Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Kirjasin Notepad Clibend, fuksia
Arvio: 1.49 €/kpl
Kirjasin Notepad Clibend, fuksia
Tuote# 15123011000_TP6351.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. termografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft touch covers in an elegant black PU. 80 blank sheets with side in fun colors, elastic band and matchin...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Lagan 300 ml kuparivakuumierist...
Arvio: 15.70 €/kpl
Lagan 300 ml kuparivakuumieristetty, ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvimuki bambukannella, musta
Tuote# 10067090_TP00115.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparivakuumieristetty kahvimuki, moderni kansi, orgaanisesta bambusta valmistettu kansi. Eristetty 18/8 ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7540 kpl
3.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 8.65 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1784.102_11173_TP6368.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini glass jar 0,13 liter with 1 full colour label, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Napoleon fruitmi...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUM...
Arvio: 2.92 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUMA, keskivihreä
Tuote# 0-7200_57-0361_TP3622.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keskivihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Fresh 'n Rebel kaiutin, sininen-teräs
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel kaiutin, sininen-teräs
Tuote# FR01BU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen-teräs
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Eristetty aamiaiskotelo Lunch B...
Arvio: 3.21 €/kpl
Eristetty aamiaiskotelo Lunch Box Travil, valkoinen
Tuote# 12634001000_TP6353.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1L capacity lunch box, made of white PP. Made in Europe, with Food Grade certification, guaranteeing safety when food co...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 16448 kpl
7.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSDWH3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
domino / eläimet, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
domino / eläimet, luonnollinen
Tuote# AP844053-A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
hi!dea THC MINSK WH. Unisex työtakki, ...
Arvio: 24.79 €/kpl
hi!dea THC MINSK WH. Unisex työtakki, harmaa
Tuote# 30249-113_TP38124.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Työtakki (unisex) 20% puuvillaa ja 80% polyesteria (190 g/m²). Elegantti ja moderni leikkaus tyylitellyllä kauluksella j...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 463 kpl
10.
hi!dea JONATHAN. Lasten lippalakki, or...
Arvio: 3.71 €/kpl
hi!dea JONATHAN. Lasten lippalakki, oranssi
Tuote# 99453-128_TP3813.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksivärinen polyesterinen panamahattu. Ideaalinen suojaamaan kuumilta päiviltä. Saatavilla laajassa värivalikoimassa Kok...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Juomapullo Raican sport bottle,...
Arvio: 10.87 €/kpl
Juomapullo Raican sport bottle, oranssi
Tuote# AP721941-03_TP41910.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bottle shaped, aluminium sport bottle, 550 ml.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
12.
hi!dea THC BRATISLAVA. Unisex-työtakki...
Arvio: 31.67 €/kpl
hi!dea THC BRATISLAVA. Unisex-työtakki, musta
Tuote# 30248-103_TP38131.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
98 % puuvillaa ja 2 % elastaania (240 g/m²). Moderni leikkaus, 2 tikkaa selässä ja joustavat ranteet ja vyötärö. Napitus...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 571 kpl
13.
Sabia taitettava RPET-kassi 7L,...
Arvio: 4.02 €/kpl
Sabia taitettava RPET-kassi 7L, valkoinen
Tuote# 12054101_TP0014.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kassi avoimella päälokerolla. Kantokahvojen korkeus on 26 cm. Taittuu kokoon, kiristysnyöri.Kierrätetty muoviSilkkipaina...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Americano® 350 ml:n eristetty k...
Arvio: 6.78 €/kpl
Americano® 350 ml:n eristetty kahvimuki ottimella, tummansininen
Tuote# 22000255_TP0016.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki, jonka tilavuus on 350 ml. Mukissa on turvallinen kierrettävä kansi ja silikoninen gr...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2765 kpl
15.
kuulakynä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, hopea
Tuote# PNSMPLSIBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
XD Collection RCS RSS termosmuki kaksoistoimi...
Arvio: 18.94 €/kpl
XD Collection RCS RSS termosmuki kaksoistoimintoisella kannella, valkoinen
Tuote# P433.133_TP30918.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pullo mukaan tien päälle. Kannessa on kaksoistoiminto, jossa on sekä juomapilli ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4882 kpl
17.
Fitness-välineet CreaTrain cust...
Arvio: 8.88 €/kpl
Fitness-välineet CreaTrain custom exercise band, valkoinen
Tuote# AP716456_TP4198.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made elastic exercise band in polyester for fitness training. With sublimation printed graphics on the outside. M...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Urheilutakki Adult Sweatshirt L...
Arvio: 24.04 €/kpl
Urheilutakki Adult Sweatshirt Lightweight Sweat, tummanvihreä
Tuote# 180142271_TP63524.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult Lightweight Sweat Jacket by Fruit of the Loom. Made of lightweight unbrushed fleece in a combination of 80% cotton...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Roly Belice naisten lyhythihainen t-...
Arvio: 13.28 €/kpl
Roly Belice naisten lyhythihainen t-paita, musta
Tuote# R65323O_TP00113.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoiltu t-paita v-aukolla edessä. Kapeat hihat ja sivusaumat. Korkealaatuinen kangas, joka tuntuu pehmeältä ja miellyt...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
20.
Selkäreppu Lendross backpack, m...
Arvio: 11.71 €/kpl
Selkäreppu Lendross backpack, musta
Tuote# AP741566-10_TP41911.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack with adjustable shoulder straps, earphone outlet, mesh side pockets and zipped main compartment. 600D polyester...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Monikäyttöinen hiirimatto Reliu...
Arvio: 20.44 €/kpl
Monikäyttöinen hiirimatto Relium wireless charger mouse pad, luonnollinen
Tuote# AP721727_TP41920.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Natural cork mouse pad with built-in wireless charger and integrated mobile phone holder. Max output: 1000 mA. Including...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Ostoskassi Bag Skadi, musta
Arvio: 1.87 €/kpl
Ostoskassi Bag Skadi, musta
Tuote# 20771002000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton 120 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Kuulakynä Yein ballpoint pen, s...
Arvio: 0.45 €/kpl
Kuulakynä Yein ballpoint pen, sininen
Tuote# AP731987-06_TP4190.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured plastic ballpoint pen, with blue refill.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 15659 kpl
24.
23" Stark-myrskysateenvarjo, au...
Arvio: 13.77 €/kpl
23" Stark-myrskysateenvarjo, automaattisesti avautuva, sininen, musta
Tuote# 10908700_TP00113.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automaattisesti avautuva 23" myrskyvarjo. Pongee kangas ja yhteensopiva pussi. Colour pop lasikuiturunko ja ruoteet. Vär...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 3186 kpl
25.
Uma Kuulakynä FUSION SI F, vaaleans...
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä FUSION SI F, vaaleansininen
Tuote# 0-0155_SI_F_59-2194_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing, coloured transparent inner part and clip. Tip and push-button silv...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
JBL kaiutin, naamiointi
Arvio: 0.00 €/kpl
JBL kaiutin, naamiointi
Tuote# JBXNBR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: naamiointi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSSDREG5_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Mauna-geelikuulakärkikynä kierr...
Arvio: 1.02 €/kpl
Mauna-geelikuulakärkikynä kierrätetystä PET-muovista, musta
Tuote# 10780990_TP0011.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä on valmistettu kierrätetystä PET-muovista ja vähentää uuden muovin käyttöä. Geelikynän muste on vesipohja...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 16297 kpl
29.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, antrasiitti
Tuote# T9401.014.M_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
30.
Liivi Vest Seldon, valkoinen
Arvio: 27.04 €/kpl
Liivi Vest Seldon, valkoinen
Tuote# 201720011_TP63527.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vest made of durable and breathable 300g/m2 soft shell material. Modern fit with central zip, side pockets and practical...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 239 kpl
31.
XD Collection Impact AWARE 285 gsm rcanvas vä...
Arvio: 4.93 €/kpl
XD Collection Impact AWARE 285 gsm rcanvas värjäämätön ostoskassi, valkoinen
Tuote# P762.930_TP3094.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact AWARE? 285 gsm kierrätetystä kanvaksesta valmistettu värjäämätön ostoskassi on täydellinen kassi tarvikkeillesi. ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8481 kpl
32.
XD Collection Vakuumipullo RCS ruostumattomas...
Arvio: 15.26 €/kpl
XD Collection Vakuumipullo RCS ruostumattomasta teräksestä, musta
Tuote# P433.041_TP30915.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä RCS kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu vakuumipullo on suunniteltu pitkäaikaista nautintoa varte...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1950 kpl
33.
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent...
Arvio: 1.16 €/kpl
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent SI, vaaleanvihreä
Tuote# 0-0122_T-SI_50-2271_TP3621.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, rubber grip zone and heavy metal tip chrome plated.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Juuttinen kiristysnauha pussi F...
Arvio: 0.00 €/kpl
Juuttinen kiristysnauha pussi FUKURO, beige
Tuote# MO2190-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juuttinen kiristysnauhakassi, jossa on puuvillainen kiristysnauha.<br>Dimensions : 33X41.5CM
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 22990 kpl
35.
Muki Sublimation Mug Dolten, va...
Arvio: 4.39 €/kpl
Muki Sublimation Mug Dolten, valkoinen
Tuote# 15183001000_TP6354.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ceramic mug 250ml capacity in white and especially designed for sublimation printing. Presented in an individual box.Cer...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
36.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, harmaa
Tuote# T9401.013.S_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
37.
Auton ilmanraikastin Scrib car ...
Arvio: 1.24 €/kpl
Auton ilmanraikastin Scrib car air freshener, valkoinen
Tuote# AP741175-01_TP4191.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Car air freshener with lemon fragrance.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7939 kpl
38.
Flanellifleece viltti DAVOS, mu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Flanellifleece viltti DAVOS, musta
Tuote# MO9088-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
280 g/m² Flanelli-fleece viltti pakattu nauhaan, nauhan päällä painettava kortti.<br>Dimensions : 120X150 CM
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3410 kpl
39.
RPET kuitukangas ostoskassi KAI...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET kuitukangas ostoskassi KAIMONO, punainen
Tuote# MO2193-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET-kuitukankaasta valmistettu ostos- tai rantakassi, jossa on ristikot ja pitkät kahvat. 80 gr/m².<br>Dimensions : 45X...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9970 kpl
40.
LIVOO Eri, valkoinen
Arvio: 20.69 €/kpl
LIVOO Eri, valkoinen
Tuote# PET104_TP63420.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Vinga of Sweden VINGA Kylmäreppu Kaunissaari, v...
Arvio: 30.38 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Kylmäreppu Kaunissaari, vihreä
Tuote# 5580_TP30930.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs ja tilava kylmäreppu, jossa on paljon käytännöllisiä taskuja. Soveltuu pehmustettuna reppuna tietenkin muilleki...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2992 kpl
42.
Marksman Thalaasa, merimuovista valmiste...
Arvio: 0.97 €/kpl
Marksman Thalaasa, merimuovista valmistettu kuulakärkikynä, läpikuultava-punainen, valkoinen
Tuote# 10786121_TP0010.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Merimuovista valmistettu kuulakärkikynä. Tämän kynän valmistukseen käytetty muovijäte on kerätty rannikkoalueilta ja kie...
Väri: läpikuultava-punainen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 38054 kpl
43.
Aurinkolasit Sunglasses Salvit,...
Arvio: 1.42 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Salvit, punainen
Tuote# 15521003000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With transparent frame and mirrored lenses in a wide range of tones...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 15551 kpl
44.
uudelleen käytettävä muki, valk...
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, valkoinen, sininen
Tuote# TBC6019-0AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Viinisetti PREMIUM
Arvio: 0.00 €/kpl
Viinisetti PREMIUM
Tuote# IT2658-14_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs viinisetti puisessa laatikossa. Sisältää viinikorkin, korkkiruuvin, viinikauluksen ja lämpömittarin.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4217 kpl
46.
Uma Kuulakynä VOGUE XL SI, turkoosi
Arvio: 1.45 €/kpl
Uma Kuulakynä VOGUE XL SI, turkoosi
Tuote# 0-0136_SI_50-0326_TP3621.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and clip holder. Wide flexible metal clip, metal tip and metal push...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvill...
Arvio: 13.06 €/kpl
Iqoniq Kakadu T-paita kierrätyspuuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9103.018.XL_TP30913.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex rento istuvuus t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 50 % kierrätettyä ja 50 % luomua, 180 G/M². ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 95 kpl
48.
Puhallin FAn Benard, valkoinen
Arvio: 5.34 €/kpl
Puhallin FAn Benard, valkoinen
Tuote# 20766001000_TP6355.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable. 3 Modes. Battery 400 mAh
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkiel...
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkieläimille
Tuote# 1Z251506_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus jokaiselle lemmikin omistajalle. Tämän pakkauksen avulla olet varautunut pieniin vammoihin ...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
hi!dea SHOPS. Kokoontaiteltava kassi 1...
Arvio: 2.52 €/kpl
hi!dea SHOPS. Kokoontaiteltava kassi 190T, vaaleansininen
Tuote# 92906-124_TP3812.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T kokoontaiteltava kassi. Sangat 50 cm. Saatavana useissa eri väreissä. Toimitetaan taittelemattomana. 370 x 400 mm19...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 11850 kpl
51.
Suklaapatukka, kultainen
Arvio: 6.11 €/kpl
Suklaapatukka, kultainen
Tuote# 7376.104_TP6366.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ferrero Rocher bar approx. 90 gram, full colour printed boxExperience the ultimate fine-tasting Ferrero Rocher in the fo...
Väri: kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR, ranskan-laivasto
Tuote# S03815-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CONDOR, Unisex hupullinen huppari, 80 % puuvillaa - 20 % kierrätettyä polyesteriä Grs sertifioitu. Harjattu fleece...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
53.
Rantasandaalit Prasan hat and g...
Arvio: 1.06 €/kpl
Rantasandaalit Prasan hat and gloves set, monivärinen
Tuote# _TP4191.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Acrylic knitted winter hat and touch screen gloves with printable PU leather patches, in one size for adults.
Väri: fuksia, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
kuulakynä, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, sininen
Tuote# PNPIBUBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Penaali Pencil Case Latber, pun...
Arvio: 1.42 €/kpl
Penaali Pencil Case Latber, punainen
Tuote# 14575003000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipper case in PVC finsihing. 2 inner compartments with a mesh divider, with matching color puller strap for easy openin...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 36602 kpl
56.
RFX H-12 PVC-heijastinmerkki
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-12 PVC-heijastinmerkki
Tuote# 1PR10413_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: neon-keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Roly Bellagio unisex-fleeceliivi, tu...
Arvio: 16.71 €/kpl
Roly Bellagio unisex-fleeceliivi, tummansininen
Tuote# R10991R_TP00116.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fleece-liivi korkealla kauluksella ja saman sävyisellä vetoketjulla. Sivutaskut saman sävyisillä vetoketjuilla. Irrotett...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Taiteilijapaketti BEAU
Arvio: 0.00 €/kpl
Taiteilijapaketti BEAU
Tuote# MO8249-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pienikokoinen taiteilijapaketti puisessa laatikossa, sisältää 8 värikynää, 12 vesiväriä, pensselin, teroittimen, pyyheku...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 11657 kpl
59.
XD Collection Bambu- & vehnänolkikynä, valkoi...
Arvio: 1.17 €/kpl
XD Collection Bambu- & vehnänolkikynä, valkoinen
Tuote# P610.533_TP3091.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä ainutlaatuisessa kynässä yhdistyy kaksi ympäristöä säästävää materiaalia luoden kauniin designin. Kynä on valmiste...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 65656 kpl
60.
juomapullo, läpinäkyvä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, musta
Tuote# TBC815-50-1NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut