolopaita. Vahvistettu kestävyys, olkasaumojen ansiosta. Erinomainen istuvuus. Saatavan useissa eri...
Väri: harmaa-tuhka
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Sateenvarjo Panan XL umbrella, ...
Arvio: 15.59 €/kpl
Sateenvarjo Panan XL umbrella, keltainen
Tuote# AP721148-02_TP41915.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large size, automatic windproof umbrella with 8 panels, metal shaft and frame, ABS ribs and EVA handle. 190T polyester.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 93 kpl
59.
Juomapullo Juicer Bottle Selmy,...
Arvio: 3.93 €/kpl
Juomapullo Juicer Bottle Selmy, sininen
Tuote# 15555019000_TP6353.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
700ml capacity, original design bottle in heat-resistant (70º) and BPA-free tritan material in a wide range of bright to...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1826 kpl
60.
ukiyo Ukiyo ruokalautanen 2kpl setti,...
Arvio: 16.84 €/kpl
ukiyo Ukiyo ruokalautanen 2kpl setti, valkoinen, musta
Tuote# P263.081_TP30916.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kustomointi,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kata kaunis ja kutsuva pöytä näiden upeiden keraamisten lautasten avulla! Ukiyo ruokalautaset ovat ihanteellisten ruokie...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 2756 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut