Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Seasons Khana esiliina 280 g/m²:n puuvi...
Arvio: 11.85 €/kpl
Seasons Khana esiliina 280 g/m²:n puuvillasta, harmaa
Tuote# 11329582_TP00111.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jos etsit ensiluokkaista puuvillaesiliinaa, Khana-esiliina on ehdottomasti oikea valinta. Se on valmistettu 280 g/m²:n p...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 3352 kpl
2.
Uudelleen käytettävä muki Folda...
Arvio: 1.79 €/kpl
Uudelleen käytettävä muki Foldable Cup Klimt, valkoinen
Tuote# 20702001000_TP6351.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
160 ml<b>Composition : </b>Silicone.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Viivain Rooler bamboo ruler, ai...
Arvio: 1.62 €/kpl
Viivain Rooler bamboo ruler, airplane, luonnollinen
Tuote# AP718526-E_TP4191.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
12 cm bamboo plywood ruler with sink cut motive.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1400 kpl
4.
XD Collection 4000mAh virtapankki USB-C:llä R...
Arvio: 16.79 €/kpl
XD Collection 4000mAh virtapankki USB-C:llä RCS muovista/alumiinista, sininen
Tuote# P322.425_TP30916.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4.000 mAh:n litteä virtapankki, jonka kotelo on valmistettu RCS-sertifioidusta kierrätysalumiinista/ABS-muovista. RCS (R...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3859 kpl
5.
Antonio Miro Ostoskassi Bag Yumex, luonnolli...
Arvio: 1.51 €/kpl
Antonio Miro Ostoskassi Bag Yumex, luonnollinen
Tuote# 17121013000_TP6351.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag by Antonio Miró in soft and resistant natural fiber in white color. With medium reinforced handles of 45cm, reinforc...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Kalenteri Desktop Calendar Feber
Arvio: 1.33 €/kpl
Kalenteri Desktop Calendar Feber
Tuote# 12321000000_TP6351.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring table calendar with triangular body in cardboard. Design month in progress/previous month/next month, calendar of s...
Varastosaldo: Vähintään 29595 kpl
7.
Ostoskassi Antibacterial Bag Ki...
Arvio: 1.85 €/kpl
Ostoskassi Antibacterial Bag Kiarax, musta
Tuote# 16767002000_TP6351.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Antibacterial bag in PP-woven of high resistance and matt finish. Available in a wide range of colours, with reinforced ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 45926 kpl
8.
Munakello MUNA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Munakello MUNA, puu
Tuote# MO6963-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mäntypuinen munakello.<br>Dimensions : 6 X 7,4CM
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 5435 kpl
9.
Monivärinen kuulakynä Pen Stello
Arvio: 1.13 €/kpl
Monivärinen kuulakynä Pen Stello
Tuote# 20227000000_TP6351.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4-in-1 ball pen with retractable push-button mechanism. Combination of natural cork barrel and accessories in wheat cane...
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
10.
Pöytäsetti Place Mat Yenka, sin...
Arvio: 1.33 €/kpl
Pöytäsetti Place Mat Yenka, sininen
Tuote# 14132019000_TP6351.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mild, resistant and soft felt table mat in bright tones.Felt
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Muunneltava paperinippu Laska a...
Arvio: 1.99 €/kpl
Muunneltava paperinippu Laska adhesive notepad, luonnollinen
Tuote# AP741844_TP4191.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper spiral notepad with different sized adhesive notes (5x25 small and 3x25 large).
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 4837 kpl
12.
Termospullo Bottle Tournax, musta
Arvio: 3.01 €/kpl
Termospullo Bottle Tournax, musta
Tuote# 21053002000_TP6353.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650 ml<b>Composition : </b>RPET/ Bamboo.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Lasi Cup Arlene, hopea
Arvio: 12.54 €/kpl
Lasi Cup Arlene, hopea
Tuote# 20210009000_TP63512.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cup with a capacity of 540 ml made of aluminium and available in a wide range of metallic colours. Presented in an attra...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4000 kpl
14.
Kynttilä Shiva scented candle, ...
Arvio: 3.66 €/kpl
Kynttilä Shiva scented candle, orange, harmaa, oranssi
Tuote# AP731314-03_TP4193.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Scented candle in metal tin box covered with string.
Väri: harmaa, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 479 kpl
15.
Bebo 450 ml:n vesipullo kierrät...
Arvio: 3.28 €/kpl
Bebo 450 ml:n vesipullo kierrätetystä muovista, punainen
Tuote# 10078521_TP0013.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bebo-vesipullo on valmistettu kierrätetystä PET-materiaalista, ja siinä on leveä ergonominen kahva yhteensopivissa värei...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
XD Collection 3 W:n suuri CREE-taskulamppu, m...
Arvio: 16.87 €/kpl
XD Collection 3 W:n suuri CREE-taskulamppu, musta
Tuote# P513.461_TP30916.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Erittäin kirkas ja vahva 3 W:n CREE-taskulamppu, joka on täydellinen pidempää suorituskykyä varten. Alumiinisessa taskul...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2183 kpl
17.
hi!dea THC ANKARA. Miesten t-paita, ha...
Arvio: 22.78 €/kpl
hi!dea THC ANKARA. Miesten t-paita, harmaa
Tuote# 30112-113_TP38122.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (Väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 91 kpl
18.
Veitsi Knife Block Wheeler
Arvio: 18.27 €/kpl
Veitsi Knife Block Wheeler
Tuote# 11693000000_TP63518.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Complete tacoma with base made of resistant natural acacia wood. Including 5 knives in different sizes and for different...
Varastosaldo: Vähintään 2472 kpl
19.
Tiivis kassi Bag Kinser, musta
Arvio: 4.04 €/kpl
Tiivis kassi Bag Kinser, musta
Tuote# 14847002000_TP6354.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof bag in soft and resistant ripstop. With watertight security closure and 2,3l capacity. Handle with buckle clo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5357 kpl
20.
Elevate Repreve® Ocean Commuter 15" GRS...
Arvio: 30.58 €/kpl
Elevate Repreve® Ocean Commuter 15" GRS RPET reppu kannettavalle, 19 litraa, tummansininen
Tuote# 12064855_TP00130.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pelastetaan valtameret laukku kerrallaan! Repreve® Ocean Commuter 15" kannettavan reppu on valmistettu kierrätetystä mer...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 6706 kpl
21.
Avainketju Opener Keyring Mixe,...
Arvio: 1.09 €/kpl
Avainketju Opener Keyring Mixe, musta
Tuote# 11908002000_TP6351.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring opener in recycled aluminium. With can opener accessory and specially designed for laser printing. Available in ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12432 kpl
22.
Brite-Americano® 350 ml kaksise...
Arvio: 12.68 €/kpl
Brite-Americano® 350 ml kaksiseinäinen stadium-muki, valkoinen
Tuote# 21002700_TP00112.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki. Mukia ympäröi täysiväripainatus, joka on pitkäikäinen ja kestävä. Mukana PE pilli. Tilavu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
23.
Monikäyttöinen hiirimatto Charg...
Arvio: 12.96 €/kpl
Monikäyttöinen hiirimatto Charger Mousepad Deuz, harmaa
Tuote# 20860008000_TP63512.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless 15W. Anti-Slip<b>Composition : </b>Polyester 300D RPET.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Seasons Marigold GRS-sertifioitu RPET p...
Arvio: 29.28 €/kpl
Seasons Marigold GRS-sertifioitu RPET paksu fleece- ja sherpapeitto, valkoinen
Tuote# 11319202_TP00129.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Erittäin pehmeä GRS-sertifioitu ja paksu fleece- ja 180 g/m2 sherpapeitto RPETistä. Sisältää 190T RPET -kantopussin kiri...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1664 kpl
25.
Rantasandaalit Flip Flops Salti...
Arvio: 3.03 €/kpl
Rantasandaalit Flip Flops Salti, musta
Tuote# 188840020_TP6353.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of flip-flops with soles in resistant EVA and with matching color PVC straps. In a wide range of bright tones and a...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8922 kpl
26.
Korkinavaaja Peterby bottle ope...
Arvio: 0.72 €/kpl
Korkinavaaja Peterby bottle opener keyring, musta
Tuote# AP809548-10_TP4190.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Truck shaped aluminium keyring with bottle opener function.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4157 kpl
27.
Orizons Monikäyttöinen taskutyövälineet...
Arvio: 11.92 €/kpl
Orizons Monikäyttöinen taskutyövälineet Multitool Borth, punainen
Tuote# 17291003000_TP63511.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi-tool by Orizons with stainless steel accessories of 6 functions and aluminum handle in bright tones. With pliers, ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 723 kpl
28.
Uma Kuulakynä CORAL frozen, vaalean...
Arvio: 0.90 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL frozen, vaaleanvihreä
Tuote# 0-0177_TF_50-2271_TP3620.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, kalkinvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, kalkinvihreä
Tuote# S47101-LM_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SNAKE, Unisex-huppari. Edullinen modernilla istuvuudella. Elastaania hihansuissa ja helmassa, kengurutasku, huppu,...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 193 kpl
30.
hi!dea THC DELTA. Unisex collegepaita,...
Arvio: 33.25 €/kpl
hi!dea THC DELTA. Unisex collegepaita, sotilaallinen-vihreä
Tuote# 30159-149_TP38133.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Collegepaita (unisex) 50% puuvillaa ja 50% polyesteria (300 g/m²). Harjattu sisäpinta. Resorikaulus, -hihansuut ja helma...
Väri: sotilaallinen-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 241 kpl
31.
Monitoimityökalu TACKLE, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Monitoimityökalu TACKLE, musta
Tuote# MO2071-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä ja PP:stä valmistettu monitoimityökalu PU-kotelossa. 6 toimintoa ja puhelinteline. Sisältää ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 26252 kpl
32.
Kuulakynä Zardox ballpoint pen,...
Arvio: 0.77 €/kpl
Kuulakynä Zardox ballpoint pen, musta
Tuote# AP781190-10_TP4190.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 13497 kpl
33.
XD Collection X8 smooth touch kynä, harmaa
Arvio: 1.36 €/kpl
XD Collection X8 smooth touch kynä, harmaa
Tuote# P610.702_TP3091.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uusi hienostunut X kynäsarjaperheen jäsen uudella ulkonäöllä kromikärjellä ja männän korostuksella. Silotellulla viimeis...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 14415 kpl
34.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSCCG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Brite-Americano® Espresso 250 m...
Arvio: 9.23 €/kpl
Brite-Americano® Espresso 250 ml muki, läikyttämätön kansi, valkoinen, kalkinvihreä
Tuote# 21069805_TP0019.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi. Ei sisällä silikonia, v...
Väri: valkoinen, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
36.
WS109 2000 mAh varavirtalähde
Arvio: 0.00 €/kpl
WS109 2000 mAh varavirtalähde
Tuote# 1Z70233B_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A very compact and portable powerbank. Its square and flat shape allows you to carry it anywhere. ABS matt finish body, ...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Tapahtumaranneke TYVEK
Arvio: 0.00 €/kpl
Tapahtumaranneke TYVEK
Tuote# MO8942-38_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksi arkki 10 tapahtumaranneketta. DuPont ? Tyvek® 19 mm leveä, sisältää yksilöllisen numeroinnin jokaisessa rannekkeess...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 7691 kpl
38.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.23 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Plus, sininen, oranssi
Tuote# 141840071_TP6354.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Roly Stafford miesten lyhythihainen ...
Arvio: 7.74 €/kpl
Roly Stafford miesten lyhythihainen t-paita, turkoosi
Tuote# R66814U_TP0017.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos100% Puuvill...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
40.
Eristetty muki CreaCup customis...
Arvio: 1.79 €/kpl
Eristetty muki CreaCup customisable thermo mug, lid, keltainen
Tuote# AP892006-02_B_TP4191.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, double wall plastic thermo mug with drinking lid and silicone grip. 400 ml. MOQ: 50 pcs.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 574 kpl
41.
Elevate Beryl naisten lyhythihainen poo...
Arvio: 21.26 €/kpl
Elevate Beryl naisten lyhythihainen poolo, kierrätettyä ja luomumateriaalia, tummansininen
Tuote# 3750349_TP00121.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävän kehityksen myynninedistämisvaatteet. Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kolme nappia...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 209 kpl
42.
hi!dea THC DELTA. Unisex collegepaita,...
Arvio: 33.25 €/kpl
hi!dea THC DELTA. Unisex collegepaita, musta
Tuote# 30159-103_TP38133.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Collegepaita (unisex) 50% puuvillaa ja 50% polyesteria (300 g/m²). Harjattu sisäpinta. Resorikaulus, -hihansuut ja helma...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 241 kpl
43.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Espi...
Arvio: 3.36 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Espi, punainen
Tuote# 14055003000_TP6353.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose beauty bag in resistant 600D polyester in bright tones with matching color zippers. Outside zipper pocket ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 17882 kpl
44.
LIVOO Riisikeitin, musta
Arvio: 32.62 €/kpl
LIVOO Riisikeitin, musta
Tuote# DOC298_TP63432.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Käsipyyhe Lypso towel, punainen
Arvio: 16.48 €/kpl
Käsipyyhe Lypso towel, punainen
Tuote# AP741657-05_TP41916.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre towel, 345 g/m².
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 767 kpl
46.
Roly Batian unisex -svetari pyöreäll...
Arvio: 24.92 €/kpl
Roly Batian unisex -svetari pyöreällä kaula-aukolla, valkoinen
Tuote# R10711Z_TP00124.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Collegepaita unisex luomupuuvillaa ja kierrätettyä polyesteriä. Pääntie, hihansuut ja vyötärönauha 2x1 resorikangasta. H...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Seasons Suzy 150 x 120 cm GRS-polyester...
Arvio: 33.80 €/kpl
Seasons Suzy 150 x 120 cm GRS-polyesterinen neulottu huopa, tummansininen
Tuote# 11333655_TP00133.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suzy-neulehuopa on monipuolinen lisä kaikkiin kodin tai toimiston tiloihin. Huopa on valmistettu 100 % GRS-polyesterineu...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1661 kpl
48.
USB-tikku USB Memory Survet 16G...
Arvio: 5.26 €/kpl
USB-tikku USB Memory Survet 16Gb, sininen
Tuote# 16236019616_TP6355.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
16GB USB flash drive, with twist mechanism, smooth body finish and matching color metal clip in glossy finish. Presented...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 6349 kpl
49.
Muistilehtiö GROW ME
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistilehtiö GROW ME
Tuote# MO6235-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muistilehtiö 50 arkkia ruohopaperia. Käytön jälkeen valikoima villikukkia kasvaa istuttaessasi paperit maaperään.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 13864 kpl
50.
Juomapullo UTAH TOP, kuninkaall...
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo UTAH TOP, kuninkaallinen
Tuote# MO6680-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1000 ml Tritan?- juomapullo, BPA- ja vuoto vapaa. Tuote ei sovellu käytettäväksi hiilihapollisille nesteille.<br>Dimensi...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 4736 kpl
51.
Fanityyny Fanseat custom stadiu...
Arvio: 10.51 €/kpl
Fanityyny Fanseat custom stadium cushion, musta
Tuote# AP716470-10_TP41910.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, non-woven stadium cushion with handle. With all over sublimation printed graphics. MOQ: 50 pcs.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
hi!dea MARJORAM. Bambuinen leikkuulaut...
Arvio: 17.82 €/kpl
hi!dea MARJORAM. Bambuinen leikkuulauta, luonnollinen
Tuote# 94261-160_TP38117.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambuinen leikkuulauta. Toimitetaan pahvisessa lahjarasiassa. 400 x 300 x 15 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Ymp...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 6335 kpl
53.
hi!dea MARIA. Kokoontaittuva sateenvar...
Arvio: 7.85 €/kpl
hi!dea MARIA. Kokoontaittuva sateenvarjo, punainen
Tuote# 99138-105_TP3817.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sateenvarjo 190T polyesteriä, manuaalinen avausmekanismi 3 osiossa. Käytännöllinen ja kevyt sateenvarjo. Toimitetaan pus...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Alumiinipullo 500ml REMOSS, pun...
Arvio: 0.00 €/kpl
Alumiinipullo 500ml REMOSS, punainen
Tuote# MO2062-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä alumiinista valmistettu yksiseinäinen juomapullo karabiinilenkillä. Tilavuus: 500 ml. Vuotamaton. Karabiin...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4763 kpl
55.
Nitida TWS-nappikuulokkeet, bam...
Arvio: 42.83 €/kpl
Nitida TWS-nappikuulokkeet, bambua, musta
Tuote# 12415690_TP00142.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistetut TWS-nappikuulokkeet, jonka automaattisella paritustoiminnolla voit muodostaa vaivatta yhteyden mobi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 937 kpl
56.
Kuulakynä Coldery bamboo ballpo...
Arvio: 1.17 €/kpl
Kuulakynä Coldery bamboo ballpoint pen, luonnollinen, keltainen
Tuote# AP810441-02_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with coloured plastic parts and metal clip. With blue refill.
Väri: luonnollinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 8400 kpl
57.
STREAM WOMEN bodywarmer STREAM ...
Arvio: 0.00 €/kpl
STREAM WOMEN bodywarmer STREAM BW WOMEN, ranskan-laivasto
Tuote# S04021-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S STREAM BW WOMEN , naisten kevyt bodywarmer, Ulkokangas ja vuori: 100 % polyesteri, pehmuste: 100% Polyester D...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 110 kpl
58.
Avainketju Keyring Rizet, kelta...
Arvio: 1.54 €/kpl
Avainketju Keyring Rizet, keltainen
Tuote# 14611005000_TP6351.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keychain in fun 3D car design. With rubber band in varied and bright tones.Metal/ Silicone
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2417 kpl
59.
Värityssarja RECREATION
Arvio: 0.00 €/kpl
Värityssarja RECREATION
Tuote# MO7389-99_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väristyssarja läpinäkyvässä laatikossa, sisältää 8 puista värikynää ja 20 värityskuvaa.
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 11271 kpl
60.
Luottokorttikotelo Card Holder ...
Arvio: 0.77 €/kpl
Luottokorttikotelo Card Holder Kazak, keltainen
Tuote# 14224005000_TP6350.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
One compartment card holder in PVC and fun colors.PVC1 Compartment
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 48920 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut